Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #51 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, dronninga av populisme og manipulasjon og bortforklaringer har greid å lure deg også, ja... Anonymkode: b59bc...f2b Hun snakker fra hjertet og kaller en spade for en spade. Anonymkode: d50b7...e56
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #52 Skrevet 1. september 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun snakker fra hjertet og kaller en spade for en spade. Anonymkode: d50b7...e56 Du feiltolker et svart hull for et hjerte. Den dama har aldri kalt en spade for en spade. Hun later som om hun gjør det, og slike som deg lar dere blende og lure. Hun er en profesjonell manipulator, hun har utdannelse til å manipulere og påvirke masser, til å oppnå det man ønsker via omveier, ref. det hun tidligere jobbet med. Anonymkode: b59bc...f2b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #53 Skrevet 1. september 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Innvandring, islam, båt flyktninger, snik islamisering, avkristning av Norge. Mange saker jeg brenner for. Vi må reagere nå ellers så mister norge sin kristne statsarv. Miljøpartiet de gale skall man iallefall ikke stemme på. Da må vi vel snart betale penger for å gå på dass og gå ut sin egen utgangsdør. Jeg spyr av miljøpartiet de gale. Vi har ingen klimakrise. Alt går i bølge daler. Før var det grønt på grønnland, nå er det hauger med is der. Når jeg vokste opp var det mye varmere sommere enn nå. Så skrev jeg selvsagt feil da, mye å hyle for! Anonymkode: d50b7...e56 Å milde måne. Vi er der, ja. Du har holdninger som virkelig underbygger inntrykket av den typiske FrP-eren. Du kunne ikke skrive selvsagt. Hvilke andre skrivefeil du legger for dagen her, skal jeg la være å gå nærmere inn på. Du får si ifra da, hvis du har lyst til å lære litt om samfunnet. Rettskriving kan vi hoppe over, du skriver såpass at teksten kommuniserer og det får holde. Det er viktigere at du lærer litt om samfunnet. Anonymkode: 6cf15...b5d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #54 Skrevet 1. september 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har stemt allerede. Stemte for Hovelista i Arendal. Protestparti som har enesak naturområde Hove som kommunen har solgt bort, politikere som ikke husker ting, forsøkte å gjemme seg. Hele saken er usmakelig. Vet ikke om det er korrupsjon eller inkomptetanse men uansett burde ingen fra kommunestyret bli gjenvalgt. Anonymkode: e95ec...5df For noe tull. Det har ikke vært noe korrupsjon i den saken i det hele tatt ei heller inkompetanse. Det er noen som bare ikke har lyst til å utvikle noe nytt. Ingen skal gjøre noe med turen alle går rundt hove. Mye av det du sier der er fake news. Her er det noen som ser spøkelser på høylys dag omtrent. De som begynte bevar hoveodden var jo de som ikke fikk campet lenger. Hovelista har jo så og si ikke noen andre saker akkurat som bompengepartiet. Anonymkode: 964cd...ec9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #55 Skrevet 1. september 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sylvi Listhaug blir redningen! Ingen under, ingen ved siden! Anonymkode: d50b7...e56 😁 Nei. Ingen under. Mange over! Anonymkode: a3e23...028
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #56 Skrevet 1. september 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det vil jeg ha meg frabett! Di er alt for glad i muslimer, snik islamisering og båt flyktninger! Anonymkode: d50b7...e56 Dette må være ironi? Anonymkode: cf3d0...11d
*Miss Marple* Skrevet 1. september 2019 #57 Skrevet 1. september 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sylvi Listhaug blir redningen! Ingen under, ingen ved siden! Anonymkode: d50b7...e56 Men mange over 🙌🏼
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #58 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Men mange over 🙌🏼 Nei, ingen over. Hun er best. Anonymkode: d50b7...e56
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #59 Skrevet 1. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: White trash Anonymkode: 46e7b...3ba Det var nå en merkelig kommentar... Anonymkode: 62a44...9a8
*Miss Marple* Skrevet 1. september 2019 #60 Skrevet 1. september 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ingen over. Hun er best. Anonymkode: d50b7...e56 Du skrev det jo selv - ingen under og ingen ved siden. Da må jo alle være over? Hun er da ikke alene i verden?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #61 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Du skrev det jo selv - ingen under og ingen ved siden. Da må jo alle være over? Hun er da ikke alene i verden? Hun er best. Ingen under, ingen ved siden. Vanlig norsk utrykk! Mitt fødeland, og landet jeg elsker høyere enn livet selv. Anonymkode: d50b7...e56
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #62 Skrevet 1. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun er best. Ingen under, ingen ved siden. Vanlig norsk utrykk! Mitt fødeland, og landet jeg elsker høyere enn livet selv. Anonymkode: d50b7...e56 Trollemor, da😏 Forsøket ditt på å fremstå som er erke-FrPer blir litt for bra. Anonymkode: e4fa7...dcd
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #63 Skrevet 1. september 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er best. Ingen under, ingen ved siden. Vanlig norsk utrykk! Mitt fødeland, og landet jeg elsker høyere enn livet selv. Anonymkode: d50b7...e56 Ingen under, ingen ved siden er ikke et vanlig norsk uttrykk. Ingen over, ingen ved siden derimot... 🤷♀️ Anonymkode: f8ef8...f65
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #64 Skrevet 1. september 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen under, ingen ved siden er ikke et vanlig norsk uttrykk. Ingen over, ingen ved siden derimot... 🤷♀️ Anonymkode: f8ef8...f65 De har nok andre ordtak på livets harde skole. Anonymkode: cf3d0...11d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #66 Skrevet 1. september 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: White trash Anonymkode: 46e7b...3ba Modent. Anonymkode: 0f2e3...466
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #67 Skrevet 1. september 2019 Troe det blir rødt kommunalt og sp i fylket. Fortsatt litt usikker. Synes den lokale politikken er vanskelig da den ofte fraviker en del fra det nasjonale. Men. Det sagt, så slås det sammen 3 kommuner hvor alle er styrt av høyre, så sjansen for at det endres er liten. Anonymkode: 6729c...150
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #69 Skrevet 2. september 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Å milde måne. Vi er der, ja. Du har holdninger som virkelig underbygger inntrykket av den typiske FrP-eren. Du kunne ikke skrive selvsagt. Hvilke andre skrivefeil du legger for dagen her, skal jeg la være å gå nærmere inn på. Du får si ifra da, hvis du har lyst til å lære litt om samfunnet. Rettskriving kan vi hoppe over, du skriver såpass at teksten kommuniserer og det får holde. Det er viktigere at du lærer litt om samfunnet. Anonymkode: 6cf15...b5d Men ærlig talt. Jeg stemmer langt til venstre for FrP selv, men det må da kunne gå an å ikke være så innmari nedlatende? Hun skrev et ord feil og har andre meninger enn bermen her inne, og du med flere kaster dere på for å fortelle hvor lavmål vedkommende er? Jeg stemmer til venstre på fargeskalaen fordi jeg ønsker et varmere samfunn med plass til alle, også de med lav utdanning/dårlige skriveferdigheter/andre meninger enn meg selv. Du representerer ikke det jeg og venstresiden står for, du vil ha et samfunn som rommer kun deg selv og dine like. Anonymkode: cd93a...798
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #70 Skrevet 2. september 2019 Får 98% enighet med 1. kandidaten (mannen min) i følge partitester på VG. Han er ikke den reelle ordførerkandidaten, da de samarbeider med AP og MDG. Håper de vinner fordi det samenfaller mer med mitt verdisyn og hvilke saker som bør prioriteres. Anonymkode: 54be9...1ce
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #71 Skrevet 2. september 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja! Noe rart med det? Anonymkode: d50b7...e56 Jeg dæver! 😂😂😂 Anonymkode: 46e7b...3ba
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #72 Skrevet 2. september 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er best. Ingen under, ingen ved siden. Vanlig norsk utrykk! Mitt fødeland, og landet jeg elsker høyere enn livet selv. Anonymkode: d50b7...e56 "Ingen over" heter det, greit å vite hvordan man sier utrykket... Anonymkode: a63c8...6ec
Anonym bruker Skrevet 2. september 2019 #73 Skrevet 2. september 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Sylvi Listhaug blir redningen! Ingen under, ingen ved siden! Anonymkode: d50b7...e56 Men en hel haug over! Anonymkode: ca132...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå