Gå til innhold

Hva kommer du til å stemme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer høyre fordi de har den peneste representanten 🥰

Anonymkode: 738d7...45f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Venstre er for legalisering.

Anonymkode: 0f2e3...466

Venstre er ikke for «fri hasj» i at man kan kjøpe hasj og andre rusmidler fritt rundtforbi. De er for at en rusmisbruker skal få hjelp av helsevesenet, ikke bli forfulgt av loven. Dette med legalisering er noe ungdomspartiet til Venstre har formidlet på en litt uheldig måte i skoledebattene. MDG har samme syn som Venstre, altså ikke fritt salg, men hjelp fra helsevesenet. Medisinsk cannabis er også begge partiene for.

Anonymkode: b0147...d5b

Skrevet

Frp selvsakt! Alt annet er galskap å stemme på!

Anonymkode: d50b7...e56

Skrevet

MDG. Selv om jeg personlig vil få en mye tøffere hverdag dersom de får gjennomslag (noe jeg selvfølgelig håper de gjør). Vi må alle trå til det vi kan for å begrense klimaskadene. 

Anonymkode: e4fa7...dcd

Skrevet

Mdg. 

Vi må ta tak NÅ. 

Anonymkode: eeb3c...d93

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frp selvsakt! Alt annet er galskap å stemme på!

Ja «selvsakt»😂

Anonymkode: 0e216...fd9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja «selvsakt»😂

Ja! Noe rart med det?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Noe rart med det?

Du ser ikke at du forsterker inntrykket av den erketypiske FrP-velgeren når du ikke kan skrive et så høyfrekvent ord som selvsagt korrekt? 

Nei da, så. Jeg tenker mitt. Kan du forresten fortelle hvorfor det er galskap å stemme på noe annet parti enn FrP? Hva er viktige saker for deg? 

Anonymkode: 6cf15...b5d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du ser ikke at du forsterker inntrykket av den erketypiske FrP-velgeren når du ikke kan skrive et så høyfrekvent ord som selvsagt korrekt? 

Nei da, så. Jeg tenker mitt. Kan du forresten fortelle hvorfor det er galskap å stemme på noe annet parti enn FrP? Hva er viktige saker for deg? 

Anonymkode: 6cf15...b5d

La meg gjette... innvandring😂

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

White trash

Anonymkode: 46e7b...3ba

Idiot

Anonymkode: a63c8...6ec

Skrevet

La meg gjette... innvandring😂

Innvandring, islam, båt flyktninger, snik islamisering, avkristning av Norge. Mange saker jeg brenner for. Vi må reagere nå ellers så mister norge sin kristne statsarv. Miljøpartiet de gale skall man iallefall ikke stemme på. Da må vi vel snart betale penger for å gå på dass og gå ut sin egen utgangsdør. Jeg spyr av miljøpartiet de gale. Vi har ingen klimakrise. Alt går i bølge daler. Før var det grønt på grønnland, nå er det hauger med is der. Når jeg vokste opp var det mye varmere sommere enn nå. Så skrev jeg selvsagt feil da, mye å hyle for!

Skrevet

Vet ikke enda. Stemmer på det som passer meg bedt ift lokale planer. Prioriterer bygging av Ny skole, gang og sykkelvei. 

Må lese litt til.. 

Anonymkode: 6deba...70b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innvandring, islam, båt flyktninger, snik islamisering, avkristning av Norge. Mange saker jeg brenner for. Vi må reagere nå ellers så mister norge sin kristne statsarv. Miljøpartiet de gale skall man iallefall ikke stemme på. Da må vi vel snart betale penger for å gå på dass og gå ut sin egen utgangsdør. Jeg spyr av miljøpartiet de gale. Vi har ingen klimakrise. Alt går i bølge daler. Før var det grønt på grønnland, nå er det hauger med is der. Når jeg vokste opp var det mye varmere sommere enn nå. Så skrev jeg selvsagt feil da, mye å hyle for!

Oi...bare oi😂

Skrevet

Oi...bare oi😂

Hva stemmer du da om jeg tørr spørre???

Skrevet

Hva stemmer du da om jeg tørr spørre???

Ap😊

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ap😊

Oi... bare oi🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du er så himla redd avkristning av landet burde du vel stemme krf? 😄

Anonymkode: a3e23...028

Skrevet

Nei, det vil jeg ha meg frabett! Di er alt for glad i muslimer, snik islamisering og båt flyktninger!

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må ikke du komme og blande logikk inn i dette, det kan bli forvirrende for en stakkars Frp-velger ;)

Anonymkode: b59bc...f2b

Skrevet

Har stemt allerede. Stemte for Hovelista i Arendal. Protestparti som har enesak naturområde Hove som kommunen har solgt bort, politikere som ikke husker ting, forsøkte å gjemme seg. Hele saken er usmakelig. Vet ikke om det er korrupsjon eller inkomptetanse men uansett burde ingen fra kommunestyret bli gjenvalgt.

Anonymkode: e95ec...5df

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre.

Anonymkode: fcf22...c27

Det er jo venstre også... 

Anonymkode: 3701a...047

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må ikke du komme og blande logikk inn i dette, det kan bli forvirrende for en stakkars Frp-velger ;)

Sylvi Listhaug blir redningen! Ingen under, ingen ved siden!

Skrevet

Jeg har flyttet siden forrige valg. Trodde jeg visste hva jeg skulle stemme i år, Ap, men det var før jeg oppdaget at Ap og H samarbeider i denne kommunen og H beholder ordføreren.

Så nå er jeg fremdeles usikker. Har ikke hatt overskudd til å lese partiprogrammene enda, men har tatt flere valg-tester. Noen generelle, andre spesifikke for kommunen her. Og man skal sannelig ikke bli klokere av disse testene ;)

Jeg tok en test som sa jeg burde stemme SV, en som mente jeg skulle stemme SP, en Ap, en Rødt/Ap og Mdg.

Jeg har vel halvveis bestemt meg for et parti, men jeg må først sjekke ut hvem de vil samarbeide med. De får ikke min stemme om de planlegger å samarbeide til høyre. Jeg tror dette blir et valg for 2-3 store og veldig viktige saker for kommunen.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sylvi Listhaug blir redningen! Ingen under, ingen ved siden!

Ja, dronninga av populisme og manipulasjon og bortforklaringer har greid å lure deg også, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...