Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #1 Skrevet 1. september 2019 Hva kommer du til å stemme ved kommunevalget og hvorfor? Anonymkode: 42c91...fbb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #2 Skrevet 1. september 2019 Jeg stemmer AP fordi ordføreren er en utrolig dyktig ordfører, og fordi AP står for de verdiene jeg også har. Et varmere samfunn, solidaritet og fellesskap. Anonymkode: 6cf15...b5d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 SP. Fordi det er det partiet jeg er mest enig med. Anonymkode: 3d8d8...7f4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 🍀Sp. Fordi de har den eneste dugande ordførerkandidaten, de har mange gode folk på listen sin og jeg er som regel enige med dem i valgomatene. Anonymkode: cf3d0...11d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 Mdg. Bruker stemme ap, men de samarbeider så tett med høyre her lokalt at det ikke er et alternativ for meg. Anonymkode: a3e23...028
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 SV, fordi de har, etter min mening, den beste politikken. Anonymkode: 7eb7d...8a4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Senterpartiet blir det nok her. De ønsker å ivareta alt jeg setter høyest på listen. Anonymkode: 2be5f...80d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 Venstre. Fordi Venstre har en mer fornuftig og realistisk miljøpolitikk enn feks MDG. Videre har de et reelt ønske om å skape nye arbeidsplasser gjennom gründervirksomhet, noe jeg har erfart via nær familie. Så har de den desidert beste ordførerkandidaten i byen her jeg bor. Han virker oppriktig, og vil virkelig byens beste. Så for meg blir det Venstre i år (har faktisk ikke stemt de tidligere, men har satt meg inn i de lokale partiene i år). Anonymkode: b0147...d5b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre. Anonymkode: fcf22...c27
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva kommer du til å stemme ved kommunevalget og hvorfor? Anonymkode: 42c91...fbb Sto mellom Rødt og MDG. Ble MDG. Anonymkode: 0f2e3...466
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre. Anonymkode: fcf22...c27 Venstre er for legalisering. Anonymkode: 0f2e3...466
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #14 Skrevet 1. september 2019 Vipper litt mellom rødt og sv. Stemt SP før, men de stemte mot pensjon fra første krone og for innskrenking i abortloven.( vet det var stortingsgruppa og ikke lokal politikerne, men plutselig ble jeg skeptisk) Anonymkode: fe834...900
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #15 Skrevet 1. september 2019 Tenkte først SV til de kom på skoledebatten og kjørte på til de unge med ja til legalisering av hasj. Så tenker et lokalt parti hvor partilederen stod frem som en bauta under en krise her når ordføreren fra AP ikke var verd en krone. Anonymkode: 5745c...5d7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #17 Skrevet 1. september 2019 Sp. Er kun fire partier som stiller her vi bor. Er en Ap kommune, men de har styrt forferdelig dårlig de siste årene. Anonymkode: ec6ae...f71
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #19 Skrevet 1. september 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre. Anonymkode: fcf22...c27 Det er jo ikke noe et kommunestyre kan bestemme, så har vel ikke så mye å si ved et kommunevalg. Anonymkode: a3e23...028
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #20 Skrevet 1. september 2019 FrP pga ordførerkandidaten... Anonymkode: d9614...410
Hengebukksvinet Skrevet 1. september 2019 #21 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg stemmer AP fordi ordføreren er en utrolig dyktig ordfører, og fordi AP står for de verdiene jeg også har. Et varmere samfunn, solidaritet og fellesskap. Anonymkode: 6cf15...b5d Samme her😊
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #22 Skrevet 1. september 2019 Det rette parti. Jeg vil ikke ha jernbane midt i byen og i hagen min. Anonymkode: 89be9...381
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #23 Skrevet 1. september 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: FrP Anonymkode: 62a44...9a8 White trash Anonymkode: 46e7b...3ba
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #24 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre. Anonymkode: fcf22...c27 Og Venstre er ikke for legalisering? Tror du bør lese litt mer om partiet. Ung Venstre har jo hatt legalisering av hasj som sin hjertesak på ungdomsdebattene. Anonymkode: 937d0...0fa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #25 Skrevet 1. september 2019 MDG. Fordi jeg mener de er de eneste som tør å ta de upopulære beslutningene som trengs for å nå klimamålet, i stedet for å bedrive publikumsfrieri. Anonymkode: 20cbd...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå