Gå til innhold

Hva kommer du til å stemme??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer du til å stemme ved kommunevalget og hvorfor? 

Anonymkode: 42c91...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer AP fordi ordføreren er en utrolig dyktig ordfører, og fordi AP står for de verdiene jeg også har. Et varmere samfunn, solidaritet og fellesskap. 

Anonymkode: 6cf15...b5d

Skrevet

SP. Fordi det er det partiet jeg er mest enig med. 

Anonymkode: 3d8d8...7f4

Skrevet

🍀Sp. Fordi de har den eneste dugande ordførerkandidaten, de har mange gode folk på listen sin og jeg er som regel enige med dem i valgomatene. 

 

Anonymkode: cf3d0...11d

Skrevet

Mdg. Bruker stemme ap, men de samarbeider så tett med høyre her lokalt at det ikke er et alternativ for meg.

Anonymkode: a3e23...028

Skrevet

SV, fordi de har, etter min mening, den beste politikken. 

Anonymkode: 7eb7d...8a4

Skrevet

Senterpartiet blir det nok her. De ønsker å ivareta alt jeg setter høyest på listen. 

Anonymkode: 2be5f...80d

Skrevet

Venstre. Fordi Venstre har en mer fornuftig og realistisk miljøpolitikk enn feks MDG. Videre har de et reelt ønske om å skape nye arbeidsplasser gjennom gründervirksomhet, noe jeg har erfart via nær familie. Så har de den desidert beste ordførerkandidaten i byen her jeg bor. Han virker oppriktig, og vil virkelig byens beste. Så for meg blir det Venstre i år (har faktisk ikke stemt de tidligere, men har satt meg inn i de lokale partiene i år).

Anonymkode: b0147...d5b

Skrevet

MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre.

Anonymkode: fcf22...c27

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva kommer du til å stemme ved kommunevalget og hvorfor? 

Anonymkode: 42c91...fbb

Sto mellom Rødt og MDG. Ble MDG.

Anonymkode: 0f2e3...466

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre.

Anonymkode: fcf22...c27

Venstre er for legalisering.

Anonymkode: 0f2e3...466

Skrevet

Vipper litt mellom rødt og sv.

 

Stemt SP før, men de stemte mot pensjon fra første krone og for innskrenking i abortloven.( vet det var stortingsgruppa og ikke lokal politikerne, men plutselig ble jeg skeptisk)

Anonymkode: fe834...900

Skrevet

Tenkte først SV til de kom på skoledebatten og kjørte på til de unge med ja til legalisering av hasj. Så tenker et lokalt parti hvor partilederen stod frem som en bauta under en krise her når ordføreren fra AP ikke var verd en krone. 

Anonymkode: 5745c...5d7

Skrevet

Sp. Er kun fire partier som stiller her vi bor. Er en Ap kommune, men de har styrt forferdelig dårlig de siste årene. 

Anonymkode: ec6ae...f71

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre.

Anonymkode: fcf22...c27

Det er jo ikke noe et kommunestyre kan bestemme, så har vel ikke så mye å si ved et kommunevalg.

Anonymkode: a3e23...028

Skrevet

FrP pga ordførerkandidaten...

Anonymkode: d9614...410

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stemmer AP fordi ordføreren er en utrolig dyktig ordfører, og fordi AP står for de verdiene jeg også har. Et varmere samfunn, solidaritet og fellesskap. 

Anonymkode: 6cf15...b5d

 Samme her😊

Skrevet

Det rette parti. 

Jeg vil ikke ha jernbane midt i byen og i hagen min. 

Anonymkode: 89be9...381

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

FrP 

 

Anonymkode: 62a44...9a8

White trash

Anonymkode: 46e7b...3ba

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

MPG, men så så jeg at de er for legalisering av rusmidler. Så kanskje venstre.

Anonymkode: fcf22...c27

Og Venstre er ikke for legalisering? Tror du bør lese litt mer om partiet. Ung Venstre har jo hatt legalisering av hasj som sin hjertesak på ungdomsdebattene. 

Anonymkode: 937d0...0fa

Skrevet

MDG. Fordi jeg mener de er de eneste som tør å ta de upopulære beslutningene som trengs for å nå klimamålet, i stedet for å bedrive publikumsfrieri. 

Anonymkode: 20cbd...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...