Gå til innhold

Dusjing etter gymtimen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta å snurr igjen og bruk litt hjernekapasitet. Og lær deg forskjell på vanlige barn og barn med autisme. 

Anonymkode: ce66d...22c

Hvis hun vil ha en sønn som på sikt klarer seg selv er hun nødt til å ta tak i slike ting. Det finnes jo unger som er så svaktfungerende at de ikke kan lære slike vanlige ting, men jeg har ikke intrykk av at det gjelder denne gutten. Da er det øving som må til.

Jeg har selv en datter med kraftig dysleksi. Jeg kunne bett henne fritatt for fremmedspråk og bare godtat at hun hadde vanskelig for å lære disse tingene. Hun kunne skuppet å lese høyt på skolen osv. I steden har vi lagt ned masse tid i øving slik ag hun klarer seg helt fint. Deg blir akkurat det samme. Har du barn med spessielle utfordri ger må du ta tak i disse, ikke bruke dem som en unskyldning for å slippe.

Anonymkode: 87084...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vår gutt dusjer i fellesdusjer når ein forelder er med i svømmehaller o.l. Men han ville ikkje i går etter gymtimen, tror like mye det hadde med at han ikke helt visste hvordan såpedispenseren fungerte. Mye tanker og usikkerhet rundt ting som ikkje andre tenker over to gonger. kjenner du noen med autisme? Hvordan kan du si at vi har sviktet som foreldre? HI

Anonymkode: fb942...78b

Skulle ha øvd litt?

Anonymkode: c3e5e...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...