Gå til innhold

Hva skal dere etter 1 klassingen er ferdig? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt meg fri hele dagen, og barnet ville ut og spise på Egon, så da skal vi det :) Synes det er koselig og gjøre litt stas på barnet :)

Har dere noen planer ? eller er dette barne en vanlig dag ? Barnet får også fri fra Sfo i morgen

Anonymkode: 93ed2...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ingen veldig store planer da mannen har et møte kl 11 og jeg har en tannlegetime kl 15, men vurderer å ta han med ut for å spise et sted, bare han og jeg og pappaen. 

Anonymkode: fc2bd...cae

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Vi har ingen veldig store planer da mannen har et møte kl 11 og jeg har en tannlegetime kl 15, men vurderer å ta han med ut for å spise et sted, bare han og jeg og pappaen. 

Anonymkode: fc2bd...cae

det høres koselig ut :)

Skrevet

Jeg,pappa'n og 1 klassingen skal ut å spise lunsj.

Anonymkode: a1534...6c9

Skrevet

Først lunsj sammen med venninner som også skal begynne i 1. klasse, så restaurant sammen med besteforeldrene. Og oss foreldre, selvfølgelig :)

Anonymkode: ab24a...e86

Skrevet

så hyggelig :) vi tar middagen på egon :) ferdig 1315, så da orker jeg ikke lage noe hjemme, er ikke der før ca 1430 uansett :)

Skrevet

Synes det tar helt av. Ungen har nettopp hatt lang ferie! Hvorfor legge lista så høyt? 

Anonymkode: 6004d...ea1

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Synes det tar helt av. Ungen har nettopp hatt lang ferie! Hvorfor legge lista så høyt? 

det må du få lov til :) for barnet er første skolendag stor og det skal vi feire

Skrevet

Vår begynte på fredag, så gikk på restaurant etter skoleslutt.

Anonymkode: ed8da...349

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Vår begynte på fredag, så gikk på restaurant etter skoleslutt.

det er koslig :) Oi på fredag ja, litt rar dag egentlig

Skrevet

Ja, Bergen kommune startet på fredag. Myk start 😊

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, Bergen kommune startet på fredag. Myk start 😊

Oki :) synes det er bedre og begynne mandag jeg :) men skjønner jo er litt digg på fredag også :)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med det? Datteren vår gleder seg til både lunsjen og middagen - to måltider hun uansett skal spise. 

Anonymkode: ab24a...e86

Skrevet

Skal rett på jobb etterpå. Jobber i bhg og har fullt opp med tilvenning av nye barn, så har ikke mulighet å ta en hel dag fri. 

Anonymkode: dd046...e82

Skrevet

Vi skal på Theatercaféen, som alltid, begynner i 8. klasse 😊👍🏻

Anonymkode: 64991...6cf

Skrevet

1.skoledag i 1.klasse er høytidsdag da skal det feires, uansett om det er ute på kafé eller  hjemme  med god mat! 

Anonymkode: daf51...32f

Skrevet

Vi skal hjem og spise rundstykker til lunsj. Skal klinke til med eggerøre og bacon. 😋

Anonymkode: 72084...896

Skrevet

Har førsteklassinger hos dere kort dag? Våre skal opp i 5 og 3 klasse, men da de begynte så gikk de full dag og var ferdig i 2 tida. Vi var med den første timen og så gikk foreldre heom/på jobb.

Anonymkode: e8081...20e

Skrevet

Vår 1 klassing skal være på skolen 9-12. Her er det stort å begynne i 1 klasse. Og derfor skal vi ut å spise etterpå.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vår 1 klassing skal være på skolen 9-12. Her er det stort å begynne i 1 klasse. Og derfor skal vi ut å spise etterpå.

Ja, det forstår eg. Det var det hos oss og, her fikk 1. Klassingen lov å velge hva vi skulle ha til middag og så inviterte vi besteforeldre.

Anonymkode: e8081...20e

Skrevet

Er det bare hos oss 1. klasse begynner på ettermiddagen første dagen? Vi skal ikke være der før 17:00, så første ordentlige dagen blir på tirsdag.

Anonymkode: bfdb6...9d6

Skrevet

veldig koslig og se flere gjør stas på barna sine denne dagen :)

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det bare hos oss 1. klasse begynner på ettermiddagen første dagen? Vi skal ikke være der før 17:00, så første ordentlige dagen blir på tirsdag.

Anonymkode: bfdb6...9d6

det vet jeg ikke,men her begynner de 10.45 til 1315

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

1.skoledag i 1.klasse er høytidsdag da skal det feires, uansett om det er ute på kafé eller  hjemme  med god mat! 

Anonymkode: daf51...32f

Det er ikke høytidsdag...

Anonymkode: 4103c...bd1

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Det er ikke høytidsdag...

Anonymkode: 4103c...bd1

for barnet er det faktisk det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...