Gå til innhold

Hva skal dere etter 1 klassingen er ferdig? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt meg fri hele dagen, og barnet ville ut og spise på Egon, så da skal vi det :) Synes det er koselig og gjøre litt stas på barnet :)

Har dere noen planer ? eller er dette barne en vanlig dag ? Barnet får også fri fra Sfo i morgen

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ingen veldig store planer da mannen har et møte kl 11 og jeg har en tannlegetime kl 15, men vurderer å ta han med ut for å spise et sted, bare han og jeg og pappaen. 

Anonymkode: fc2bd...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Vi har ingen veldig store planer da mannen har et møte kl 11 og jeg har en tannlegetime kl 15, men vurderer å ta han med ut for å spise et sted, bare han og jeg og pappaen. 

Anonymkode: fc2bd...cae

det høres koselig ut :)

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først lunsj sammen med venninner som også skal begynne i 1. klasse, så restaurant sammen med besteforeldrene. Og oss foreldre, selvfølgelig :)

Anonymkode: ab24a...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig :) vi tar middagen på egon :) ferdig 1315, så da orker jeg ikke lage noe hjemme, er ikke der før ca 1430 uansett :)

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det tar helt av. Ungen har nettopp hatt lang ferie! Hvorfor legge lista så høyt? 

Anonymkode: 6004d...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Synes det tar helt av. Ungen har nettopp hatt lang ferie! Hvorfor legge lista så høyt? 

Anonymkode: 6004d...ea1

det må du få lov til :) for barnet er første skolendag stor og det skal vi feire

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Vår begynte på fredag, så gikk på restaurant etter skoleslutt.

Anonymkode: ed8da...349

det er koslig :) Oi på fredag ja, litt rar dag egentlig

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, Bergen kommune startet på fredag. Myk start 😊

Anonymkode: ed8da...349

Oki :) synes det er bedre og begynne mandag jeg :) men skjønner jo er litt digg på fredag også :)

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det tar helt av. Ungen har nettopp hatt lang ferie! Hvorfor legge lista så høyt? 

Anonymkode: 6004d...ea1

Hva mener du med det? Datteren vår gleder seg til både lunsjen og middagen - to måltider hun uansett skal spise. 

Anonymkode: ab24a...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal rett på jobb etterpå. Jobber i bhg og har fullt opp med tilvenning av nye barn, så har ikke mulighet å ta en hel dag fri. 

Anonymkode: dd046...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 1.skoledag i 1.klasse er høytidsdag da skal det feires, uansett om det er ute på kafé eller  hjemme  med god mat! 

Anonymkode: daf51...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hjem og spise rundstykker til lunsj. Skal klinke til med eggerøre og bacon. 😋

Anonymkode: 72084...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har førsteklassinger hos dere kort dag? Våre skal opp i 5 og 3 klasse, men da de begynte så gikk de full dag og var ferdig i 2 tida. Vi var med den første timen og så gikk foreldre heom/på jobb.

Anonymkode: e8081...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 1 klassing skal være på skolen 9-12. Her er det stort å begynne i 1 klasse. Og derfor skal vi ut å spise etterpå.

Anonymkode: a1534...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vår 1 klassing skal være på skolen 9-12. Her er det stort å begynne i 1 klasse. Og derfor skal vi ut å spise etterpå.

Anonymkode: a1534...6c9

Ja, det forstår eg. Det var det hos oss og, her fikk 1. Klassingen lov å velge hva vi skulle ha til middag og så inviterte vi besteforeldre.

Anonymkode: e8081...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos oss 1. klasse begynner på ettermiddagen første dagen? Vi skal ikke være der før 17:00, så første ordentlige dagen blir på tirsdag.

Anonymkode: bfdb6...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Er det bare hos oss 1. klasse begynner på ettermiddagen første dagen? Vi skal ikke være der før 17:00, så første ordentlige dagen blir på tirsdag.

Anonymkode: bfdb6...9d6

det vet jeg ikke,men her begynner de 10.45 til 1315

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 1.skoledag i 1.klasse er høytidsdag da skal det feires, uansett om det er ute på kafé eller  hjemme  med god mat! 

Anonymkode: daf51...32f

Det er ikke høytidsdag...

Anonymkode: 4103c...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Det er ikke høytidsdag...

Anonymkode: 4103c...bd1

for barnet er det faktisk det :)

Anonymkode: 93ed2...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...