Syngensang Skrevet 13. august 2019 #76 Skrevet 13. august 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke sikkert de hadde sett humoren i det om det var de selv som ble snakket til på den måten mens andre hørte på. Anonymkode: 197c8...f47 Det er jo akkurat det at dei andre høyrer på og ler som gjer at det er etter alle solemerker er ein godhjerta spøk. Hadde det vore noko i at folk venta på at ho skulle gå ville ingen våga å le av ein slik kommentar. Og hadde verten meint at ho var uønska hadde han heller ikkje tatt ein slik kommentar offentleg. Eg hadde nok kanskje blitt usikker om verten følgde meg til døra og sa stilt så berre vi høyrde at han var glad for at eg skulle gå. Sidan hi meiner at det at han sa det så alle høyrde der var det største problemet. Eg forstår at ein kan bli usikker av slike kommentarar, men eg hadde nok heller tolka det som at eg var inne i "varmen" når verten spøkjer slik. Men eg var ikkje der. Så mogleg hi har rett. At verten var ufin og at alle dei andre gjestene var ondskapsfulle nok til å le. Eg tvilar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå