Gå til innhold

Endelig kvitt deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet
56 minutter siden, amandine skrev:

Du høres veldig lett-krenket og usikker ut. Og det er jo ikke moro for deg, men det er jo ikke han andres feil, heller. 

Om han kom for to uker siden og ba deg klippe persienne selv ( hvilket er enkelt men tar tid og er en selvfølge at du gjør selv) er det ikke unormalt at han da spør deg om du har gjort det. For han kan ikke montere for deg før du har gjort forberedelsene. Enkelt og greit. Nå vet han at du har gjort det du skulle, da kan han finne en tid som passer. Jeg vil ikke tro han står klar og spinner, han har sikkert flere ting han skal. 

Så det å bli kalt monster er ok i ditt hodet? Og hadde du likt at alle i selskapet lo når verten sa ja godt du går nå så blir vi kvitt deg?Det var poenget her, persienne var et tillegg

Anonymkode: 5f841...ab7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde du fremstått som en idiot, så det var utrolig dårlige tips

Anonymkode: 7fd51...24a

Den eneste som fremstår som en idiot er verten selv. Man legger opp til tilsnakk når man tillater seg å fremstå så komplett blottet.

Anonymkode: 197c8...f47

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Så det å bli kalt monster er ok i ditt hodet? Og hadde du likt at alle i selskapet lo når verten sa ja godt du går nå så blir vi kvitt deg?Det var poenget her, persienne var et tillegg

Altså,  hvis du er venner med folk som kaller deg stygge ting så skifter du venner.

Jeg ville tolket det som en morsomhet som man nettopp kan si til venner fordi venner skjønner at man TULLER. 

Så enten har du dårlige venner, eller så forstår du ikke godhjertet spøk.

Anonymkode: 1c114...917

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, kjære tid. 

Du er hårsår, usikker og du kan da klare å henge opp egne persienner! Og, hvis du vil at han skal hjelpe deg, så er du ansvarlig for å klargjøre det som skal klargjøres FØR han kommer. 

Jobb med deg selv, lille krenkedyr.

Anonymkode: 17c50...36a

Kjøre du, tror det er på tide du jobber med deg selv, DITT VEMMELIGE MOBBEDYR.

Jeg svarer vanligvis ikke uhøflig, men når.sånne som deg skriver på den måten, tar jeg meg friheten og svarer ekkelt tilbake.

Skjønner det var dumt av meg og stille et spørsmål her på klikk, for makan til svar har jeg aldri opplevd maken til. Tenker dere at her har vi med en svakelig person, så her surer vi på for å få h*n til p føle seg dårlig.?? Skam dere folkens.

Takk for meg. Dette blir ikke jeg med på. Jeg spurte enkelt og greit om det er greit å bli kalt ******monster og gjort til latter med å si, ja gå så blir vi kvitt deg. I MINE ØRER ER IKKE DET NORMAL FOLKESKIKK!!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den eneste som fremstår som en idiot er verten selv. Man legger opp til tilsnakk når man tillater seg å fremstå så komplett blottet.

😍 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså,  hvis du er venner med folk som kaller deg stygge ting så skifter du venner.

Jeg ville tolket det som en morsomhet som man nettopp kan si til venner fordi venner skjønner at man TULLER. 

Så enten har du dårlige venner, eller så forstår du ikke godhjertet spøk.

Godgjertet spøk?? Den var god! Det som er godhjertet og si når noen går.fra et selskap er: Tusen takk for du kom og vel hjem.

Skrevet

Jeg synes at svarene hun ble tipset om, gjør at hun selv vil og fremstå som en idiot. Hvis man vil gi tilsnakk, så finner man på noe annet å si enn de tingene.

Skrevet

Jeg synes at svarene hun ble tipset om, gjør at hun selv vil og fremstå som en idiot. Hvis man vil gi tilsnakk, så finner man på noe annet å si enn de tingene.

Poenget mitt var altså at hi vil da fremstå som en like stor idiot som verten er

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står ingenting i HI om monstre. Det står at han det dreide seg om dro en dårlig vits og sa at det skulle bli godt å bli kvitt hi. Og at flere lo. Jeg tipper det var akkurat det, en dårlig vits, en flåsete kommentar, og folk humret litt som forventet. ( Spesielt etter fire timer i selskap kan flåsete kommentarer forekomme fra duster). Verre er det ikke. 

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Godgjertet spøk?? Den var god! Det som er godhjertet og si når noen går.fra et selskap er: Tusen takk for du kom og vel hjem.

Hvis det er slik i din verden, så  har du dårlige venner og bør finne deg andre. 

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var en spøk. I en vennegjeng kan man spøke med mye rart uten at man trenger å bli krenket. 

Skrevet

Det var en spøk. I en vennegjeng kan man spøke med mye rart uten at man trenger å bli krenket. 

Nei.

I en vennegjeng er det forskjellig hva man spøker med, hvordan tonen er etc. og dersom noen opplever å bli mobbet, så er det ikke OK, og ikke normalt - og i hvert fall ikke morsomt.

Skrevet
26 minutter siden, DetYrer skrev:

Nei.

I en vennegjeng er det forskjellig hva man spøker med, hvordan tonen er etc. og dersom noen opplever å bli mobbet, så er det ikke OK, og ikke normalt - og i hvert fall ikke morsomt.

Hun er jo tydelig lettkrenket. Det et problemet. Ikke vennegjengen. 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøre du, tror det er på tide du jobber med deg selv, DITT VEMMELIGE MOBBEDYR.

Jeg svarer vanligvis ikke uhøflig, men når.sånne som deg skriver på den måten, tar jeg meg friheten og svarer ekkelt tilbake.

Skjønner det var dumt av meg og stille et spørsmål her på klikk, for makan til svar har jeg aldri opplevd maken til. Tenker dere at her har vi med en svakelig person, så her surer vi på for å få h*n til p føle seg dårlig.?? Skam dere folkens.

Takk for meg. Dette blir ikke jeg med på. Jeg spurte enkelt og greit om det er greit å bli kalt ******monster og gjort til latter med å si, ja gå så blir vi kvitt deg. I MINE ØRER ER IKKE DET NORMAL FOLKESKIKK!!

Regner med at du fortsatt leser selv om du sier du ikke svarer. Dette svaret her viser jo at du er lettkrenket. Du tåler ikke noe av kritikken du har fått i denne tråden. Du tåler ikke at noen ikke er enig med deg.

Du tåler ikke at noen ikke stiller opp slik du forventer at det skal gjøres. Ingen er tankeleser. Han ba deg klippe persiennene, du gjorde det, men sa ikke fra før i dette selskapet da han måtte spørre deg om du hadde gjort det. Hvordan skal han da vite at du er ferdig?

Anonymkode: 6f016...c52

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo tydelig lettkrenket. Det et problemet. Ikke vennegjengen. 

Synes ikke det er så tydelig, jeg...

Skrevet

Tror nok det bare er en person med dårlige sosiale antenner. Så ville ikke tatt meg nær av det. Når det gleder de persiennene ville jeg nok latt noen andre henge de opp, rett og slett fordi jeg ikke vil få noen tjenester av folk jeg ikke liker. Får man tjenester kan man ikke bare unngå dem etterpå eller ha minimal kontakt, samt at de kan jo spørre tilbake. Ville ikke hatt et sånt forhold med en person jeg ikke liker

Anonymkode: 88d20...72c

Skrevet

Alle som sier at du er hårsår, hadde reagert likt som deg ute i den virkelige verden. Det vedder jeg på. 

Jeg syns det er så unødvendig å slenge ut slike kommentarer. Slemt og ikke morsomt. 

Anonymkode: bfe92...617

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Admin

Skrevet

I min vennegjeng er det helt vanlig å synge "Nå går de gamle hjem...", når de første takker for seg, eller at noen roper noe om leggetid eller andre morsomheter, og de som går sparker gjerne tilbake et sted det treffer litt godt, også ler alle, for alle vet at det er bare tull. Jeg ville derfor ikke tenkt at en kommentar som han kom med var noe annet enn flåseri og fleip. Har du lagt merke til hvordan han snakker til andre? Om han har en sånn flåsete måte å være på i festlig lag, så skjønner du jo at dette handler om hans væremåte og ikke om deg som person.

Skrevet

Det fins mange forskjellige typer folk og humor der ute. Og forskjellig tone i forskjellige vennegjenger. I dette tilfellet tror jeg det bare er HI selv som vet hva som er normalen i vennegjengen, eller hos personen som sa det. I noen lag ville dette vært morsomt, i andre lag totalt uakseptabelt. 

Anonymkode: 43924...9a4

Skrevet

Det fins mange forskjellige typer folk og humor der ute. Og forskjellig tone i forskjellige vennegjenger. I dette tilfellet tror jeg det bare er HI selv som vet hva som er normalen i vennegjengen, eller hos personen som sa det. I noen lag ville dette vært morsomt, i andre lag totalt uakseptabelt. 

Anonymkode: 43924...9a4

De andre lo da. Så alle de andre så humoren i det. 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sikkert de hadde sett humoren i det om det var de selv som ble snakket til på den måten mens andre hørte på.

Skrevet

Ut fra hva du skriver så virker du kjip. Kanskje de bare var ærlige med deg? Heng opp persiennen din selv. Neppe rakettforskning. Jeg har hengt opp selv. 

Anonymkode: 50523...a11

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ofte kan folk le når de egentlig blir litt brydd av andres forsøk på humor. Ikke noe kvalitetsstempel selvom folk ler. 

Når det er sagt ser jeg svarene til hi så tror jeg hun muligens er en drama queen av dimensjoner. 

Anonymkode: 6ed3c...1c9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ofte kan folk le når de egentlig blir litt brydd av andres forsøk på humor. Ikke noe kvalitetsstempel selvom folk ler. 

Når det er sagt ser jeg svarene til hi så tror jeg hun muligens er en drama queen av dimensjoner. 

Anonymkode: 6ed3c...1c9

Det samme tenkte jeg. Klønete «spøk» av verten, men svarene utover i tråden tyder på at hi er godt over snittet krenkbar.

Anonymkode: f84ab...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...