Gå til innhold

Pilotfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det revnende likegyldig hva denne frua og mannenbruker penger på eller hvor mye de ønsker å være med sønnen sin..

Det som derimot overrasker meg stort er at hun for mange (med sine holdninger) er et forbilde.. 

Anonymkode: 1459e...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fine med denne tråden er jo at jeg føler meg som superwoman! 100% jobb, mann med krevende jobb og en del jobbreiser, 3 barn, vi tar alt av vask, klesvask og handling selv og vi har verv i idrettslaget. Hurra for oss!

Ps: Må innrømme at vi har robotstøvsuger.

Anonymkode: 33be6...d41

Skrevet

Mon tro hva lønnen til aur pair blir... Minste sats? Så fruen får kjøpt seg enda en dyr veske?

Anonymkode: 21b99...b48

Skrevet

Å blogge er f**n meg ikke jobb. Det er så vanvittig pinlig med disse damene (bortskjemte jentene) som bare går på stas, tar noen bilder her og der og skriver en svært middelmådig tekst en dag eller to i uka - og kaller det jobb! For et overskuddssamfunn vi lever i! Vedkommende har egentlig all mulig tid til å være mor, lage sin egen mat og vaske både klær og hus. Dette er altså bare så latterlig. 

Stakkars unger som vokser opp under slike forhold. 

Anonymkode: 1d10c...167

Skrevet

Jeg blir mest irritert jeg... At det går an å være så overflatisk og materialistisk kan jeg bare ikke fatte.. Kjøpe seg vesker og dritt til mange hundre tusen, når mødre i andre land kjemper en kamp hver dag for å skaffe mat til ungene sine. Verden er blodig urettferdig. 

Anonymkode: ee8b0...e9f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir mest irritert jeg... At det går an å være så overflatisk og materialistisk kan jeg bare ikke fatte.. Kjøpe seg vesker og dritt til mange hundre tusen, når mødre i andre land kjemper en kamp hver dag for å skaffe mat til ungene sine. Verden er blodig urettferdig. 

Gjelder ikke bare pilotfrue, men flere av disse influencere.. Grøss og gru! Og slike er forbilder for dagens unge jenter..

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å blogge er f**n meg ikke jobb. Det er så vanvittig pinlig med disse damene (bortskjemte jentene) som bare går på stas, tar noen bilder her og der og skriver en svært middelmådig tekst en dag eller to i uka - og kaller det jobb! For et overskuddssamfunn vi lever i! Vedkommende har egentlig all mulig tid til å være mor, lage sin egen mat og vaske både klær og hus. Dette er altså bare så latterlig. 

Helt enig! 

Anonymkode: 12e45...385

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Det er for meg ubegripelig at de kan håve inn store penger på dette. Hva bidrar de med? Galskap.. 

Anonymkode: b9b2d...25e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Det er for meg ubegripelig at de kan håve inn store penger på dette. Hva bidrar de med? Galskap.. 

Anonymkode: b9b2d...25e

De håver inn penger, gratis reiser, gratis hotellopphold, gratis kosmetikk om mye mye mer.

Hvorfor deler de ikke med de fattige? Når de har så mye penger? Hvorfor dreier alt seg om bare meg meg meg og mitt mitt mitt.

" Se alt det JEG har, er ikke JEG heldig"

Anonymkode: 21b99...b48

Skrevet
On 8/9/2019 at 11:33 PM, Anonym bruker said:

Hva tenker dere om at hun nå skal ha inn au-pair? I tillegg til vaskehjelp og assistent.

Hvor mye jobb er det med ett barn, som attpåtil går i barnehage? 

Anonymkode: 93d69...593

skjønner det pga mannen er mye borte. er var det mange som er sjalue

Anonymkode: c01be...cab

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du det er å være sjalu for?

(tips - lurt å lese det du skriver før du poster)

Anonymkode: 34039...66f

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjalu? 

Ikke en millimeter engang. Takke meg til et ærlig arbeid!

Skrevet
På 10.8.2019 den 2.06, Fotballflue skrev:

Tviler på denne kan et kløyva ord norsk. Ungen kommer i beste fall til å snakke norsk med asiatisk uttale 😂😂😂

Hihi, huffda! 

Anonymkode: 2b72a...ec2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjalu? Min mann er død. Er alene med alt. Har virkelig ikke kommet på tanken om au pair, vaskehjelp, klesvaskehjelp osv osv. Selv om jeg sånn sett hadde hatt økonomi til det. Ting kan skje, slik at man ikke har mann, og altså kun en inntekt, kanskje svikter helsen så man må jobbe redusert. Da har man ikke råd til alle disse hjelpene. Hvem vet. Og da er det lurt å ha øvd på å takle alt i hverdagen , slik at man ikke kollapser helt i panikk den dagen livet innhenter en.

Anonymkode: 58b71...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...