Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Hva tenker dere om at hun nå skal ha inn au-pair? I tillegg til vaskehjelp og assistent. Hvor mye jobb er det med ett barn, som attpåtil går i barnehage? Anonymkode: 93d69...593
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Jeg synes det er vittig, hun vasker jo ikke klærne selv engang, men leverer det til et vaskeri og får det ferdig strøket og brettet tilbake Hun har jo et barn og to minihunder, og blir så sliten fordi mannen reiser i jobb. Men folk har forskjellig kapasitet, ingen tvil om det. Hun skulle forsøkt å gå i skoene til en fulltidsarbeidene trebarnsmor som ikke har råd til noen av delene en ukes tid så ville hun nok kjent hva sliten er.... Anonymkode: 4fb41...72e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Fra Filippinene eller?😂 Anonymkode: f70b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #4 Skrevet 9. august 2019 Lo høyt da jeg leste det faktisk. Latere dame skal man lete lenge etter å finne tror jeg... Skulle tro hun kunne ta skjønnhetsbehandlingene mens barnet er i barnehagen. Hva ellers har hun å bedrive tiden med liksom🤔 Anonymkode: 7076c...9d8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #5 Skrevet 9. august 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fra Filippinene eller?😂 Anonymkode: f70b1...9b2 Regien fra Fillipinene, kommer for å bo hos dem i 2 år.... Anonymkode: 4fb41...72e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #6 Skrevet 9. august 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regien fra Fillipinene, kommer for å bo hos dem i 2 år.... Anonymkode: 4fb41...72e 🤭 Anonymkode: f70b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #7 Skrevet 9. august 2019 Dette hører vel heller hjemme på KG. Men jeg tenker det er absurd. Jeg har vært alene med min siden start og det er faktisk ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Jeg har jobbet mens min var 1-3, så studier fra 3-6. Null problem. Kvinner er alenemødre for 2-3-4 barn og det går HELT FINT. Hvordan kan man trenge Au pair når man er hjemmeværende ? De kan hate på kritikken alt de vil. Men for meg virker det som om de ikke elsker tiden med barnet sitt, Da mitt barn begynte i bhg som 1 år, så leverte jeg kl 10 og hentet kl 13. Skulle jeg til byen å møte en venninne så stoppet jeg innom barnehagen å hentet barnet først. Kunne ikke tenke meg å gjøre noe uten barnet . Men kanskje barnet ikke er så lett å ha med på vippetimer og negltimer der man må sitte stille. Det er bare fælt. FÆLT. Hun er hjemmeværende. Mannen er hjemme ofte. De viser frem til verden at de setter "livet" foran sønnen... Fælt men sant Anonymkode: 88f05...bd1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #8 Skrevet 9. august 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva tenker dere om at hun nå skal ha inn au-pair? I tillegg til vaskehjelp og assistent. Hvor mye jobb er det med ett barn, som attpåtil går i barnehage? Anonymkode: 93d69...593 Men hva gjør hun selv da? Spiser hun selv eller er det for slitsomt å løfte gaffelen? Anonymkode: 33be6...d41
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #9 Skrevet 9. august 2019 Skal man leke vestkantfrue må man jo ta den helt ut. Anonymkode: b5799...35c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #10 Skrevet 9. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette hører vel heller hjemme på KG. Men jeg tenker det er absurd. Jeg har vært alene med min siden start og det er faktisk ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Jeg har jobbet mens min var 1-3, så studier fra 3-6. Null problem. Kvinner er alenemødre for 2-3-4 barn og det går HELT FINT. Hvordan kan man trenge Au pair når man er hjemmeværende ? De kan hate på kritikken alt de vil. Men for meg virker det som om de ikke elsker tiden med barnet sitt, Da mitt barn begynte i bhg som 1 år, så leverte jeg kl 10 og hentet kl 13. Skulle jeg til byen å møte en venninne så stoppet jeg innom barnehagen å hentet barnet først. Kunne ikke tenke meg å gjøre noe uten barnet . Men kanskje barnet ikke er så lett å ha med på vippetimer og negltimer der man må sitte stille. Det er bare fælt. FÆLT. Hun er hjemmeværende. Mannen er hjemme ofte. De viser frem til verden at de setter "livet" foran sønnen... Fælt men sant Anonymkode: 88f05...bd1 Det er en mellomting, altså. Jeg er helt enig i at det er latterlig med au pair i dette tilfellet. Samtidig er det latterlig å indikere at man ikke elsker barna sine dersom man ikke vil tilbringe hvert sekund sammen med dem. Det er helt normalt å både elske barna sine OG ønske å ha litt tid for seg selv der man gjør på egne ting. Hilsen firebarnsmor som ikke har au pair 😉 Anonymkode: 82ca6...773
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #11 Skrevet 9. august 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en mellomting, altså. Jeg er helt enig i at det er latterlig med au pair i dette tilfellet. Samtidig er det latterlig å indikere at man ikke elsker barna sine dersom man ikke vil tilbringe hvert sekund sammen med dem. Det er helt normalt å både elske barna sine OG ønske å ha litt tid for seg selv der man gjør på egne ting. Hilsen firebarnsmor som ikke har au pair 😉 Anonymkode: 82ca6...773 Emmm.. Hvor er mellomtingen, sa du? Anonymkode: f70b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #12 Skrevet 9. august 2019 Men hvorfor bryr dere dere om at pilotfruen skal ha au-pair? Økonomisk er det helt uproblematisk for dem, de tilbringer mye tid med barnet sitt, og selvom Julianne jobber hjemmefra så har hun helt klart en jobb så hun er ikke hjemmeværende. Når de har økonomi til å skape en roligere hverdag hvorfor skal de ikke gjøre det? Anonymkode: 2dfa7...488
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #13 Skrevet 9. august 2019 Jeg ble kvalm når jeg leste at hun hadde kjøpt ei stelleveske til mange, mange tusen kr. Tror nok at den gutten kommer til å bli en bortskjemt drittunge(pappagutt) Anonymkode: 9300b...158
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #14 Skrevet 9. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvorfor bryr dere dere om at pilotfruen skal ha au-pair? Økonomisk er det helt uproblematisk for dem, de tilbringer mye tid med barnet sitt, og selvom Julianne jobber hjemmefra så har hun helt klart en jobb så hun er ikke hjemmeværende. Når de har økonomi til å skape en roligere hverdag hvorfor skal de ikke gjøre det? Anonymkode: 2dfa7...488 Hva betyr au pair, er det at noen er med barna så man slipper å være med dem selv? Anonymkode: f70b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #15 Skrevet 9. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva betyr au pair, er det at noen er med barna så man slipper å være med dem selv? Anonymkode: f70b1...9b2 Nei det betyr at vedkommende er en del av familien, hjelper til med å barna slik at de ikke trenger lange barnehagedager mm. Anonymkode: 2dfa7...488
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #16 Skrevet 9. august 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en mellomting, altså. Jeg er helt enig i at det er latterlig med au pair i dette tilfellet. Samtidig er det latterlig å indikere at man ikke elsker barna sine dersom man ikke vil tilbringe hvert sekund sammen med dem. Det er helt normalt å både elske barna sine OG ønske å ha litt tid for seg selv der man gjør på egne ting. Hilsen firebarnsmor som ikke har au pair 😉 Anonymkode: 82ca6...773 Men hun er HJEMMEVÆRENDE. Og ungen skal i barnehage nå. Så ønsket om alenetid er allerede oppfylt. Hun har hver dag for seg selv... Og mannen er hjemme 40% av tiden på heltid. Hva trenger de au pair til? Man må jo lure.... Og jeg tenker hvor mye kan de egentlig tilby av jobb til denne au pairen. Anonymkode: 88f05...bd1
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #17 Skrevet 9. august 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor bryr dere dere om at pilotfruen skal ha au-pair? Økonomisk er det helt uproblematisk for dem, de tilbringer mye tid med barnet sitt, og selvom Julianne jobber hjemmefra så har hun helt klart en jobb så hun er ikke hjemmeværende. Når de har økonomi til å skape en roligere hverdag hvorfor skal de ikke gjøre det? Anonymkode: 2dfa7...488 Hvis de tenker at de trenger en au pair, så har de tydeligvis ikke tenkt til å være så veldig mye sammen med barnet sitt før/etter barnehagen... Og den minimale innsatsen Julianne legger ned i bloggen kan umulig kalles for jobb. Anonymkode: 7076c...9d8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #18 Skrevet 9. august 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hun er HJEMMEVÆRENDE. Og ungen skal i barnehage nå. Så ønsket om alenetid er allerede oppfylt. Hun har hver dag for seg selv... Og mannen er hjemme 40% av tiden på heltid. Hva trenger de au pair til? Man må jo lure.... Og jeg tenker hvor mye kan de egentlig tilby av jobb til denne au pairen. Anonymkode: 88f05...bd1 Au pair skal jo ikke hovedsakelig jobbe da. Det er kulturutveksling, må vite. Så de henter henne til landet av sitt hjertes godhet. I retur får hun lov til å bidra i heimen 🤪 Anonymkode: b5799...35c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #19 Skrevet 9. august 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det betyr at vedkommende er en del av familien, hjelper til med å barna slik at de ikke trenger lange barnehagedager mm. Anonymkode: 2dfa7...488 Hæ..? Det vil si at man setter bort jobben som mor? Er ett fett om man er i bhg fra 8-16 Eller i bhg fra 8-13 og med en "au pair" fra 13-16, tiden med foreldrene blir borte. En au pair er aldri familie. Anonymkode: f70b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 9. august 2019 #20 Skrevet 9. august 2019 Jeg vet om noen som ansatte en asiatisk au pair som ikke kan norsk. Anonymkode: f70b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #21 Skrevet 10. august 2019 Den stakkars ungen har ikke en sjans i verden til å bli en likandes person. Kommer til å bli ufattelig bortskjemt materielt sett, men underernært på oppmerksomhet fra foreldrene. Stakkars arme barn! Anonymkode: 93d69...593
Fotballflue Skrevet 10. august 2019 #22 Skrevet 10. august 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet om noen som ansatte en asiatisk au pair som ikke kan norsk. Anonymkode: f70b1...9b2 Tviler på denne kan et kløyva ord norsk. Ungen kommer i beste fall til å snakke norsk med asiatisk uttale 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #23 Skrevet 10. august 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Au pair skal jo ikke hovedsakelig jobbe da. Det er kulturutveksling, må vite. Så de henter henne til landet av sitt hjertes godhet. I retur får hun lov til å bidra i heimen 🤪 Anonymkode: b5799...35c Enig med deg! Kulturutveksling meg midt bak. Au pair-ordningen er utdatert. Det er billig arbeidskraft som av mange utnyttes til husarbeid av ymse slag. Anonymkode: 33be6...d41
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #24 Skrevet 10. august 2019 Au pair når du er blogger og har ett barn?!!!😱😱😱 Anonymkode: 24a45...8d9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #25 Skrevet 10. august 2019 Men hun skulle jo ha ungen i barnehage. Hva trenger hun au pair til? Har hun ikke vaskehjelp også fra før? Anonymkode: 58b71...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå