Gå til innhold

Altså, hvor mye er det normalt for en mann å komme?🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Merker jeg rødmer nå når jeg skriver dette innlegget😳 Og dette er helt sant...

Etter flere år som singel har jeg endelig truffet en mann som virkelig virker å være den rette for meg. Jeg har kun hatt sex med eksmannen min og han jeg har truffet nå. Vi har masse deilig sex og alt klaffer 100% i senga, men når han får orgasme spruter han enorme mengder sæd, og også veldig langt. 12 - 15 kraftige sprut. Er helt hinsides. Min eksmann var aldri i nærheten engang. Jeg syntes bare dette er digg som liker sæd, men det blir veldig mye gris. På veggen, sengetøy og meg, og det er umulig å svelge unna alt om jeg prøver det🙈 Skal også sies at har en enorm pung da, det har kanskje en sammenheng. Så hvor mye er vanlig for en mann å komme under orgasme egentlig? Lurer bare på om det er noen andre som opplever det samme🙂 Nysgjerrig...

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri vært borti, og er glad det ikke er meg. Men nå skjønner ikke jeg hvordan sæd kan være noe å like heller hva angår mengde 😅

Anonymkode: 603a5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig mengde er ca 3 ml. Men når væske spres utover kan 3 ml se veldig mye ut. 

Men, enorm pung? Kan være normalt, men jeg ville oppmuntret til å få den sjekket for eventuelle cyster osv. 

Anonymkode: a55fa...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjennomsnittlig mengde er ca 3 ml. Men når væske spres utover kan 3 ml se veldig mye ut. 

Men, enorm pung? Kan være normalt, men jeg ville oppmuntret til å få den sjekket for eventuelle cyster osv. 

Anonymkode: a55fa...16c

Kan jo være elefantitis i pungen.

Anonymkode: 9df20...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aldri vært borti, og er glad det ikke er meg. Men nå skjønner ikke jeg hvordan sæd kan være noe å like heller hva angår mengde 😅

Anonymkode: 603a5...b5f

Nei, det er forståelig at du ikke liker det, men jeg liker det🙈

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjennomsnittlig mengde er ca 3 ml. Men når væske spres utover kan 3 ml se veldig mye ut. 

Men, enorm pung? Kan være normalt, men jeg ville oppmuntret til å få den sjekket for eventuelle cyster osv. 

Anonymkode: a55fa...16c

Er ikke noe i veien der, den er bare stor. Vi har jo pratet om det🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser vel egentlig etter noen som er i samme situasjon. Det er ikke ekkelt med sæd, slutt å gjøre det til at det er ekkelt. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt, jo! Spruter på veggen og i gardinene!? Det er jo helt superhæslig!! 

Anonymkode: 73599...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ekkelt, jo! Spruter på veggen og i gardinene!? Det er jo helt superhæslig!! 

Anonymkode: 73599...114

Du om det. Hvor står det gardiner? 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå lo jeg her. Høres ikke helt normalt ut, men sikkert normalt for din mann. 

Anonymkode: e7375...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser for meg at han spruter i alle retninger, oppetter vegger og gardiner 😀

Hi, det er helt sikkert normalt med variasjoner på dette akkurat som det er variasjoner på hvor våte jenter blir, men det høres ut som kjæresten din er i den "våre" enden av skalaen. 

Anonymkode: 25420...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har vært med har hatt litt ulik mengde, men ikke så store mengder som det virker som hos din, HI.

Men hvorfor må han sprute alle andre steder... kommer han ikke oftest inni deg? Eller kan han ikke rette penisen til ett område slik at det kommer samlet der? Det å "skvette" overalt er ikke nødvendig.

Og ellers - godt råd er å alltid ha en klut i nærheten. Jeg blir veldig våt når jeg blir opphisset, og i tillegg så squirter jeg innimellom også, så da er det greit å ha en klut i nærheten. Om dere bruker den med humor og den største selvfølge trenger det ikke bli noe turnoff, bare en måte å forholde seg til fakta - det blir mer vått enn dere foretrekker, da er det praktisk å ha en løsning liggende klar.

Lykke til med kjæresten :)

 

Anonymkode: d3204...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan sprute inni deg så er problemet løst🤣🙈 min også spruter endel men ikke så masse😋 

Anonymkode: 90478...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere få ha en bøtte ståendes ved sengen som dere kan tømme han i, vet du.

Anonymkode: 9df20...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært med en som var sånn. Ikke fullt så mye men med god trøkk 🤣🤣

Anonymkode: 13c11...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De jeg har vært med har hatt litt ulik mengde, men ikke så store mengder som det virker som hos din, HI.

Men hvorfor må han sprute alle andre steder... kommer han ikke oftest inni deg? Eller kan han ikke rette penisen til ett område slik at det kommer samlet der? Det å "skvette" overalt er ikke nødvendig.

Og ellers - godt råd er å alltid ha en klut i nærheten. Jeg blir veldig våt når jeg blir opphisset, og i tillegg så squirter jeg innimellom også, så da er det greit å ha en klut i nærheten. Om dere bruker den med humor og den største selvfølge trenger det ikke bli noe turnoff, bare en måte å forholde seg til fakta - det blir mer vått enn dere foretrekker, da er det praktisk å ha en løsning liggende klar.

Lykke til med kjæresten :)

 

Anonymkode: d3204...180

Vi har et lite håndkle med oss ja. Han må få lov til å komme ordentlig han også stakkar, ikke prøve å holde igjen spruten🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere få ha en bøtte ståendes ved sengen som dere kan tømme han i, vet du.

Anonymkode: 9df20...9e8

Ja, det er sexy😂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det har sammenheng med at han er ekstra kåt på deg 😉 Jeg som skrev at det ikke er normalt oppe her, men mente egentlig ikke så vanlig. Når mannen min er ekstra kåt og det er lenge siden han har kommet, så kommer det masse fra han også. 

Anonymkode: e7375...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det har sammenheng med at han er ekstra kåt på deg 😉 Jeg som skrev at det ikke er normalt oppe her, men mente egentlig ikke så vanlig. Når mannen min er ekstra kåt og det er lenge siden han har kommet, så kommer det masse fra han også. 

Anonymkode: e7375...cbf

Ja, det er vel normalt når man venter noen dager, men han spruter slik hver gang. Vi hadde sex 4 ganger i går, da var det riktignok litt mindre siste gangen, men fortsatt mye mer en eksen🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er vel normalt når man venter noen dager, men han spruter slik hver gang. Vi hadde sex 4 ganger i går, da var det riktignok litt mindre siste gangen, men fortsatt mye mer en eksen🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Han er vel kåtere enn eksen din da ;) 

Anonymkode: 9df20...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er vel kåtere enn eksen din da ;) 

Anonymkode: 9df20...9e8

Ja, og noe yngre, men tror ikke det har noen betydning. Vi er jo nyforelsket, så derfor har vi mye sex, slik er det vel uansett alder🙂

Hi 

 

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er vel normalt når man venter noen dager, men han spruter slik hver gang. Vi hadde sex 4 ganger i går, da var det riktignok litt mindre siste gangen, men fortsatt mye mer en eksen🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Haha bare gøy det da 😉Han funker iallefall .

Anonymkode: e7375...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Haha bare gøy det da 😉Han funker iallefall .

Anonymkode: e7375...cbf

Til de grader😄

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min pleier å ha en stor(?) ladning med god trøkk i, og da har han klart å treffe sitt eget hår, veggen, nattbord. Skal jeg svelge føles det ut som to munnfuller, klarer ikke å svelge alt i en engang.

Anonymkode: b4040...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...