Gå til innhold

Altså, hvor mye er det normalt for en mann å komme?🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer ikke du lese, siden jeg aldri har skrevet gardiner? 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

🤣🤣🤣🤣 Sama det. Kommer på vegg... Like ekkelt det

Anonymkode: a242b...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤣🤣🤣🤣 Sama det. Kommer på vegg... Like ekkelt det

Anonymkode: a242b...2b2

Altså.. skjønner ikke helt greia. Hopper han rundt i rommet mens han kommer? Det er jo ikke normalt en plass 😂

Anonymkode: 603a5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså.. skjønner ikke helt greia. Hopper han rundt i rommet mens han kommer? Det er jo ikke normalt en plass 😂

Anonymkode: 603a5...b5f

Aldri sett en hageslange under trykk? Det er hvordan jeg ser for meg at mannen til HI kommer.

Anonymkode: 9df20...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså.. skjønner ikke helt greia. Hopper han rundt i rommet mens han kommer? Det er jo ikke normalt en plass 😂

Anonymkode: 603a5...b5f

Nei, du skjønner veldig lite... Herregud!

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg vil heller skryte av en stor kukk enn en stor pung. Håpe han har en stor en da siden han har så stor pung. He he ellers er det vel et vakkert syn. Det burde jo matche litt. 

Anonymkode: 92bfb...3ce

Altså...🙄🤣

Anonymkode: 835de...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, så søt du er! Nei, jeg er ganske lite snerpete når det kommer til sex. Men dette handler ikke om sex, eller å se mannen nyte noe. Dette handler jo kun om størrelse på pungen og mengden sperm😂 Og hvorvidt det griser mest mulig. Det blir en helt annen diskusjon. 

Anonymkode: 603a5...b5f

Har du generelt problemer med leseforståelse? Hun skriver jo ingenting av dette? 

Anonymkode: 835de...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden vil noen kjøpe et middel som skal øke sædmengden?🤔 Jeg liker også å se at mannen nyter, men det er da ingen sammenheng mellom mengde sperm og nytelse🙄 

Og helt ærlig, selv om det har sin funksjon, sperm er tungvint og grisete. Synes det er ekkelt når det renner ut av meg igjen, selv om jeg ikke på noen måte synes han eller akten er ekkel. Det måtte være genialt om man kunne få kjøpt et middel som ga like gode orgasmer som ejakulasjon uten sperm.

Min første tanke utifra hovedinnlegget var at en mann var forfatter, og at han ville høre damers skryt og misunnelse om sædproduksjonen hans.

 

Alle damer er forskjellige, men det er stort sett menn som er opptatt av det mannlige kjønnsorgan. Vi damer liker det til sitt bruk, men det er helst på film at damer blir sprengkåte av en ståpikk, og fra seg av nytelse over å suge på en dildo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Hvorfor i all verden vil noen kjøpe et middel som skal øke sædmengden?🤔 Jeg liker også å se at mannen nyter, men det er da ingen sammenheng mellom mengde sperm og nytelse🙄 

Og helt ærlig, selv om det har sin funksjon, sperm er tungvint og grisete. Synes det er ekkelt når det renner ut av meg igjen, selv om jeg ikke på noen måte synes han eller akten er ekkel. Det måtte være genialt om man kunne få kjøpt et middel som ga like gode orgasmer som ejakulasjon uten sperm.

Min første tanke utifra hovedinnlegget var at en mann var forfatter, og at han ville høre damers skryt og misunnelse om sædproduksjonen hans.

 

Alle damer er forskjellige, men det er stort sett menn som er opptatt av det mannlige kjønnsorgan. Vi damer liker det til sitt bruk, men det er helst på film at damer blir sprengkåte av en ståpikk, og fra seg av nytelse over å suge på en dildo.

Jo kåtere en mann er, jo mer spruter han. Har du ikke merket det selv? 

Anonymkode: 9df20...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jo kåtere en mann er, jo mer spruter han. Har du ikke merket det selv? 

Anonymkode: 9df20...9e8

Absolutt ikke. En mann spruter så mye som han har produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Absolutt ikke. En mann spruter så mye som han har produsert.

Ja, og det er litt som med hunder når de sikler. Jo kåtere han er, jo mer produserer han.

Anonymkode: 9df20...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Hvorfor i all verden vil noen kjøpe et middel som skal øke sædmengden?🤔 Jeg liker også å se at mannen nyter, men det er da ingen sammenheng mellom mengde sperm og nytelse🙄 

Og helt ærlig, selv om det har sin funksjon, sperm er tungvint og grisete. Synes det er ekkelt når det renner ut av meg igjen, selv om jeg ikke på noen måte synes han eller akten er ekkel. Det måtte være genialt om man kunne få kjøpt et middel som ga like gode orgasmer som ejakulasjon uten sperm.

Min første tanke utifra hovedinnlegget var at en mann var forfatter, og at han ville høre damers skryt og misunnelse om sædproduksjonen hans.

 

Alle damer er forskjellige, men det er stort sett menn som er opptatt av det mannlige kjønnsorgan. Vi damer liker det til sitt bruk, men det er helst på film at damer blir sprengkåte av en ståpikk, og fra seg av nytelse over å suge på en dildo.

Jeg tenkte det samme. Dette må være en mann, som er under den oppfattelse at kvinner tenner på masse sæd og stor pung. Får lyst å rope det ut til alle menn i verden: DETTE ER EN FANTASI DERE HAR KOKT OPP EGET HODE! 

 

Altså, jeg ser heller ikke sammenheng mellom mengde sæd, og mannens nytelse. Produksjon av sæd, og nytelsesnivå har jo ingen sammenheng? 

Heller ser jeg ikke hvorfor jeg skulle tenne på en mann som kommer som en idiot utover hele rommet, og som attpåtil har prøvd å tømme seg i et vinglass 🤣 Sorry, men hallo?! Jeg tenner på mye ved en mann, men stor pung og litervis med sæd? 🤢 

Anonymkode: 9f0c7...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte det samme. Dette må være en mann, som er under den oppfattelse at kvinner tenner på masse sæd og stor pung. Får lyst å rope det ut til alle menn i verden: DETTE ER EN FANTASI DERE HAR KOKT OPP EGET HODE! 

 

Altså, jeg ser heller ikke sammenheng mellom mengde sæd, og mannens nytelse. Produksjon av sæd, og nytelsesnivå har jo ingen sammenheng? 

Heller ser jeg ikke hvorfor jeg skulle tenne på en mann som kommer som en idiot utover hele rommet, og som attpåtil har prøvd å tømme seg i et vinglass 🤣 Sorry, men hallo?! Jeg tenner på mye ved en mann, men stor pung og litervis med sæd? 🤢 

Anonymkode: 9f0c7...704

Jeg mistenker også at det er skrevet av en mann.

Anonymkode: a70fd...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte det samme. Dette må være en mann, som er under den oppfattelse at kvinner tenner på masse sæd og stor pung. Får lyst å rope det ut til alle menn i verden: DETTE ER EN FANTASI DERE HAR KOKT OPP EGET HODE! 

 

Altså, jeg ser heller ikke sammenheng mellom mengde sæd, og mannens nytelse. Produksjon av sæd, og nytelsesnivå har jo ingen sammenheng? 

Heller ser jeg ikke hvorfor jeg skulle tenne på en mann som kommer som en idiot utover hele rommet, og som attpåtil har prøvd å tømme seg i et vinglass 🤣 Sorry, men hallo?! Jeg tenner på mye ved en mann, men stor pung og litervis med sæd? 🤢 

Anonymkode: 9f0c7...704

Litervis? Hvor store vinglass har du? 

Anonymkode: 835de...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klarer ikke du lese, siden jeg aldri har skrevet gardiner? 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Vegg/gardiner, poteto/potato

Anonymkode: 73599...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vegg/gardiner, poteto/potato

Anonymkode: 73599...114

Hahaha😅😂😂

Anonymkode: 92bfb...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du generelt problemer med leseforståelse? Hun skriver jo ingenting av dette? 

Anonymkode: 835de...0ef

Er du blind??! Hun skriver jo om akkurat dette!

Anonymkode: 1268a...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperm er et nødvendig onde. Jeg blir faktisk litt kvalm av å forestille meg denne høytrykksspyler-ejakulasjonen. 

Anonymkode: 18be5...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en flørt som var slik. Aldri vært borti noe lignende. Det var så mye at det faktisk var plagsomt. Sæd som klistret seg til hår på låret, det rant nedover rumpa og inn i rævhåra. Irriterende. Jeg tørket til den store gullmedalje etter sex. Sæd er ikke ekkelt i seg selv, men sine mengder ble faktisk turn off. Mye jobb etterpå og mye kliss. Aldri opplevd lignende.

Anonymkode: 7c43d...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, aldri vært borti. Men sikkert variasjoner det som det er alle andre steder. Så forøvrig for meg at «slangen» var helt ukontrollerbar og at alt fløy alle veier 😂😂😂

Anonymkode: 0b7f0...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså.. skjønner ikke helt greia. Hopper han rundt i rommet mens han kommer? Det er jo ikke normalt en plass 😂

Anonymkode: 603a5...b5f

😂😂😂😂

Anonymkode: 0b7f0...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2019 den 17.57, Anonym bruker skrev:

Ser vel egentlig etter noen som er i samme situasjon. Det er ikke ekkelt med sæd, slutt å gjøre det til at det er ekkelt. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Eh.. det er jo uansett ekkelt når det blir så mye gris. Sæd oppetter vegger og overalt? Hadde vært fullstendig turn off for meg hvertfall selv om jeg ikke har noe imot vanlig sprut og sæd. 

Anonymkode: 79f6d...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 7.44, Anonym bruker skrev:

Men hvis du synes alt dette er sexy, (også å ha sæd på veggene), hva er det du vil med innlegget ditt? Tips vil du ihvertfall ikke ha. 

Ønsker å skryte om den nye « sædsprutende med stor pung « mannen din?😝🤢

Anonymkode: 1268a...aa5

Hun vil få fram at ingen mann i verden er mine kåt som han er på henne fordi hun er den aller fineste og mest sexy og beste i senga😂

Anonymkode: 79f6d...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og det er litt som med hunder når de sikler. Jo kåtere han er, jo mer produserer han.

Anonymkode: 9df20...9e8

Det er jo ikke riktig.

Anonymkode: 79f6d...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil få fram at ingen mann i verden er mine kåt som han er på henne fordi hun er den aller fineste og mest sexy og beste i senga😂

Anonymkode: 79f6d...f67

Hvordan klarte du/dere å komme frem til dette? Leseforståelsen er kanskje ikke helt på plass? Det står jo ganske tydelig og rett frem hva hi spør om, og det er om hva som er vanlig mtp mengde og "trykk". 

Men klart, vi er jo på dib, og her handler det ofte om å tråkke ned og latterliggjøre hi, vri på det som er skrevet og vende det mot hi. Så bravo, dette er helt i dib-stil👏👏

Anonymkode: b4040...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan klarte du/dere å komme frem til dette? Leseforståelsen er kanskje ikke helt på plass? Det står jo ganske tydelig og rett frem hva hi spør om, og det er om hva som er vanlig mtp mengde og "trykk". 

Men klart, vi er jo på dib, og her handler det ofte om å tråkke ned og latterliggjøre hi, vri på det som er skrevet og vende det mot hi. Så bravo, dette er helt i dib-stil👏👏

Anonymkode: b4040...bb2

Så stygge folk er... Her skal man latterliggjøres fordi de ikke kan lese. Koselig altså. Takk for støtte, og takk til de få som har svart ordentlig. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...