Gå til innhold

Altså, hvor mye er det normalt for en mann å komme?🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min pleier å ha en stor(?) ladning med god trøkk i, og da har han klart å treffe sitt eget hår, veggen, nattbord. Skal jeg svelge føles det ut som to munnfuller, klarer ikke å svelge alt i en engang.

Anonymkode: b4040...bb2

Nei, er slik jeg har det, er jo digg da🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er sexy😂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er sexy😂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Er det no mer sexy å sprute ned veggen da? 

Anonymkode: 83524...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Er det no mer sexy å sprute ned veggen da? 

Anonymkode: 83524...c16

Egentlig, ja... Det er jo sexy å se en mann komme. Å sikte i en bøtte er jo ikke akkurat det. Men han kom i et vinglass en gang, for å se hvor mye han kom, men det var før vi traff hverandre. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg øke spermvolumet?

De beste pillene for økt spermvolum er:

  1. Viaman Volume — 96 poeng.
  2. Semenax — 84 poeng.
  3. Volume500 — 70 poeng.
 

RatingHealthcare Product#1 - Viaman Volume, 96 poeng. Viaman Volume er et trygt og naturlig produktet. Produktet har blitt spesifikt designet til å gi økt volum. Etter flere år med dybdestudier har Viaman klart å lage en helt eksklusiv formula, basert på de beste ingrediensene som finnes. Menn fra hele verden har fått gode resultater og økt spermvolum når de har samleie.

 

kanskje han putter i seg noe..alt annet.virker.rart

 

Anonymkode: 92bfb...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan jeg øke spermvolumet?

De beste pillene for økt spermvolum er:

  1. Viaman Volume — 96 poeng.
  2. Semenax — 84 poeng.
  3. Volume500 — 70 poeng.
 

RatingHealthcare Product#1 - Viaman Volume, 96 poeng. Viaman Volume er et trygt og naturlig produktet. Produktet har blitt spesifikt designet til å gi økt volum. Etter flere år med dybdestudier har Viaman klart å lage en helt eksklusiv formula, basert på de beste ingrediensene som finnes. Menn fra hele verden har fått gode resultater og økt spermvolum når de har samleie.

 

kanskje han putter i seg noe..alt annet.virker.rart

 

Anonymkode: 92bfb...3ce

Ja, for dette middelet virker sikkert. Det er vel det som har gitt han megapung også da regner jeg med😄

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig, ja... Det er jo sexy å se en mann komme. Å sikte i en bøtte er jo ikke akkurat det. Men han kom i et vinglass en gang, for å se hvor mye han kom, men det var før vi traff hverandre. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Men hvis du synes alt dette er sexy, (også å ha sæd på veggene), hva er det du vil med innlegget ditt? Tips vil du ihvertfall ikke ha. 

Ønsker å skryte om den nye « sædsprutende med stor pung « mannen din?😝🤢

Anonymkode: 1268a...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis du synes alt dette er sexy, (også å ha sæd på veggene), hva er det du vil med innlegget ditt? Tips vil du ihvertfall ikke ha. 

Ønsker å skryte om den nye « sædsprutende med stor pung « mannen din?😝🤢

Anonymkode: 1268a...aa5

Hun trodde vel at alle andre jenter syntes det var sexy 🤣 Så feil kan man ta. Hadde jeg tatt med en mann hjem med en enorm pung og hundre liter sperm som endte ut i hele sengen, så hadde jeg aldri ønsket å se han igjen. 

Kjenner jeg får brekningsreflekser bare av tanken🤮

Anonymkode: 603a5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis du synes alt dette er sexy, (også å ha sæd på veggene), hva er det du vil med innlegget ditt? Tips vil du ihvertfall ikke ha. 

Ønsker å skryte om den nye « sædsprutende med stor pung « mannen din?😝🤢

Anonymkode: 1268a...aa5

Hun vil vel høre om andre har erfart det samme? Hvor skrudd må man være om man tror innlegg som dette blir skrevet for å skryte🙄

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun trodde vel at alle andre jenter syntes det var sexy 🤣 Så feil kan man ta. Hadde jeg tatt med en mann hjem med en enorm pung og hundre liter sperm som endte ut i hele sengen, så hadde jeg aldri ønsket å se han igjen. 

Kjenner jeg får brekningsreflekser bare av tanken🤮

Anonymkode: 603a5...b5f

Så trist det må være å være så tilknappet og snerpete. Mange av oss syns det er sexy å se at mannen vår nyter og når klimaks. 

La meg tippe, du har kun sex under dynen og i mørket?

Anonymkode: 835de...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun trodde vel at alle andre jenter syntes det var sexy 🤣 Så feil kan man ta. Hadde jeg tatt med en mann hjem med en enorm pung og hundre liter sperm som endte ut i hele sengen, så hadde jeg aldri ønsket å se han igjen. 

Kjenner jeg får brekningsreflekser bare av tanken🤮

Anonymkode: 603a5...b5f

Ja, haha, knall festlig. Kan dere ikke lese hi før dere kommer med deres dyn på det. Jeg spør hvor mye som er normalt for en mann å komme, og om andre har opplevd noe lignende. Gå ut i sandkassen nå. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil vel høre om andre har erfart det samme? Hvor skrudd må man være om man tror innlegg som dette blir skrevet for å skryte🙄

Så trist det må være å være så tilknappet og snerpete. Mange av oss syns det er sexy å se at mannen vår nyter og når klimaks. 

La meg tippe, du har kun sex under dynen og i mørket?

Anonymkode: 835de...0ef

De kjeder seg i ferien, og ut ifra slik de formulerer seg virker det som de er single og bitre🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for dette middelet virker sikkert. Det er vel det som har gitt han megapung også da regner jeg med😄

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Så din teori er at viss han har megapung så har han masse sperm? 😂😂😂👍👍👍😅😅🙈🙈🙈

Anonymkode: 92bfb...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De kjeder seg i ferien, og ut ifra slik de formulerer seg virker det som de er single og bitre🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Jeg har sex 2 ganger om dagen, og vært sammen med mannen i 12 år. Har 4 barn, så handler kun om at ditt forsøk på å skryte din elsker med kjempe pung opp i skyene fordi han spruter som en hest. Men mannen min er en stor hingst. Han er meget velutstyrt ikke i pung området/ heldigvis for kan bare tenke meg hvordan den hadde deisa inn i magen min når jeg blitt tatt bakfra. Ha ha. Han kommer bra mengder, men på det nivået som er normalt, og takk for det. Du virker veldig glad i sæd.. he he

Anonymkode: 92bfb...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har sex 2 ganger om dagen, og vært sammen med mannen i 12 år. Har 4 barn, så handler kun om at ditt forsøk på å skryte din elsker med kjempe pung opp i skyene fordi han spruter som en hest. Men mannen min er en stor hingst. Han er meget velutstyrt ikke i pung området/ heldigvis for kan bare tenke meg hvordan den hadde deisa inn i magen min når jeg blitt tatt bakfra. Ha ha. Han kommer bra mengder, men på det nivået som er normalt, og takk for det. Du virker veldig glad i sæd.. he he

Anonymkode: 92bfb...3ce

Mer glad i kukk jeg. Enn sæd 😂

Anonymkode: 92bfb...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så din teori er at viss han har megapung så har han masse sperm? 😂😂😂👍👍👍😅😅🙈🙈🙈

Anonymkode: 92bfb...3ce

Vet ikke, tenkte det var en sammenheng, men det kan jo selvfølgelig være tilfeldig. Men du vet nok svare på dette iom at du ler hånlig av dette med altfor mange emojier. Så belær meg. 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men mannen min er en stor hingst. Han er meget velutstyrt i

Skryte sa du?

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skryte sa du?

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Ja jeg vil heller skryte av en stor kukk enn en stor pung. Håpe han har en stor en da siden han har så stor pung. He he ellers er det vel et vakkert syn. Det burde jo matche litt. 

Anonymkode: 92bfb...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mer glad i kukk jeg. Enn sæd 😂

Anonymkode: 92bfb...3ce

Glad i begge deler jeg .... thihi  😉

Forøverig så ser ikke jeg bort fra at HI er skrevet av en mann.

Anonymkode: a70fd...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg vil heller skryte av en stor kukk enn en stor pung. Håpe han har en stor en da siden han har så stor pung. He he ellers er det vel et vakkert syn. Det burde jo matche litt. 

Anonymkode: 92bfb...3ce

Jada, er ikke noe i veien med størrelsen hans. Fin er den også🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Glad i begge deler jeg .... thihi  😉

Forøverig så ser ikke jeg bort fra at HI er skrevet av en mann.

Anonymkode: a70fd...779

Jeg og. 

Du om det😉

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan jeg øke spermvolumet?

De beste pillene for økt spermvolum er:

  1. Viaman Volume — 96 poeng.
  2. Semenax — 84 poeng.
  3. Volume500 — 70 poeng.
 

RatingHealthcare Product#1 - Viaman Volume, 96 poeng. Viaman Volume er et trygt og naturlig produktet. Produktet har blitt spesifikt designet til å gi økt volum. Etter flere år med dybdestudier har Viaman klart å lage en helt eksklusiv formula, basert på de beste ingrediensene som finnes. Menn fra hele verden har fått gode resultater og økt spermvolum når de har samleie.

 

kanskje han putter i seg noe..alt annet.virker.rart

 

Anonymkode: 92bfb...3ce

Omg. Hvorfor i all verden vil noen komme på å forske frem noe slikt? Langt mindre kjøpe det😳

Anonymkode: 252e8...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

De kjeder seg i ferien, og ut ifra slik de formulerer seg virker det som de er single og bitre🙂

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Ingen bitter og singel dame her. Bare et helt annet interesse for sex enn deg. Sæd i vanvittige mengder i munn, vinglass og på vegger og attpåtil kjempepung er ikke noe som tenner meg.🤢🤢🤢

Anonymkode: 1268a...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen bitter og singel dame her. Bare et helt annet interesse for sex enn deg. Sæd i vanvittige mengder i munn, vinglass og på vegger og attpåtil kjempepung er ikke noe som tenner meg.🤢🤢🤢

Anonymkode: 1268a...aa5

Ja, men det er jo greit. Det forstår jeg også, det er bare måten dere skriver det på. Men du har vel forståelse for at noen liker og tenner på det? 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer han ikke å styre fanten sin? Siden han kommer på gardiner osv 😂

Anonymkode: a242b...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer han ikke å styre fanten sin? Siden han kommer på gardiner osv 😂

Anonymkode: a242b...2b2

Klarer ikke du lese, siden jeg aldri har skrevet gardiner? 

Hi

Anonymkode: 21a02...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil vel høre om andre har erfart det samme? Hvor skrudd må man være om man tror innlegg som dette blir skrevet for å skryte🙄

Så trist det må være å være så tilknappet og snerpete. Mange av oss syns det er sexy å se at mannen vår nyter og når klimaks. 

La meg tippe, du har kun sex under dynen og i mørket?

Anonymkode: 835de...0ef

Haha, så søt du er! Nei, jeg er ganske lite snerpete når det kommer til sex. Men dette handler ikke om sex, eller å se mannen nyte noe. Dette handler jo kun om størrelse på pungen og mengden sperm😂 Og hvorvidt det griser mest mulig. Det blir en helt annen diskusjon. 

Anonymkode: 603a5...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...