Gå til innhold

Fjerner dere håret på armene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har epilert dem noen ganger, ja. Har ganske mye dun på armene etter en spiseforstyrrelse i tenårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri gjort det. Har ikke opplevd hårene som sjenerende heller. Jeg kommer ikke til å begynne å barbere armene, altså. Jeg er nysgjerrig, likevel. Legger ved to bilder av samme arm. Et med sterkere lys som gjør at man virkelig ser hårene, og et i vanlig dagslys. 

Hadde du barbert disse armene?

 

FEA235C2-5C08-47DF-9164-E15B01724A44.jpeg

022F8F20-05C8-4086-ACCB-918C147189FA.jpeg

Anonymkode: d3dee...2c9

Jeg har mindre hår enn deg, like lyse, men kortere.

Jeg har aldri barbert armene, og jeg hadde heller ikke gjort det om jeg var deg.

Hadde jeg hatt mørke lange hår, som på leggene, hadde jeg nok vurdert det, men med lyst dun, nei.

Anonymkode: ed07d...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Definitivt IKKE barbert nei! Helt normal beduning av armer👍🏻

Anonymkode: 0a826...dfd

Enig!

Til noen av de andre - hva er egentlig greia med å kalle sterk behåring på armer på kvinner for apehår? Jeg vet om barn som er langt mer voksne i måten de omtaler andres kropp på enn dere!

Anonymkode: bbc5a...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, ser for meg elektroder som utløser smerte godt plassert på skalla mens hode en halvtime hver kveld for økt hårvekst! 

Anonymkode: 0a826...dfd

Haha, her er det markedspotensiale. 😆

Anonymkode: 3feaa...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nordiske kvinner har ikke apehår.

Anonymkode: 8bcda...42e

Det har jeg detså. Norsk så langt man kan se, men mørke hår på kroppen. Og på hodet, for den saks skyld, men der er det jo ok. 

Anonymkode: b2352...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nordiske kvinner har ikke apehår.

Anonymkode: 8bcda...42e

Jeg har nordiske aner og har det du, dannet som du er, sikkert vil kalle apehår på armene, altså kraftig mørk hårvekst. Og jeg har ikke engang vurdert å barbere det bort. Det plager meg ikke litt engang.

Når jeg leser tråder som denne tenker jeg på hvilket hykleri det er med kvinner og mødre som hyler og klager over skjønnhetstyranniet og -presset våre stakkars unge jenter utsettes for. Drit i reklame- og motebransjen, dette klarer norske kvinner og mødre helt fint på egen hånd.

Anonymkode: 4df2e...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...