Gå til innhold

Fjerner dere håret på armene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Blir jo barbert før man tatoverer seg, så bare fortsatte jeg. Føler også at det er finere med en "ren" tatovering, enn en med masse hår. Har ikke så mye hår på armene, men jeg fjerner det en gang eller to i uken. 

Anonymkode: cb629...d02

I måneden, ikke i uken ;)

Anonymkode: cb629...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det. Jobber i t-skjorte, med mye folk rundt meg, og har mange, lange hår på armene. Tar bare noen streif over de værste plassene, når jeg er i gang med resten. Veldig fort gjort😊

Anonymkode: 42870...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Gjorde det én gang etter å ha hatt gips på armen og armen da benyttet anledningen til å gro pels. Altså, skikkelig! Superlange kullsorte hår tett i tett, jeg fikk helt sjokk. De ble barbert bort umiddelbart, og det vokste ut igjen helt normale hår. Snodig opplevelse. 

Anonymkode: 4c017...d9e

Det skjedde med beinet mitt etter at jeg hadde brukket det. Jeg har ikke hårvekst på leggene til vanlig, men da kom det masse kullsvarte hår som grodde kjempefort. Etter å ha fjernet dem en gang, så kom de heldigvis ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Det skjedde med beinet mitt etter at jeg hadde brukket det. Jeg har ikke hårvekst på leggene til vanlig, men da kom det masse kullsvarte hår som grodde kjempefort. Etter å ha fjernet dem en gang, så kom de heldigvis ikke igjen.

Det er helt vanlig når man har hatt på gips

Anonymkode: ce086...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. 

Men hårene på armene er helt myke da, og blir bleket av solen, så de er ikke sjenerende. 

Hadde jeg hatt legg-hår på armene hadde jeg nok vurdert det.

Anonymkode: ed07d...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er helt vanlig når man har hatt på gips

Anonymkode: ce086...1b4

Artig. Jeg hadde ikke gips, da. Ble operert inn en haug med isenkram og hadde bare plaster, så kan det være at det har noe med bruddet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vokser bort håret på armene ca to ganger i året, typisk på forsommeren og rundt juletider når jeg skal gå med kjoler med bare ermer. Har en del hår der, og føler meg "renere". Synes det er veldig praktisk med voks, det holder lenge, og hårene som vokser ut er tynne og myke. Voks på bena, derimot, liker jeg ikke. Man må vente til hårene blir lange før man kan vokse de bort. 

Anonymkode: 7ad91...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir jo barbert før man tatoverer seg, så bare fortsatte jeg. Føler også at det er finere med en "ren" tatovering, enn en med masse hår. Har ikke så mye hår på armene, men jeg fjerner det en gang eller to i uken. 

Anonymkode: cb629...d02

At du gidder... 

Anonymkode: 365ce...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt vanlig når man har hatt på gips

Anonymkode: ce086...1b4

Hvorfor skjer det da?

Anonymkode: 0a826...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har et bilde av en vanlig kvinnearm med så mye hår at det må fjernes? Synes det virker rart med den type hårvekst på nordiske kvinner.

Anonymkode: 0a826...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har et bilde av en vanlig kvinnearm med så mye hår at det må fjernes? Synes det virker rart med den type hårvekst på nordiske kvinner.

Anonymkode: 0a826...dfd

Du bare regner med at alle som svarer her  har nordiske aner?

Anonymkode: ce086...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Himmel og hav skrev:

Artig. Jeg hadde ikke gips, da. Ble operert inn en haug med isenkram og hadde bare plaster, så kan det være at det har noe med bruddet å gjøre?

Oi, jeg er blitt lært at det var gipsen som forårsaket det, men kanskje det er bruddet som gjør det. Fasinerende :)

Hi

Anonymkode: ce086...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skjer det da?

Anonymkode: 0a826...dfd

Jeg lærte at det var pga at det pga at det var tett og litt fuktig, husker ikke helt eksakt.

Hi

Anonymkode: ce086...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja definitivt. Kan ikke fatte at noen ikke gjør det. Er da så kvalmende og ape-aktig med hår på armene. 

Anonymkode: 74285...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du bare regner med at alle som svarer her  har nordiske aner?

Anonymkode: ce086...1b4

Nei, men regner med at den som spør har det, for har man mørk pels er det vel vanlig å gjøre det?

Anonymkode: 0a826...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men regner med at den som spør har det, for har man mørk pels er det vel vanlig å gjøre det?

Anonymkode: 0a826...dfd

Bør gjøre det uansett mener jeg. 

Anonymkode: 74285...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skjer det da?

Anonymkode: 0a826...dfd

Skjedde med meg etter operasjon av håndleddet. Jeg gipset ikke, men fikk tilpasset skinne som jeg gikk med i en seks ukers tid. Der jeg hadde blitt barbert, rett rundt operasjonsstedet, vokste håret ut skikkelig svart og tett, men det falt av og bleknet til vanlig farge etter at jeg sluttet med skinnen. Jeg nevnte det for noen at det var rart at håret vokste ut så mye kraftigere og svartere, og de påstod at smertene også fører til økt hårvekst. Veldig merkelig og fascinerende.

Anonymkode: 3feaa...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjedde med meg etter operasjon av håndleddet. Jeg gipset ikke, men fikk tilpasset skinne som jeg gikk med i en seks ukers tid. Der jeg hadde blitt barbert, rett rundt operasjonsstedet, vokste håret ut skikkelig svart og tett, men det falt av og bleknet til vanlig farge etter at jeg sluttet med skinnen. Jeg nevnte det for noen at det var rart at håret vokste ut så mye kraftigere og svartere, og de påstod at smertene også fører til økt hårvekst. Veldig merkelig og fascinerende.

Anonymkode: 3feaa...c2f

Haha, ser for meg elektroder som utløser smerte godt plassert på skalla mens hode en halvtime hver kveld for økt hårvekst! 

Anonymkode: 0a826...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det. Har ikke opplevd hårene som sjenerende heller. Jeg kommer ikke til å begynne å barbere armene, altså. Jeg er nysgjerrig, likevel. Legger ved to bilder av samme arm. Et med sterkere lys som gjør at man virkelig ser hårene, og et i vanlig dagslys. 

Hadde du barbert disse armene?

 

FEA235C2-5C08-47DF-9164-E15B01724A44.jpeg

022F8F20-05C8-4086-ACCB-918C147189FA.jpeg

Anonymkode: d3dee...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og ser ikke noe grunn til å gjøre det. Har lyse hår.

Vokser legger og armhuler, og noen ganger lår. 

Anonymkode: c32a8...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri gjort det. Har ikke opplevd hårene som sjenerende heller. Jeg kommer ikke til å begynne å barbere armene, altså. Jeg er nysgjerrig, likevel. Legger ved to bilder av samme arm. Et med sterkere lys som gjør at man virkelig ser hårene, og et i vanlig dagslys. 

Hadde du barbert disse armene?

 

FEA235C2-5C08-47DF-9164-E15B01724A44.jpeg

022F8F20-05C8-4086-ACCB-918C147189FA.jpeg

Anonymkode: d3dee...2c9

Definitivt IKKE barbert nei! Helt normal beduning av armer👍🏻

Anonymkode: 0a826...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men regner med at den som spør har det, for har man mørk pels er det vel vanlig å gjøre det?

Anonymkode: 0a826...dfd

Bør gjøre det uansett mener jeg. 

Anonymkode: 74285...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja definitivt. Kan ikke fatte at noen ikke gjør det. Er da så kvalmende og ape-aktig med hår på armene. 

Anonymkode: 74285...f69

Nordiske kvinner har ikke apehår.

Anonymkode: 8bcda...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nordiske kvinner har ikke apehår.

Anonymkode: 8bcda...42e

Det kan de så absolutt ha. 

Anonymkode: 74285...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...