Gå til innhold

Fjerner dere håret på armene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Snakket om det på jobb i dag, og det var flere som gjorde det. Selv gjør jeg det ikke, har ikke tenkt på det engang. Hvor vanlig er det egentlig, fjerner du hår på armene dine?

Anonymkode: ce086...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Barberte én gang som tenåring, før jeg skjønte hvor grensen gikk.

Anonymkode: 0cca8...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i alle dager, nei! Det holder med legger, under armene og bikinilinjen. Jeg gidder da virkelig ikke  på armene også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Har ganske mørke hår på armene, men de blekes fortere i sola.

Anonymkode: 86e48...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fjerner ikke håret på armene. Kun hår på legger og armhuler... om sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg gjorde det også en gang i tenårene, men det ble jo helt håpløst når det vokste ut igjen. Sluttet med det ganske fort altså. 

Anonymkode: 91184...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bodde i Italia en stund. Der lo de åpenlyst av meg fordi jeg ikke barberte armene. Alle unge jenter gjør det der. 

Anonymkode: a263f...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri gjort. 

Armhuler, legger og intimbarbering her også. En gang i uka om sommeren. Sjeldnere om vinteren. Har lite og lys hårvekst. 

Anonymkode: a054c...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men så har jeg omtrent ikke hår på armene heller. Lyst dun. Og om sommeren blir jeg aldri brun, bare lyserød og så forsvinner fargen helt igjen, så da vises heller ikke de lyse dunene.

Anonymkode: 49150...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gjorde det én gang etter å ha hatt gips på armen og armen da benyttet anledningen til å gro pels. Altså, skikkelig! Superlange kullsorte hår tett i tett, jeg fikk helt sjokk. De ble barbert bort umiddelbart, og det vokste ut igjen helt normale hår. Snodig opplevelse. 

Anonymkode: 4c017...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg har generelt veldig lite hår på kroppen. Kan gå flere uker mellom hver gang jeg barberer leggene, for det er så lite hår der. 

Anonymkode: b6f4f...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer ikke armene. Barberer leggene, for der blir det skog. Og under armene og bikinilinjen. Får noen få lange hår på bakside lår og de barberer jeg bort en gang eller to på sommeren også, ellers ikke.

Jeg har fått ett eller to lange hår nederst på korsryggen, de er lyse og tynne, som hodehår. Det vokser noe vanvittig raskt, like raskt som hodehår, eller raskere til og med - andre som har opplevd det? Det har kommet siste par årene, tok et i går, fikk ikke tatt det med roten, men det jeg fikk dratt av var 4 cm langt - og det er bare 4-6 siden jeg tok det sist!

Anonymkode: bbc5a...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har omtrent ikke hår på armene. Men hadde jeg hatt mye hår der så hadde jeg vurdert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det ikke før, men begynte når jeg fikk tatoveringer på armene. Det tar bare noen sekunder, så jeg har bare fortsatt med det. 

Anonymkode: cb629...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjorde det ikke før, men begynte når jeg fikk tatoveringer på armene. Det tar bare noen sekunder, så jeg har bare fortsatt med det. 

Anonymkode: cb629...d02

Hvorfor begynte du med det når du fikk tatoveringer?

Hi

Anonymkode: ce086...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg barberer ikke armene. Barberer leggene, for der blir det skog. Og under armene og bikinilinjen. Får noen få lange hår på bakside lår og de barberer jeg bort en gang eller to på sommeren også, ellers ikke.

Jeg har fått ett eller to lange hår nederst på korsryggen, de er lyse og tynne, som hodehår. Det vokser noe vanvittig raskt, like raskt som hodehår, eller raskere til og med - andre som har opplevd det? Det har kommet siste par årene, tok et i går, fikk ikke tatt det med roten, men det jeg fikk dratt av var 4 cm langt - og det er bare 4-6 siden jeg tok det sist!

Anonymkode: bbc5a...c1d

Velkommen til alderdommen! 😄 jeg har ingen sånne hår på ryggen, men jeg har ett i munnviken 😂

Anonymkode: 0cca8...e45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor begynte du med det når du fikk tatoveringer?

Hi

Anonymkode: ce086...1b4

Blir jo barbert før man tatoverer seg, så bare fortsatte jeg. Føler også at det er finere med en "ren" tatovering, enn en med masse hår. Har ikke så mye hår på armene, men jeg fjerner det en gang eller to i uken. 

Anonymkode: cb629...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...