Gå til innhold

Har kvinner for høye krav til menn ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest voksenmann
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, men du sitter ikke på fasiten, skjønner du. Du må jo gjerne tro det, i din lille verden, men det stemmer selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 70a3d...8b2

https://www.nrk.no/livsstil/--damer-har-for-hoye-krav-1.6271784

 

opps :D Denne har jeg faktisk ikke sett før , men det var omtrent akkurat som jeg sier gitt . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, voksenmann skrev:

https://www.nrk.no/livsstil/--damer-har-for-hoye-krav-1.6271784

 

opps :D Denne har jeg faktisk ikke sett før , men det var omtrent akkurat som jeg sier gitt . 

Er du blitt såret på noen måte? Er du blitt dumpet og det gjør fortsatt vondt? Hva er det som er skjedd som har gjort deg så bitter?

Anonymkode: d3ef3...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

ok. hvor gammel er du da ? :) 

Anonymkode: 7553a...841

42

Anonymkode: e7f30...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du blitt såret på noen måte? Er du blitt dumpet og det gjør fortsatt vondt? Hva er det som er skjedd som har gjort deg så bitter?

Anonymkode: d3ef3...e51

men i all verden ... jeg bare sier det slik det er jeg ,og jeg får tydeligvis medhold fra ekspertisen.Jada ,jeg har hatt både oppturer og nedturer som de fleste andre .Kanskje det er du som er litt sur og bitter?Får du masse fine henvendelser fra menn som er langt over din liga?? Og du tror du får det fordi du er veldig attraktiv ? ;) Også kommer slemme meg og forteller at det får alle damer uansett utseende ....Jeg skjønner den er kjip altså.

Endret av voksenmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, voksenmann skrev:

men i all verden ... jeg bare sier det slik det er jeg ,og jeg får tydeligvis medhold fra ekspertisen.Jada ,jeg har hatt både oppturer og nedturer som de fleste andre .Kanskje det er du som er litt sur og bitter?

Det er der det ligger altså. Hva er det som er skjedd, kjære deg? Jeg er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: d3ef3...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er der det ligger altså. Hva er det som er skjedd, kjære deg? Jeg er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: d3ef3...e51

Du har bare hatt oppturer i livet ? Så flott :) Du tror du klarer å irritere meg ved å liksom sykliggjøre meg 😂Jeg svarte på et innlegg , og jeg har ekspertisen og forskere med meg . Sånn er det ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest voksenmann
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er der det ligger altså. Hva er det som er skjedd, kjære deg? Jeg er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: d3ef3...e51

Kanskje det er du som er litt sur og bitter?Får du masse fine henvendelser fra menn som er langt over din liga?? Og du tror du får det fordi du er veldig attraktiv ? ;) Også kommer slemme meg og forteller at det får alle damer uansett utseende ....Jeg skjønner den er kjip altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er der det ligger altså. Hva er det som er skjedd, kjære deg? Jeg er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: d3ef3...e51

Han er bitter fordi han har liten penis (har han selv innrømmet i minst en annen tråd), og nå gleder han seg til hver gang han kan få en dum kvinne til å ha sex med seg slik at han kan skuffe henne og passe på å såre henne før han sårer henne - hans egne ord!

Alt forklares ut fra at kvinner kun går etter store peniser og at de ellers er dumme og tror altfor godt om seg selv og kun er ute etter å latterliggjøre menn. Igjen hans egne ord.

Profilnavnet er ganske misvisende, med andre ord, selv om han påstår å være det i antall år.

Anonymkode: c050f...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, voksenmann skrev:

Ja de har det! Dere kan si hva dere vil ,men sånn er det.På f.eks tinder,oppfordres menn under 180 om å "don`t bother".Det gjelder selvsagt ikke absolutt alle ,men noen ganger må man generalisere litt ,og det gjelder iallefall såpass mange at det har vært tatt opp i media .Men jeg vet hvorfor det er slik ! Om vi ser for oss en attraktivitetesskala på 1-10 ,så får f.eks "3`er" damer mye mer oppmerksomhet og forespørsler enn "8 èr" menn ,og mange av disse 2,3`er damene får forespørsler fra nettopp 7,8,9`er menn.
Hvis disse jentene har en liste på f.eks 20 menn som vil treffe dem(tro meg ,de har mange å velge mellom uansett åssen dem ser ut) så velger de selvsagt de mest attraktive ,men det mange av dem ikke skjønner ,er at disse gutta selvsagt ikke er ute etter noe mer enn et "lett offer" som de kan ha et one night med.
Jeg har selv hørt kvinner som er mindre pene ,veier over dobbelt så mye som dem burde,og som går på trygd ,ramse opp krav liste : han skal selvsagt være kjekk ,ha fin kropp helst med endel muskler,stor penis og ha en bra jobb ...ganske fasinerende å høre på faktisk hehe :D  Men altså....de har jo "datet" endel menn laaangt over sin liga ,og ligget med dem ,så de tror følgende :"Det ble desverre ikke noe mer ,men han ville jo ligge med meg så han må jo ha likt meg veldig godt " Jeg snakker først og fremst om damer under 40 .
Dette er også en litt advarsel til dere menn.Vær forsiktig med jenter under middels attraktive ....dem kan kanskje virke uskyldige ,men dem har som regel vært bortpå j.... mange! Dette vet jeg !

Jeg dør av latter 🤣

Anonymkode: 66a0a...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er bitter fordi han har liten penis (har han selv innrømmet i minst en annen tråd), og nå gleder han seg til hver gang han kan få en dum kvinne til å ha sex med seg slik at han kan skuffe henne og passe på å såre henne før han sårer henne - hans egne ord!

Alt forklares ut fra at kvinner kun går etter store peniser og at de ellers er dumme og tror altfor godt om seg selv og kun er ute etter å latterliggjøre menn. Igjen hans egne ord.

Profilnavnet er ganske misvisende, med andre ord, selv om han påstår å være det i antall år.

Anonymkode: c050f...eec

Jada ,Penisstørrelse er et av kvinners krav :) jeg har ikke liten ,jeg har faktisk veldig liten (bare 13.5 cm) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er bitter fordi han har liten penis (har han selv innrømmet i minst en annen tråd), og nå gleder han seg til hver gang han kan få en dum kvinne til å ha sex med seg slik at han kan skuffe henne og passe på å såre henne før han sårer henne - hans egne ord!

Alt forklares ut fra at kvinner kun går etter store peniser og at de ellers er dumme og tror altfor godt om seg selv og kun er ute etter å latterliggjøre menn. Igjen hans egne ord.

Profilnavnet er ganske misvisende, med andre ord, selv om han påstår å være det i antall år.

Anonymkode: c050f...eec

Aha, det forklarer jo en hel del! Noen som har sagt det til han når hun dumpet han for å ta igjen for et eller annet, tydeligvis. Men selv om han er blitt såret så gir ikke det han noen rett til å såre andre igjen. Hans smerte blir ikke borte ved at han tar det ut på andre.

Jeg anbefaler deg å oppsøke noen å prate med, voksenmann. Slik at du får hjelp med disse problemene dine. Gjør det, det er til det beste for deg!

Anonymkode: d3ef3...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Aha, det forklarer jo en hel del! Noen som har sagt det til han når hun dumpet han for å ta igjen for et eller annet, tydeligvis. Men selv om han er blitt såret så gir ikke det han noen rett til å såre andre igjen. Hans smerte blir ikke borte ved at han tar det ut på andre.

Jeg anbefaler deg å oppsøke noen å prate med, voksenmann. Slik at du får hjelp med disse problemene dine. Gjør det, det er til det beste for deg!

Anonymkode: d3ef3...e51

https://www.nrk.no/livsstil/--damer-har-for-hoye-krav-1.6271784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er bitter fordi han har liten penis (har han selv innrømmet i minst en annen tråd), og nå gleder han seg til hver gang han kan få en dum kvinne til å ha sex med seg slik at han kan skuffe henne og passe på å såre henne før han sårer henne - hans egne ord!

Alt forklares ut fra at kvinner kun går etter store peniser og at de ellers er dumme og tror altfor godt om seg selv og kun er ute etter å latterliggjøre menn. Igjen hans egne ord.

Profilnavnet er ganske misvisende, med andre ord, selv om han påstår å være det i antall år.

Anonymkode: c050f...eec

https://www.nrk.no/livsstil/--damer-har-for-hoye-krav-1.6271784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, voksenmann skrev:

Jada ,Penisstørrelse er et av kvinners krav :) jeg har ikke liten ,jeg har faktisk veldig liten (bare 13.5 cm) 

Ja, huff, hele fem millimeter under gjennomsnittet i Norge. Åh, nei, stemmer det, du nekter jo for det forskerne har funnet ut er gjennomsnittet for norske menns peniser, for det ville jo også bety at du er helt normal og at det ikke er derfor du har problemer...

 

Anonymkode: c050f...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er bitter fordi han har liten penis (har han selv innrømmet i minst en annen tråd), og nå gleder han seg til hver gang han kan få en dum kvinne til å ha sex med seg slik at han kan skuffe henne og passe på å såre henne før han sårer henne - hans egne ord!

Alt forklares ut fra at kvinner kun går etter store peniser og at de ellers er dumme og tror altfor godt om seg selv og kun er ute etter å latterliggjøre menn. Igjen hans egne ord.

Profilnavnet er ganske misvisende, med andre ord, selv om han påstår å være det i antall år.

Anonymkode: c050f...eec

- Mange kvinner forveksler sex med kjærlighet. De får et oppblåst selvbilde og urealistiske forventninger til hvilken mann de kan få til kjæreste, sier Preben Z. Møller. I fjor skapte han debatt med boka "Pen søker trygg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg dør av latter 🤣

Anonymkode: 66a0a...c9f

ok :) hva var morsomt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, voksenmann skrev:

ok :) hva var morsomt? 

Egentlig alt, men mest det jeg uthevet

Anonymkode: 66a0a...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig alt, men mest det jeg uthevet

Anonymkode: 66a0a...c9f

ok :) ja det er ganske komisk .Artig å se disse relativt uattraktive kvinnfolka dater og dater og ikke innser realitetene før de er langt oppi førtiårene....da ender de gjerne opp med en tyrker ,eller fattig innvandrer ;)Altså fremdeles ikke innsett realitetene 😛  lyder det kjent ?

Endret av voksenmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, voksenmann skrev:

ok :) ja det er ganske komisk .Artig å se disse relativt uattraktive kvinnfolka dater og dater og ikke innser realitetene før de er langt oppi førtiårene....da ender de gjerne opp med en tyrker ,eller fattig innvandrer ;)Altså fremdeles ikke innsett realitetene 😛  lyder det kjent ?

Kan ikke si at det lyder kjent nei

Anonymkode: 66a0a...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voksenmann
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke si at det lyder kjent nei

Anonymkode: 66a0a...c9f

hehe :) Neida , men vent  til tindergenerasjonen blir 40 ,50 år ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette. Skal kvinner velge menn utifra andre preferanser enn det dem har? Skal kvinner skamme seg over, eller overse, at man faller for dem man gjør? Fordi det er synd på mennene? Vi skal ikke se på hva vi liker og hva vi tenner på? 

Det er faktisk ganske usjarmerende at menn sutrer, blir ikke mange damer på en da. Da er det bedre å ta seg sammen og gjøre noe med seg selv, og da tenker jeg ikke nødvendigvis utseende, men væremåte og selvtillit. Min mann sjarmerte meg fullstendig med å være seg selv, være trygg og åpen, hjelpsom og snill, morsom og sjarmerende, deltagende osv, utseende betydde mindre.

Anonymkode: d0d2a...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok en del kvinner har et litt oppblåst ego ja. På samme måte som en del menn.

De fleste klarer omsider å finne seg en på sitt eget nivå. Er du en over gjennomsnittlig vakker kvinne med en over gjennomsnittlig fin kropp, med et fungerende hode og gode omsorgsevner (samt aksept for ymse alderskorrigerense behandlinger), så blir du sammen med en høyt utdannet alfahann med båt, hytte, villa og høy lønn. 

Men ja, jeg tror flere damer enn menn søker seg oppover i hierarkiet, i den tro på at høy utdannelse og at de er «interessante samtalepartnere» gjør dem ekstra verdige. 

Anonymkode: 4adb1...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høye krav til en mann. Men det fordi jeg selv har mye bra og tilby, derfor ser jeg ikke noe galt med det. Jeg er pen, smart, har en fin kropp, er omtenksom og er høyt utdannet. Jeg forventer ikke vaskebrett, store armer eller en viss høyde. Men jeg må like utseende og han må matche meg på det jeg kan tilby. 

Anonymkode: c0463...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med menn på 160 cm, og menn andre mener er mindre pene. Da jeg var yngre så ble jeg alltid sett på, som veldig pen, og jeg har vel kunne velge og vrake i menn. Men jeg har en greie for smarte menn, og da blir det ofte nerden, som ikke er blant de kjekkeste. 

Mitt inntrykk og blant mine venninner, er at de ønsker en snill, oppegående mann, han trenger ikke være en kjekkas. 

Anonymkode: 86342...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste finner seg jo kjæreste, være seg om de er korte, feite, lite hår, osv. Så hvem er det som sier at kvinner stiller for høye krav til utseende? Og man kan jo heller ikke generalisere noe og si at ALLE kvinner gjør sånn og slik. Det er helt sikkert kvinner som kun dater menn som ser ut som greske guder, men det gjelder da langt fra alle, eller de fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...