Gå til innhold

Svensk røykelov til Norge .....

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mennesker blir behandler dårlig hver dag. Fordi de ikke forbyr vold mot barn og kvinner bla. At mennesker dør er helt vanlig. Vi føder så mange barn her omverden at det er på tide å renske opp litt. Jorden er overbefolket nok og det fødes fler enn det dør. Livets sirkel. Indianere røkte forresten mye og var blant de som hadde høyeste levealder. Røyk alene dreper nok ikke like mye som røyk og stillesitting i i-land. I u-land får de ikke den hjelpen de trenger uavhengig av om de røyker eller ikke.

Anonymkode: 0e24f...8ee

Er det mulig å være så kynisk? Du er bare glad til for at disse menneskene dør av sult for at du skal få røyken din siden det tross alt er overbefolkning i verden? Jeg regner med du er barnløs for å gjøre din del mot overbefolkningnen og mtp hvor mye du har imot barn på restaurant.

Anonymkode: 9be29...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det mulig å være så kynisk? Du er bare glad til for at disse menneskene dør av sult for at du skal få røyken din siden det tross alt er overbefolkning i verden? Jeg regner med du er barnløs for å gjøre din del mot overbefolkningnen og mtp hvor mye du har imot barn på restaurant.

Anonymkode: 9be29...0b2

Jeg er også rimelig kynisk. Er det noe verden trenger, så er det å få rensket opp. Stort!

Anonymkode: 2e3cf...279

Skrevet
6 timer siden, Himmel og hav skrev:

Men, hvorfor skal det være greit å fyre opp en sigarett midt blant folk?

Så lenge de har lov til det, så har ingen noen med om de gjør det

Anonymkode: d2dcb...eaa

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det skal være en menneskerett å røyke på uterestaurant?

Anonymkode: 2d96b...5f8

Det er ikke en menneskerett å spise på resturant. Liker du ikke omgivelsene, så er det ingen som tvinger deg til å være der

Anonymkode: d2dcb...eaa

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er også rimelig kynisk. Er det noe verden trenger, så er det å få rensket opp. Stort!

Anonymkode: 2e3cf...279

Da foreslår jeg at alle med lyter som allergier, astma og andre sykdommer ikke får barn. Siden dårlige gener ikke trengen å videreføres. Da hadde vi fått rensket skikkelig opp og bare de sterkeste og friskeste hadde blitt igjen👍🏻

Anonymkode: 844ca...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...