Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #26 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sagt at det var 20 minusgrader. Anonymkode: afe6d...2b8 Du har fremstilt det som om det var 20 minus jo. Anonymkode: 22b1b...028
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #27 Skrevet 6. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sagt at det var 20 minusgrader. Anonymkode: afe6d...2b8 Hvor kaldt var det da? Anonymkode: 7a659...7f8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #28 Skrevet 6. juli 2019 Skjønner at det er rart. Men kanskje hun faktisk har veldig dårlig råd? At du er såååååå sinna har jeg mer problemer med å forstå. Hun henter dere om NATTEN (veldig snilt) ber om å få igjen for parkeringen (rart ja, men hun har jo rett på det) og du er sååååå sinna. Mulig mora di er rar, og du er like tar. Ta deg sammen. Anonymkode: e0d13...638
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #29 Skrevet 6. juli 2019 Ringte dere hun midt på natten for å få hun til å hente dere? For det kan jo ikke ha vært avtalt så veldig lang tid på forhånd. Hadde jeg blitt oppringt i juli, med spørsmål om jeg kunne hente noen fordi de det var for kaldt å ta taxi, da hadde jeg begynt å lure litt Anonymkode: 7a659...7f8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #30 Skrevet 6. juli 2019 Det snødde i Tromsø, men hadde da vitterlig klart å gå fra flyplass til taxi med t-shirte om det så var. Du hadde vel med én langermet topp til barna på ferie? Ellers må jeg si at det å hente på flyplassen faktisk er snilt. Dere sparte jo masse penger på det, så 25 kroner er vel småpenger. Anonymkode: d542e...944
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #31 Skrevet 6. juli 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har fremstilt det som om det var 20 minus jo. Anonymkode: 22b1b...028 Det har jeg aldeles ikke gjort. Jeg svarte ei som skreiv om 20 minus. Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #32 Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det snødde i Tromsø, men hadde da vitterlig klart å gå fra flyplass til taxi med t-shirte om det så var. Du hadde vel med én langermet topp til barna på ferie? Ellers må jeg si at det å hente på flyplassen faktisk er snilt. Dere sparte jo masse penger på det, så 25 kroner er vel småpenger. Anonymkode: d542e...944 Det er jo småpengene jeg reagerer på. Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #33 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor kaldt var det da? Anonymkode: 7a659...7f8 Det var ikke så kaldt som det vi trodde, utifra det vi leste i nyhetene, så jakkene var slik sett unødvendig. Vi satt i hetebølge og leste om snø i fjellene og det var 10 grader der vi bor, samme som på vinteren hos oss. Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #34 Skrevet 6. juli 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ringte dere hun midt på natten for å få hun til å hente dere? For det kan jo ikke ha vært avtalt så veldig lang tid på forhånd. Hadde jeg blitt oppringt i juli, med spørsmål om jeg kunne hente noen fordi de det var for kaldt å ta taxi, da hadde jeg begynt å lure litt Anonymkode: 7a659...7f8 Det var hun selv som tilbudte seg å hente oss, nettopp fordi det var langt på natt. Men: Dere som svarer meg på denne måten, er dere som min mor, tar betalt kr 25 for parkeringen? Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #35 Skrevet 6. juli 2019 48 minutes ago, Anonym bruker said: Det er jo småpengene jeg reagerer på. Anonymkode: afe6d...2b8 Småpenger for DEG. Hun brukte vel mer enn 25 kroner, pluss tid for å hente dere. Også må jeg si. Dere måtte ha jakker for å overleve 10 plussgrader? Lol! Anonymkode: d542e...944
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #36 Skrevet 6. juli 2019 15 minutes ago, Anonym bruker said: Det var hun selv som tilbudte seg å hente oss, nettopp fordi det var langt på natt. Men: Dere som svarer meg på denne måten, er dere som min mor, tar betalt kr 25 for parkeringen? Anonymkode: afe6d...2b8 Nei, det hadde jeg ikke. Men hvis jeg hentet noen på flyplassen midt på natta hadde jeg forventet takknemlighet. En sinna datter må vært kjipt for henne. Anonymkode: d542e...944
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #37 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Småpenger for DEG. Hun brukte vel mer enn 25 kroner, pluss tid for å hente dere. Også må jeg si. Dere måtte ha jakker for å overleve 10 plussgrader? Lol! Anonymkode: d542e...944 Småpenger også for henne. Ikke for å overleve men for å unngå at små barn blir syke. Har aldri sagt noe om å ikke overleve. Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #38 Skrevet 6. juli 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Småpenger også for henne. Ikke for å overleve men for å unngå at små barn blir syke. Har aldri sagt noe om å ikke overleve. Anonymkode: afe6d...2b8 Vet du, det er en skikkelig gammel myte at man blir syk av å fryse. Forkjølelse skyldes alltid virus. Og det er så å si ingen sammenheng mellom virussmitte og kroppstemperatur. Blir dere syke er det pga resirkulert virus-luft på flyet 😉 Anonymkode: d542e...944
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #39 Skrevet 6. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det hadde jeg ikke. Men hvis jeg hentet noen på flyplassen midt på natta hadde jeg forventet takknemlighet. En sinna datter må vært kjipt for henne. Anonymkode: d542e...944 Samme kan det være, jeg er sønn, ikke datter Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #40 Skrevet 6. juli 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Småpenger også for henne. Ikke for å overleve men for å unngå at små barn blir syke. Har aldri sagt noe om å ikke overleve. Anonymkode: afe6d...2b8 De hadde ikke blitt syke av å vente på taxi i 10 plussgrader. Anonymkode: 7a659...7f8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #41 Skrevet 6. juli 2019 Hadde mamma aldri spurt om. Hvem gjør det. Kanskje hun tulla.. Anonymkode: 9fc14...fc3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #42 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde mamma aldri spurt om. Hvem gjør det. Kanskje hun tulla.. Anonymkode: 9fc14...fc3 Hun tulla ikke. Hun føyde til: «Jeg trodde du kom til å gjøre det uten at jeg ba om det»! Hun er vel så vant til at jeg betaler alt at hun tenkte at jeg ville komme frem til det på egenhånd. Etter å ha reist alene med små barn, barna var sykt trøtte, så tenkte jeg overhodet ikke på det nei. Har aldri hørt om slik, spesielt ikke fra sin egen mor 🙉 Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #43 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun tulla ikke. Hun føyde til: «Jeg trodde du kom til å gjøre det uten at jeg ba om det»! Hun er vel så vant til at jeg betaler alt at hun tenkte at jeg ville komme frem til det på egenhånd. Etter å ha reist alene med små barn, barna var sykt trøtte, så tenkte jeg overhodet ikke på det nei. Har aldri hørt om slik, spesielt ikke fra sin egen mor 🙉 Anonymkode: afe6d...2b8 Oi. Litt spesiell dame eller. Haha. Mamma hadde ALDRI bedt om å få igjen så lite.. og hun lever nesten på fattigdomsgrensa. Kan du ikke bare si det? Det er jo mamman din. Anonymkode: 9fc14...fc3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #44 Skrevet 6. juli 2019 Hvis noen, inklusive familie, hadde bedt meg om å komme og hente midt på natten hadde jeg tatt det som en selvfølge at de betalte både parkering, bommpenger, bensin og noe i tillegg. Anonymkode: 2a3b3...7a7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #45 Skrevet 6. juli 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi. Litt spesiell dame eller. Haha. Mamma hadde ALDRI bedt om å få igjen så lite.. og hun lever nesten på fattigdomsgrensa. Kan du ikke bare si det? Det er jo mamman din. Anonymkode: 9fc14...fc3 Kjenner enormt mange som har langt mindre enn henne og som aldri ville ha bedt om noe slik nei. Hva mener du at jeg skal si til min mor? Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #46 Skrevet 6. juli 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis noen, inklusive familie, hadde bedt meg om å komme og hente midt på natten hadde jeg tatt det som en selvfølge at de betalte både parkering, bommpenger, bensin og noe i tillegg. Anonymkode: 2a3b3...7a7 Da er det bedre å si nei til å hente tenker jeg. Hun fikk dekket alle sine utgifter, kommer sikkert faktura på ladingen av bilen også straks hun har regnet seg frem til hva den er. Hun fikk forøvrig en gave for å ha hentet oss da, men jeg kommer aldri til å la henne hente oss i fremtiden. Det at hun selv mener at hun har brukt for mye av sin tid på oss, sier jo en hel del. Hun pleier venninnene sine svært godt og jeg har vel lenge trodd at hun egentlig ikke ønsker å ha med oss barn å gjøre, så det er selvsagt helt iorden. Herregud, hun irriterer vettet av oss, jeg har da ingen problemer med å redusere kontakten med burugla! Hun skal få det nøyaktig som hun vil! Jeg er nå den siste av oss som ikke gidder mer. Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #47 Skrevet 6. juli 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå pleier vel strengt tatt drosjene å stå å vente på passasjerer rett ved utgangen på flyplassene, og kjøre folk helt hjem. Jeg har aldri vært i en drosje uten varmeapparat. Med mindre du bor i uren-lauren uten bilvei til huset er det å trenge jakke for å ta drosje hjem fra flyplassen det dummeste jeg har hørt. Hadde jo gått bra uten selv i 20 minus! Anonymkode: 95513...4af Jiiz, hva har dette med oppførselen til moren til hi å gjøre? Det er sånne kverulanter som deg som ødelegger hver eneste tråd i dette forumet! Anonymkode: 7603a...5b7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #48 Skrevet 6. juli 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner enormt mange som har langt mindre enn henne og som aldri ville ha bedt om noe slik nei. Hva mener du at jeg skal si til min mor? Anonymkode: afe6d...2b8 Jeg hadde nok sagt det med en gang til min egen mor. Hadde sagt noe sånt som.. synes det var smålig av deg å måtte vipse deg 20 kr etter en slitsom reise. Jeg ville ikke gjort det samme til deg. Så hvorfor var det så viktig? Det er lommerusk. Skylder jeg deg penger jeg har glemt? Eller ikke sagt noe. Ta igjen med samme mynt neste gang det er henne så kan hun se hvordan det føles. Du kan si at ingen gjør sånn mot sin egen datter med mindre du har mye gjeld til henne Anonymkode: 9fc14...fc3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #49 Skrevet 6. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde nok sagt det med en gang til min egen mor. Hadde sagt noe sånt som.. synes det var smålig av deg å måtte vipse deg 20 kr etter en slitsom reise. Jeg ville ikke gjort det samme til deg. Så hvorfor var det så viktig? Det er lommerusk. Skylder jeg deg penger jeg har glemt? Eller ikke sagt noe. Ta igjen med samme mynt neste gang det er henne så kan hun se hvordan det føles. Du kan si at ingen gjør sånn mot sin egen datter med mindre du har mye gjeld til henne Anonymkode: 9fc14...fc3 Åja, ja, jeg sa selvsagt ifra til henne. Svaret hennes var da at hun mente hun trengte disse pengene (det er ikke sant), samt at jeg er den av barna hun har brukt mest tid på. Jeg har selvsagt ingen gjeld til henne, men hun har gjeld til meg. Hun låner og låner av oss alle og får rentefrie lån, som aldri forfaller, men det er ingenting som er bra nok. Hun spanderer gjerne middager på venninnene sine men hun gir aldri noe som helst til oss. Vi har god råd men hun gikk langt over streken nå. Anonymkode: afe6d...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #50 Skrevet 6. juli 2019 Milde himmel, et det så farlig med de 25 kronene da. Hun kom jo og henta dere, og hadde henta jakker til dere også. Hadde blitt dyrere for dere med taxi. Kan hende hun er smålig. Men du er jo ikke mye bedre heller, sur og grinete når hun tross alt henter dere og hentet jakker til dere , noe som strengt tatt burde vært helt unødvendig. Dere kunne klart dere selv , sommerstid i Norge. Ti grader er ikke kaldt. Spørs om dere ikke ligner litt, du og din mor? Litt drama? Anonymkode: f60f8...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå