Gå til innhold

Jeg er så sinna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor hentet oss på flyplassen da vi kom hjem inatt. Hun krevde kr 25 for å ha parkert sin bil der ute. Finnes det virkelig mødre der ute som overhodet tenker på å ta betalt for slik? Jeg skulle ikke ha sagt noe dersom det var snakk om 100 lapper men noe av det første hun sa til meg var at jeg måtte vippse henne. Aldri tar jeg selv betalt for slik! 

Anonymkode: afe6d...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Skjønner ikke at du gidder å være sint. Det er jo bare helt latterlig hele greia. Tragikomisk. Lær deg å le av det!

Anonymkode: a3785...c04

Skrevet

Hi 

Jeg har en far som er slik. VELDIG irriterende ! Jeg er fortsatt sur for at jeg måtte betale min egen pølse i kiosken mens min søster fikk... Hun var 23 år og jeg 28. Han sier ofte at det må da være stas for meg som er voksen og betale selv... 

Sier han som vil ha alt spandert 😂 

Eneste jeg kan si er at enten sier du at det er smålig, eller så må du lære deg og blokkere ut slike rare ting. ❤ Det tar mye energi å irritere seg over slikt, selvom jeg er 100% enig med deg. Du og jeg hadde seff  spandert 25 kr på barnet vårt samme hvor dårlig råd vi hadde. 

En annen ting jeg tenker på... man får rare ting for seg når man blir oppi årene. Ser det på svigers og noen i min familie. 

Anonymkode: 50f72...16f

Skrevet

Jøss, skulle hun ikke ha for bensin og bompenger også da tro? 

Anonymkode: 6ff17...7f7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Betaler de bompenger når de har El bil? Hvis så, får vi helt sikkert faktura. Er så sykt lei av hennes merkelige oppførsel. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun var vel i det gavmilde hjørne, ser du...

Anonymkode: 8b683...4da

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min mor hentet oss på flyplassen da vi kom hjem inatt. Hun krevde kr 25 for å ha parkert sin bil der ute. Finnes det virkelig mødre der ute som overhodet tenker på å ta betalt for slik? Jeg skulle ikke ha sagt noe dersom det var snakk om 100 lapper men noe av det første hun sa til meg var at jeg måtte vippse henne. Aldri tar jeg selv betalt for slik! 

Det er litt sært, men enda særere å bli så sint over det

Anonymkode: 7a659...7f8

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi 

Jeg har en far som er slik. VELDIG irriterende ! Jeg er fortsatt sur for at jeg måtte betale min egen pølse i kiosken mens min søster fikk... Hun var 23 år og jeg 28. Han sier ofte at det må da være stas for meg som er voksen og betale selv... 

Sier han som vil ha alt spandert 😂 

Eneste jeg kan si er at enten sier du at det er smålig, eller så må du lære deg og blokkere ut slike rare ting. ❤ Det tar mye energi å irritere seg over slikt, selvom jeg er 100% enig med deg. Du og jeg hadde seff  spandert 25 kr på barnet vårt samme hvor dårlig råd vi hadde. 

En annen ting jeg tenker på... man får rare ting for seg når man blir oppi årene. Ser det på svigers og noen i min familie. 

Anonymkode: 50f72...16f

Denne kjenner jeg meg veldig godt igjen i. Jeg spanderer alltid på henne. Dersom vi er ute og spiser tar jeg alltid regningen. Det er leit når mennesker blir så gjerrige at det egentlig gjør vondt for dem selv, inkludert dem som er rundt dem. Takk for støttemelding. Hun poengterte at årsaken til dette kravet var at jeg er det barnet hun har brukt mest tid på 🙈. Slik jeg oppfatter det, får jeg altså dermed slike kjipe beskjeder. Kom hjem fra ferie hos noen venner, de kjørte oss til flyplassen, fikk ikke noe krav om å betale for parkeringen. Ble vel helst opprørt over at dette kom fra min egen mor. Får bare slutte å la henne bruke tiden sin på oss ihvertfall/. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er smålig, men at du gidder å bli sinna på sånt piss. Du kom deg i allefall hjem. 

Anonymkode: f0cf8...bfd

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er smålig, men at du gidder å bli sinna på sånt piss. Du kom deg i allefall hjem. 

Anonymkode: f0cf8...bfd

Vi hadde kommet oss hjem uansett. Problemet var at vi ikke tok høyde for at det skulle være så kaldt her i Norge da vi landet, så vi trengte at noen hentet jakke til oss, vi dro fra sommer og kom hjem til vinter. Vi hadde tatt drosje hvis ikke. Hun er eneste som hadde nøkkel til å kunne hente jakker. Hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde kommet oss hjem uansett. Problemet var at vi ikke tok høyde for at det skulle være så kaldt her i Norge da vi landet, så vi trengte at noen hentet jakke til oss, vi dro fra sommer og kom hjem til vinter. Vi hadde tatt drosje hvis ikke. Hun er eneste som hadde nøkkel til å kunne hente jakker. Hi

Det er så kaldt at derre ikke kunne ta drosje uten å ha på jakke?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er så kaldt at derre ikke kunne ta drosje uten å ha på jakke?

Stemmer. Det var sommer da vi dro og vinter da vi kom hjem. Vi trodde aldri at vi skulle gå med dunjakke i juli måned

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep.

Admin

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer. Det var sommer da vi dro og vinter da vi kom hjem. Vi trodde aldri at vi skulle gå med dunjakke i juli måned

Nå pleier vel strengt tatt drosjene å stå å vente på passasjerer rett ved utgangen på flyplassene, og kjøre folk helt hjem. Jeg har aldri vært i en drosje uten varmeapparat. Med mindre du bor i uren-lauren uten bilvei til huset er det å trenge jakke for å ta drosje hjem fra flyplassen det dummeste jeg har hørt. Hadde jo gått bra uten selv i 20 minus! 

Anonymkode: 95513...4af

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå pleier vel strengt tatt drosjene å stå å vente på passasjerer rett ved utgangen på flyplassene, og kjøre folk helt hjem. Jeg har aldri vært i en drosje uten varmeapparat. Med mindre du bor i uren-lauren uten bilvei til huset er det å trenge jakke for å ta drosje hjem fra flyplassen det dummeste jeg har hørt. Hadde jo gått bra uten selv i 20 minus! 

Det var det jeg og tenkte

Skrevet

Jeg opplevde det en gang også, men av ei venninne. Vi har vært venner i 20 år. Vi var hjemme hos henne og vi skulle på konsert. Kjæresten hennes kjørte oss til byen. 5-6 min kjøring. Dagen etter skulle jeg vippse henne penger for noe hun hadde kjøpt til meg. Spurte om hvor mye. Hun sa: 150 kr for det hun handlet pluss 50 kr for at kjæresten kjørte oss. Ble litt paff. Jeg har kjørt henne maaaange ganger når hun var syk( en lang periode) uten betaling. Jeg tar inn posten hennes når hun er på ferie, da bruker jeg bensin og bompenger. Har aldri tatt betaling. 

Anonymkode: d4c34...6c6

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg opplevde det en gang også, men av ei venninne. Vi har vært venner i 20 år. Vi var hjemme hos henne og vi skulle på konsert. Kjæresten hennes kjørte oss til byen. 5-6 min kjøring. Dagen etter skulle jeg vippse henne penger for noe hun hadde kjøpt til meg. Spurte om hvor mye. Hun sa: 150 kr for det hun handlet pluss 50 kr for at kjæresten kjørte oss. Ble litt paff. Jeg har kjørt henne maaaange ganger når hun var syk( en lang periode) uten betaling. Jeg tar inn posten hennes når hun er på ferie, da bruker jeg bensin og bompenger. Har aldri tatt betaling. 

Jeg blir litt slik at jeg tenker at jeg skal starte å gjøre det samme men så slår jeg det fra meg, tenker at jeg ikke ønsker å være lik slike folk. Utrolig merkelig at hun skulle ha kr 50,- for denne turen. Det er slike tjenester som går på rundgang og man tar jo ikke betalt, ihvertfall ikke når du gjør så mye for henne.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er vel kjæresten som forlanger det da.

Spesielt av di mor HI, men raust av henne å hente dere. Jeg tenker hun gjorde et poeng av dette fordi du virker  tafatt og hjelpeløs. Det er kanskje ikke den første gangen hun MÅ hjelpe deg med noe de fleste aldri ville spurt om, jf. Kommentaren hennes om tidsbruk.

Anonymkode: 22b1b...028

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har stått der før, i lang kø. Ja, hvis du synes det er greit å stå uten jakke i 20 minus så er du sikkert vant til det. Vi hadde med oss 2 barn og ingen av dem hadde jakke. Når man har ansvar for barn, skal man passe på at de ikke blir syke, eller er du uenig i det også?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har stått der før, i lang kø. Ja, hvis du synes det er greit å stå uten jakke i 20 minus så er du sikkert vant til det. Vi hadde med oss 2 barn og ingen av dem hadde jakke. Når man har ansvar for barn, skal man passe på at de ikke blir syke, eller er du uenig i det også?

Hvor i Norge var det 20 minus i natt?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller som da noe lignende skjedde med oss: én av de voksne går ut og venter på drosjen. Barna og den andre voksne venter inne.

Og hvor er det 20- i Norge nå eigentlig? Det er så ekstremt at det ville ha blitt slått stort opp.

Anonymkode: 22b1b...028

Skrevet

Tror ikke jeg hadde blitt sint for dette. Heller oppgitt og bare betalt, så hadde det latt bli med det. 

Anonymkode: f977e...4e8

Skrevet

Jeg har ikke sagt at det var 20 minusgrader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...