Gå til innhold

Jeg har slutter å barbere bort kjønnshåret...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle kan se at det står det indirekte. Det er bare i ditt hode at det blir til hva du vil. 🤣

Anonymkode: 92831...e79

Haha, lykke til med å fungere ute i den virkelige verden, det kan ikke være lett for deg 😂

Anonymkode: 72f74...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, lykke til med å fungere ute i den virkelige verden, det kan ikke være lett for deg 😂

Anonymkode: 72f74...6cc

Jeg har ingen problemer med det, men det føles ut som om du taler av erfaring. 😆 🤣

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ingen problemer med det, men det føles ut som om du taler av erfaring. 😆 🤣

Anonymkode: 92831...e79

Ja, jeg har mye erfaring med sånne som deg

Anonymkode: 72f74...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har mye erfaring med sånne som deg

Anonymkode: 72f74...6cc

Ja, på deg selv kjenner du andre. 😂

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, på deg selv kjenner du andre. 😂

Anonymkode: 92831...e79

På tide å gi seg nå. Dette er bare pinlig. 

Anonymkode: f2c75...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På tide å gi seg nå. Dette er bare pinlig. 

Anonymkode: f2c75...31f

Nei, for all del, fortsett å drite deg ut du bare. 😅

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, for all del, fortsett å drite deg ut du bare. 😅

Anonymkode: 92831...e79

Sier du som ikke skjønner at du svarer forskjellige anonyme...

Anonymkode: 72f74...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier du som ikke skjønner at du svarer forskjellige anonyme...

Anonymkode: 72f74...6cc

Åh jo da, og du var den anonyme som begynte med disse latterfjesene. Du har ikke fått med deg at jeg svarer deg like spydig som du svarte meg, i mens jeg svarer seriøst på de som svarer seriøst. Så jo, det går rett over hodet på deg, ja. Det er jo derfor du tyr til hersketeknikker, for å argumentere er for krevende for deg. 😂

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De som påstår at det er mer hygienisk med hår enn uten. Det er omvendt.

Anonymkode: 92831...e79

🤔

Det er ingen som mener det er hygiensik med hår som er fult med mensen og utflod. Mer hygiensik med hår, ja, men ikke hvis det er fult med blod og utflod. 

Anonymkode: 695a6...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alle kan se at det står det indirekte. Det er bare i ditt hode at det blir til hva du vil. 🤣

Anonymkode: 92831...e79

Du virker veldig lite intelligent... Du driter det fullstendig ut her... 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de gjorde det fordi hun ikke klarer å stelle med hygienen selv. Slik at det var lettere for henne å bare vaske over med en klut eller noe, i stedet for å stri med en masse hår innsmurt med mensen. Det var jo ikke bare et innfall de fikk, det er tydeligvis vanlig å gjøre det av hygieniske grunner der borte.

Anonymkode: 92831...e79

Om det var vanlig å gjøre det slik du sier, ville det da blitt en sak hos IVO, som gir boligen kritikk for å ha gjort det? 

Jeg vet at jeg ikke kommer noen vei med å diskutere med deg, og at du har alle kjennetegn på å være et troll, men det regner ute, TdF er ferdig for i dag og jeg har ikke noe bedre å gjøre akkurat nå. Det er fascinerende å se tolkningene dine, da. Det å treffe noen som innrømmer at de kun i begrenset grad forholder seg til det som faktisk er skrevet ned i en artikkel, legger inn all mulig personlig synsing og mening for så å legge det fram som fakta fra den samme artikkelen er sjelden i min verden. Tror ikke jeg har vært borti det siden ungdomsskolen, faktisk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Himmel og hav skrev:

Om det var vanlig å gjøre det slik du sier, ville det da blitt en sak hos IVO, som gir boligen kritikk for å ha gjort det? 

Jeg vet at jeg ikke kommer noen vei med å diskutere med deg, og at du har alle kjennetegn på å være et troll, men det regner ute, TdF er ferdig for i dag og jeg har ikke noe bedre å gjøre akkurat nå. Det er fascinerende å se tolkningene dine, da. Det å treffe noen som innrømmer at de kun i begrenset grad forholder seg til det som faktisk er skrevet ned i en artikkel, legger inn all mulig personlig synsing og mening for så å legge det fram som fakta fra den samme artikkelen er sjelden i min verden. Tror ikke jeg har vært borti det siden ungdomsskolen, faktisk.  

Personangrep, nei så originalt! Det betyr jo at du innser at du ikke har noen argumenter.

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

De som påstår at det er mer hygienisk med hår enn uten. Det er omvendt.

Anonymkode: 92831...e79

Helt feil. 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🤔

Det er ingen som mener det er hygiensik med hår som er fult med mensen og utflod. Mer hygiensik med hår, ja, men ikke hvis det er fult med blod og utflod. 

Anonymkode: 695a6...18d

Nei, nettopp! Da er enden på visa at det ikke er mer hygienisk med hår. Det er mye lettere uten, for da kan en bare tørke vekk alt.

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt feil. 

Anonymkode: 64b14...966

Du har allerede meldt deg ut med ditt personangrep.

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker veldig lite intelligent... Du driter det fullstendig ut her... 

Anonymkode: 64b14...966

 

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nettopp! Da er enden på visa at det ikke er mer hygienisk med hår. Det er mye lettere uten, for da kan en bare tørke vekk alt.

Anonymkode: 92831...e79

Vi andre dusjer og vasker busken, vi tørker ikke. 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du har allerede meldt deg ut med ditt personangrep.

 

Anonymkode: 92831...e79

Det er min tråd, så nei. 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi andre dusjer og vasker busken, vi tørker ikke. 

Anonymkode: 64b14...966

Det er mange tilfeller da en ikke får dusjet. Da er det kjekt med våtservietter. Hvis en ikke har hår da.

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er min tråd, så nei. 

Anonymkode: 64b14...966

Det var dette med IQ da. Du eier ikke debatten. Tyr du til personangrep fordi du er desperat så er det fordi du ikke har noen argumenter. Da er det en oppførsel som er ganske vanlig for din del. Den som ønsker får gjerne utsette seg for deg og dine personangrep, men en vil aldri oppnå noe med å diskutere med deg. For du klarer ikke å innse at du tar feil. Istedet tyr du til all verden av personangrep. Så nei, du har meldt deg ut, ingen ønsker å diskutere med deg mer. Beklager. Oppfører du deg pent en annen gang så skal du se at debatten holder seg gående.

Anonymkode: 92831...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter aldri å bli overrasket her inne lenger. At en diskusjon om kjønnshår eller ei kan skape en så barnslig debatt er jo fantastisk! 

 

Jeg føler meg mer vel med vokset, ikke barbert, underliv enn med full busk. Jeg bytter på begge deler med jevne mellomrom, og syns det blir mye klammere med hår enn uten. MEN, når det gjelder urinering er det faktisk mye «lettere» med full busk enn uten, uten hår virker det som strålen går overalt og ingensteds, og jeg føler jeg må vaske meg nedentil etter dobesøkene. Med hår går strålen én vei, og det «spruter» ikke overalt. Mulig det bare er jeg som opplever det? 🙈

 

Fordeler og ulemper med begge deler, og hver kvinne må få lov til å gjøre det de føler er best selv. Busk eller glatt, landingsstripe eller trimmet, vi er like flotte uansett! 💪

Anonymkode: 4619b...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var dette med IQ da. Du eier ikke debatten. Tyr du til personangrep fordi du er desperat så er det fordi du ikke har noen argumenter. Da er det en oppførsel som er ganske vanlig for din del. Den som ønsker får gjerne utsette seg for deg og dine personangrep, men en vil aldri oppnå noe med å diskutere med deg. For du klarer ikke å innse at du tar feil. Istedet tyr du til all verden av personangrep. Så nei, du har meldt deg ut, ingen ønsker å diskutere med deg mer. Beklager. Oppfører du deg pent en annen gang så skal du se at debatten holder seg gående.

Anonymkode: 92831...e79

Jeg vet at jeg har rett. Sammen med leger, gynekologer og andre som vet hva de snakker om. Så du kommer ingen vei. Alle her er jo også uenig med deg... 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er mange tilfeller da en ikke får dusjet. Da er det kjekt med våtservietter. Hvis en ikke har hår da.

Anonymkode: 92831...e79

Det fungerer med våtservietter om man har hår også altså. Tro det eller ei. 

Anonymkode: f2c75...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det fungerer med våtservietter om man har hår også altså. Tro det eller ei. 

Anonymkode: f2c75...31f

Ja visst gjør det dét😄 Sikker på at hun aldri har hatt hår nok til å vite hva hun snakker om. I tillegg virker hun ung og totalt fremmed for å lære noe som alle bør vite noe om. 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var dette med IQ da. Du eier ikke debatten. Tyr du til personangrep fordi du er desperat så er det fordi du ikke har noen argumenter. Da er det en oppførsel som er ganske vanlig for din del. Den som ønsker får gjerne utsette seg for deg og dine personangrep, men en vil aldri oppnå noe med å diskutere med deg. For du klarer ikke å innse at du tar feil. Istedet tyr du til all verden av personangrep. Så nei, du har meldt deg ut, ingen ønsker å diskutere med deg mer. Beklager. Oppfører du deg pent en annen gang så skal du se at debatten holder seg gående.

Anonymkode: 92831...e79

Det er vel på tide å legge de 11 små snart

Anonymkode: 72f74...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet at jeg har rett. Sammen med leger, gynekologer og andre som vet hva de snakker om. Så du kommer ingen vei. Alle her er jo også uenig med deg... 

Anonymkode: 64b14...966

Det som er rett for deg, trenger ikke å være rett for oss andre. Du kan da vel ikke påstå at du vet om jeg er klammest med eller uten hår?

Anonymkode: a8c0a...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...