Gå til innhold

Jeg har slutter å barbere bort kjønnshåret...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter å faktisk har forstått hvor meningsløst det er eller fordi det er uhygienisk? Er jo mye mer behagelig med hår, er mykt, tørt, mindre utflod og ikke minst god lukt isteden for den ekle innestengte klamme stanken fra en nuppete underliv. Æsj, fatter ikke at jeg barberte meg før. Flere som har innsett dette? 

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter å faktisk har forstått hvor meningsløst det er eller fordi det er uhygienisk? Er jo mye mer behagelig med hår, er mykt, tørt, mindre utflod og ikke minst god lukt isteden for den ekle innestengte klamme stanken fra en nuppete underliv. Æsj, fatter ikke at jeg barberte meg før. Flere som har innsett dette? 

Anonymkode: 64b14...966

For meg er det motsatt. Med hår får jeg sopp, det blir klamt og ekkelt, pels varmer jo, og det klør. Uten hår har jeg ingen plager.

Anonymkode: d5f20...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klipper det. Kort. 

Anonymkode: efd80...29d

Samme her 

Anonymkode: 960f0...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det motsatt. Med hår får jeg sopp, det blir klamt og ekkelt, pels varmer jo, og det klør. Uten hår har jeg ingen plager.

Anonymkode: d5f20...f87

Da er det noe galt med deg vil jeg påstå. Rart at du er motsatt hos deg enn "alle andre" 

Hi

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da er det noe galt med deg vil jeg påstå. Rart at du er motsatt hos deg enn "alle andre" 

Hi

Anonymkode: 64b14...966

Noe galt med meg faktisk! 😂 Hvorfor det? Fordi du vil at alle skal være som deg?

Anonymkode: d5f20...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha "ikke minst god lukt" om du satser å få god lukt på grunn av å vokse deg litt kjønnshår her og der jenta mi betyr det ikke automatisk at det lukter godt. 

Trim det, ærlig. Når det vokser vilt til at du har en jungel der nede, tar du fram hagesaksa.

Kjønnshår er naturlig, men det finnes en begrensing. Ikke overgå den, ellers blir det hagearbeid senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det noe galt med deg vil jeg påstå. Rart at du er motsatt hos deg enn "alle andre" 

Hi

Anonymkode: 64b14...966

Det trenger jo ikke være noe galt. Kanskje hun har ekstremt tett hårvekst, går uten truse, eller noe sånt. Da kan det bli klammere hos hemne med hår. At det ikke er vanlig betyr ikke at det er noe galt.

Anonymkode: f2953...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, KlaraKlokWannabe skrev:

Hahahaha "ikke minst god lukt" om du satser å få god lukt på grunn av å vokse deg litt kjønnshår her og der jenta mi betyr det ikke automatisk at det lukter godt. 

Trim det, ærlig. Når det vokser vilt til at du har en jungel der nede, tar du fram hagesaksa.

Kjønnshår er naturlig, men det finnes en begrensing. Ikke overgå den, ellers blir det hagearbeid senere.

Hvilken begrensning tenker du på?

Anonymkode: f2953...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Etter å faktisk har forstått hvor meningsløst det er eller fordi det er uhygienisk? Er jo mye mer behagelig med hår, er mykt, tørt, mindre utflod og ikke minst god lukt isteden for den ekle innestengte klamme stanken fra en nuppete underliv. Æsj, fatter ikke at jeg barberte meg før. Flere som har innsett dette? 

Anonymkode: 64b14...966

Kjønnshår er jo ikke mykt

Anonymkode: 72f74...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken begrensning tenker du på?

Anonymkode: f2953...536

Værsågod og se

Say no more fam. I got u.

Endret av KlaraKlokWannabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, KlaraKlokWannabe skrev:

Værsågod og se

Say no more fam. I got u.

Hvem vil trykke på en lenke fra noen som har registrert seg for 10 min siden, en lenke man ikke aner hvor går hen

Anonymkode: 72f74...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, KlaraKlokWannabe skrev:

Hahahaha "ikke minst god lukt" om du satser å få god lukt på grunn av å vokse deg litt kjønnshår her og der jenta mi betyr det ikke automatisk at det lukter godt. 

Trim det, ærlig. Når det vokser vilt til at du har en jungel der nede, tar du fram hagesaksa.

Kjønnshår er naturlig, men det finnes en begrensing. Ikke overgå den, ellers blir det hagearbeid senere.

God gammeldags hersketeknikk... Jo, det lukter godt. Jeg lukter godt! Å det er jeg som bestemmer begrensingene mine, ikke deg. 

Hi

Anonymkode: 64b14...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er det noe galt med deg vil jeg påstå. Rart at du er motsatt hos deg enn "alle andre" 

Hi

Anonymkode: 64b14...966

Du kan virkelig ikke forstå at vi har ulike oppfatninger og følelser? Jeg liker heller ikke å ha mye hår, da jeg synes det er klamt og ekkelt.  Hvis du ikke klarer å forstå dette, så vil jeg påstå at det er noe galt med deg.

Anonymkode: a8c0a...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan virkelig ikke forstå at vi har ulike oppfatninger og følelser? Jeg liker heller ikke å ha mye hår, da jeg synes det er klamt og ekkelt.  Hvis du ikke klarer å forstå dette, så vil jeg påstå at det er noe galt med deg.

Anonymkode: a8c0a...c95

Jeg vet ikke hvem denne "Anonyme" brukeren er, men h*n har min respekt. Du fortjente det.

Endret av KlaraKlokWannabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe galt med meg faktisk! 😂 Hvorfor det? Fordi du vil at alle skal være som deg?

Anonymkode: d5f20...f87

Da er vi to det tydeligvis er noe galt med 😂 Jeg får samme plager med hår. Utenom sopp. Men synes det lukter og klør, svetter mer 😂

Anonymkode: ddb59...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KlaraKlokWannabe skrev:

Jeg vet ikke hvem denne "Anonyme" brukeren er, men h*n har min respekt. Du fortjente det.

Fortjent? Vi er flere her som ikke liker å ha full hårvekst, det er ikke noe galt med oss! Men jeg synes det er fasinerende at det er flere av dere som tydeligvis ikke kan akseptere at vi kan ha forskjellige meninger om ting. Hvis dere har problemer med å akseptere dette, så er det noe galt med dere!

Anonymkode: a8c0a...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikket det ikke ut hår når du/dere har på bikini? Ikke at det er noe galt i det.. tenker på bikini linjen... 

Jeg føler jeg har vokst opp i ett samfunn der bikini linjen alltid må være hårfri, og underlivet uten hår/ trimmet hår.

Lurer på om gutta synes det er sexy med busk.. Noen gutter her som kan svare?

Anonymkode: cb5eb...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, KlaraKlokWannabe skrev:

Hahahaha "ikke minst god lukt" om du satser å få god lukt på grunn av å vokse deg litt kjønnshår her og der jenta mi betyr det ikke automatisk at det lukter godt. 

Trim det, ærlig. Når det vokser vilt til at du har en jungel der nede, tar du fram hagesaksa.

Kjønnshår er naturlig, men det finnes en begrensing. Ikke overgå den, ellers blir det hagearbeid senere.

«Jenta mi»

Man mister liksom all troverdighet i en debatt

Anonymkode: 9cecb...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stikket det ikke ut hår når du/dere har på bikini? Ikke at det er noe galt i det.. tenker på bikini linjen... 

Jeg føler jeg har vokst opp i ett samfunn der bikini linjen alltid må være hårfri, og underlivet uten hår/ trimmet hår.

Lurer på om gutta synes det er sexy med busk.. Noen gutter her som kan svare?

Anonymkode: cb5eb...c10

Min mann elsker det. Han ba meg faktisk om å la det vokse ut etter at vi hadde sex første gangen. Han sa faktisk også at jeg var den eneste damen han hadde vert sammen med som faktisk ønsket å prøve med busk. Som han sa det er jo bare å fjerne om jeg ikke liker det. Nå gjør jeg både og fjerner når jeg har lyst og lar det Gro når jeg har lyst

Anonymkode: a6a6d...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...