Gå til innhold

Har du noen gang angret på at du fikk barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja. Eller. Nei. Eller. Jeg vet ikke. Jeg er nok ikke skapt for å være mamma. Det kan henge sammen med at jeg fikk første som 19 åring. Nå er hun snart 15 og har vært utsatt for så mye dritt de siste årene at jeg knapt får puste. Har to til jeg fikk med ny mann, som jeg er gift med. Yngste har vært syk siden han ble født og det har vært et eneste kaos med sykdom og oppfølging. Det livet er ikke for meg. Det skulle jeg vært foruten. Eller venta til jeg var eldre, klokere, høyere utdanna og mer lærd. 

Ungene mine mangler ingenting. De har alt de trenger. De har foreldre som stiller opp på absolutt alt. Men om jeg ønsker at jeg hadde venta? Ja. Kunne jeg levd et fint liv uten barn? Ja 

Anonymkode: a9b70...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske. Har en sønn på tre uker og en datter på snart 5. Selv om det tidvis er mye jobb, ville jeg aldri vært de foruten. ❤💙

Anonymkode: 11a42...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/25/2019 at 11:24 PM, Anonym bruker said:

100% ærlig, ikke tenk på hva andre vil mene eller si. Ønsker bare ærlige svar, rett fra hjerterota.

Har du noen gang angret på at du fikk barn? Om du kunne gått tilbake i tid og fått valget mellom å få barn eller ikke, ville du valgt det samme med den erfaringen du har i dag?

Anonymkode: 3f926...ed2

Nei. bare med barnefaren

Anonymkode: 5bc4d...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...