Gå til innhold

Hjelp. Tror jeg er gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er også mulig å informere og skrive under på begjæring om sterilisering slik at fødeavdelingen vet om det i tilfelle det blir et akutt keisersnitt.

Anonymkode: 053bb...16b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste gynekologer pleier å anbefale hormonspiral fremfor kobberspiral, ja. Men når du i ditt tilfelle sier du ikke tåler annen prevensjon og dermed ender opp uten selv om dere ikke ønsker barn, forstår jeg ikke at du ikke gjør et forsøk med kobberspiral. Den er billig og absolutt verdt et forsøk! Er mange kvinner som er veldig fornøyd med kobberspiralen, og det er jo bare til å nappe den ut igjen om den blir plagsom.

Det er fordi de tjener mer på hormonspiral. Selv har jeg kobberspiral og er superfornøyd! 

Anonymkode: f0e23...dd6

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi de tjener mer på hormonspiral. Selv har jeg kobberspiral og er superfornøyd! 

Tjener mer? Hormonspiralen koster rett og slett mer, og det er ikke gynekologene som fastsetter prisen. Offentlige sykehus tjener hvert fall ikke en krone på spiraler. Det er heller tapsprosjekt. Det er absolutt ikke av økonomiske årsaker at man anbefaler hormonspiral!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tjener mer? Hvordan i alle dager kan en lege tjene mer på en hormonspiral?

Anonymkode: ca981...a8f

Skrevet
På 22.6.2019 den 19.57, Anonym bruker skrev:

Ikke noe problem det, men dere får ikke alt dekket. Er likevel bare rundt 8000 kr (mener jeg det var) i egenandel for kvinner. Hvis du gjør det ifm et keisersnitt, er det gratis. Det er dessuten fritt sykehusvalg så bare til å søke seg til er sykehus som har kapasitet.

På 22.6.2019 den 20.02, Anonym bruker skrev:

Det var dyrt. Men er uansett for seint nå virker det som 

Anonymkode: e5feb...cf3

8000 er under 3 mnd barnehageregning.

Anonymkode: a1d91...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...