Gå til innhold

Pride- prideflagg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og det er tragisk, det viser hvor viktig pride måned er.  Men i denne tråden er du alene om homohatet ditt

Anonymkode: 18fe8...80f

Jeg har ikke noe homohat, så slutt med hersketeknikken din, den preller av som vann på en gås. 

Og hvis du ser nøyere etter er jeg ikke alene om å være imot prideparaden her inne. Jeg synes homofile kan gjøre som de selv vil, alle har fri vilje, men den paraden sier ingenting om homofili. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke noe homohat, så slutt med hersketeknikken din, den preller av som vann på en gås. 

Og hvis du ser nøyere etter er jeg ikke alene om å være imot prideparaden her inne. Jeg synes homofile kan gjøre som de selv vil, alle har fri vilje, men den paraden sier ingenting om homofili. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Det er ikke hersketeknikk, homofobien din lyser gjennom alle innleggene dine

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Igjen. Du skjev «jeg elsker homofile». Direkte sitat. Det syns jeg var en rar ting å skrive da folk med homofil legning er like forskjellige som alle andre. 

Og fordi jeg spurte om det antok du at jeg hater homofile? Det henger ikke på greip. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Ja, la meg forklare, i utgangspunktet elsker jeg alle mennesker. Også homofile, for de er mennesker de også, ikke sant? :)

Jeg spurte om du hater alle homofile, siden du virket sjokkert over at jeg ikke gjør det. Litt sånn vantro? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke hersketeknikk, homofobien din lyser gjennom alle innleggene dine

Anonymkode: 18fe8...80f

Som sagt, det preller av som vann på en gås. Du liker ikke at jeg ikke liker at nakne mennesker går rundt og viser seg frem, for ingenting, så da blir du sur og forsøker å dikte opp løgner 😂

Det hadde vært like saklig av meg å påstå at du er alkoholiker. Innleggene dine lyser av alkoholisme! 🤣 Right.

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Som sagt, det preller av som vann på en gås. Du liker ikke at jeg ikke liker at nakne mennesker går rundt og viser seg frem, for ingenting, så da blir du sur og forsøker å dikte opp løgner 😂

Det hadde vært like saklig av meg å påstå at du er alkoholiker. Innleggene dine lyser av alkoholisme! 🤣 Right.

Anonymkode: 0229a...5e0

Hmm, innlegget ditt henger ikke på greip

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, la meg forklare, i utgangspunktet elsker jeg alle mennesker. Også homofile, for de er mennesker de også, ikke sant? :)

Jeg spurte om du hater alle homofile, siden du virket sjokkert over at jeg ikke gjør det. Litt sånn vantro? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Du skrev ikke at du elsker alle mennesker. Du skrev at du elsker homofile, som om de er en spesiell type mennesker. 

Det syns jeg er rart. 

Jeg syns også det er rart at du elsker dem, men ikke støtter retten deres til å markere kampen for likeverd og rettferdighet. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hmm, innlegget ditt henger ikke på greip

Anonymkode: 18fe8...80f

Kanskje det hjelper å legge vekk flaska 😂

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kanskje det hjelper å legge vekk flaska 😂

Anonymkode: 0229a...5e0

Igjen, du er ganske alene om homofobien din i denne tråden

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du skrev ikke at du elsker alle mennesker. Du skrev at du elsker homofile, som om de er en spesiell type mennesker. 

Det syns jeg er rart. 

Jeg syns også det er rart at du elsker dem, men ikke støtter retten deres til å markere kampen for likeverd og rettferdighet. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Du synes det er rart? 

Så hvis jeg skrev at jeg elsker "det norske folket", så hadde det vært rart? Hadde det vært rart om jeg skrev at jeg "elsker campere"? Eller at jeg "elsker hundemennesker"?

Vel, nå er mysteriet oppklart! Nei, jeg elsker ikke bare homofile og hater alle heterofile. Det er ikke sånn at jeg kun elsker homofile, fordi de er homofile :) Jeg elsker mennesker, fordi de er mennesker. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Igjen, du er ganske alene om homofobien din i denne tråden

Anonymkode: 18fe8...80f

Der prøver du deg igjen 😂 Dette blir nesten komisk.

Jeg tror det er du som hater homofile, jeg. Litt sånn skaphater? Du er ikke fornøyd med at jeg ikke hater homofile, for du føler deg så alene om det? Eller, hva sier du? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, altså, det var bare sjokkerende. Du gir henne ikke noe valg engang. 

Pride burde kun være for de på over 18 :) Hadde du tatt henne med på strippeshow? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Hahaha, sjokkerende👏😂 Hva som er galt med hvordan vi oppdrar datteren?🤦‍♀️ Er det feil at hun har et naturlig syn på både kjærlighet, frihet og mennesker? Tenk at hun vet at hun kan være hvem hun vil og hun kan forelske seg i hvem hun vil🤷‍♀️ Tenkt at regnbuedagene er så skummelt, de får tilogmed pride-flagg på skolen, og bussene kjører rundt med flaggene😮🤣 

Så du sidestiller pupper og rumpe, og annet "vulgært"- ikke mitt ord, i en parade igjennom Bergen med strippeklubb? Du ser ikke forskjellen overhode?

Anonymkode: bc4b1...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der prøver du deg igjen 😂 Dette blir nesten komisk.

Jeg tror det er du som hater homofile, jeg. Litt sånn skaphater? Du er ikke fornøyd med at jeg ikke hater homofile, for du føler deg så alene om det? Eller, hva sier du? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Jeg kan ikke annet enn å le av deg

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, sjokkerende👏😂 Hva som er galt med hvordan vi oppdrar datteren?🤦‍♀️ Er det feil at hun har et naturlig syn på både kjærlighet, frihet og mennesker? Tenk at hun vet at hun kan være hvem hun vil og hun kan forelske seg i hvem hun vil🤷‍♀️ Tenkt at regnbuedagene er så skummelt, de får tilogmed pride-flagg på skolen, og bussene kjører rundt med flaggene😮🤣 

Så du sidestiller pupper og rumpe, og annet "vulgært"- ikke mitt ord, i en parade igjennom Bergen med strippeklubb? Du ser ikke forskjellen overhode?

Anonymkode: bc4b1...294

Neida. Men man trenger jo ikke å se på sånt for å ha det :) Anbefaler at du googler litt om emnet. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke annet enn å le av deg

Anonymkode: 18fe8...80f

Ler du fordi du er nervøs? SÅ trist! :(

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Men man trenger jo ikke å se på sånt for å ha det :) Anbefaler at du googler litt om emnet. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Hæ? Jeg skjønner ikke hva du skriver nå? Og hva skal jeg liksom google meg frem til? Lurer helt oppriktig, for det var ikke mye forståelig det du skrev nå😅

Anonymkode: bc4b1...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der prøver du deg igjen 😂 Dette blir nesten komisk.

Jeg tror det er du som hater homofile, jeg. Litt sånn skaphater? Du er ikke fornøyd med at jeg ikke hater homofile, for du føler deg så alene om det? Eller, hva sier du? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Du prøver deg på litt hersketeknikk igjen? 

Ikke særlig vellykket. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes det er rart? 

Så hvis jeg skrev at jeg elsker "det norske folket", så hadde det vært rart? Hadde det vært rart om jeg skrev at jeg "elsker campere"? Eller at jeg "elsker hundemennesker"?

Vel, nå er mysteriet oppklart! Nei, jeg elsker ikke bare homofile og hater alle heterofile. Det er ikke sånn at jeg kun elsker homofile, fordi de er homofile :) Jeg elsker mennesker, fordi de er mennesker. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Ja, jeg hadde ærlig talt syns det var rart også. 

Men nå har du forklart hva du mener, og er litt mindre rar. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hæ? Jeg skjønner ikke hva du skriver nå? Og hva skal jeg liksom google meg frem til? Lurer helt oppriktig, for det var ikke mye forståelig det du skrev nå😅

Anonymkode: bc4b1...294

Man trenger ikke å se på slike parader for å være en åpen og omgjengelig person. I det hele tatt :) ! Det kan hende at den paraden du ser på ikke er like ille sånn sett som de paradene de har i USA? Enda? 

Regner med du tar henne med på alle demonstrasjoner og parader som foregår i landet, for å lære henne om mangfold og åpenhet. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du prøver deg på litt hersketeknikk igjen? 

Ikke særlig vellykket. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Du er morsom 😂

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg hadde ærlig talt syns det var rart også. 

Men nå har du forklart hva du mener, og er litt mindre rar. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Og det var rart, i seg selv, for jeg hadde satt det i sammenheng med "åja, vi snakker om campere, derfor ble det nevnt campere spesifikt". Det var jo ikke vanskelig å forstå det, sånn egentlig, da :)

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Anonym bruker said:

Sykt lei av dette pridegnålet. 

Ja, dere er homofile, men må det bråkes så veldig om det da? 

 

Jeg går ikke i tog for å rope til alle at jeg er hetro. 

Kan dere ikke bare ta dere en bolle og holde kjeft? 

 

Takk, da fikk jeg blåst litt i fra meg. Så nå skal sommerkvelden nytes! 💖

 

 

Anonymkode: 9a69f...b19

Og jeg er SÅ lei slike som deg som ikke tåler noenting, VELDIG viktig og markere dette da det finnes mange idioter i dette landet som er helt mot dette, og er kun Juni, det får du tåle

Anonymkode: a24b0...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du synes det er rart? 

Så hvis jeg skrev at jeg elsker "det norske folket", så hadde det vært rart? Hadde det vært rart om jeg skrev at jeg "elsker campere"? Eller at jeg "elsker hundemennesker"?

Vel, nå er mysteriet oppklart! Nei, jeg elsker ikke bare homofile og hater alle heterofile. Det er ikke sånn at jeg kun elsker homofile, fordi de er homofile :) Jeg elsker mennesker, fordi de er mennesker. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Men, har du forutsetning for å forstå homosaken ut fra hvordan homofile opplever sin historiske kamp? Og, for den saks skyld, den kampen de opplever at de står i dag? Jeg kan være enig i at prideparader kan være ourtrert, men det må jo ses på bakgrunn av historien? De fleste homofile jeg kjenner, går ikke i parade, så det er ikke nødvendigvis det de kjenner seg igjen i i dagliglivet. Men de kjenner da sin historie, og forstår hvorfor det får et slikt uttrykk.

 

Forresten, kjenner du kvinnekampens historie, eller tror du kvinner alltid har vært såpass likestilt som vi er? Det er ikke en selvfølge at du har de rettighetene du har, for femti år siden ville du vært prisgitt det din mann bestemte, på alle plan. Den, fortsatt mangelfulle, retten du har til å bestemme over deg selv, er delvis pga samme type demonstrasjoner som pride representerer.

Anonymkode: 9bc8c...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å lese hva du skriver hi. Pride har nok blitt litt feil fremstilt, i hovedsak blir det fremstilt som et freakshow i media. Men pride handler om retten til å elske den man vil uten å bli straffeforfulgt. DU vil aldri risikere å bli steinet eller pisket fordi du er hetro. De homofile lever i frykt for dette, ikke så langt unna vår egen bakgård. Tenk deg om før du sier noe. Pride er en ting jeg støtter 100% fordi kjærlighet er kjærlighet. 

Anonymkode: 94f05...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei:)

Anonymkode: 0229a...5e0

Grav frem kilder selv, du!

Anonymkode: 3da96...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...