Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #26 Skrevet 15. juni 2019 Må gjerne ha eget flagg og være så homofile de vil for meg. Men den prideparaden er jo et freakshow!! Anonymkode: 23f13...b9b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #27 Skrevet 15. juni 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor tilgang på kunnskap er relevant? Med å spørre som du gjør viser du at du ikke har forstått at rettigheter er noe man må kjempe frem, og også jobbe for å beholde. Det gjør deg like historieløs og kunnskapsløs som Hi når du skriver: "Alle vet hvorfor "pride feires. Og av hvem." Anonymkode: 35b52...502 Rettigheter til hva? Ingen nekter homofile å være sammen, gå på kino eller spise ute. Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #28 Skrevet 15. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rettigheter til hva? Ingen nekter homofile å være sammen, gå på kino eller spise ute. Anonymkode: 0229a...5e0 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble nektet jobb i håndball-VM fordi hun er homofil Joachim (33) ble slått ned for å være homofil Homofilt par nektet å kysse - ble banket opp: Mener høyrepopulister har skylden Anonymkode: 06610...fec Anonymkode: 06610...fec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #29 Skrevet 15. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Rettigheter til hva? Ingen nekter homofile å være sammen, gå på kino eller spise ute. Anonymkode: 0229a...5e0 Du viser jo bare mer og mer at du ikke forstår hva det snakkes om... Sex mellom menn var straffbart og folk kom i fengsel pga. det helt til 1972. Det er ikke så lenge siden. Det er bare ti år siden homofile kunne inngå ekteskap og få samme rettigheter som andre i faste forhold. At du ikke forstår at det fremdeles er mye å jobbe for før de homofile blir behandlet som andre, så er du veldig kunnskapsløs! Den argumetasjonen din er rett og slett pinlig avslørende. Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #30 Skrevet 15. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 06610...fec Vis meg en objektiv kilde. Samtlige her er sosialister og elsker pride. Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #31 Skrevet 15. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du viser jo bare mer og mer at du ikke forstår hva det snakkes om... Sex mellom menn var straffbart og folk kom i fengsel pga. det helt til 1972. Det er ikke så lenge siden. Det er bare ti år siden homofile kunne inngå ekteskap og få samme rettigheter som andre i faste forhold. At du ikke forstår at det fremdeles er mye å jobbe for før de homofile blir behandlet som andre, så er du veldig kunnskapsløs! Den argumetasjonen din er rett og slett pinlig avslørende. Anonymkode: 35b52...502 Nei, det er bare 47 år siden😂... Homofile får gifte seg på samfunnshuset så mye de bare orker, men de må også respektere at det finnes mange religioner som ikke aksepterer homofili. Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #32 Skrevet 15. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vis meg en objektiv kilde. Samtlige her er sosialister og elsker pride. Anonymkode: 0229a...5e0 Kjenner du disse journalistene personlig? Anonymkode: 06610...fec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #33 Skrevet 15. juni 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er bare 47 år siden😂... Homofile får gifte seg på samfunnshuset så mye de bare orker, men de må også respektere at det finnes mange religioner som ikke aksepterer homofili. Anonymkode: 0229a...5e0 47 år er faktisk veldig lite i denne sammenhengen. Det er som sagt også bare ti år siden de fikk lov til å gifte seg. Homofile er langt mer utsatt for vold enn heterofile. Om du har fulgt med på nyhetene siste dagene ville du også fått med deg at til og med norsk politi har gått ut og unnskyldt deres tidligere uakseptable behandling av homofile. I går kom nyheten om at hatkriminalitet og vold mot homofile i England og Wales er doblet de siste fire årene, mot transseksuelle er volden tredoblet. Du fortsetter bare å vise din uvitenhet og manglende forståelse for den verden du er en del av... Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #34 Skrevet 15. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er bare 47 år siden😂... Homofile får gifte seg på samfunnshuset så mye de bare orker, men de må også respektere at det finnes mange religioner som ikke aksepterer homofili. Anonymkode: 0229a...5e0 Jeg håper, for barnas skyld, at du ikke har noen barn. Anonymkode: 06610...fec
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #35 Skrevet 15. juni 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vis meg en objektiv kilde. Samtlige her er sosialister og elsker pride. Anonymkode: 0229a...5e0 Her har du en fra partiet Høyre... https://www.dagbladet.no/kultur/vi-skal-ikke-skamme-oss/70023246 Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #36 Skrevet 15. juni 2019 Jeg støtter fult og helt Pride (uten å gå i tog) og synes det er et veldig bra initiativ og engasjement, men synes det har vært veldig mye oppstyr rundt det i år. Kan ikke huske at det har vært så voldsomt tidligere. Tenker da på Pride overalt på nettet i ganske lang tid nå, og på TV. Noen som vet hvorfor det har vært så mye om Pride generelt på nett i så lang tid? Trodde det var en spesiell dato eller uke (avhengig av hvor i verden) Pride ble feiret, men det har jo holdt på i 1 mnd snart🤔 Anonymkode: 83f41...058
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #37 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg støtter fult og helt Pride (uten å gå i tog) og synes det er et veldig bra initiativ og engasjement, men synes det har vært veldig mye oppstyr rundt det i år. Kan ikke huske at det har vært så voldsomt tidligere. Tenker da på Pride overalt på nettet i ganske lang tid nå, og på TV. Noen som vet hvorfor det har vært så mye om Pride generelt på nett i så lang tid? Trodde det var en spesiell dato eller uke (avhengig av hvor i verden) Pride ble feiret, men det har jo holdt på i 1 mnd snart🤔 Anonymkode: 83f41...058 Det er jo pride måned da Anonymkode: 18fe8...80f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #38 Skrevet 15. juni 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjenner du disse journalistene personlig? Anonymkode: 06610...fec Gjør du? Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #39 Skrevet 15. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her har du en fra partiet Høyre... https://www.dagbladet.no/kultur/vi-skal-ikke-skamme-oss/70023246 Anonymkode: 35b52...502 Dagbladet ja 😅 Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #40 Skrevet 15. juni 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: 47 år er faktisk veldig lite i denne sammenhengen. Det er som sagt også bare ti år siden de fikk lov til å gifte seg. Homofile er langt mer utsatt for vold enn heterofile. Om du har fulgt med på nyhetene siste dagene ville du også fått med deg at til og med norsk politi har gått ut og unnskyldt deres tidligere uakseptable behandling av homofile. I går kom nyheten om at hatkriminalitet og vold mot homofile i England og Wales er doblet de siste fire årene, mot transseksuelle er volden tredoblet. Du fortsetter bare å vise din uvitenhet og manglende forståelse for den verden du er en del av... Anonymkode: 35b52...502 Jepp, du får lese det du vil, du! Men du skal ikke påstå at du er vitende, akkurat. Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #41 Skrevet 15. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo pride måned da Anonymkode: 18fe8...80f Snart er det pride-år. Hørte du om barnehagen som skulle feire pride? Mon tro om de ansatt stiller i tangatruse. Eller er det ikke amerikanske tilstander i Norge riktig ennå? Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #42 Skrevet 15. juni 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg støtter fult og helt Pride (uten å gå i tog) og synes det er et veldig bra initiativ og engasjement, men synes det har vært veldig mye oppstyr rundt det i år. Kan ikke huske at det har vært så voldsomt tidligere. Tenker da på Pride overalt på nettet i ganske lang tid nå, og på TV. Noen som vet hvorfor det har vært så mye om Pride generelt på nett i så lang tid? Trodde det var en spesiell dato eller uke (avhengig av hvor i verden) Pride ble feiret, men det har jo holdt på i 1 mnd snart🤔 Anonymkode: 83f41...058 Hatkriminalitet og vold mot homofile har de siste årene økt betraktelig i Europa i takt med at høyrepopulistiske og ultrakonservative har fått økt oppslutning. Utvilingen går bakover, ikke fremover, for homofile. https://www.nrk.no/urix/xl/grenselos_-homohat-i-europa-1.14440656 Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #43 Skrevet 15. juni 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dagbladet ja 😅 Anonymkode: 0229a...5e0 Du gadd ikke åpne linken engang, nei... den er nemlig skrevet av en høyrepolitiker, en homofil sådan. Du har problemer med den homofobien din! Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #44 Skrevet 15. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hatkriminalitet og vold mot homofile har de siste årene økt betraktelig i Europa i takt med at høyrepopulistiske og ultrakonservative har fått økt oppslutning. Utvilingen går bakover, ikke fremover, for homofile. https://www.nrk.no/urix/xl/grenselos_-homohat-i-europa-1.14440656 Anonymkode: 35b52...502 Men det, til tross, for at de går rundt nakne og viser frem rumpa og puppene offentlig? Seriøst? Hvem liker ikke det? Det er det rareste jeg har sett! Man skulle jo nesten tro at prideparaden skader de homofiles sak, hmm... Jeg bare slenger ut tanker her nå, men kanskje de hadde hatt mer å vinne på å holde seg i bakgrunnen og kle på seg? Nei - jeg tar sikkert feil. Da hadde nok folk bare hatet dem enda mer. Det er nok derfor folk har vært imot homofili i "alle år", fordi de ikke var nakne nok. Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #45 Skrevet 15. juni 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp, du får lese det du vil, du! Men du skal ikke påstå at du er vitende, akkurat. Anonymkode: 0229a...5e0 Å vite mer enn deg om dette, det gjør til og med de barneskolebarna jeg kjenner. Du har gått tom for argumenter, og det vises tydelig i din argumentasjon og latterlige forsøk på hersketeknikk. Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #46 Skrevet 15. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du gadd ikke åpne linken engang, nei... den er nemlig skrevet av en høyrepolitiker, en homofil sådan. Du har problemer med den homofobien din! Anonymkode: 35b52...502 Jeg har ingen homofobi jeg elsker i utgangspunktet homofile som jeg elsker andre mennesker Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #47 Skrevet 15. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det, til tross, for at de går rundt nakne og viser frem rumpa og puppene offentlig? Seriøst? Hvem liker ikke det? Det er det rareste jeg har sett! Man skulle jo nesten tro at prideparaden skader de homofiles sak, hmm... Jeg bare slenger ut tanker her nå, men kanskje de hadde hatt mer å vinne på å holde seg i bakgrunnen og kle på seg? Nei - jeg tar sikkert feil. Da hadde nok folk bare hatet dem enda mer. Det er nok derfor folk har vært imot homofili i "alle år", fordi de ikke var nakne nok. Anonymkode: 0229a...5e0 Hvor kommer denne voldsomme homoangsten din fra? Anonymkode: 35b52...502
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #48 Skrevet 15. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hatkriminalitet og vold mot homofile har de siste årene økt betraktelig i Europa i takt med at høyrepopulistiske og ultrakonservative har fått økt oppslutning. Utvilingen går bakover, ikke fremover, for homofile. https://www.nrk.no/urix/xl/grenselos_-homohat-i-europa-1.14440656 Anonymkode: 35b52...502 Hm, skjønner ikke helt hva det har med kommentaren min å gjøre🤔 Anonymkode: 83f41...058
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #49 Skrevet 15. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Å vite mer enn deg om dette, det gjør til og med de barneskolebarna jeg kjenner. Du har gått tom for argumenter, og det vises tydelig i din argumentasjon og latterlige forsøk på hersketeknikk. Anonymkode: 35b52...502 Neida, jeg har bare gitt deg opp. Håpløshet vet du, noen kan ikke kureres for det. Men lev livets glade dager, du, og tro akkurat hva du vil! Anonymkode: 0229a...5e0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #50 Skrevet 15. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ingen homofobi jeg elsker i utgangspunktet homofile som jeg elsker andre mennesker Anonymkode: 0229a...5e0 Det er helt tydelig at du har homofobi. Det er ikke uvanlig blant de kunnskapsløse og uvitende... Anonymkode: 35b52...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå