Gå til innhold

Pride- prideflagg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det, til tross, for at de går rundt nakne og viser frem rumpa og puppene offentlig? Seriøst? Hvem liker ikke det? Det er det rareste jeg har sett! Man skulle jo nesten tro at prideparaden skader de homofiles sak, hmm... Jeg bare slenger ut tanker her nå, men kanskje de hadde hatt mer å vinne på å holde seg i bakgrunnen og kle på seg? Nei - jeg tar sikkert feil. Da hadde nok folk bare hatet dem enda mer. Det er nok derfor folk har vært imot homofili i "alle år", fordi de ikke var nakne nok. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Leser du noengang over det du skriver før du poster? Hvis ikke så er det et supertips å gjøre, så slipper du å fremstå som en idiot

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor kommer denne voldsomme homoangsten din fra?

 

Anonymkode: 35b52...502

Du vet, når du ikke har noe å skrive... Ingenting å argumentere med, så kommer du med "du har angst". Som om "angst" var et skjellsord - du burde skamme deg, tenk på alle der ute som sliter med angst. De bør absolutt ikke skamme seg over å ha det, men sånne som deg bidrar til stigmatisering av psykisk syke! Og gjør at de ikke tør å snakke om det, fordi det blir sett på som fy-fy og tabu. Fysj! Ikke pent av deg...

Men å svare på kommentaren, det greier du ikke, da.

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo pride måned da

Anonymkode: 18fe8...80f

Aha, da skjønner jeg😊🏳️‍🌈

Anonymkode: 83f41...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hm, skjønner ikke helt hva det har med kommentaren min å gjøre🤔

Anonymkode: 83f41...058

Jeg tenkte bare si noe om hvorfor de forsøker å få mer oppmerksomhet om saken sin igjen, at det sikkert er derfor du har hørt mer om det i år enn de siste årene.

Anonymkode: 35b52...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Leser du noengang over det du skriver før du poster? Hvis ikke så er det et supertips å gjøre, så slipper du å fremstå som en idiot

Anonymkode: 18fe8...80f

Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? 

Nekter du for at de viser seg nakne og rister på rumpa? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet, når du ikke har noe å skrive... Ingenting å argumentere med, så kommer du med "du har angst". Som om "angst" var et skjellsord - du burde skamme deg, tenk på alle der ute som sliter med angst. De bør absolutt ikke skamme seg over å ha det, men sånne som deg bidrar til stigmatisering av psykisk syke! Og gjør at de ikke tør å snakke om det, fordi det blir sett på som fy-fy og tabu. Fysj! Ikke pent av deg...

Men å svare på kommentaren, det greier du ikke, da.

Anonymkode: 0229a...5e0

Den som ikke har bidratt med noe som helst konstruktivt i denne tråden, bare slengt ut av deg usakligheter, det er det jo du som har gjort.

Å være så ekstremt mot homofile, som du gir uttrykk for her, det bunner som regel i en homofobi/-angst. Årsaken til det vet du best selv, det har ingenting å gjøre med stigmatisering av psykisk syke, det er bare nok et eksempel på at du ikke har noe å bidra med til diskusjonen. Saklige kommentarer og linker, det gidder du ikke å forholde deg til, og det er jo ganske vanlig for de som ønsker å tviholde på sine fordommer, slik du tydelig gjør.

Anonymkode: 35b52...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den som ikke har bidratt med noe som helst konstruktivt i denne tråden, bare slengt ut av deg usakligheter, det er det jo du som har gjort.

Å være så ekstremt mot homofile, som du gir uttrykk for her, det bunner som regel i en homofobi/-angst. Årsaken til det vet du best selv, det har ingenting å gjøre med stigmatisering av psykisk syke, det er bare nok et eksempel på at du ikke har noe å bidra med til diskusjonen. Saklige kommentarer og linker, det gidder du ikke å forholde deg til, og det er jo ganske vanlig for de som ønsker å tviholde på sine fordommer, slik du tydelig gjør.

Anonymkode: 35b52...502

Se der ja, der har du deg. Merkelig å ha så lite selvinnsikt! Du prøver på en måte å overføre alt sammen på andre, "nei, det er du som er sånn", men så ser du det ikke selv 😛 

Som sagt elsker jeg homofile. 

Men hvis du ser på linken jeg la ut, ser du hva de driver med i prideparadene :) Det er ikke småtteri! Og det er faktisk de selv som har valgt å gjøre det, og valgt å la seg bli tatt bilde av, så du trenger ikke å late som at det ikke er sånn altså. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man sier at det å være naken og vulgær i en parade heller skader en sak enn å hjelpe den, nei.. da er man homofob... Man skal ikke engang kunne foreslå at man kanskje skulle tatt på seg truse. Og helst bukse og genser også. At man da hadde fremstått som mer seriøs. Nei, fysj a meien! Tenk å si noe sånt, da! 

Merkelig logikk man har her inne, du! Eller er det de 5 glassene med vin som har begynt å virke hos enkelte? 😛 

De som går i prideparader skammer seg ikke over å gå i dem, det hadde mildt sagt vært ironisk😅 Tvert imot er de stolte av Borat-drakten sin! Så ingen her inne trenger å late som at de ikke går sånn, for det gjør de. Med stolthet. With pride.

Og det å stille spørsmål ved hvorfor de blir stadig mindre populære, til tross for den heftige Borat-drakten, og paradene sine... det er... kunnskapsløst? Om man skal bruke ord som passer i denne tråden. Om man helt oppriktig ville endt homohat, eller homofobi i verden, så bør man heller se på løsninger fremfor å kaste skjellsord rundt omkring seg bare fordi man ikke har noe bedre å skrive.

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man sier at det å være naken og vulgær i en parade heller skader en sak enn å hjelpe den, nei.. da er man homofob... Man skal ikke engang kunne foreslå at man kanskje skulle tatt på seg truse. Og helst bukse og genser også. At man da hadde fremstått som mer seriøs. Nei, fysj a meien! Tenk å si noe sånt, da! 

Merkelig logikk man har her inne, du! Eller er det de 5 glassene med vin som har begynt å virke hos enkelte? 😛 

De som går i prideparader skammer seg ikke over å gå i dem, det hadde mildt sagt vært ironisk😅 Tvert imot er de stolte av Borat-drakten sin! Så ingen her inne trenger å late som at de ikke går sånn, for det gjør de. Med stolthet. With pride.

Og det å stille spørsmål ved hvorfor de blir stadig mindre populære, til tross for den heftige Borat-drakten, og paradene sine... det er... kunnskapsløst? Om man skal bruke ord som passer i denne tråden. Om man helt oppriktig ville endt homohat, eller homofobi i verden, så bør man heller se på løsninger fremfor å kaste skjellsord rundt omkring seg bare fordi man ikke har noe bedre å skrive.

Anonymkode: 0229a...5e0

Hos alle utenom du, mener du....

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hos alle utenom du, mener du....

Anonymkode: 18fe8...80f

Klarer du ikke å svare engang? Tar det som en kompliment ;) 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du ikke å svare engang? Tar det som en kompliment ;) 

Anonymkode: 0229a...5e0

Svare på hva?

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se der ja, der har du deg. Merkelig å ha så lite selvinnsikt! Du prøver på en måte å overføre alt sammen på andre, "nei, det er du som er sånn", men så ser du det ikke selv 😛 

Som sagt elsker jeg homofile. 

Men hvis du ser på linken jeg la ut, ser du hva de driver med i prideparadene :) Det er ikke småtteri! Og det er faktisk de selv som har valgt å gjøre det, og valgt å la seg bli tatt bilde av, så du trenger ikke å late som at det ikke er sånn altså. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Elsker du homofile? Alle homofile? Du føler en overveldende kjærlighet for alle homofile uansett personlighet? 

Var ikke det litt rart da?🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Svare på hva?

Anonymkode: 18fe8...80f

Ja, hva svarte du på? Dette blir for dumt :D

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Pride!🏳️‍🌈 Det handler om samhold, kjærlighet, frihet til å være nøyaktig den man er, og elske den man elsker, mangfoldet, det handler om å elske livet! Jeg fatter ikke at det finnes mennesker i dag som blir støtt av dette?! Spiller det noen rolle for andre hvem man er og hvem man liker? Og når ble det feil å vise kropp og hud? Det er fantastisk å se mennesker utfolde seg på den måten i en eksplosjon av farger og liv. Mannen og jeg tar med datteren (13 år) og ser på toget bla og hun syns ikke det er verken rart eller feil, hun har et naturlig syn på både kjærlighet, mennesker og kropp😉🥰🏳️‍🌈 Jeg er stolt av at vi har klart å viderebringe det å omfavne mennesker til datteren vår.

Anonymkode: bc4b1...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Elsker du homofile? Alle homofile? Du føler en overveldende kjærlighet for alle homofile uansett personlighet? 

Var ikke det litt rart da?🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Selvfølgelig gjør jeg ikke det, det gjør jo ikke du heller.

Hater du homofile? Føler du et overveldende hat for alle homofile uansett personlighet? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker Pride!🏳️‍🌈 Det handler om samhold, kjærlighet, frihet til å være nøyaktig den man er, og elske den man elsker, mangfoldet, det handler om å elske livet! Jeg fatter ikke at det finnes mennesker i dag som blir støtt av dette?! Spiller det noen rolle for andre hvem man er og hvem man liker? Og når ble det feil å vise kropp og hud? Det er fantastisk å se mennesker utfolde seg på den måten i en eksplosjon av farger og liv. Mannen og jeg tar med datteren (13 år) og ser på toget bla og hun syns ikke det er verken rart eller feil, hun har et naturlig syn på både kjærlighet, mennesker og kropp😉🥰🏳️‍🌈 Jeg er stolt av at vi har klart å viderebringe det å omfavne mennesker til datteren vår.

Anonymkode: bc4b1...294

Oisann😏

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hva svarte du på? Dette blir for dumt :D

Anonymkode: 0229a...5e0

Du skjønner ikke at det er forskjellige som svarer deg? At du er helt alene om meningene din

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oisann😏

Anonymkode: 0229a...5e0

Jaha?

Anonymkode: bc4b1...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig gjør jeg ikke det, det gjør jo ikke du heller.

Hater du homofile? Føler du et overveldende hat for alle homofile uansett personlighet? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Du skriver da faktisk ‘jeg elsker homofile’? 

Jeg elsker mennesker, uanhengig av hva slags legning de har. Jeg har ingen homofile i nær relasjon, så jeg elsker ingen spesifikt homofil person, men jeg har full aksept og respekt for dem, som med alle andre som er gode mennesker. 

Hvorfor spør du om jeg hater homofile? 

Anonymkode: ceb15...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner ikke at det er forskjellige som svarer deg? At du er helt alene om meningene din

Anonymkode: 18fe8...80f

Neida, det er jeg langt ifra. Det er i underkant av 4 milliarder som er enige. Kanskje flere og. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver da faktisk ‘jeg elsker homofile’? 

Jeg elsker mennesker, uanhengig av hva slags legning de har. Jeg har ingen homofile i nær relasjon, så jeg elsker ingen spesifikt homofil person, men jeg har full aksept og respekt for dem, som med alle andre som er gode mennesker. 

Hvorfor spør du om jeg hater homofile? 

Anonymkode: ceb15...b3a

Fordi du spør om jeg elsker homofile. Som deg, elsker jeg mennesker, inkludert homofile. Jeg fordømmer handlinger, f.eks. dyremishandling, løgn, tyveri.

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Neida, det er jeg langt ifra. Det er i underkant av 4 milliarder som er enige. Kanskje flere og. 

Anonymkode: 0229a...5e0

Og det er tragisk, det viser hvor viktig pride måned er.  Men i denne tråden er du alene om homohatet ditt

Anonymkode: 18fe8...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaha?

Anonymkode: bc4b1...294

Ja, altså, det var bare sjokkerende. Du gir henne ikke noe valg engang. 

Pride burde kun være for de på over 18 :) Hadde du tatt henne med på strippeshow? 

Anonymkode: 0229a...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du spør om jeg elsker homofile. Som deg, elsker jeg mennesker, inkludert homofile. Jeg fordømmer handlinger, f.eks. dyremishandling, løgn, tyveri.

Anonymkode: 0229a...5e0

Igjen. Du skjev «jeg elsker homofile». Direkte sitat. Det syns jeg var en rar ting å skrive da folk med homofil legning er like forskjellige som alle andre. 

Og fordi jeg spurte om det antok du at jeg hater homofile? Det henger ikke på greip. 

🏳️‍🌈

Anonymkode: ceb15...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...