Gå til innhold

Lurer på om "elitemenneskene" i Norge


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar det faktisk for gitt at alle i Norge vet at alle jobber er viktige for samfunnet. Uten de som vil jobbe i butikk, barnehage, som snekkere eller rørleggere og mekanikere og andre av den type stilling, går ikke AS Norge rundt. 

Anonymkode: 9d2c4...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva hver enkelt tenker innerst inne er vel det som er minst relevant. Det er hva de kommuniserer utad som betyr noe.

Jeg for eksempel hadde nok innerst inne følt meg ganske overlegen deg siden du tyr til div hersketeknikker nå i diskusjonen her med meg. Men, jeg hadde like fult både kunne hatt en hyggelig kveld og ført mange fine diskusjoner med deg i løpet av en kveld uten å la det skinne igjennom.  

For som moren min brukte å si, så skulle jeg aldri tro jeg var bedre enn andre. For det er mye i historien deres vi ikke kjenner til. Så for alt det jeg vet, så kan det være en overlevelsesstrategi som gjør at du tyr til disse virkemidlene. Da trenger ikke jeg være den som ødelegger denne illusjonen din.

Anonymkode: 9b751...9d2

Hmm, jeg forstår ikke hvilke hersketeknikker jeg bruker? Viss du tror at jeg indirekte sier du ikke forstår når jeg seier jeg ikke klarer å formulere spørsmålet mitt så overtolker du meg. Jeg opplever ganske ofte at folk ikke skjønner hva jeg mener, så regner med det er jeg som kommuniserer dårlig. Men jeg gjør så godt jeg kan. Og øver meg litt her på dette forumet, med varierende hell som du ser. 

Anonymkode: 1d3e4...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...