Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #51 Skrevet 10. juni 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke ulovlig å ha sex med gifte menn. Er din mann en viljeløs svekling som vipper frem penisen så snart en dame befaler det? Du driter deg ut om du tar hevn. Mannen din har sveket deg og med mindre dama han har hatt sex med er en venninne av deg så har hun ingen forpliktelser overfor deg. Så ja, man kan «komme unna» med å ligge med gifte menn. Anonymkode: e42e3...c37 Har politianmeldt henne så håper hun snart brev fra politiet. Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #52 Skrevet 10. juni 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har politianmeldt henne så håper hun snart brev fra politiet. Anonymkode: 20ce7...23f Og hvorfor i all verden har du anmeldt henne?? Anonymkode: 28ee3...c72
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #53 Skrevet 10. juni 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har politianmeldt henne så håper hun snart brev fra politiet. Anonymkode: 20ce7...23f Tuller du? Det er ikke ulovlig å ha sex med gifte menn altså, politiet gjør ingenting med det. Anonymkode: 310e6...0cc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #54 Skrevet 10. juni 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hvorfor i all verden har du anmeldt henne?? Anonymkode: 28ee3...c72 Krenkelse av privatlivets fred. Kanskje hun får seg en lærepenge! Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #55 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tuller du? Det er ikke ulovlig å ha sex med gifte menn altså, politiet gjør ingenting med det. Anonymkode: 310e6...0cc Det er krenkelse av privatlivets fred! Håper hun får seg en skikkelig lærepenge! Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #56 Skrevet 10. juni 2019 Du er rene Anne Boleyn. Skal du forbli dronning/forsørget kvinne må du late som om du ikke ser hans utroskap. Eller så kan du bli selvstendig. Anne ble halshugd. Hva om han går fra deg? Anonymkode: c0331...546
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #57 Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Krenkelse av privatlivets fred. Kanskje hun får seg en lærepenge! Anonymkode: 20ce7...23f 🤣🤣🤣🤣 Dette er rett og slett det morsomste jeg har lest på lenge. Gjett om de får seg tidenes latter hos politiet. Anonymkode: e42e3...c37
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #58 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 🤣🤣🤣🤣 Dette er rett og slett det morsomste jeg har lest på lenge. Gjett om de får seg tidenes latter hos politiet. Anonymkode: e42e3...c37 Så frekk du er! Hun har gjort noe ulovlig å må ta straffen for det! Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #59 Skrevet 10. juni 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så frekk du er! Hun har gjort noe ulovlig å må ta straffen for det! Anonymkode: 20ce7...23f Du har utspilt din rolle. Gå å legg deg med de andre trolla Anonymkode: 44fed...d84
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #60 Skrevet 10. juni 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så frekk du er! Hun har gjort noe ulovlig å må ta straffen for det! Anonymkode: 20ce7...23f Å ha sex med gifte menn er ikke ulovlig, ikke littegranne engang Anonymkode: 310e6...0cc
me_87 Skrevet 10. juni 2019 #61 Skrevet 10. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har utspilt din rolle. Gå å legg deg med de andre trolla Anonymkode: 44fed...d84 Tror dessverre ikke at hun tuller. Hvis du leser på Kvinneguiden så er det en dame som har blitt anmeldt for " krenkelse av privatlivets fred",å ifølge henne så var det fordi hun har holdt på med en gift mann.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #62 Skrevet 10. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å ha sex med gifte menn er ikke ulovlig, ikke littegranne engang Anonymkode: 310e6...0cc Vi får se hva politiet mener da! Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #63 Skrevet 10. juni 2019 46 minutter siden, me_87 skrev: Tror dessverre ikke at hun tuller. Hvis du leser på Kvinneguiden så er det en dame som har blitt anmeldt for " krenkelse av privatlivets fred",å ifølge henne så var det fordi hun har holdt på med en gift mann. Og du har overhodet ikke tenkt tanken om at trollet her og trollet der er det samme??? Anonymkode: d5499...eee
me_87 Skrevet 10. juni 2019 #64 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Og du har overhodet ikke tenkt tanken om at trollet her og trollet der er det samme??? Anonymkode: d5499...eee I tråden på Kvinneguiden så har hun lagt ut bildet av brevet fra politiet,så tror ikke det er tull.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #65 Skrevet 11. juni 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Så frekk du er! Hun har gjort noe ulovlig å må ta straffen for det! Anonymkode: 20ce7...23f Det er vel ikke ulovlig, med mindre du mener hun har voldtatt ham. Om politiet skulle gått etter alle utro ektemenn og samboere hadde de ikke hatt tid til overs til andre viktigere ting. Du driter deg ut og du vil bli årets lattermilde snakkis i lunsjen der du har levert anmeldelsen. Jeg vil også legge til at du burde skamme deg for å kaste vekk politiets tid og ressurser på slikt. Og så lurer jeg på om du har anmeldt din ektemann med den ustyrlige penisen som bare «detter» inn i andre kvinners underliv. Jeg håper jo innerst inne at dette er trolling ellers er ....23f mentalt ustabil. Anonymkode: e42e3...c37
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #66 Skrevet 11. juni 2019 8 timer siden, me_87 skrev: I tråden på Kvinneguiden så har hun lagt ut bildet av brevet fra politiet,så tror ikke det er tull. Hvaaaa???? Wow.... når man trodde man hadde hørt alt Anonymkode: 44fed...d84
me_87 Skrevet 11. juni 2019 #67 Skrevet 11. juni 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvaaaa???? Wow.... når man trodde man hadde hørt alt Anonymkode: 44fed...d84 Saken er visst allerede blitt henlagt,men er ganske sykt å politianmelde noe sånt uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #68 Skrevet 11. juni 2019 47 minutter siden, me_87 skrev: Saken er visst allerede blitt henlagt,men er ganske sykt å politianmelde noe sånt uansett. Ja det håper jeg jo virkelig at den er. Tenk å bruke bort politiets tid og ressurser på sånt. Og det var vel ikke elskerinna som lova og være evig trofast heller Anonymkode: 44fed...d84
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #69 Skrevet 11. juni 2019 Jeg har det men bare for å legge en stålplan i hvordan jeg skulle forlate mannen og stå bedre i det. Fikk orden på alt det praktiske slik at jeg ikke skulle stå på bar bakke. Jeg sikret alt for så å forlate han på en senere anledning. Angrer ikke på noe. Mannen var jo god i perioder i og for seg, men han var syk på så mange måter. Vi hadde ingen barn heldigvis. Anonymkode: 28fa6...5c1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #70 Skrevet 11. juni 2019 På 9.6.2019 den 20.00, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke helt det som skal til for å ta en utdanning. Jeg er snill og grei. En god mor. De barna er livet mitt. Stor bagasje fra egen oppvekst. Vet ikke hva det skulle vært av utdanning en gang. Bare at det måtte passet med at jeg eventuelt skulle hatt barna mest pga fars jobb. Anonymkode: 9e217...c7d Det er bare tull. Tror kanskje du har mistet en god del selvtilitt pga. du har hatt det slik veldig lenge. Det at mannen er utro og driter i deg har satt sitt spor. Det at du ikke har jobbet har gjort at du føler deg fanget og at du ikke er verdt noe, men ALLE har noe å bidra med. Du må finne din lidenskap og spinne utifra det. Du vil da også føle deg mye bedre men du må også jobbe med deg selv. Anonymkode: 28fa6...5c1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #71 Skrevet 11. juni 2019 1 time siden, me_87 skrev: Saken er visst allerede blitt henlagt,men er ganske sykt å politianmelde noe sånt uansett. Henlagt eller ikke, tror dama fikk seg en støkk 🤣 Det vil jo alltid stå i databasen også, at hun er anmeldt for å krenke privatlivets fred. Men lurer på om den er henlagt på bevisets stilling eller som inget straffbart forhold 😂 Politiet bruker som oftets kun henlagt på bevisets stilling og veldig sjelden henlagt pga inget straffbart forhold. Anonymkode: 28fa6...5c1
me_87 Skrevet 11. juni 2019 #72 Skrevet 11. juni 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Henlagt eller ikke, tror dama fikk seg en støkk 🤣 Det vil jo alltid stå i databasen også, at hun er anmeldt for å krenke privatlivets fred. Men lurer på om den er henlagt på bevisets stilling eller som inget straffbart forhold 😂 Politiet bruker som oftets kun henlagt på bevisets stilling og veldig sjelden henlagt pga inget straffbart forhold. Anonymkode: 28fa6...5c1 Ja er ikke hver dag en blir anmeldt for sex med en gift mann. I henleggelsen sto det : Bildet er hentet fra tråden på Kvinneguiden.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #73 Skrevet 11. juni 2019 På 9.6.2019 den 20.00, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke helt det som skal til for å ta en utdanning. Jeg er snill og grei. En god mor. De barna er livet mitt. Stor bagasje fra egen oppvekst. Vet ikke hva det skulle vært av utdanning en gang. Bare at det måtte passet med at jeg eventuelt skulle hatt barna mest pga fars jobb. Anonymkode: 9e217...c7d Dette blir det sosial arv av altså..... Du har bagasje fra egen oppvekst, så du velger å ikke jobbe, leve på mannen og la han behandle deg som en dritt så lenge du får bo sammen med han og barna. Hva tror du barna lærer av dette? Du vet at barn gjør som foreldrene sine, fordi det er sannheten de kjenner. Barn som vokser opp i voldelige hjem finner seg voldelige partnere osv. Dine barn vokser opp med at mamma skal være en nikkedukke som finner seg i det meste. Hverken du eller mannen er noe godt forbilde for barna nå. Anonymkode: 310e6...0cc
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #74 Skrevet 11. juni 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja det håper jeg jo virkelig at den er. Tenk å bruke bort politiets tid og ressurser på sånt. Og det var vel ikke elskerinna som lova og være evig trofast heller Anonymkode: 44fed...d84 Hun visste at han var gift å burde ikke legge seg etter mannen min da! Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #75 Skrevet 11. juni 2019 10 timer siden, me_87 skrev: Ja er ikke hver dag en blir anmeldt for sex med en gift mann. I henleggelsen sto det : Bildet er hentet fra tråden på Kvinneguiden. Tror nok at hadde mottatt noe slikt kunne jeg vært truende til å anmelde for trakassering og falske anklagelser. Dette blir rett og slett bare for teit... Anonymkode: 8b763...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå