Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #26 Skrevet 9. juni 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har du jo gått i den klassiske «damefellen». Du har ikke sørget for at du kan klare deg selv økonomisk. Du kan velge å bli i et trasig forhold og fortsette å dille hjemme eller du kan få deg en jobb og dermed mulighet til å velge om du vil bli eller gå. Anonymkode: e42e3...c37 Jeg vil ikke gå fra han. Jeg elsker han og den livsstilen han gir meg. Jeg er ingenting uten han. Jeg får delta i barnas liv på en unik måte. Jeg liker ikke jobbe. Jeg kan ikke utdanne meg. Elsker barna mine. Men etter det som har vært så sliter jeg med å stole på han. Han vil ikke bli kontrollert. Jeg er ganske sikker på at han har sterke følelser for denne andre damen. Han blir her på grunn av barna. Hadde han avsluttet med den andre damen som han sier han har hadde han vært mer nedfor enn han er.Han er mer irritert, akkurat som om jeg er i veien. Han tenner ikke på meg. Jeg har ikke tatt vare på meg selv og gjør det jeg kan for å endre på det. Og jeg har avvist han over lang tid. Dette er også min feil. Jeg vil fikse dette. Men hvordan?? Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 9e217...c7d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #27 Skrevet 9. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ikke gå fra han. Jeg elsker han og den livsstilen han gir meg. Jeg er ingenting uten han. Jeg får delta i barnas liv på en unik måte. Jeg liker ikke jobbe. Jeg kan ikke utdanne meg. Elsker barna mine. Men etter det som har vært så sliter jeg med å stole på han. Han vil ikke bli kontrollert. Jeg er ganske sikker på at han har sterke følelser for denne andre damen. Han blir her på grunn av barna. Hadde han avsluttet med den andre damen som han sier han har hadde han vært mer nedfor enn han er.Han er mer irritert, akkurat som om jeg er i veien. Han tenner ikke på meg. Jeg har ikke tatt vare på meg selv og gjør det jeg kan for å endre på det. Og jeg har avvist han over lang tid. Dette er også min feil. Jeg vil fikse dette. Men hvordan?? Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 9e217...c7d Hvorfor skal han bli hos deg? Ikke tar du vare på deg selv, ikke vil du være med på å forsørge deg selv eller barna, ikke tror du at du er verdt noe i deg selv... Litt tøff med deg nå, men kanskje er han rett og slett lei av å ha ei som tar ham for gitt, som bortsett fra med hjem og barn ikke bidrar for å forsørge hverken seg selv eller barna fordi hun "ikke liker å jobbe". Om du ikke snart tar ansvar for ditt eget liv og gjør noe for å forsørge deg selv, så er jeg helt sikker på at han kommer til å gå fra deg. Be om hjelp for å bearbeide fortiden din. Skaff deg en jobb! Gjør noe for å vise at det er tak i deg og at du er selvstendig. Liker ikke å jobbe er i seg selv grunn nok til å gå fra deg. Om du ikke snur umiddelbart så kommer han til å gå. Kanskje er det for sent uansett, men i så fall MÅ du jo greie deg selv - ergo må du rett og slett bare begynne umiddelbart å gjøre noe slik at du kan greie å forsørge deg selv! Snakk med legen din. Be om en time til en saksbehandler på Nav. Søk jobber! Fortsett i parterapi. Anonymkode: 28ee3...c72
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #28 Skrevet 9. juni 2019 Prøv å finne ut hvem denne dama er. Sjekk mobilen hans. For å kunne stole på noen igjen måtte jeg ha fått vite alt. Han sier lite til deg. Mye dere må jobbe med. Så lenge han ikke vil, må du gå noen runder m deg selv... støtter de andre her, du er nødt til å tenke jobb, eller hvordan sikre egen inntekt hvis han en dag går.. Anonymkode: 30299...90d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #29 Skrevet 9. juni 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ikke gå fra han. Jeg elsker han og den livsstilen han gir meg. Jeg er ingenting uten han. Jeg får delta i barnas liv på en unik måte. Jeg liker ikke jobbe. Jeg kan ikke utdanne meg. Elsker barna mine. Men etter det som har vært så sliter jeg med å stole på han. Han vil ikke bli kontrollert. Jeg er ganske sikker på at han har sterke følelser for denne andre damen. Han blir her på grunn av barna. Hadde han avsluttet med den andre damen som han sier han har hadde han vært mer nedfor enn han er.Han er mer irritert, akkurat som om jeg er i veien. Han tenner ikke på meg. Jeg har ikke tatt vare på meg selv og gjør det jeg kan for å endre på det. Og jeg har avvist han over lang tid. Dette er også min feil. Jeg vil fikse dette. Men hvordan?? Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 9e217...c7d Han driter i deg, du driter i ham, men elsker pengene hans. Dere fortjener hverandre, og dere må bare bli enige om å være uenige, og at hans rolle er som skaffedyr for deg, men ikke som trofast partner. Anonymkode: 22d2a...830
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #30 Skrevet 10. juni 2019 Jeg tror HI at andres situasjoner hjelper deg lite. Dette fordi du har skapt en situasjon for deg selv som er veldig uvanlig og som du ikke har noe vilje ril å gjøre noe med. De fleste par i 2019 er jevnbyrdige partnere. Du vil forsørges og vil egentlig bare sikre deg at mannen fortsetter å gjøre nettop det. Det har du ingen garantier for, det eneste som skjer er at han blir bitter av forpliktelsen han føler ovenfor deg fordi du ikke klarer deg selv. Om du ikke er i stand til å jobbe så må du søke uføretrygd. Om du ikke liker å jobbe må du jobbe med deg selv. Denne mannen har vært utro med minst tre ulike damer. Den siste tror du hatt han elsker, du kan ikke stole på at han er din billett til den grønne gren uansett hva du gjør. Du er voksen, oppfør deg som det! Anonymkode: 0c21d...2b1
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #31 Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Prøv å finne ut hvem denne dama er. Sjekk mobilen hans. For å kunne stole på noen igjen måtte jeg ha fått vite alt. Han sier lite til deg. Mye dere må jobbe med. Så lenge han ikke vil, må du gå noen runder m deg selv... støtter de andre her, du er nødt til å tenke jobb, eller hvordan sikre egen inntekt hvis han en dag går.. Anonymkode: 30299...90d Jeg får ikke sjekket mobilen hans. Han har byttet kode så jeg kommer ikke inn fordi han ikke vil at jeg skal kontrollere han. Hadde tilgang tidligere. Så tror ikke han har noe der uansett. Da hadde han holdt meg utenfor den før og. Anonymkode: 9e217...c7d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #32 Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ikke gå fra han. Jeg elsker han og den livsstilen han gir meg. Jeg er ingenting uten han. Jeg får delta i barnas liv på en unik måte. Jeg liker ikke jobbe. Jeg kan ikke utdanne meg. Elsker barna mine. Men etter det som har vært så sliter jeg med å stole på han. Han vil ikke bli kontrollert. Jeg er ganske sikker på at han har sterke følelser for denne andre damen. Han blir her på grunn av barna. Hadde han avsluttet med den andre damen som han sier han har hadde han vært mer nedfor enn han er.Han er mer irritert, akkurat som om jeg er i veien. Han tenner ikke på meg. Jeg har ikke tatt vare på meg selv og gjør det jeg kan for å endre på det. Og jeg har avvist han over lang tid. Dette er også min feil. Jeg vil fikse dette. Men hvordan?? Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 9e217...c7d Hvorfor elsker du en som behandler deg så dårlig? Vil du leve med en som ikke elsker deg? Du elsker å være hjemmeværende, tror du din mann føler seg elsket? Hadde min mann sett på meg som en lommebok hadde det vært over og ut for mine følelser. «Jeg liker ikke å jobbe». Vel det å være voksen er ikke bare fest og moro. Likevel må man jobbe for å forsørge seg selv og sine barn. Jeg er også til stede i mine barns liv på en unik måte - jeg er moren deres. Tror du barna har der toppers i et hjem det far behandler mor dårlig og mor blir fordi det er for slitsomt å bli alene? Du tror han har sterke følelser for den andre damen, han tenner ikke på deg, han blir på grunn av barna, du stoler ikke på ham, men elsker livsstilen? Er du villig til å ofre din egen selvrespekt for å være hjemmeværende? Jeg synes dørmatter og tiltaksløse folk med bare egne unger som interesse er ekstremt lite spennende. Mulig det gjelder din mann også. Anonymkode: e42e3...c37
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #33 Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal han bli hos deg? Ikke tar du vare på deg selv, ikke vil du være med på å forsørge deg selv eller barna, ikke tror du at du er verdt noe i deg selv... Litt tøff med deg nå, men kanskje er han rett og slett lei av å ha ei som tar ham for gitt, som bortsett fra med hjem og barn ikke bidrar for å forsørge hverken seg selv eller barna fordi hun "ikke liker å jobbe". Om du ikke snart tar ansvar for ditt eget liv og gjør noe for å forsørge deg selv, så er jeg helt sikker på at han kommer til å gå fra deg. Be om hjelp for å bearbeide fortiden din. Skaff deg en jobb! Gjør noe for å vise at det er tak i deg og at du er selvstendig. Liker ikke å jobbe er i seg selv grunn nok til å gå fra deg. Om du ikke snur umiddelbart så kommer han til å gå. Kanskje er det for sent uansett, men i så fall MÅ du jo greie deg selv - ergo må du rett og slett bare begynne umiddelbart å gjøre noe slik at du kan greie å forsørge deg selv! Snakk med legen din. Be om en time til en saksbehandler på Nav. Søk jobber! Fortsett i parterapi. Anonymkode: 28ee3...c72 Jeg tror ikke han går fra meg. Jeg er mammaen til barna hans og han ønsker ikke dem vondt. Jeg fungerer ikke uten han og det vet han. Han kan ikke ha de så mye fordi jobben hans. Vet jeg har tatt han forgitt. Jeg gjør så godt jeg kan for å endre det og for å slanke meg. Så vi kan finne tilbake til hver andre. Jeg skal nok begynne å jobbe igjen når baby blir 1 år. Jeg ser jo det dere skriver. Anonymkode: 9e217...c7d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #34 Skrevet 10. juni 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ikke gå fra han. Jeg elsker han og den livsstilen han gir meg. Jeg er ingenting uten han. Jeg får delta i barnas liv på en unik måte. Jeg liker ikke jobbe. Jeg kan ikke utdanne meg. Elsker barna mine. Men etter det som har vært så sliter jeg med å stole på han. Han vil ikke bli kontrollert. Jeg er ganske sikker på at han har sterke følelser for denne andre damen. Han blir her på grunn av barna. Hadde han avsluttet med den andre damen som han sier han har hadde han vært mer nedfor enn han er.Han er mer irritert, akkurat som om jeg er i veien. Han tenner ikke på meg. Jeg har ikke tatt vare på meg selv og gjør det jeg kan for å endre på det. Og jeg har avvist han over lang tid. Dette er også min feil. Jeg vil fikse dette. Men hvordan?? Hvordan komme seg videre? Anonymkode: 9e217...c7d Om dette er sant kommer han jo til å gå fra deg etterhvert uansett. Kanskje ikke nå mens barna er små, men på sikt. Om han holder ut mens barna er små går han han garantert når de vokser til. Du må bli mer selvstendig. Ta en utdanning, kom deg ut blant folk, få et eget liv. Sikkert greit for han å ha deg gående hjemme som barnevakt, kokk og hushjelp mens ungene er små, men det behovet vil endre seg. Anonymkode: 310e6...0cc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #35 Skrevet 10. juni 2019 Men kjære deg hva har skjedd som gjør at du har så liten tro på deg selv!!?? Skal slanke deg og finne deg en jobb for å holde på han? Virkelig? Skal du slanke deg skal du slanke deg for deg selv! Ikke for noe mann. Og jobb er for deg selv og ditt eget beste. Ikke for noe mann! Han utnytter deg jo bare, sånn som du gjør med han. Så enten må dere ta dere sammen og jobbe for forholdet eller så må dere gå fra hverandre. Du lærer barna dine at det er ok å bli valsa over så lenge mannen sørger for dere økonomisk. Er det verdier du ønsker å bringe videre!? Anonymkode: 44fed...d84
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #36 Skrevet 10. juni 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er jo helt på bærtur. Din mann er ansvarlig for hvor han putter penisen sin. Han har vært utro. Du retter sinnet ditt mot feil person. Vi hadde et par i bekjentskapskretsen hvor han var utro. All sympati gikk til henne inntil hun begynte å oppføre seg som en tulling med type hevntokter. Pass deg så du ikke gjør deg selv til latter. Anonymkode: e42e3...c37 Så hun skal bare få slippe unna med å ligge med gifte menn med vilje?? Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #37 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hun skal bare få slippe unna med å ligge med gifte menn med vilje?? Anonymkode: 20ce7...23f Ja! Det er hans problem ikke hennes. Jeg er gift og ligger med en annen, som og er gift. Om det kommer ut får vi stå ansvarlig for vårt eget. Jeg for mannen min og han for kona si. Anonymkode: 44fed...d84
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #38 Skrevet 10. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hun skal bare få slippe unna med å ligge med gifte menn med vilje?? Anonymkode: 20ce7...23f Men hva har du tenkt å gjøre mot henne? Hvordan skal du hevne deg? Anonymkode: 30299...90d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #39 Skrevet 10. juni 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så hun skal bare få slippe unna med å ligge med gifte menn med vilje?? Anonymkode: 20ce7...23f Det er jo et valg det også, hun har ingen å stå til rette for, så hun velger en gift mann for å slippe styret med forhold. Greit å ha et rent seksuelt forhold til en gift mann for da blir det aldri mas om noe mer. Han må stå til rette overfor deg, han har et ansvar i forhold til sin familie. Det er han som må kjenne på konsekvensene av å ha en elskerinne i tillegg til ektefelle. Anonymkode: 310e6...0cc
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #40 Skrevet 10. juni 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja mannen min var utro men han ble tilgitt. Nå har jeg nylig oppdaget at han har vært utro på nytt i mange månender Er helt knust her å har lyst på kaldkvele horen som gikk han til å være utro!! Anonymkode: 20ce7...23f Hvor gammel er du? Ut i fra det du skriver her virker du som en hormonell tenåring som ikke er istand til å reflektere over ting og se ting for det det er. Ved å gifte seg med deg så ga mannen din deg et løfte om å elske deg, og bare deg for alltid. Det løftet har han ikke holdt. Innse det, han elsker ikke deg mer og da er han utro med en dame han har fattet større, mer sterkere interesse for. At du da skal sitte med hevnetokter og true dama, som mest sannsynlig ikke vet hvem du er engang blir for dumt og barnslig. Da er du helt på bærtur. Det er ikke så lett å styre følelsene sine og denne dama har mest sannsynlig følelser for mannen din og sliter veldig med at han er gift med DEG! Cut her some slack. Er mannen din som er søppel og gir etter for lystene sine som er den største synderen. Kan godt være dama han putta penisen sin i ikke visste at han var gift engang da det startet eller overhodet vet nå. Mange gifte menn lever dobbeltliv. Anonymkode: edf73...180
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #41 Skrevet 10. juni 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er du? Ut i fra det du skriver her virker du som en hormonell tenåring som ikke er istand til å reflektere over ting og se ting for det det er. Ved å gifte seg med deg så ga mannen din deg et løfte om å elske deg, og bare deg for alltid. Det løftet har han ikke holdt. Innse det, han elsker ikke deg mer og da er han utro med en dame han har fattet større, mer sterkere interesse for. At du da skal sitte med hevnetokter og true dama, som mest sannsynlig ikke vet hvem du er engang blir for dumt og barnslig. Da er du helt på bærtur. Det er ikke så lett å styre følelsene sine og denne dama har mest sannsynlig følelser for mannen din og sliter veldig med at han er gift med DEG! Cut her some slack. Er mannen din som er søppel og gir etter for lystene sine som er den største synderen. Kan godt være dama han putta penisen sin i ikke visste at han var gift engang da det startet eller overhodet vet nå. Mange gifte menn lever dobbeltliv. Anonymkode: edf73...180 Jeg er 48 år. Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #42 Skrevet 10. juni 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 48 år. Anonymkode: 20ce7...23f Da burde du virkelig vite bedre. Kontakt en psykolog for å snakke ut om dette. Det du driver med nå er ikke bra, selv om jeg skjønner du er bitter. Og tro meg, det vil slå tilbake på deg før eller senere. Skjerp deg! Anonymkode: 7f076...d6a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #43 Skrevet 10. juni 2019 tilga ha en gang.men han forsatte,så hadde aldri stolt på en mann som var utro Anonymkode: a649f...31f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #44 Skrevet 10. juni 2019 Kjære HI.. Hva er det som har skjedd med deg tidligere i livet som har gitt deg så ekstrem dårlig selvtillit? "Du er ingenting uten han?" Hva i alle dager er det for slags ting å si? Du lever i din egen boble i et 50-talls univers. Skjønner at "den perfekte kjernefamilien" er et ideal som sitter dypt begravd inni deg. For å si deg en ting, barn er ikke dumme! Kanskje de tror mamma og pappa lever i et lykkelig stabilt forhold nå, men om noen år kommer de til å gjennomskue dette! Tror du virkelig barna dine har det bedre i "den gode kjernefamilien" der far ikke elsker mor, og kun ønsker seg vekk? Man kan putte på en fasade for utenforstående, men klarer du å holde samme fasaden 24/7 inne i ditt eget hjem, ovenfor dine egne barn? Ta dette fra noen som selv vokste opp i en familie der foreldrene kun var sammen på grunn av barna... skule så inderlig ønske at de hadde skilt seg og levd lykkelig på hver sin kant. Dårlig samliv mellom mor og far er noe barna gjennomskuer fortere en fy, uansett hvor mye foreldrene prøver. Og hvorfor ønsker du i det hele tatt å jobbe med et forhold til noen som har gitt så sterke signaler på at han ønsker seg bort? Alle kan ta en utdannelse.. Så lenge du studerer og har hovedansvar for barn har du også rett på overgangstønad (tror det er rundt 18-20 tusen i måneden) Du trenger ikke være et teoretisk geni for å gå skole... Mange som ikke liker teori velger yrkesfag (En studieretning som forsåvidt er ekstremt viktig for samfunnet) Kunne yrkesfag vært noe for deg? Det er forsåvidt mange andre utdannelser med mye praksis også... Men det aller viktigste.. ønsker du virkelig å bli behandlet på den måten her? Tror du virkelig han forandrer seg når du fikser på deg? Hvis ja, ønsker du virkelig å leve med en mann som bare behandler deg bra fordi du har slanket deg osv?? Tror du virkelig ikke du er verdt mer? Anonymkode: 453d8...f16
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #45 Skrevet 10. juni 2019 Du har en baby under et år og er selv 48 år!? Anonymkode: aa3a9...fb7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #46 Skrevet 10. juni 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har en baby under et år og er selv 48 år!? Anonymkode: aa3a9...fb7 Du blander anonymkodene, det er en annen med utro mann, ei med hevntanker, som har blandet seg inn i His tråd. Uansett, det er kvinner i den alderen som får barn, ikke mange, men noen, også naturlig. Anonymkode: 28ee3...c72
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #47 Skrevet 10. juni 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har en baby under et år og er selv 48 år!? Anonymkode: aa3a9...fb7 Minstemann her er 18 mnder. Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #48 Skrevet 10. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så hun skal bare få slippe unna med å ligge med gifte menn med vilje?? Anonymkode: 20ce7...23f Det er faktisk ene og alene den utro parten som har ansvaret her, den som er singel har ikke ansvar. Det er helt opp til mannen å la være. Anonymkode: c11c4...495
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #49 Skrevet 10. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du blander anonymkodene, det er en annen med utro mann, ei med hevntanker, som har blandet seg inn i His tråd. Uansett, det er kvinner i den alderen som får barn, ikke mange, men noen, også naturlig. Anonymkode: 28ee3...c72 Hi spør om andre har tilgitt utroskap å da skrev jeg min erfaring ja. Anonymkode: 20ce7...23f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #50 Skrevet 10. juni 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Så hun skal bare få slippe unna med å ligge med gifte menn med vilje?? Anonymkode: 20ce7...23f Det er ikke ulovlig å ha sex med gifte menn. Er din mann en viljeløs svekling som vipper frem penisen så snart en dame befaler det? Du driter deg ut om du tar hevn. Mannen din har sveket deg og med mindre dama han har hatt sex med er en venninne av deg så har hun ingen forpliktelser overfor deg. Så ja, man kan «komme unna» med å ligge med gifte menn. Anonymkode: e42e3...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå