Gå til innhold

Mobbet av svigers


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har tatt det opp med mannen - hvorfor har vi noe med dem å gjøre? Når de oppfører seg på den måten der? Jeg tror han fornekter mye av det, fordi det er vanskelig at det er sånn. Han gir moren sin sjanse på sjanse, det ser jeg hele tiden og jeg har måtte begynne å sette foten ned - si at dette går ikke, nei, hun kan ikke være med på ferie fordi "husker du sist, så sånn og sånn". Da er han med på notene, men så glemmer han året etter, tror ting har blitt bedre. 

 

Anonymkode: dee59...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke bare fase dem ut, da er du jo like teit som de. Du har barn som skal kunne omgås familien sin.

 

møt opp hos svigers og ta en prat med henne. Si hvordan du føler det men ikke anklag. Møt langt over halvveien og prøv å tolk det positivt det hun sier. Så glemmer du alt sammen og starter på nytt. Viss svigermor da ikke skjerper seg så har du prøvd og kan da trekke deg ut. Men jeg tror du tolker litt i forhold til tidligere, at du tar alt i verste mening.

 

herhar svigerinnen min plutselig kuttet meg ut, og vi skjønner ingenting. Mannen fikk beskjed av si bror at alle meldinger nå skal gå gjennom han. Han har sett hvilke meldinger jeg og svigerinnen min har sendt og vi ser virkelig ikke problemet.

 

min taktikk er å avvente å se hva som skjer. Vi møtes på felles ferie i sommer og da later jeg som ingenting. Viss hun ikke da heller vil ha noe med meg å gjøre må jeg finne ut hva som er galt. Da spør jeg selvsagt direkte, på tomannshånd. Det bør du og gjøre med svogeren din.

 

noen ganger tolker man det verste om personene, mulig du og gjør det. 

Anonymkode: 9c21e...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...