Leverpostei Skrevet 30. mai 2019 #76 Skrevet 30. mai 2019 På 27.5.2019 den 20.58, Anonym bruker skrev: Det jeg får ut av dette, etter å ha lest alt er at dere ønsker å informere naboene om deres regler utelukkende fordi DE ikke har regler for sine. Du snakker mot deg selv når du sier du vil ta hensyn (det går an uten å informere naboene om det) samtidig som du sier at dere må tåle det når dere bor som dere gjør. Samtidig virker du bitter fordi naboene ikke viser hensyn så du skal vise deg fra en bedre side enn de... Anonymkode: ec839...db9 Men herre Jesus, det er jo ikke de SAMME naboene. HI: vi har samme boforhold (litt mindre hus, men skikkelig nok for oss 😉). Da vi satt opp trampolinen spurte vi naboen om det var i orden at vi plasserte den som vi gjorde. Vi regnet jo med å få ja, men syns det var greit med en ok dialog. Naboen på andre siden kjørte på med stoooor trampoline inntil plattingen vår, og det var veldig lite ok. Hadde vært mye enklere å gi beskjed om det hvis plasseringen hadde vært luftet med oss på forhånd.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #77 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, Leverpostei skrev: Men herre Jesus, det er jo ikke de SAMME naboene. HI: vi har samme boforhold (litt mindre hus, men skikkelig nok for oss 😉). Da vi satt opp trampolinen spurte vi naboen om det var i orden at vi plasserte den som vi gjorde. Vi regnet jo med å få ja, men syns det var greit med en ok dialog. Naboen på andre siden kjørte på med stoooor trampoline inntil plattingen vår, og det var veldig lite ok. Hadde vært mye enklere å gi beskjed om det hvis plasseringen hadde vært luftet med oss på forhånd. Vi har nå snakket med naboene og de ble glade for infoen og sa at de hadde regnet med at det på noe tidspunkt ville komme opp en trampoline . De får den veldig nærme men som de sa; vi har valgt å bo her og det må være greit at barna får hoppe😊. Nå må jeg bare kvinne meg opp til å få montert den. Den skal opp i dag og håper været snart bare blir enig med meg🌧
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #78 Skrevet 30. mai 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Tror nok voksne bør sette den opp Dine er store nok til det altså. Mine på 5 og 7 gjorde mye av jobben her... Anonymkode: 7fd61...b84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #79 Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dine er store nok til det altså. Mine på 5 og 7 gjorde mye av jobben her... Anonymkode: 7fd61...b84 Tenker nok at de kan gjøre det etterhvert men at en voksen bør gjøre det første gangen .
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #80 Skrevet 30. mai 2019 7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Tenker nok at de kan gjøre det etterhvert men at en voksen bør gjøre det første gangen . Ja, du har jo bestemt deg allerede🙄 Anonymkode: 7fd61...b84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #81 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, du har jo bestemt deg allerede🙄 Anonymkode: 7fd61...b84 Men kjære deg!! Har jeg bedt om råd hvorvidt barna bør/skal/kan montere den? Jeg har sagt at JEG skal montere den. Blir det feil for deg? Jeg har sagt at de IKKE skal montere den.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #82 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Men kjære deg!! Har jeg bedt om råd hvorvidt barna bør/skal/kan montere den? Jeg har sagt at JEG skal montere den. Blir det feil for deg? Jeg har sagt at de IKKE skal montere den. Ro deg ned! DU spurte jo om en person kunne montere den osv. Jeg svarte at barna fint kan gjør det. Skal du bestemme hva alle skal svare? Skjerp deg! Anonymkode: 7fd61...b84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #83 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ro deg ned! DU spurte jo om en person kunne montere den osv. Jeg svarte at barna fint kan gjør det. Skal du bestemme hva alle skal svare? Skjerp deg! Anonymkode: 7fd61...b84 Her er det IKKE jeg som er på bærtur. DU som dro det « du har jo allerede bestemt deg» kortet. Jeg lurte på om JEG kan klare det selv. Det er helt ok at barna dine monterer deres men her skal jeg montere vår
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #84 Skrevet 30. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ro deg ned! DU spurte jo om en person kunne montere den osv. Jeg svarte at barna fint kan gjør det. Skal du bestemme hva alle skal svare? Skjerp deg! Anonymkode: 7fd61...b84 Det er du som må roe deg ned, du er jo helt på styr Anonymkode: 5e570...e1a
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #85 Skrevet 30. mai 2019 10 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Her er det IKKE jeg som er på bærtur. DU som dro det « du har jo allerede bestemt deg» kortet. Jeg lurte på om JEG kan klare det selv. Det er helt ok at barna dine monterer deres men her skal jeg montere vår Eh? Bærtur faktisk! Hvis mine barn greier det og jeg sier dine barn fint burde greie det så vil jeg tro du kanskje greier det. Greier du ikke lese det ut fra svaret? Mulig du er skikkelig kløne da, det vet ikke jeg. Men jeg vet at barna synes det er gøy å bygge den selv, veldig fint for barn å få prøve å gjøre ting selv altså og kjenne litt mestring. Anonymkode: 7fd61...b84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #86 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eh? Bærtur faktisk! Hvis mine barn greier det og jeg sier dine barn fint burde greie det så vil jeg tro du kanskje greier det. Greier du ikke lese det ut fra svaret? Mulig du er skikkelig kløne da, det vet ikke jeg. Men jeg vet at barna synes det er gøy å bygge den selv, veldig fint for barn å få prøve å gjøre ting selv altså og kjenne litt mestring. Anonymkode: 7fd61...b84 Helt enig i at det er viktig og fint for barn å føle mestring men jeg vil ikke at barna skal gjøre det første gang. Det er dessuten litt vanskelig å svare deg og ta deg seriøst når jeg ser hvordan du svarer folk i tråden
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #87 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Helt enig i at det er viktig og fint for barn å føle mestring men jeg vil ikke at barna skal gjøre det første gang. Det er dessuten litt vanskelig å svare deg og ta deg seriøst når jeg ser hvordan du svarer folk i tråden Ta meg seriøst? Skjønner du hva uttrykket betyr? Du tror jeg tar feil når jeg sier du kanskje greier det? Ja, du har sikkert rett! Anonymkode: 7fd61...b84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #88 Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ta meg seriøst? Skjønner du hva uttrykket betyr? Du tror jeg tar feil når jeg sier du kanskje greier det? Ja, du har sikkert rett! Anonymkode: 7fd61...b84 Ja... det er vanskelig å ta noen seriøst når man leser hvordan du velger å svare andre i tråden. Jeg har aldri ment at hverken jeg eller barna ikke klarer å montere den. Jeg lurte enkelt og greit på om det var overkommelig for en voksen å gjøre det alene.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #89 Skrevet 30. mai 2019 Herregud noen angriper hi bare for å gjøre det. Jeg hadde heller ikke latt mine montere trampoline, mine er 7 og 10. Og jeg kjenner ingen som har latt ungene montere selv. Anonymkode: 96859...0b6
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. mai 2019 Forfatter #90 Skrevet 30. mai 2019 Nå er den oppe. Det var helt umulig for meg alene og det var bra mannen hadde mulighet til å hjelpe til. Det var ikke vanskelig å forstå hvordan den skulle settes opp men den var veldig hard. Spesielt å få spent opp duken i midten
Sommerkroppen 2029 Skrevet 30. mai 2019 #91 Skrevet 30. mai 2019 Og da var vi på an igjen 🤦♀️ Dere som svarer HI, ser dere nå hva jeg mente i den andre tråden? 🙄
Tøystykke Skrevet 30. mai 2019 #92 Skrevet 30. mai 2019 På 27.5.2019 den 19.02, Anonym bruker skrev: Ja, da er det ikke et ordentlig hus. Ikke kult å bo oppå andre. Hage er liksom greit å ha da. Anonymkode: 7fd61...b84 hvorfor er det ikke et ordentlig hus?
Tøystykke Skrevet 30. mai 2019 #93 Skrevet 30. mai 2019 På 27.5.2019 den 19.14, Anonym bruker skrev: Det tåler vi alle? Kan jo være at din nabo ikke setter pris på dine unger hoppende inntil veggen deres? De er jo ikke akkurat de roligste ungene i nabolaget... Anonymkode: 7fd61...b84 Kan der være at de naboene da har valgt seg feil sted å bo, hvis de er allergiske mot mennesker?
Tøystykke Skrevet 30. mai 2019 #94 Skrevet 30. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dine er store nok til det altså. Mine på 5 og 7 gjorde mye av jobben her... Anonymkode: 7fd61...b84 Hahaha, ser for meg en 5-åring dra på plass fjærene på trampolina😂
Admin Skrevet 30. mai 2019 #95 Skrevet 30. mai 2019 Tråden er ryddet for personangrep, latterliggjøringer og svar til dette. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå