Gå til innhold

Trampoline og regler

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men spiller det noe rolle om de allikevel har starta dagen grytidlig? Det er jo det jeg ikke skjønner...

Anonymkode: ec839...db9

Våre naboer er godt voksne som liker rolige morgener 😊. De har ikke hjemmeboende barn 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Våre naboer er godt voksne som liker rolige morgener 😊. De har ikke hjemmeboende barn 

Gjør du dette med alt? Informerer om at dere ikke klipper gresset om søndager, at dere ikke skal ha fest på nyttårsaften eller at barna ikke bråker når de går på skolen?

Anonymkode: 19f64...77c

Skrevet
23 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvorfor kan du ikke heller sette trampolinen mot naboene på andre side da? Som selv har trampoline.

Skrevet
1 minutt siden, HeiteH skrev:

Hvorfor kan du ikke heller sette trampolinen mot naboene på andre side da? Som selv har trampoline.

Alle husene har kun plen på ene siden av huset 

Skrevet
1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Alle husene har kun plen på ene siden av huset 

Da ville jeg satt den så langt unna naboen som mulig, nærmest egen platting/hagedør. Reglene høres greie ut og jeg hadde som nabo satt pris på å vite at bruken skal være begrenset.

Skrevet

Hvis du kom til oss for å fortelle hvilke regler du har for ungene dine ville jeg tenkt at det var noe jeg var totalt uinteressert i og at du gjorde det enten for å få alle andre til å følge dine regler, fordi du trodde at å opplyse om reglene skule gjøre at jeg måtte alseptete dem noe mer enn om du ikke hadde sakt noe eller for å vise hvor "hensynsfull" du var i motsettning til alle andre. Jeg ville nok ikke sakt noe direkte, men jeg vil nok vært ganske irritert over at du blander meg inn.

Anonymkode: 2c619...849

Skrevet
46 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Da vet jo du akkurat hvordan jeg tenker ! Helt utrolig 😊 det talentet skulle jeg likt å ha. Jeg ville likt å vite at jeg slapp å bli vekt tidlig en søndag morgen. Så enkelt og greit 

Hæ? Blir du ikke vekt så blir du jo ikke det? Du er bare merkelig!

Anonymkode: 7fd61...b84

Skrevet
Akkurat nå, HeiteH skrev:

Da ville jeg satt den så langt unna naboen som mulig, nærmest egen platting/hagedør. Reglene høres greie ut og jeg hadde som nabo satt pris på å vite at bruken skal være begrenset.

Vi vil sette den så nærme vårt hus som mulig . Heldigvis har naboen soverom på andre siden av huset. Så i bunn og grunn blir det nok ikke så sjenerende for dem. Jeg kommer også til å gi beskjed om at de bare må si fra hvis det er en spesiell dag de ønsker ro fra hoppingen 

Skrevet
4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Vi vil sette den så nærme vårt hus som mulig . Heldigvis har naboen soverom på andre siden av huset. Så i bunn og grunn blir det nok ikke så sjenerende for dem. Jeg kommer også til å gi beskjed om at de bare må si fra hvis det er en spesiell dag de ønsker ro fra hoppingen 

Husk på å sifra at dere ikke kommer til å spille trommer midt på natta og at dere ikke kommer til å snekre på nettene, og alt det andre dere ikke skal også da. Slik at naboen vet at han ikke blir vekket av dette!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Husk på å sifra at dere ikke kommer til å spille trommer midt på natta og at dere ikke kommer til å snekre på nettene, og alt det andre dere ikke skal også da. Slik at naboen vet at han ikke blir vekket av dette!

Det må kun være på DIB det er galt å vise hensyn 

Skrevet

At du orker å svare disse patetiske kvinnfolkene HI. Hadde avsluttet tråden om jeg var deg. Kan faktisk ikke komme på noe mer trist og patetisk enn trasige damer som sitter hjemme og fyrer av gårde ekle kommentarer anonymt 🙄

Skrevet
52 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Når jeg sier ingen hopping før 10 er det å være grei her. Ungene i gata er i full vigør fra tidlig morgen 

Jeg tenker at dine regler burde være naturlig for alle som har trampoline

Anonymkode: 5e570...e1a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at dine regler burde være naturlig for alle som har trampoline

Anonymkode: 5e570...e1a

I bunn og grunn veldig enig med deg 

Skrevet
Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det må kun være på DIB det er galt å vise hensyn 

Å vise hensyn er å feks ikke hoppe og støye mens andre sover. Å informere naboer om reglene man har satt for barna når det gjelder dette er ikke å vise hensyn. Det er å prøve å få ros eller aksept for reglene. Noe helt annet det. Hvis du feks hadde spurt dem hva de syntes og tatt hensyn til detfør dere kjøpte trampolina/lagde reglene hadde det også kunne passert som å vise hensyn. 

Skrevet
3 minutter siden, CherryC skrev:

At du orker å svare disse patetiske kvinnfolkene HI. Hadde avsluttet tråden om jeg var deg. Kan faktisk ikke komme på noe mer trist og patetisk enn trasige damer som sitter hjemme og fyrer av gårde ekle kommentarer anonymt 🙄

Sant😊 sier meg ferdig nå 

Skrevet

Her er det ingen hopping før klokken 10.00 og tidligere var det ingen hopping etter 20.00. Nå er ungene ganske store blitt, så de klarer å hoppe uten skrik å skrål. Så nå får de hoppe litt senere. Har fått mange positive tilbakemeldinger fra naboene her vi bor (er nesten bare pensjonister i gata vi bor) da de er imponert over hvor fint ungene leker. 

Anonymkode: 118df...edf

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det ingen hopping før klokken 10.00 og tidligere var det ingen hopping etter 20.00. Nå er ungene ganske store blitt, så de klarer å hoppe uten skrik å skrål. Så nå får de hoppe litt senere. Har fått mange positive tilbakemeldinger fra naboene her vi bor (er nesten bare pensjonister i gata vi bor) da de er imponert over hvor fint ungene leker. 

Anonymkode: 118df...edf

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 85a25...8ac

Skrevet

Jeg synes det er en god ide å varsle naboene om reglene, for da har de anledning til å stoppe ungene dine om de er på trampolina utenfor den tillatte tiden. Det må jo være en fordel for dem.

Anonymkode: 6cb55...16d

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er en god ide å varsle naboene om reglene, for da har de anledning til å stoppe ungene dine om de er på trampolina utenfor den tillatte tiden. Det må jo være en fordel for dem.

Anonymkode: 6cb55...16d

Ikke sant. Selvsagt skal naboene få si fra til ungene hvis de ikke holder seg ti reglene 😊

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Sen ryddemelding fordi det kom opp en teknisk feil!

Forumansvarlig

Skrevet

Lurte i grunn på en ting angående denne trampolinen ... noen av dere som vet hvor lang tid det tar å montere noe slikt? Det er en trampoline på 4 meter. Og ikke minst vil jeg klare å sette den opp alene? 

Skrevet
Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Lurte i grunn på en ting angående denne trampolinen ... noen av dere som vet hvor lang tid det tar å montere noe slikt? Det er en trampoline på 4 meter. Og ikke minst vil jeg klare å sette den opp alene? 

Kan ikke ungene sette den opp??

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke ungene sette den opp??

Tror nok voksne bør sette den opp

Skrevet
4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det kan være litt plundrete å strekke duken alene, og litt tungt også, forsåvidt, men får du en litt sterk unge med på laget går det bra. Litt tid må du regne med, og les bruksanvisningen først!

Skrevet
Akkurat nå, amandine skrev:

Det kan være litt plundrete å strekke duken alene, og litt tungt også, forsåvidt, men får du en litt sterk unge med på laget går det bra. Litt tid må du regne med, og les bruksanvisningen først!

Skal lese fra perm til perm. 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...