Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #51 Skrevet 26. mai 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle svar. at vi flyr mye, har ingen noe med, er kun på sommer vi flyr. Vi drar å tur med god samvittighet, trenger ikke og bry meg om hva noe på nettet mener, når ingen av barna bryr seg eller faren til min sønn, eksen til mannen ingorere vi bare. vi kommer alltid til og ta de 3 minste med på ferie alene med oss, fordi de deler oss med brødrene anhver uke, så om vi tar hensyn til de små synes jeg er helt rett og rimlig, Ha en fin sommer alle sammen Anonymkode: 27665...abe De deler dere med brødrene, faktisk. Ja, men da så. Anonymkode: 557b6...908
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #52 Skrevet 26. mai 2019 Jeg synes det er rart at dere bruker to uker utenom skoleferien. Skal de to andre være alene hjemme da i deler av ferien fordi dere bruker 2 uker mens de er på skolen? Anonymkode: 87923...f7c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #53 Skrevet 26. mai 2019 Herregud, 1st world problems. Fly litt mindre og spar miljøet. Anonymkode: 6898c...e75
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #54 Skrevet 26. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle svar. at vi flyr mye, har ingen noe med, er kun på sommer vi flyr. Vi drar å tur med god samvittighet, trenger ikke og bry meg om hva noe på nettet mener, når ingen av barna bryr seg eller faren til min sønn, eksen til mannen ingorere vi bare. vi kommer alltid til og ta de 3 minste med på ferie alene med oss, fordi de deler oss med brødrene anhver uke, så om vi tar hensyn til de små synes jeg er helt rett og rimlig, Ha en fin sommer alle sammen Anonymkode: 27665...abe Typisk det. Hver gang du blir avslørt så kommer det et «Takk for svar..blablabla» Anonymkode: e9086...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå