Gå til innhold

Jeg kan bare ikke få sagt hvor mye jeg hater overraskelsesbesøk!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har eksamensperiode oppå jobb. Det har gått i ett!!!

Fikk endelig en dag fri Idar og skulle prøve å hente meg litt inn på hus og rydding. 

Akkurat idet jeg skal starte går døra opp og gjester stiger inn. 

Jeg så helt forferdelig ut. Halvt påkledd, håret i alle kanter og huset TOTALT BOMBET!!

Nå er de gått og jeg sitter her og føler meg elendig og ydmyket. Noe så flaut. Nesten så tårene presser på. Jeg har hatt det så sjukt travelt, aldri har jeg eller huset sett verre ut.

Å ja, de ble sjokket. Både av meg og huset.

 

Anonymkode: 8efb4...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skulle sagt det passet dårlig mdd besøk, for du har eksamen og jobb. De fleste oppegående forstår det.

Anonymkode: d47f9...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slapp av. De har sikkert hatt det sån selv også.

Anonymkode: 7bfc2...f8b

Nope!! Skjelver ennå. 

De ødela dagen min. De er sånne perfekte ordensfolk.☹️

Anonymkode: 8efb4...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer gjester direkte inn i huset uten at de har ringt på? Hvordan folk er dette?

Anonymkode: 4f661...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du skulle sagt det passet dårlig mdd besøk, for du har eksamen og jobb. De fleste oppegående forstår det.

Anonymkode: d47f9...249

Sa det. Men da hadde de gått gjennom hele huset og fant meg i sjokk på kjøkknet som er i enden. Hadde dessverre ikke låst. De gikk rett inn.

Anonymkode: 8efb4...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nope!! Skjelver ennå. 

De ødela dagen min. De er sånne perfekte ordensfolk.☹️

Anonymkode: 8efb4...08c

Hvorfor hev du dem ikke ut????

Anonymkode: fd28f...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sjokket av at de ble sjokket.
 

Du er sikkert ei sånn som alltid har huset rent og ryddig og selv også alltid fremstår som velstelt og pent kledd.

I det de kom inn døra/før de kom inn ville jeg sagt klart ifra om at beklager, det passer ekstremt dårlig med besøk nå, da jeg er midt oppi eksamen, har ikke hatt tid til å ta vare på huset eller stelle meg selv. I dag har jeg planer om å... Jeg hadde satt stor pris på om dere kunne ringt på forhånd, særlig når jeg har det så travelt som jeg har nå. Kan vi treffes på søndag, da har ting roet seg litt her.

Anonymkode: 2018e...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nope!! Skjelver ennå. 

De ødela dagen min. De er sånne perfekte ordensfolk.☹️

Anonymkode: 8efb4...08c

Da har de i hvertfall godt av å se at det ikke er perfekt alle steder.

Vi hadde en bekjent tidligere (hadde pga skillsmisse) som var veldig nøye på at alt skulle være perfekt. Når hun skulle komme på besøk var jeg faktisk mindre nøye på å rydde ol enn om andre kom. Hun trengte å se at man kan ha det hyggelig selv om det er litt støv i krokene og middagstalerkner på oppvaskbenken.  Fortalte en gang at vi var de eneste hun fikk besøk av der hun ikke var nervøs for hvordan huset så ut ol. Det tar jeg som et stort komplimang.

Anonymkode: 7bfc2...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA DEG SAMMEN. Hvem i all verden får lyst å grine av slikt? Eneste jeg kan tenke meg er Bree i Frustrerte Fruer. Og HUN er jo normal. 

Husk hvordan det gikk med ungene hennes med en slik kontrollfreak av en perfekt mor.

 

Anonymkode: 8ffac...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har de i hvertfall godt av å se at det ikke er perfekt alle steder.

Vi hadde en bekjent tidligere (hadde pga skillsmisse) som var veldig nøye på at alt skulle være perfekt. Når hun skulle komme på besøk var jeg faktisk mindre nøye på å rydde ol enn om andre kom. Hun trengte å se at man kan ha det hyggelig selv om det er litt støv i krokene og middagstalerkner på oppvaskbenken.  Fortalte en gang at vi var de eneste hun fikk besøk av der hun ikke var nervøs for hvordan huset så ut ol. Det tar jeg som et stort komplimang.

Anonymkode: 7bfc2...f8b

Hehe.. jeg hadde definitivt IKKE tatt det som et kompliment 😂

Anonymkode: 63460...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hehe.. jeg hadde definitivt IKKE tatt det som et kompliment 😂

Anonymkode: 63460...742

EN kompliment mener jeg 

Anonymkode: 63460...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

TA DEG SAMMEN. Hvem i all verden får lyst å grine av slikt? Eneste jeg kan tenke meg er Bree i Frustrerte Fruer. Og HUN er jo normal. 

Husk hvordan det gikk med ungene hennes med en slik kontrollfreak av en perfekt mor.

 

Anonymkode: 8ffac...737

Hvem søren ser på frustrerte fruer? 🙄

Anonymkode: 63460...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker overraskelsesbesøk 😍 Det skjer så sjeldent og det skjedde aldri når jeg var ung (ensom og ingen venner). Fikk det senest igår og jeg ble kjempe glad! Hadde heldigvis ryddet huset igår da 😂

Anonymkode: 63fad...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker overraskelsesbesøk 😍 Det skjer så sjeldent og det skjedde aldri når jeg var ung (ensom og ingen venner). Fikk det senest igår og jeg ble kjempe glad! Hadde heldigvis ryddet huset igår da 😂

Anonymkode: 63fad...079

Jaha.. hjelper det å ha rydda i går? Her går det en halv dag så har ungene bomba alt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem søren ser på frustrerte fruer? 🙄

Anonymkode: 63460...742

Klar over at serien er en gammel serie og ganske populær da den kom. At du gikk på barneskolen da den kom og dermed ikke har sett den forteller vel bare at du er veldig ung og uerfaren. Så du får en 🙄 tilbake vesla. 

Prøv igjen. 

Anonymkode: 8ffac...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. jeg hadde definitivt IKKE tatt det som et kompliment 😂

Anonymkode: 63460...742

Jeg vil mye heller være en person folk kan ha det hyggelig og  slappe av sammen med enn en de føler de må imponere.

Anonymkode: 7bfc2...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette hadde vært skikkelige folk, hadde de tatt hintet og snudd i døra. Lås neste gang!

Anonymkode: aea4e...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sa det. Men da hadde de gått gjennom hele huset og fant meg i sjokk på kjøkknet som er i enden. Hadde dessverre ikke låst. De gikk rett inn.

Anonymkode: 8efb4...08c

Men, vet du? Du trenger ikke bry deg om hva folk uten folkeskikk synes. Man går bare ikke rett inn til folk om man ikke har en uttalt avtale om akkurat det. Det ligner ingenting, og de kan feie for sin egen dør lenge før de prøver å heve seg over deg. Javel, du og huset var bombet etter en travel tid, men de er jo drittsekker om de valser inn og holder husets stand imot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her

Ringeklokka mi virker ikke. Derfor gikk de rett inn.

Det handler ikke om at jeg MÅ ha en perfekt fasade. Men jeg er sjenert og har liten selvtillit. De å få folk inn på en sånn dag, når du står nesten naken i kaos er for meg ekstremt ydmykende. Vi er forskjellige. Men dette synes jeg var veldig ubehagelig🥺

Anonymkode: 8efb4...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

EN kompliment mener jeg 

Anonymkode: 63460...742

ET kompliment heter det 😉 

Anonymkode: 7caa6...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ringeklokka mi virker ikke. Derfor gikk de rett inn.

Ikke formildende i min bok. De kunne ringt deg på telefonen eller banket på. De kunne åpnet døra på gløtt og ropt hallo til du svarte. De hadde ikke trengt å valse gjennom hele huset og risikert å møte deg naken på vei fra dusjen. Nei, står på mitt. De er drittsekker om de ikke er flau over seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mostly Harmless skrev:

Ikke formildende i min bok. De kunne ringt deg på telefonen eller banket på. De kunne åpnet døra på gløtt og ropt hallo til du svarte. De hadde ikke trengt å valse gjennom hele huset og risikert å møte deg naken på vei fra dusjen. Nei, står på mitt. De er drittsekker om de ikke er flau over seg selv.

Noen steder er det helt normalt å gå rett inn. Andre steder er det uhørt.

Anonymkode: 7bfc2...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det der var lettere traumatisk. Hadde følt det slik selv. Setter IKKE pris på ubedte gjester. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...