Tøystykke Skrevet 21. mai 2019 #51 Skrevet 21. mai 2019 På 19.5.2019 den 20.04, Anonym bruker skrev: Gjorde det akkurat 😉 Anonymkode: 021b0...c8f Da gjorde du feil 😉
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #52 Skrevet 21. mai 2019 7 minutter siden, Tøystykke skrev: Da gjorde du feil 😉 Akkurat som deg 😁 Ops. Anonymkode: 021b0...c8f
Tøystykke Skrevet 21. mai 2019 #53 Skrevet 21. mai 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat som deg 😁 Ops. Anonymkode: 021b0...c8f Hæ?..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #54 Skrevet 21. mai 2019 På 18.5.2019 den 20.00, Anonym bruker skrev: Rett før 17 mai kom det et ønske om at ALLE kakebakere skulle sette et skilt ved siden av kaken sin med alle ingredienser den inneholdt. Skjønner man ikke at man blir til stor irritasjon når man holder på sånn?? Det er pes nok med kakebaking og annet til 17 mai. Det var ikke en eneste kake med skilt. Kun de som var allergivennlige såklart. Anonymkode: 2d3e4...60c Eller så kan man gjøre som jeg gjorde et år. På skiltet sto det: "Kan inneholde spor av alt." Anonymkode: 3073c...489
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #55 Skrevet 21. mai 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller så kan man gjøre som jeg gjorde et år. På skiltet sto det: "Kan inneholde spor av alt." Anonymkode: 3073c...489 Snakk om å dumme deg ut Anonymkode: 8df30...e1a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #56 Skrevet 21. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Snakk om å dumme deg ut Anonymkode: 8df30...e1a Hvorfor det? I et vanlig kjøkken kan det være spor av alt. Anonymkode: 23548...c02
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #57 Skrevet 21. mai 2019 Selvfølgelig tar man hensyn til de som virkelig er allergisk og blir skikkelig syk. Har vanskelig for å tro at alle de som fremstilles er det. Kanskje er det en intoleranse...? Foreldre som er usikker og gir barnet diagnose selv...? Det er også veldig fint med de som tar med spesialmat til barnet sitt, setter stor pris på det 👍 da mat uten egg, melk, mel osv sjelden smaker godt, og det er synd for de som ikke er allergiske. I tillegg er det mer arbeid, det er nok stress feks i en barnebursdag. Foreløpig er det ingen allergikere i mitt barns klasse, og det gjør faktisk ting lettere. Anonymkode: e4e05...fc4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #58 Skrevet 21. mai 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig tar man hensyn til de som virkelig er allergisk og blir skikkelig syk. Har vanskelig for å tro at alle de som fremstilles er det. Kanskje er det en intoleranse...? Foreldre som er usikker og gir barnet diagnose selv...? Det er også veldig fint med de som tar med spesialmat til barnet sitt, setter stor pris på det 👍 da mat uten egg, melk, mel osv sjelden smaker godt, og det er synd for de som ikke er allergiske. I tillegg er det mer arbeid, det er nok stress feks i en barnebursdag. Foreløpig er det ingen allergikere i mitt barns klasse, og det gjør faktisk ting lettere. Anonymkode: e4e05...fc4 Spiller det egentlig så stor rolle, sånn rent praktisk for de rundt? Man unngår gjerne matvarer man er intolerant mot også, selv om man ikke er allergisk, så resultatet blir jo det samme. Svigerinnen min f.eks. har irritabel tarm, og får vondt i magen av en rekke matvarer. Det er veldig lite vanlig mat hun kan spise uten at vi tilrettelegger. Men det gjør vi selvsagt. Hun er ikke allergisk og dør ikke av å spise de tingene, men ingen ønsker vel å påføre seg selv timer med sterke magesmerter med vilje. Anonymkode: 2feea...17e
sotosmor Skrevet 21. mai 2019 #59 Skrevet 21. mai 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig tar man hensyn til de som virkelig er allergisk og blir skikkelig syk. Har vanskelig for å tro at alle de som fremstilles er det. Kanskje er det en intoleranse...? Foreldre som er usikker og gir barnet diagnose selv...? Det er også veldig fint med de som tar med spesialmat til barnet sitt, setter stor pris på det 👍 da mat uten egg, melk, mel osv sjelden smaker godt, og det er synd for de som ikke er allergiske. I tillegg er det mer arbeid, det er nok stress feks i en barnebursdag. Foreløpig er det ingen allergikere i mitt barns klasse, og det gjør faktisk ting lettere. Anonymkode: e4e05...fc4 Mat uten gluten, og melk kan smake utrolig godt faktisk. Sjokolademousse laget uten det, er min favoritt. Ja, det er mer arbeid i forkant når hennes allergiske venner kommer, men det gjør jeg med glede.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #60 Skrevet 21. mai 2019 2 timer siden, Tøystykke skrev: Hæ?.. Du fant jo min innimellom 2-3 sider med svar. Kom igjen! You can do it 👏🏻 Anonymkode: 021b0...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå