Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #51 Skrevet 3. mai 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg ikke sagt. Jeg sier derimot at cupen ikke nødvendigvis sier så MYE om størrelsen. Kan godt ha større pupper med C-cup enn med E-cup. Anonymkode: 25b15...997 Men størrelsen rundt måles jo under brystene. Greit nok at 75F tilsvarer 70E, men cup-str sier selvsagt mye om størrelsen... Anonymkode: 68f9f...694
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #52 Skrevet 3. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Men jeg snakker ikke om forskjell i vekt, jeg spurte om hvordan det var mulig når man er 176 høy. Er man 176, så er man 176 høy. Anonymkode: 675a0...459 Jeg er en annen som er 176 cm høy. Da jeg veide mellom 60 og 64 kg brukte jeg ofte S. Har klassisk timeglassfigur. Problemet er gjerne at noen ting kan bli kort på armer eller i beina, men bukser får man ofte kjøpt i forskjellige benlengder i de ulike størrelsen. Det var egentlig like stort problem at topper som passet ellers ikke passet over puppene, at knappene da spriket, og det er jo ikke fint, så da måtte jeg ev. opp i en størrelse, men da ble det posete i ryggen igjen. (har naturlige pupper, str. 65-70 E/F). Nå veier jeg 70 kilo, det er nesten enklere i klesveien, og jeg er jo fremdeles normalvektig, men jeg trives bedre med noen få kilo mindre. Men man kan absolutt være 176 cm høy og bruke S! Anonymkode: 84288...6c5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2019 #53 Skrevet 3. mai 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men størrelsen rundt måles jo under brystene. Greit nok at 75F tilsvarer 70E, men cup-str sier selvsagt mye om størrelsen... Anonymkode: 68f9f...694 Det er meningsløst å se bare på cup-størrelsen. En venninne av meg har f.eks. 85 B (godt trent og slank, men bred brystkasse+muskler). Jeg har 70 E eller 65 F, veldig smal om ryggen. En 85 B har like stor cup som en 80 C eller en 75 D eller en 70 E eller en 65 F. Vi har veldig lik størrelse på puppene selv om mine kan virke bittelitt større fordi jeg er mye smalere rundt ryggen. Anonymkode: 84288...6c5
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #54 Skrevet 4. mai 2019 Legen min trodde ikke på meg da jeg sa at jeg veier 80 kg.( er 168 cm.) Jeg skjulte de godt sa han. 🤣Jeg synes det er 8 kg for mye. Han sa at jeg ser bra ut akkurat slik jeg er. 😊 Jeg blåser i om folk synes jeg veier for mye. 😊 Jeg selv vil ned ca 5 kg Anonymkode: f8b51...871
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #55 Skrevet 4. mai 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Men størrelsen rundt måles jo under brystene. Greit nok at 75F tilsvarer 70E, men cup-str sier selvsagt mye om størrelsen... Anonymkode: 68f9f...694 Jeg kan helt fint bruke f.eks 90C fra KappAhl, men på Change målte de meg til 80F, så jeg har bh'er i skuffen i begge størrelser... Nå er jeg overvektig da, men cup'en trenger ikke nødvendigvis si så mye om størrelsen. Sier jeg at jeg har en C-cup tror jo folk jeg har medium store pupper, men sier jeg at jeg har F-cup tror folk jeg har store. Anonymkode: 11e4e...167
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #56 Skrevet 4. mai 2019 Jeg er 163 og 76 kg. Er heldig med formene, runde hofter, store pupper (e-cup til det som er så opptatt av cup.str). Får mye komplimenter for kropp og føler meg ikke feit.Kan gå i ettersittende klær og ikke valker noe sted. Men det er litt for mye så jobber for å komme meg ned til ca 70-72. Det er passe for meg. Vekt er faktisk mye mer enn et tall. Kropp og fasong har mye å si. Har en venninne som veier det samme som meg og hun får all vekt på magen men har veldig slanke ben. Vi er forskjellige...derfor blir også rene sammenligninger av høyde og vekt helt tullete. Jeg vet at mange som veier 163 synes 72 er mye. For meg er det helt fint. Vi er ulike folkens. Anonymkode: afef7...24f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2019 #57 Skrevet 4. mai 2019 På 1.5.2019 den 21.03, Anonym bruker skrev: Veier 76 kilo og er 169 høy. Jeg bruker str M i bukser og skjørt, men som regel L i overdeler. Har slanke armer og muskuløse bein. Det fett jeg har sitter mest på hoftene litt på ryggen og magen, men har ingen valker. Jeg kan gå i stramme klær og få komplimenter. Jeg ser ogsåselv at jeg ser bra ut, ingen sylfide men en kvinne med slank midje og litt kurver. Jeg trener hardt minst fire ganger i uken og spiser normal husmanskost med mye grønnsaker. Spiser veldig lite søtsaker. Drikker vann, cola zero, men den store synderen er vel vin i helgene. BMIen sier jo overvektig, men i mitt hode er overvetige synlig feite. Jeg synes det er så rart bare. Hva tenker dere? Anonymkode: b29d7...da7 Du er nok ikke feit. Jeg er 168 cm og har veid over 120 kg. Nå veier jeg 73. Kiloene er fordelt over hele kroppen heldigvis. Jeg er "normal" nå vil jeg si, men ønsker å bli kvitt magen som står litt ut (kanskje pga tidligere overvekt) så jeg skal ned til 60 kg tenker jeg. Men du er noen få kg tyngre enn meg nå, så feit er du nok absolutt ikke. Ikke overvektig heller. Hvis du er fornøyd med deg selv slik du er nå så skal du ikke tenke mer på kilo og se mer på selve kroppen din. Så lenge du er fornøyd og føler deg vel, så er ikke antall kilo så nøye. Anonymkode: 5b57d...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå