Gå til innhold

Hvor tykk/feit er jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veier 76 kilo og er 169 høy. Jeg bruker str M i bukser og skjørt, men som regel L i overdeler. Har slanke armer og muskuløse bein. Det fett jeg har sitter mest på hoftene litt på ryggen og magen, men har ingen valker.  Jeg kan gå i stramme klær og få komplimenter. Jeg ser ogsåselv at jeg ser bra ut, ingen sylfide men en kvinne med slank midje og litt kurver. Jeg trener hardt minst fire ganger i uken og spiser normal husmanskost med mye grønnsaker. Spiser veldig lite søtsaker. Drikker vann, cola zero, men den store synderen er vel vin i helgene.  BMIen sier jo overvektig, men i mitt hode er overvetige synlig feite. Jeg synes det er så rart bare. Hva tenker dere?

Anonymkode: b29d7...da7

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Tror ikke du er feit i det hele tatt.

Skrevet
2 minutter siden, Pashla skrev:

Tror ikke du er feit i det hele tatt.

Er du ironisk nå? Eller hvorfor tror du ikkedet?

Skrevet

Akkurat samme vekt og høyde på meg. Samme størrelse i klær. Synes selv jeg ser relativt normal ut når jeg ser meg i speilet men blir alltid knust når jeg ser bilder av meg selv.....

Anonymkode: 4c71c...465

Skrevet

Vel, jeg er 169 cm og veier 56 kg. Alltid vært slank. Spist som en hest😐 Jeg ville vel ikke kalt deg feit med en vekt på 76 kg, men kanskje lubben. 

Anonymkode: 841a3...6a6

Skrevet

For et idiotisk spørsmål. Er det mulig?

Gjest Antarctica
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du ironisk nå? Eller hvorfor tror du ikkedet?

Fordi 76 kilo ikke er ekstremt mye, og fordi mye av din vekt sikkert er muskler, siden du trener 4 ganger i uka.

Skrevet

Du er jo overvektig. Jeg er 1cm høyere enn deg og veier 56. Det er vel i lavere skikt av normal bmi. Se på bilder, da hender det man får seg en overraskelse. 

Anonymkode: 1d017...385

Skrevet

Feit direkte er du vel ikke. Overvektig ja. Som meg. Men du høres sunn ut!

Folk er forskjellige. Jeg har omtrent din høyde, men er litt lettere, i underkant av 70 kg. Trener ikke direkte, men er mye fysisk aktiv i hverdagen.

Jeg MÅ ha L i bukser, skjørt går jeg ikke i da fettet har plasser seg i en søt liten klump på magen. Har fire barn, derav tvillinger....

Motsatt av deg kan jeg derimot ha M i overdeler.

Anonymkode: cbc67...7dc

Skrevet

Hvordan er det mulig at du har slank midje, som du skriver?

Hvor mange cm er du rundt midten?

Anonymkode: 5531a...211

Skrevet

Hvordan er det mulig at du har slank midje, som du skriver?

Hvor mange cm er du rundt midten?

Anonymkode: 5531a...211

Skrevet

Lucky you…. Jeg er en cm kortere enn deg, og 11 kilo tyngre enn deg...

Så lei sånne tråder hvor HI bare er ute etter komplimenter!

Anonymkode: 307d8...49e

Skrevet

Det er nok slike vekttrådar her på dib som får deg til å tru at du er feit. Du syns eigentleg ikkje det sjølv folk gjev deg kompliment og du kan gå med stramme kle. Ikkje bekymre deg. Og ikkje høyr på dei som seier eg er like høg som deg, men veg 59 kilo, og det er passeleg. Folk ber kiloa sine på veldig mange ulike måtar. Eg er òg alltid ti kilo (minst) meir enn eg ser ut for. Og sjølv om eg no kjem til å få mange svar om at eg nok er feit, eg berre ser det ikkje sjølv,  så er det faktisk ikkje sant. Eg er tyngre enn eg ser ut til, og det er nok slik med deg òg. Tippar du er kjempesterk, slik som meg. 

Anonymkode: 1613c...a6c

Skrevet

Dere som veier 56 kg og er nærmere 170 høy er ju helt på grensa til undervektig. Dere kan ikke ha noen som helst kvinnelige former?

Skrevet

Jeg er 166 og veier 64 kg, og jeg er feit. Jeg er 10 kg mer enn jeg burde, og det vises godt. Særlig i ansiktet. 

Anonymkode: ad133...82a

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som veier 56 kg og er nærmere 170 høy er ju helt på grensa til undervektig. Dere kan ikke ha noen som helst kvinnelige former?

Det vi har setter seg akkurat der det skal, det holder det 😉😂👍

Anonymkode: ae2c0...9dd

Skrevet

Jeg er like høy som deg, veier 63 kg, bruker XS i overdel og M i bukser. Jeg har veid like mye og ikke vært tjukk akkurat, så helt normal ut, men sammenlignet med størrelsen jeg har nå, ville jeg jo klart sett større ut. 

Anonymkode: a2f66...554

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veier 76 kilo og er 169 høy. Jeg bruker str M i bukser og skjørt, men som regel L i overdeler. Har slanke armer og muskuløse bein. Det fett jeg har sitter mest på hoftene litt på ryggen og magen, men har ingen valker.  Jeg kan gå i stramme klær og få komplimenter. Jeg ser ogsåselv at jeg ser bra ut, ingen sylfide men en kvinne med slank midje og litt kurver. Jeg trener hardt minst fire ganger i uken og spiser normal husmanskost med mye grønnsaker. Spiser veldig lite søtsaker. Drikker vann, cola zero, men den store synderen er vel vin i helgene.  BMIen sier jo overvektig, men i mitt hode er overvetige synlig feite. Jeg synes det er så rart bare. Hva tenker dere?

BMI er bare tull, du sier jo selv at du ikke ser feit ut. Da er du heller ikke feit. 

Anonymkode: 8ea3a...1d3

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Øh, okei? Jeg har større pupper enn alle venninnene mine, sprettrumpe og fasong på hoftene. Mener du fortsatt at jeg ikke har kvinnelige former? Skulle likt å sett hvordan du ser ut🙄

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Øh, okei? Jeg har større pupper enn alle venninnene mine, sprettrumpe og fasong på hoftene. Mener du fortsatt at jeg ikke har kvinnelige former? Skulle likt å sett hvordan du ser ut🙄

Jeg er ikke den du siterer, men er nysgjerrig, for hvis du har størrelse F i cup, og en BMI på 19 så er det noe rart med deg 🤣

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er ca like høy og like tung som meg. Jeg er tjukk, men det er ikke sikkert du er det likevel. Jeg har ingen smal midje, derimot ligger mange av kiloene jeg har for mye rundt magen, det farligste stedet. Ikke trener jeg jevnlig heller, så jeg kan ikke skylde på muskler heller. 

BMI, vekt og høyde sier ingenting uten at vi ser hvordan du ser ut. Slutt å henge deg opp i det hvis du mener du ikke er feit. Derimot hvis musklene går over til magefett, som hos meg, bør du gjøre noe med det🙂 

Anonymkode: a073f...537

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke den du siterer, men er nysgjerrig, for hvis du har størrelse F i cup, og en BMI på 19 så er det noe rart med deg 🤣

Hvor så du jeg har skrevet at jeg bruker størrelse F i cup? Hvorfor dikter du opp noe du ikke har peiling på?🤔

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor så du jeg har skrevet at jeg bruker størrelse F i cup? Hvorfor dikter du opp noe du ikke har peiling på?🤔

Altså, hvis du har C eller noe så har du små pupper. Du skrev at du har store (så store at de er større enn alle vennene dine sine). Så enten har de unormalt små pupper, eller så har du giga sammenlignet med vekt/høyde. Jeg er tykk nå, men da jeg hadde bmi på 19 brukte jeg B/C. Jeg hadde da SMÅ pupper. 

Skrevet
På 1.5.2019 den 21.30, Anonym bruker skrev:

Du er jo overvektig. Jeg er 1cm høyere enn deg og veier 56. Det er vel i lavere skikt av normal bmi. Se på bilder, da hender det man får seg en overraskelse. 

Anonymkode: 1d017...385

Tull ! Jeg er et par cm høyere enn deg og så  sykelig tynn ut når jeg var 60 kg. 

Vi er forskjellig - og personlig synes det er det mye penere og være trent med former enn tynn. 

Anonymkode: 27e11...f8a

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, hvis du har C eller noe så har du små pupper. Du skrev at du har store (så store at de er større enn alle vennene dine sine). Så enten har de unormalt små pupper, eller så har du giga sammenlignet med vekt/høyde. Jeg er tykk nå, men da jeg hadde bmi på 19 brukte jeg B/C. Jeg hadde da SMÅ pupper. 

Altså, du må jo være stokk dum! Her har du ordrett det jeg skrev om kroppen min: har større pupper enn alle venninnene mine, sprettrumpe og fasong på hoftene. Hvor fanken har jeg skrevet at jeg har store pupper, såå store at de er større enn alle venninne mine sine? Jeg kan da ha større pupper enn venninnene mine og veie mindre selv om ikke jeg har F-cup? Igjen, hvorfor dikter du opp noe du ikke har peiling på? Sånne som deg er grunnen til mange elendigheter i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...