Gå til innhold

Hvor tykk/feit er jeg?


Anbefalte innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, du må jo være stokk dum! Her har du ordrett det jeg skrev om kroppen min: har større pupper enn alle venninnene mine, sprettrumpe og fasong på hoftene. Hvor fanken har jeg skrevet at jeg har store pupper, såå store at de er større enn alle venninne mine sine? Jeg kan da ha større pupper enn venninnene mine og veie mindre selv om ikke jeg har F-cup? Igjen, hvorfor dikter du opp noe du ikke har peiling på? Sånne som deg er grunnen til mange elendigheter i verden!

Anonymkode: 841a3...6a6

Leser du det du har skrevet selv?

Anonymkode: 0cc1d...166

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Leser du det du har skrevet selv?

Anonymkode: 0cc1d...166

Ja? Jeg skriver fortsatt ikke det du sier og framstiller det som. Du framstiller det som om det er snakk om digre meloner, når faktum er at jeg kun har skrevet at jeg har større enn alle mine venninner selv om jeg er slank og de veier mer. Seriøst, ta deg en bolle og finn på noe bedre! 

Anonymkode: 841a3...6a6

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja? Jeg skriver fortsatt ikke det du sier og framstiller det som. Du framstiller det som om det er snakk om digre meloner, når faktum er at jeg kun har skrevet at jeg har større enn alle mine venninner selv om jeg er slank og de veier mer. Seriøst, ta deg en bolle og finn på noe bedre! 

Anonymkode: 841a3...6a6

Er du seriøs? Dagens, altså 🤣🤣🤣

Anonymkode: d4bc0...272

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja? Jeg skriver fortsatt ikke det du sier og framstiller det som. Du framstiller det som om det er snakk om digre meloner, når faktum er at jeg kun har skrevet at jeg har større enn alle mine venninner selv om jeg er slank og de veier mer. Seriøst, ta deg en bolle og finn på noe bedre! 

Anonymkode: 841a3...6a6

Guriland da kvinne, det ligger jo litt i kortene at du innisuerer at du har store pupper ettersom du er slankest av alle venninne dine men har større pupper enn de. Eller så må faktum være at de alle har bittesmå og du har helt normale til din kropp... ikke så rart at personen stiller spørsmålstegn til det du skriver altså...

Anonymkode: 67d7f...0eb

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja? Jeg skriver fortsatt ikke det du sier og framstiller det som. Du framstiller det som om det er snakk om digre meloner, når faktum er at jeg kun har skrevet at jeg har større enn alle mine venninner selv om jeg er slank og de veier mer. Seriøst, ta deg en bolle og finn på noe bedre! 

Anonymkode: 841a3...6a6

Les anonymkoder. Det er ikke jeg som skriver om meloner.

Anonymkode: 0cc1d...166

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja? Jeg skriver fortsatt ikke det du sier og framstiller det som. Du framstiller det som om det er snakk om digre meloner, når faktum er at jeg kun har skrevet at jeg har større enn alle mine venninner selv om jeg er slank og de veier mer. Seriøst, ta deg en bolle og finn på noe bedre! 

Anonymkode: 841a3...6a6

Det er du selv som fremstiller det som om du har digre meloner og hofter. Samtidig som du er på grensa til undervektig🙄

Anonymkode: 4c71c...465

Skrevet

Selv er jeg 175 cm og 60 kg. 

Men du sier at du er muskuløs: muskler veier mer enn fett. BMI kan ofte være misvisende.

If you can't change it - ROCK IT

Anonymkode: 41b0f...26f

Skrevet

Ja. 

Jeg er 165, og veier 68. Og jeg skal ned 10kg. Min idealvekt er 55. 

 

Anonymkode: 0524d...b36

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, hvis du har C eller noe så har du små pupper. Du skrev at du har store (så store at de er større enn alle vennene dine sine). Så enten har de unormalt små pupper, eller så har du giga sammenlignet med vekt/høyde. Jeg er tykk nå, men da jeg hadde bmi på 19 brukte jeg B/C. Jeg hadde da SMÅ pupper. 

Anonymkode: 8ea3a...1d3

På vegne av folk med C-cup: Har man C-cup har man ikke små pupper. Man har ikke store, men SMÅ er de heller ikke 😜

Skrevet

Eg er 163 og veger 64 kg! Har ein BMI rett under overvekt, og eg trenar ikkje, så det er ingen muskler som gjer meg tyngre. Men eg har ingen planer om slanking! Eg ser heilt normal ut. 🥰

Skrevet

Jeg er 1,67. Veide tidligere 72 kilo. Bar de ekstra kiloene greit da de satt jevnt fordelt. Nå veier jeg 56 og trives bedre med det. Ser på bilder fra tidligere og kan se på spesielt ansiktet mitt at jeg så rund ut, selv om jeg ikke så spesielt tjukk ut.

Anonymkode: 8e7d2...28e

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, hvis du har C eller noe så har du små pupper. Du skrev at du har store (så store at de er større enn alle vennene dine sine). Så enten har de unormalt små pupper, eller så har du giga sammenlignet med vekt/høyde. Jeg er tykk nå, men da jeg hadde bmi på 19 brukte jeg B/C. Jeg hadde da SMÅ pupper. 

Anonymkode: 8ea3a...1d3

En c cup er IKKE SMÅ pupper

Anonymkode: 675a0...459

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 166 og veier 64 kg, og jeg er feit. Jeg er 10 kg mer enn jeg burde, og det vises godt. Særlig i ansiktet. 

Anonymkode: ad133...82a

Og jeg er 166 og 74 og er akkurat perfekt i mine øyne. Jeg er på min trivselsvekt, og føler meg bra. Ville absolutt ikke vært 10 kg lettere og ihvertfall ikke 20😳😳😳

Anonymkode: 59e7a...4b8

Skrevet

Jeg er 173 og veier 72 kg. Jeg er på vei nedover i vekt etter graviditeten. Jeg skal ned til 65 som er min idealvekt. ☺️

Anonymkode: 87e28...c53

Skrevet

Har en venninne som er 168 og 75 kg. Hun ser nydelig ut. Ikke mye fettprosent der. Flat mage osv. Hun trener stort sett hver dag og er opptatt av kosthold. Mye styrke. Mye muskler. Jeg er 164 og veier 15 kg mindre. Jeg trener ikke og alt legger seg på overkroppen, magen. Har i tillegg delte magemuskler. Så jeg ser feitere ut enn henne.

Anonymkode: 3071d...151

Skrevet

Jeg er 176 og 79 kg, bruker stort sett S i alle klær. Forstår ikke hvor det "ekstra" legger seg, magen er flat, rumpa liten og overkroppen helt gjennomsnittlig..

Anonymkode: 15dad...c9d

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 176 og 79 kg, bruker stort sett S i alle klær. Forstår ikke hvor det "ekstra" legger seg, magen er flat, rumpa liten og overkroppen helt gjennomsnittlig..

Anonymkode: 15dad...c9d

Hvordan er det mulig å bruke s når man er 176 høy? Jeg er og 176 og veier 65 kilo, og har ikke sjangs til å bruke s, det blir for kort og generelt for smått.

Anonymkode: 675a0...459

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 176 og 79 kg, bruker stort sett S i alle klær. Forstår ikke hvor det "ekstra" legger seg, magen er flat, rumpa liten og overkroppen helt gjennomsnittlig..

Anonymkode: 15dad...c9d

Hm, jeg er 174 cm høy og synes S blir for smått fordi de er laget til små damer. For kort på armene, for kort i livet osv, sitter ikke pent rett og slett.

Jeg hadde nok noen klær i S da jeg var rundt 60 kg, men da var det snakk om bukser med to lengder o.l. Da kunne jeg ha S i livet og lange bein f.eks  Men på min nåværende idealvekt som er litt høyere enn da jeg var helt ung, er jeg mellom 65 og 68 kg og bruker stort sett str 38 eller M.

Anonymkode: 11e4e...167

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det mulig å bruke s når man er 176 høy? Jeg er og 176 og veier 65 kilo, og har ikke sjangs til å bruke s, det blir for kort og generelt for smått.

Anonymkode: 675a0...459

Jeg er 178, veier 60kg og bruker S i mye, spesielt kjoler og overdeler er stort sett S eller XS. Men så har jeg brede hofter, og må ha truser i 42/L/XL. Har skjønt etter mye slit i prøverom at S ikke alltid er det samme fra butikk til butikk, eller til og med plagg til plagg.

Vekt og høyde på papiret sier fryktelig lite om hvordan man ser ut, altså. Noen kan være 160 høye, veie 70kg og fortsatt se tynnere ut enn ei på 170 og samme vekt. 

Det viktigste er at man er sunn, sterk, og trives i egen kropp. Kan vi ikke alle bare sette pris på andre og oss selv og takke for at vi ikke ser helt like ut? Det hadde vært kjedelig.

Anonymkode: 96fd0...4bf

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 178, veier 60kg og bruker S i mye, spesielt kjoler og overdeler er stort sett S eller XS. Men så har jeg brede hofter, og må ha truser i 42/L/XL. Har skjønt etter mye slit i prøverom at S ikke alltid er det samme fra butikk til butikk, eller til og med plagg til plagg.

Vekt og høyde på papiret sier fryktelig lite om hvordan man ser ut, altså. Noen kan være 160 høye, veie 70kg og fortsatt se tynnere ut enn ei på 170 og samme vekt. 

Det viktigste er at man er sunn, sterk, og trives i egen kropp. Kan vi ikke alle bare sette pris på andre og oss selv og takke for at vi ikke ser helt like ut? Det hadde vært kjedelig.

Anonymkode: 96fd0...4bf

Men jeg snakker ikke om forskjell i vekt, jeg spurte om hvordan det var mulig når man er 176 høy. Er man 176, så er man 176 høy.

Anonymkode: 675a0...459

Skrevet
På 2.5.2019 den 5.43, Anonym bruker skrev:

Dere som veier 56 kg og er nærmere 170 høy er ju helt på grensa til undervektig. Dere kan ikke ha noen som helst kvinnelige former?

 

Anonymkode: 4c71c...465

Jeg veier 57 kg og er 173. Jeg har veldig smal midje, middels store pupper (70D) og har trent hardt for å få en litt fyldig rumpe. Vil si at det er kvinnelige former😄

Anonymkode: 7342b...48b

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

En c cup er IKKE SMÅ pupper

Anonymkode: 675a0...459

Er ikke nødvendigvis cupen som avgjør hva som er stort eller smått, men størrelsen. Jeg har F-cup (!), men str. 70. De er ikke små, men absolutt ikke store mugger heller.

Anonymkode: 25b15...997

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke nødvendigvis cupen som avgjør hva som er stort eller smått, men størrelsen. Jeg har F-cup (!), men str. 70. De er ikke små, men absolutt ikke store mugger heller.

Anonymkode: 25b15...997

Og cup sier ikke noe om størrelse?

Anonymkode: 675a0...459

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og cup sier ikke noe om størrelse?

Anonymkode: 675a0...459

Det har jeg ikke sagt. Jeg sier derimot at cupen ikke nødvendigvis sier så MYE om størrelsen. Kan godt ha større pupper med C-cup enn med E-cup.

Anonymkode: 25b15...997

Skrevet

Jeg hadde skanning på treningssenteret, sånn fancy maskin som måler alt. Jeg holder på med trening og vektreduksjon. Iflg målinger på skjeletttetthet, muskler, vann, fett, bukfett osv, så regnet maskinen ut at jeg burde veie 74,5 kg. Jeg er 168 og veier nå 85 kg, gått ned 8,5 kg. Nå bruker jeg medium/ 30 i bukser og M/L/ 40 i overdeler. Sist jeg var rundt 75 kg så var helt vanlig, så gleder meg til det😊 Men spinkel blir jeg aldri. Så jeg tror ikke du er stor. Alle er ulike, de fleste på min høyde som er like som meg i bredden, veier gjerne 10 kg mindre enn meg.

Anonymkode: 027fb...bc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...