Gå til innhold

Gråtelur fungerte - en brannfakkel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oisann, motediagnose faktisk😂 Hervar det noen med lite peiling. Vi var hos manuellterapeut og etter første behandling var han allerede mye bedre. Trengte kun to så var han smertefri. Han hadde en tøff fødsel og det er vanlig med låsninger. Men det finnes jo utrolig og tragisk nok fortsatt slike som deg (og svigermor) som mener unger har bra av å ligge å gråte, helst for seg selv. Og skjønner ikke at det faktisk feiler barna noe om de stadig gråter. 

Hvordan vet du at det ikke var noe galt med din? Tviler på at du sjekket siden du mener slike ting er noe tull? Du tror en baby bare gråter på trass og for å lage støy? Gråt er språket deres, og de «snakker» ikke bare for å snakke når de er så små. Da er det babling de begynner med. Sikkert mange babyer som har slik mor som deg og bare må gråte fordi det er jo det babyer gjør liksom🙄😳

Anonymkode: d3b42...7f5

Det er ikke lenge siden det stod et langt stykke om at det ikke finnes noen forsking som sier at barn får noe ut av behandling hos manuellterapauter/fysioterapi. Men At det var blitt et hysteri. Jeg har benyttet meg av manuell terapi på mine to barn, men tenker meg nok om 2 ganger med 3 mann... 

Anonymkode: ee71b...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Jeg har tre barn. Den første gråt når han var sulten og det var hver tredje time om natten. Den andre var en sovebaby rett og slett som likte å sove mer enn å spise. Sov da fra kl20 til kl 12 neste dag. Tredjemann liker å gjøre ting han ikke har lov til. Det hjelper lite å si nei og frustrasjon øker. Ja han gråter og det er helt greit. Han må lære seg de sosiale kodene feks han får ikkelov til å velte TV. 

Anonymkode: e9deb...35f

En baby som velter TV? Wow...

Anonymkode: d3b42...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Jeg har tre barn. Den første gråt når han var sulten og det var hver tredje time om natten. Den andre var en sovebaby rett og slett som likte å sove mer enn å spise. Sov da fra kl20 til kl 12 neste dag. Tredjemann liker å gjøre ting han ikke har lov til. Det hjelper lite å si nei og frustrasjon øker. Ja han gråter og det er helt greit. Han må lære seg de sosiale kodene feks han får ikkelov til å velte TV. 

Anonymkode: e9deb...35f

Men gråt når man er sulten skjønner du jo er fordi den har et behov? Når man er våken eller ligger med babyen på samme rom hører man jo andre lyder den lager før den går over i gråt også når den er sulten. 

Anonymkode: d3b42...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke lenge siden det stod et langt stykke om at det ikke finnes noen forsking som sier at barn får noe ut av behandling hos manuellterapauter/fysioterapi. Men At det var blitt et hysteri. Jeg har benyttet meg av manuell terapi på mine to barn, men tenker meg nok om 2 ganger med 3 mann... 

Anonymkode: ee71b...4c4

😂 Ja, altså går man dit bare for å gå dit er det jo bare tull. Går man dit ved behov er det jo ikke tull. Det sier seg jo selv. At en artikkel påstår at barn generelt ikke får noe ut av behandling må jo bare være pinlig for forfatteren. Leter man finner man artikler som støtter det aller meste. Skummelt at mange fortsatt ikke har fått med seg det nye man har funnet ut som kan hjelpe de babyene som sliter med noe. Babyer skal bare skrike liksom, sånn er de bare. Nei, de er ikke det!🙄

Anonymkode: d3b42...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oisann, motediagnose faktisk😂 Hervar det noen med lite peiling. Vi var hos manuellterapeut og etter første behandling var han allerede mye bedre. Trengte kun to så var han smertefri. Han hadde en tøff fødsel og det er vanlig med låsninger. Men det finnes jo utrolig og tragisk nok fortsatt slike som deg (og svigermor) som mener unger har bra av å ligge å gråte, helst for seg selv. Og skjønner ikke at det faktisk feiler barna noe om de stadig gråter. 

Hvordan vet du at det ikke var noe galt med din? Tviler på at du sjekket siden du mener slike ting er noe tull? Du tror en baby bare gråter på trass og for å lage støy? Gråt er språket deres, og de «snakker» ikke bare for å snakke når de er så små. Da er det babling de begynner med. Sikkert mange babyer som har slik mor som deg og bare må gråte fordi det er jo det babyer gjør liksom🙄😳

Anonymkode: d3b42...7f5

Vi brukte barnelege som er spesialutdannet i nettop BARN. Ingen diagnoser. Bare urolig baby. Og det finnes slike som deg- som tror på alt😉

Anonymkode: 5130d...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂 Ja, altså går man dit bare for å gå dit er det jo bare tull. Går man dit ved behov er det jo ikke tull. Det sier seg jo selv. At en artikkel påstår at barn generelt ikke får noe ut av behandling må jo bare være pinlig for forfatteren. Leter man finner man artikler som støtter det aller meste. Skummelt at mange fortsatt ikke har fått med seg det nye man har funnet ut som kan hjelpe de babyene som sliter med noe. Babyer skal bare skrike liksom, sånn er de bare. Nei, de er ikke det!🙄

Anonymkode: d3b42...7f5

Må være pinlig for deg som ikke greier å lese forskning før de går og knekker og tøyer på babyen.

Anonymkode: 5130d...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi brukte barnelege som er spesialutdannet i nettop BARN. Ingen diagnoser. Bare urolig baby. Og det finnes slike som deg- som tror på alt😉

Anonymkode: 5130d...3f2

Hehe, ja du får nå tro det du vil. Ikke jeg som ikke greide stille behovene til baby. Håper du takler andre aldere bedre! 

Anonymkode: d3b42...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må være pinlig for deg som ikke greier å lese forskning før de går og knekker og tøyer på babyen.

Anonymkode: 5130d...3f2

Eh.. nå driter du deg ut😂 Fordi du har greid å Google deg til EN artikkel som påstår det ikke hjelper så mener du DET er sannheten? 😂 Du kommer til å gå på mange smeller om du ikke er litt mere kritisk og bruker eget hode. 

Anonymkode: d3b42...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. nå driter du deg ut😂 Fordi du har greid å Google deg til EN artikkel som påstår det ikke hjelper så mener du DET er sannheten? 😂 Du kommer til å gå på mange smeller om du ikke er litt mere kritisk og bruker eget hode. 

Anonymkode: d3b42...7f5

Har tre voksne og to mindre barn som alle har greid seg bra. Så jeg tror jeg tar det med stor ro jeg😃. Så mange smeller kommer jeg nok ikke til å gå på. 

Anonymkode: 5130d...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forskjell på et barn som gråter i trassalder, og en baby som gråter seg i søvn. 

Hilsen en annen anonym

Anonymkode: 0b81d...e70

Jeg er faktisk imor gråtekur men måtte bare få frem ath or mye babyen gråter/sover gjennom natta/krever av foreldrene om dagene avhenger av h ordan babyen er/karaktertrekk. Mine to eldste barn lærte å ikke røre tven veldig tidlig. Ordet ja og nei lærte de rundt ettårsalderen. Tredjemann er en helt annen person. Han er fysisk sterkere og større, og ordet nei er noe som vurderes. 

Anonymkode: e9deb...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh.. nå driter du deg ut😂 Fordi du har greid å Google deg til EN artikkel som påstår det ikke hjelper så mener du DET er sannheten? 😂 Du kommer til å gå på mange smeller om du ikke er litt mere kritisk og bruker eget hode. 

Anonymkode: d3b42...7f5

 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har tre voksne og to mindre barn som alle har greid seg bra. Så jeg tror jeg tar det med stor ro jeg😃. Så mange smeller kommer jeg nok ikke til å gå på. 

Anonymkode: 5130d...3f2

Ikke kupp tråden min a!

;)

sikker på at dere er gode foreldre begge to. :) Pust med magen. 

Anonymkode: 50907...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi måtte det samme her, var grusomt,men funket etter noen dager. bra for alle sammen

Anonymkode: 3c657...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 20.34, Anonym bruker skrev:

 

Ikke kupp tråden min a!

;)

sikker på at dere er gode foreldre begge to. :) Pust med magen. 

Anonymkode: 50907...e4f

😂😂😘. Deilig og sove på natta iallefall. Både for barn og foreldre 👍🏻

Anonymkode: 5130d...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...