Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Og Anne Briths historie. Er dere nysgjerrig på innholdet i boka?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 På ingen måte. Jeg var i fb gruppe med henne, og dama er ikke rett skutt sammen. Det virket som om hun næret på drama, og ble krenket av alt. ... og denne påstanden viser jo litt av det. Basert på egen erfaring så tviler jeg ikke. https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ Anonymkode: d282a...ccc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Jeg kaster hverken bort tid eller penger på den dama. Hun virker til å være helt ute av stand til å si et sant ord og det irriterer meg grønn at media gir henne en arena å spille offer på. Jeg mener at hun er den minst likende personen som er i media, inkludert Sylvi Listhaug og Trond Giske. Anonymkode: 427d9...e6d
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kaster hverken bort tid eller penger på den dama. Hun virker til å være helt ute av stand til å si et sant ord og det irriterer meg grønn at media gir henne en arena å spille offer på. Jeg mener at hun er den minst likende personen som er i media, inkludert Sylvi Listhaug og Trond Giske. Anonymkode: 427d9...e6d Oi, det var harde ord, spesielt ifht Giske.
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: På ingen måte. Jeg var i fb gruppe med henne, og dama er ikke rett skutt sammen. Det virket som om hun næret på drama, og ble krenket av alt. ... og denne påstanden viser jo litt av det. Basert på egen erfaring så tviler jeg ikke. https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ Anonymkode: d282a...ccc Kjenner ikke til det du sier og har lest denne: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ jeg har bare sett henne på TV og synes at hun virker søt. Hun har selv blitt mobbet, andre har truet med barnevern og hun valgte tilslutt å legge ned bloggen. Hvem er det som er offeret her, sånn egentlig?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Havfruene skrev: Kjenner ikke til det du sier og har lest denne: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ jeg har bare sett henne på TV og synes at hun virker søt. Hun har selv blitt mobbet, andre har truet med barnevern og hun valgte tilslutt å legge ned bloggen. Hvem er det som er offeret her, sånn egentlig? Dama er skummel og næres av konflikter. Hun er ikke noe offer, hun er gansk nært opp til det stikk motsatte, faktisk. Anonymkode: 427d9...e6d
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, Havfruene skrev: Kjenner ikke til det du sier og har lest denne: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ jeg har bare sett henne på TV og synes at hun virker søt. Hun har selv blitt mobbet, andre har truet med barnevern og hun valgte tilslutt å legge ned bloggen. Hvem er det som er offeret her, sånn egentlig? Jeg håper det ikke ble med truslene om barnevern (selv om det selvsagt ikke skal brukes som en trussel). Jeg håper alle foreldre som utleverer barna sine blir gransket, og det blir vurdert om de har den vurderingsevnen og evnen til å beskytte barna som omsorgspersoner bør ha. Anonymkode: 9f0ea...d1c
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper det ikke ble med truslene om barnevern (selv om det selvsagt ikke skal brukes som en trussel). Jeg håper alle foreldre som utleverer barna sine blir gransket, og det blir vurdert om de har den vurderingsevnen og evnen til å beskytte barna som omsorgspersoner bør ha. Anonymkode: 9f0ea...d1c Isåfall er hun ikke alene om å eksponere barna sine for sosiale medier. Meldinger til henne lyder som: Håper at du gjør ende på livet ditt, eller du ser gammel ut, håper at du snart dør. Synes dere at dette er verdig?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, Havfruene skrev: Isåfall er hun ikke alene om å eksponere barna sine for sosiale medier. Meldinger til henne lyder som: Håper at du gjør ende på livet ditt, eller du ser gammel ut, håper at du snart dør. Synes dere at dette er verdig? Derfor skrev jeg at jeg håper alle foreldre som utleverer barna sine blir gransket, og at det blir nøye vurdert om de er skikket som omsorgspersoner. Hvorfor i all verden stiller du meg det siste spørsmålet? Anonymkode: 9f0ea...d1c
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 14 minutter siden, Havfruene skrev: Kjenner ikke til det du sier og har lest denne: https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/ jeg har bare sett henne på TV og synes at hun virker søt. Hun har selv blitt mobbet, andre har truet med barnevern og hun valgte tilslutt å legge ned bloggen. Hvem er det som er offeret her, sånn egentlig? Du burde virkelig sette deg bedre inn i saken Anonymkode: 5a8df...99b
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du burde virkelig sette deg bedre inn i saken Anonymkode: 5a8df...99b Mener du at hun fortjener meldinger som: Vi håper at du snart dør, eller tar ditt eget liv.
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #12 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Derfor skrev jeg at jeg håper alle foreldre som utleverer barna sine blir gransket, og at det blir nøye vurdert om de er skikket som omsorgspersoner. Hvorfor i all verden stiller du meg det siste spørsmålet? Anonymkode: 9f0ea...d1c Følte du deg truffet? Isåfall, det var ikke rettet til deg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #13 Skrevet 30. mars 2019 6 minutter siden, Havfruene skrev: Mener du at hun fortjener meldinger som: Vi håper at du snart dør, eller tar ditt eget liv. Ikke meg du spør her, men dette svaret vet du jo svaret på selv. Ingen som har hevdet at det er ok å sende slike meninger. Merkelig at du, som er så oppgitt over påstått manglende intelligensen på forumet, greier å lire ut av deg dette spørsmålet... Anonymkode: 44856...77a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #14 Skrevet 30. mars 2019 2 minutter siden, Havfruene skrev: Mener du at hun fortjener meldinger som: Vi håper at du snart dør, eller tar ditt eget liv. Det har jeg ikke sagt. Men hun er helt gal, truer og trakasserer folk. Henger folk ut med fullt navn på bloggen sin. Anonymkode: 5a8df...99b
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #15 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke meg du spør her, men dette svaret vet du jo svaret på selv. Ingen som har hevdet at det er ok å sende slike meninger. Merkelig at du, som er så oppgitt over påstått manglende intelligensen på forumet, greier å lire ut av deg dette spørsmålet... Anonymkode: 44856...77a Men da er vi vel enig da?
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #16 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg ikke sagt. Men hun er helt gal, truer og trakasserer folk. Henger folk ut med fullt navn på bloggen sin. Anonymkode: 5a8df...99b Kan godt hende at hun henger andre ut men ingen fortjener slike meldinger.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #17 Skrevet 30. mars 2019 6 minutter siden, Havfruene skrev: Men da er vi vel enig da? Likevel merkelig at du som skryter av intelligensen din må stille slike spørsmål som du gjorde over... Anonymkode: 44856...77a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #18 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, Havfruene skrev: Kan godt hende at hun henger andre ut men ingen fortjener slike meldinger. Hvorfor forsvarer du henne? Anonymkode: 5a8df...99b
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Likevel merkelig at du som skryter av intelligensen din må stille slike spørsmål som du gjorde over... Anonymkode: 44856...77a Må man være intelligent for å stille spørsmål om mobbing og oppfordring til selvmord?
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #20 Skrevet 30. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor forsvarer du henne? Anonymkode: 5a8df...99b Det handler ikke om forsvar, det handler kun om mobbing og det å henge andre ut. Jeg synes ikke at noen fortjener de meldingene hun har mottatt!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #21 Skrevet 30. mars 2019 8 minutter siden, Havfruene skrev: Det handler ikke om forsvar, det handler kun om mobbing og det å henge andre ut. Jeg synes ikke at noen fortjener de meldingene hun har mottatt! Ingen fortjener slike meldinger. Ferdig med det. Hva mener du om at den dama selv står bak mye trakassering på nett av andre, gjerne navngitte personer, på nett? Anonymkode: 44856...77a
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #22 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, Havfruene skrev: Jeg aner ikke hva hun har gjort dere, men ingen fortjener oppfordringer til selvmord. Er du uenig? Isåfall legger jeg ALL min sympati hos henne og hennes familie. Du totalt ignorer den oppførselen hun selv har. Anonymkode: 5a8df...99b
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #23 Skrevet 30. mars 2019 23 minutter siden, Havfruene skrev: Følte du deg truffet? Isåfall, det var ikke rettet til deg. Truffet? Hvordan skulle jeg føle meg truffet av et spørsmål? Anonymkode: 9f0ea...d1c
Gjest Havfruene Skrevet 30. mars 2019 #24 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du totalt ignorer den oppførselen hun selv har. Anonymkode: 5a8df...99b Misforstå meg rett, men mener du at hun fortjener å dø? Altså, du mener at hun bør ta sitt eget liv?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2019 #25 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, Havfruene skrev: Misforstå meg rett, men mener du at hun fortjener å dø? Altså, du mener at hun bør ta sitt eget liv? Nå må du slutte å legge ord i munnen min Anonymkode: 5a8df...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå