Gå til innhold

Overgriper i familien


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir litt nysgjerrig på hva som får hele familien til å tro på hans uskyld når han er dømt og har fått en såpass streng straff? Synes også det er rart både at familien forventer at du skal besøke han, fengsel eller ikke, og hele greia med julekortet!

Anonymkode: 4ef3a...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva ville du gjort dersom en i nær familie ble dømt for overgrep?

Broren til min mann sitter inne for overgrep mot en 10 år gammel jente. Han nekter straffskyld og er dømt til 6,5 års fengsel.

Familien hans inkludert min mann tror han er uskyldig. Mens jeg er litt mer usikker, jeg har mer tro på rettsystemet og mener de skal ha funnet noe siden de har gitt han dom. Selv sier han at det ikke er funnet noe bevis, og at de har dømt han bare på "tullpratet" hennes. De har også funnet noen linker på dataen hans hvor han har vært i kontakt med andre mødre for å se om de har unge jentebarn. (dette sier de at mediene har spunnet opp).

Uansett, poenget er. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Svigermor er allerede på meg fordi jeg ikke har besøkt han i fengsel. Jeg er redd det kommer til å bli et helvete om jeg så mye som ytrer at jeg er i tvil. Og hva skjer når han kommer ut? skal jeg da la de ta med datteren min for å feire jul/bursdager osv. Skal jeg bli med så de ikke har datteren min alene uten meg? Jeg stoler ikke på han, jeg vet jo at han ikke får gjort noe eller hatt barnet mitt alene, aller helst skulle jeg holdt datteren min langt unna han. Men, min mann tror jo han er uskyldig og vil selvfølgelig ha med datteren våre på sammenkomster frem i tid der han vil være tilstede.  Skal jeg nekte, og snu hele svigerfamilien i mot meg? La det ødelegge forholdet til meg og mannen min? Jeg blir gal. Ikke får jeg snakke med noen om det heller, fordi det skal selvfølgelig ikke komme ut. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Når vi vet hvor mye det tar for en mann å bli dømt for overgrep, så skal man virkelig ta alvorlig de ytterst få dommene som finnes altså. 

Jeg hadde aldri latt datteren min dra på sammenkomster med denne fyren. Her kan du være veldig tydelig. Om svigerfamilien din synes du er urimelig er tungt og vanskelig, men det er viktig at gangsperren deres ikke setter nye barn i fare senere. 

Jeg hadde nektet faren til barnet mitt å ha datteren min i nærheten av en sånn fyr. Jeg hadde sloss med nebb og klør. Dette er sånt du kan få full omsorg for, om du kan vise i en ev. barnefordelingssak at far er villig til å sette datteren sin i fare, fordi han mangler refleksjonsevne. Nå vil du kanskje ikke skille deg over dette. Det blir jo å dra det langt, men for meg hadde dette vært en absolutt deal breaker. Man må beskytte barna sine. 

Anonymkode: 3d34d...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna dine skal selvsagt aldri være alene med han i huset. Og da mener jeg aldri, så da må du følge etter hvis hun skal på do etc. Dette må du forklare mannen din, og kanskje han er enig i at dette både blir stressende for dere og synlig for familien.

Du trenger ikke å besøke han i fengselet.

Men jeg ville holdt lav profil her. Svigerfamilien din er i krise, i slike situasjoner er det fint med en de kan være sinte på. Ikke la det bli deg.

Anonymkode: 6e008...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir litt nysgjerrig på hva som får hele familien til å tro på hans uskyld når han er dømt og har fått en såpass streng straff? Synes også det er rart både at familien forventer at du skal besøke han, fengsel eller ikke, og hele greia med julekortet!

Anonymkode: 4ef3a...0e3

De har et sinnsykt familiebånd.. De står sammen, og hvis han sier han ikke har gjort noe så har han ikke gjort noe. 

Ingen av de som tenker at det er litt lenge med 6,5 års dom for noe som bare er kanskje kanskje ikke.. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når han er dømt til 6,5 år i fengsel, da er det ikke lite han har gjort. Jeg vil anta at han har hatt to rettsrunder?

Hvis også lagretten fant han skyldig, da er det jo ikke tvil. Og hvis han ikke anket en tingrettsdom, da sier jo det også sitt.

Jeg anbefaler deg å finne hele dommen(e) i lovdata og les hele dommene. Da vet du hva retten faktisk har hatt av beviser og hvorfor han er dømt som han er. Så får du mannen din også til å lese dommen(e).

Det er forsåvidt ganske normalt at de nærmeste ikke vil tro at en av deres kjære kan ha gjort noe slikt. Det er jo en av problemene i slike saker, selv når barn sier fra så har man så vanskelig for å tro at det kan være sant at mange heller velger å tro at det bare er fantasi fra barnets side. I tillegg er det jo veldig skambelagt med pedofili, noe som gjør det enda verre for de rundt.

At familien ikke ønsker at det han har gjort skal komme ut, det er forståelig. Men les dommen(e) i sin helhet, få mannen din til å lese dem også. Og så tar du det derfra. Om hele dommene ikke ligger ute på nett så kan du bestille dem.

Å ta med et barn til fengselet for å besøke et familiemedlem som sitter inne for overgrep mot barn, det er altså så tankeløst som det kan bli. Det er nesten så jeg mistenker at familien hans da bruker deres barn som et "alibi" på hans påståtte uskyld. Det hadde jeg ikke greid å takle.

Anonymkode: eeb59...769

Takk for svar. Hvor kan jeg bestille det? Det er helt uaktuelt at hverken jeg eller barnet skal besøke han. 

Han har hatt flere runder med retten ja.,og tror det nå er sånn at han ikke får anket flere ganger. Så det vil kanskje si at han har vært i alt han kan av det du nevner over her?.. 

Mannen min sier at han selv har sagt at advokaten har sagt at det er over 50% som sitter uskyldig dømt og at de ikke har noe på han. Jeg tror jo han sier alt det her for å snurre huet rundt på de.. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt barna og meg selv unna. Jeg hadde ikke klart å oppføre meg rundt et menneske som hadde utført slike handlinger. Og til dere som ikke forstår hvorfor familien tror han er uskyldig: det er helt vanlig. Folk er uendelig naive og overbeskyttende når det kommer til seg og sitt. Min familie gjør ikke sånn og bla bla. Har selv opplevd en familiekonflikt der halve familien trodde tiltalte var uskyldig og halve trodde tiltalte var skyldig tross innrømmelse fra gjerningsmannen. 

Anonymkode: 31776...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når vi vet hvor mye det tar for en mann å bli dømt for overgrep, så skal man virkelig ta alvorlig de ytterst få dommene som finnes altså. 

Jeg hadde aldri latt datteren min dra på sammenkomster med denne fyren. Her kan du være veldig tydelig. Om svigerfamilien din synes du er urimelig er tungt og vanskelig, men det er viktig at gangsperren deres ikke setter nye barn i fare senere. 

Jeg hadde nektet faren til barnet mitt å ha datteren min i nærheten av en sånn fyr. Jeg hadde sloss med nebb og klør. Dette er sånt du kan få full omsorg for, om du kan vise i en ev. barnefordelingssak at far er villig til å sette datteren sin i fare, fordi han mangler refleksjonsevne. Nå vil du kanskje ikke skille deg over dette. Det blir jo å dra det langt, men for meg hadde dette vært en absolutt deal breaker. Man må beskytte barna sine. 

Anonymkode: 3d34d...5ed

Det verste er at da jeg sa at jeg vet ikke hvordan jeg vil forholde meg til jul osv hvis han skal være der fremover, så sa mannen min 'jeg skal høre hvordan han vil ha det'... Hallo? Så de står såpass sterk sammen, at jeg er redd dette kan drive forholdet i dass.

Han har sitti inne i over 1 år nå, det er først nå jeg må dele med noen. For mye tankekjør om fremtid og hva han egentlig har gjort

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Han virker jo ikke helt.....skarp? Er det noen omstendigheter her? Er han ikke helt "som han skal"?

Han har ingen diagnose nei, kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen.. 

Han har alltid vært merkelig. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har ingen diagnose nei, kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen.. 

Han har alltid vært merkelig. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Noe må det være ja. Uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Hvor kan jeg bestille det? Det er helt uaktuelt at hverken jeg eller barnet skal besøke han. 

Han har hatt flere runder med retten ja.,og tror det nå er sånn at han ikke får anket flere ganger. Så det vil kanskje si at han har vært i alt han kan av det du nevner over her?.. 

Mannen min sier at han selv har sagt at advokaten har sagt at det er over 50% som sitter uskyldig dømt og at de ikke har noe på han. Jeg tror jo han sier alt det her for å snurre huet rundt på de.. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Ta kontakt med det retten som sakene gikk i, eller nærmeste kontor.

https://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/oslo--tingrett/om-domstolen/offentlighet-og-innsyn/ny-side/

Husk å be om både tingrettsdommen og lagmannsrettdommen. Da vil du se første rettssak, hva han ble dømt for der. Og så vil du se hvorfor dommen ble opprettholdt i lagmannsretten.

Det virker som om han manipulerer omgivelsene sine veldig. Det sier seg selv at ikke 50 % av de som dømmes for seksuelle overgrep mot barn er uskyldig. Det er svært vanskelig å ha gode nok beviser i slike saker, så når han er dømt i to rettsinnstanser så er det kun en bittebitteliten teoretisk sjanse for at han ikke har gjort det han har gjort. Men når han dømmes i begge rettsinnstansene så tror jeg ikke det er noen tvil om at han er uskyldig. Det at han kommer med slike påstander til familien sin er også med på å bygge opp under det, mener jeg. Om halvparten av alle pedofile/overgripere mot barn satt uskyldig fengslet ville Norge hatt et hav av saker mot seg i menneskerettighetskommisjonen. Det har vi ikke.

At familien hans velger å tro på hans underlige påstander synes jeg er bekymringsverdig, at de ikke tenker selv. Det er bekymringsverdig for den dagen han kommer ut av fengselet igjen, for da er det også stor sannsynlighet for at de ikke vil sikre barna i familien godt nok - for de nekter jo for at han har gjort det han har gjort, ergo er han heller ingen risiko for barn. Det er veldig skummelt. Enten så må denne familien være ressurssvak, eller så tror jeg at det kanskje er mer grums i den familien enn hva du vet.

Anonymkode: eeb59...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta kontakt med det retten som sakene gikk i, eller nærmeste kontor.

https://www.domstol.no/no/Enkelt-domstol/oslo--tingrett/om-domstolen/offentlighet-og-innsyn/ny-side/

Husk å be om både tingrettsdommen og lagmannsrettdommen. Da vil du se første rettssak, hva han ble dømt for der. Og så vil du se hvorfor dommen ble opprettholdt i lagmannsretten.

Det virker som om han manipulerer omgivelsene sine veldig. Det sier seg selv at ikke 50 % av de som dømmes for seksuelle overgrep mot barn er uskyldig. Det er svært vanskelig å ha gode nok beviser i slike saker, så når han er dømt i to rettsinnstanser så er det kun en bittebitteliten teoretisk sjanse for at han ikke har gjort det han har gjort. Men når han dømmes i begge rettsinnstansene så tror jeg ikke det er noen tvil om at han er uskyldig. Det at han kommer med slike påstander til familien sin er også med på å bygge opp under det, mener jeg. Om halvparten av alle pedofile/overgripere mot barn satt uskyldig fengslet ville Norge hatt et hav av saker mot seg i menneskerettighetskommisjonen. Det har vi ikke.

At familien hans velger å tro på hans underlige påstander synes jeg er bekymringsverdig, at de ikke tenker selv. Det er bekymringsverdig for den dagen han kommer ut av fengselet igjen, for da er det også stor sannsynlighet for at de ikke vil sikre barna i familien godt nok - for de nekter jo for at han har gjort det han har gjort, ergo er han heller ingen risiko for barn. Det er veldig skummelt. Enten så må denne familien være ressurssvak, eller så tror jeg at det kanskje er mer grums i den familien enn hva du vet.

Anonymkode: eeb59...769

Helt enig i denne!!🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle mennesker har gode og dårlige sider. Dette er nok hans dårligste. Han ksn være en grei og hyggelig mann ellers.

Jeg tror du skal forsøke å se og foksere mest på de andre sidene. Du kan hate det han har gjort og fortsatt ha det hyggelig med ham i andre settinger. Han er familie og da tror jeg du gjør best i å lære å akseptere ham, samtidig som du vet at han ikke under noen villkår skal få mulighet til å gjøre datteren din noe.

Anonymkode: ed6c8...1a0

Jeg prøver å se det gode i de fleste. Men ikke faen om jeg sitter meg ned å sosialiserer over en kopp kaffe, med en dømt pedofil. 

( ikke hi)

Anonymkode: 668ce...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som andre her har sagt - ta kontakt med retten hvor han ble dømt og be om å få tilsendt dommen. Jeg har gjort det en gang og da gikk kommunikasjonen pr. mail. Fikk hele dommen tilsendt på mail etter kort tid. Da får du selv lest alle bevisene og gjort deg opp en mening. 

Uansett, skyldig eller ikke - jeg ville aldri latt denne mannen sosialiseres med mine barn. Du trenger ikke gå i noen "krig" med svigers, men jeg ville vært veldig hardt på dette med mannen din. Gi han klar og tydelig beskjed om at du har lest dommen og du tar INGEN sjanser med dine barn. De skal aldri, under noen omstendigheter, være alene med denne dømte mannen. Så får heller mannen ta seg av snakken med svigerfamilien. Det er ikke din jobb å forsvare at du vil beskytte dine barn! Stå på ditt, du skal faen ta ikke behøve å feire jul med denne mannen. Det er barna som står i fokus her og det får du legge klart for mannen din. Jeg hadde heller skilt meg enn å sette barna mine i potensiell fare. 

Når det er sagt, så kjenner jeg faktisk til flere familier hvor menn er dømt for overgrep og hvor familien støtter mennene. Jeg blir helt kvalm av det. Min bestefar er dømt for omfattende seksuelle overgrep mot alle sine 7 barn og har sittet inne for det i flere år. Men alle behandler han som en "vanlig" pappa og bestefar! Jeg bare forstår det ikke i det hele tatt. Må bare poengtere at jeg har brutt all kontakt, treffer han aldri og han får ikke så mye som nærme seg mine egne barn. Men jeg kjenner til flere tilfeller og det er helt sinnsykt. Jeg ser smilende familiebiler på Facebook av dame, mann og barn hvor mannen har permisjon fra fengsel for overgrep begått mot barna.. Jeg blir kvalm. Jeg vet ikke om folk ikke forstår, nekter å innse fakta, eller bare rett og slett gir faen? Uansett, dette er faktisk ikke så uvanlig som folk tror (dessverre). 

Anonymkode: 24b23...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er leit for deg og familien HI. Synes du har fått mange gode svar. Hold banet ditt og alle andre barn langt unna denne mannen.

At svigerfamilien din fortsatt tror ham sier vel og litt om at de kanskje er litt enkle, noe jeg tror kjennetegner en del pedofile miljøer. Og han er jo deres sønn uansett hva som har skjedd.

Jeg tro og at du skal lese dommen så vil du nok forstå mer av hva som ligger bak.

Anonymkode: 8e9d1...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man får ikke 6,5 år i fengsel på indisier, altså. 

Her må du sette barnet ditt først og gi beskjed om at hun aldri skal være alene med han, ikke i to minutt engang. 

Jeg hadde tatt kampen med familien, han er skyldig i en av de verste forbrytelser som finnes og da kan man ikke stikke hodet i sanden og ikke forholde seg til at han er et svin. 

Jeg hadde selvsagt aldri besøkt han i fengsel. 

Anonymkode: 5e51e...7b7

Folk har blitt dømt til 21 år for drap på indisier, så det du skriver der er rett og slett feil. 

Anonymkode: 23e2c...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn sak i familien nå, litt perifer, men samtidig er det tette bånd mellom noen. Denne mannen fikk 9,5 år, og han bedyrer at han er uskyldig, og de fleste i familien velger å tro han, de klarer ikke å tro at han har gjort det fæle han er dømt for. Jeg derimot tror på det, mtp alt som kom frem under rettsaken, det som har stått i media, samt ting jeg har hørt utenom, gjør at jeg ikke klarer å tro på at han er uskyldig. Han har fullstendig ødelagt livet til en jente, og det er umulig at hun har diktet opp alt dette, alle problemene hun har, at hun er innlagt, må ligges i belter osv, det er helt umulig å ikke tro på det. Og jeg kjenner jeg blir sint på min familie som velger å tro på han, jeg blir kvalm av hele mannen og jeg håper han råtner i fengselet! Nå blir det ankesak, og jeg bare ber om at dommen blir strengere, hvertfall ikke mildere!

Så jeg vet på en måte hvordan du har det, men jeg har ikke så mange råd å komme med. Jeg syns familien din burde respektere deg og det du føler ang dette. 

Anonymkode: 8adf5...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk har blitt dømt til 21 år for drap på indisier, så det du skriver der er rett og slett feil. 

Anonymkode: 23e2c...2b7

Det stemmer det, men sannsynligheten er ytterst minimal for at det er et justismord. Når den dømte i tillegg forer familien med usannheter om dømmingen i slike saker, da er det enda større grunn for å tro at han er skyldig.

Det stilles så strenge krav til slike saker at selv om det er en ytterst minimal sjanse for at justismord kan skje, så er det lite sannsynlig at det er det det er her.

Anonymkode: eeb59...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer det, men sannsynligheten er ytterst minimal for at det er et justismord. Når den dømte i tillegg forer familien med usannheter om dømmingen i slike saker, da er det enda større grunn for å tro at han er skyldig.

Det stilles så strenge krav til slike saker at selv om det er en ytterst minimal sjanse for at justismord kan skje, så er det lite sannsynlig at det er det det er her.

Anonymkode: eeb59...769

Jeg har absolutt ingen formening om hva som har skjedd i denne saken. Jeg påpeker bare at i flere drapssaker i Norge har dom falt utelukkende på indisier. Det finnes dessverre også eksempler på at dommer basert på indisier har vært justismord.

Anonymkode: 23e2c...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har absolutt ingen formening om hva som har skjedd i denne saken. Jeg påpeker bare at i flere drapssaker i Norge har dom falt utelukkende på indisier. Det finnes dessverre også eksempler på at dommer basert på indisier har vært justismord.

Anonymkode: 23e2c...2b7

Og nettopp derfor har jeg og andre anbefalt HI å lese begge dommene denne mannen har fått slik at hun kan se hvilke beviser retten mener den har for å dømme ham i begge instanser.

Anonymkode: eeb59...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting skal jeg si deg - en jente på 10 år er IKKE slem eller gal. Her er familien totalt blind og evneveike som velger å feie noe så alvorlig bort. Det er meeeget sjeldent folk blir uskyldig dømt for overgrep, selv om det skjer ja! Men det er ikke ofte.

min overgriper fikk SÅVIDT en dom på seg i lagmannsretten, selv om han ble dømt utenfor enhver rimelig tvil i tingretten med enstemmig jury. 

Følg magefølelsen og vern om barnet ditt. Hvis familien hans er villig til å lage et helvete fordi du ikke føler deg komfortabel med at barnet ditt noensinne skal være rundt han og ikke vil ha noe med han å gjøre, så får det bare være. Du må være den ansvarsfulle og fornuftige foreldren (faren virker dessverre ikke veldig oppegående) og sette barnet ditt først og beskytte henne. Snakk gjerne med en lege og luft bekymringene dine og få henvisning til noen du kan snakke med om dette for det er ikke lett med et nært familiemedlem som overgriper og en familie som støtter han slik de gjør.

Anonymkode: 6ac91...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som de over her skriver og ta kontakt med domstolen hvor han ble dømt og be om begge dommene.

 

Var mannen din eller familien tilstede i noen av rettssakene?

Utifra hvordan du skriver her så er infoen de har kun fra broren og det vil jeg si er svært lite troverdig.

Å svartmale en liten jente på den måten får bare broren til å fremstå skyldig spør du meg.

Hvilket forhold hadde han til denne jenta?

 

Enhver oppegående uskyldig person i en slik situasjon hadde aldri turt å ytre at d svar fornærmet over manglende besøk, tvert imot skammet seg og vært livredd for at man skulle tro de var skyldige.

 

Her må du beskytte barnet/barna dine og sørge for at du selv alltid er tilstede om han er tilstede når han slipper ut/er på permisjon.

Jeg hadde nok derimot ikke villet være rundt han idet hele tatt, uansett hvor mye konflikt dette hadde skapt.

 

Har du spurt mannen din hvorfor han er overbevist om at broren er uskyldig når han har fått en så "lang" straff i to rettsrunder?

Få tak i dommene og tving mannen din til å lese gjennom dem etter at duhar gjort det.

Det er rett og sett uhørt å gå med skylapper når man har barn Ien slik situasjon, det er vel svært få som faktisk ville trodd noen i nær familie ville begått overgrep mot barn.

Derfor må man lese seg opp på dommen.

I ditt tilfellet ville jeg nok utfordret personen til å ta en løgndetektortest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man får ikke 6,5 år i fengsel på indisier, altså. 

Her må du sette barnet ditt først og gi beskjed om at hun aldri skal være alene med han, ikke i to minutt engang. 

Jeg hadde tatt kampen med familien, han er skyldig i en av de verste forbrytelser som finnes og da kan man ikke stikke hodet i sanden og ikke forholde seg til at han er et svin. 

Jeg hadde selvsagt aldri besøkt han i fengsel. 

Anonymkode: 5e51e...7b7

Det skal svært mye til for å bli dømt for noe slikt.

Kan du ikke kontakte Tingretten og be om utskrift av dommen? https://www.domstol.no/en/Enkelt-domstol/Oslo-District-Court/pressetjenester/offentlighet-og-innsyn/kan-jeg-fa-tilsendt-en-dom-i-en-straffesak/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine svar. Jeg har nå fått tilsendt på mail den siste dommen, han har vært i både tingretten og lagmannsretten, anket til høyesterett og ble avslått. Det står helt sjuke ting, det verste er at jeg er redd for at mannen min vil si at hun jenta bare finner opp alt sammen. Ikke at jeg tror at et barn på 10 kan fortelle så detaljert som det fremgår i papirene. Det er også funnet bevis for at han har kontaktet mindreårige på nett under falsk profil for å få de til å sende nakenbilder. Han har tydeligvis vært anmeldt flere ganger for dette. Han hadde nektet for flere av epostadressene adressene, men da det ble fremlagt bevis hadde han vedkjent det. Dette stod i avisen så den artikkelen skal jeg sende mannen min (som kommer til å si jeg driver heksejakt) 

Uavhengig av om mannen min tror han har gjort det eller ikke bør det være nok bare det at han har forsøkt å få småjenter til å sende han nakenbilder. For meg nå er det helt umulig å skulle være på samme sted som denne mannen, jeg vil ikke en gang at han skal ha muligheten til å se på datteren min. Svigermor kommer til å steile, and there Will be hell. Det er vondt å være den eneste som innser sannheten og kjipt å få hele den familien mot meg. Jeg har en datter, hun er min førstepri, jeg har ikke råd til å ta en sjans. At pappaen ikke ser dette (!) 

Hi

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de tror han er uskyldig så får de faktisk bare tro dette... Og her må du ta et valg. Jeg ville gått ifra mannen hvis han bastant mente mannen var uskyldig hvis dette var mest sannsynlig at han er skyldig utifra hva du sier. MEN.... barnevernet har vell snakket med dere? Andre tilfeller hvor det er misbruk mot barn som jeg vet om blir andre fortsatte til mindreårige barn innkalt til møte for å bli orientert rundt akkurat denne problemstillingen din...

Anonymkode: cc6e3...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de tror han er uskyldig så får de faktisk bare tro dette... Og her må du ta et valg. Jeg ville gått ifra mannen hvis han bastant mente mannen var uskyldig hvis dette var mest sannsynlig at han er skyldig utifra hva du sier. MEN.... barnevernet har vell snakket med dere? Andre tilfeller hvor det er misbruk mot barn som jeg vet om blir andre fortsatte til mindreårige barn innkalt til møte for å bli orientert rundt akkurat denne problemstillingen din...

Anonymkode: cc6e3...8bd

Nei, det har de ikke. Skulle gjerne snakket med noen om det ja.. 

Anonymkode: 3ea5e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...