Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #26 Skrevet 16. mars 2019 18 minutter siden, Polly-Esther skrev: 20 minutter siden, Polly-Esther skrev: Trolig lo de av DEG og ikke av det uoriginale, lite treffende og pinlige «kåseriet» ditt (som overhodet ikke fyller sjangerkriteriene). Det er noe trist og stakkarslig over deg og hele resten av Incel-gjengen, og hvis du vil forbedre deg selv, bør du søke hjelp. Det skumle er når frykten utvikler seg til hat. Saken er at vi alle skjønner at du ønsker å provosere. At du føler deg liten og ubetydelig, og derfor må rope høyt for å oppleve deg hørt. Men du avslører kun deg selv. Du tilfører ikke debatten noe nytt. Du retter sinnet ditt utover, fordi du ikke klarer/ønsker/makter å se innover. Det er lettere å føle seg sint enn avmektig. Begynn med deg selv du. Jeg er helt sikker på at du er god på bunnen. Du passer i hvertfall inn med dagens sosialister. Hvis man ikke kan gå mot argumentene så slår vel aldri en feilkarakterisering feil. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #27 Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: c473d...af7 Hun tar deg skikkelig på kornet Anonymkode: a7962...506
the amazing spidermamma Skrevet 16. mars 2019 #28 Skrevet 16. mars 2019 Det er jo noe trist over at en ung mann henger på et mammaforum på en sein lørdagskveld med alle de hatefulle tankene sine, heller enn å være ute og henge sammen med alle 'de vakre kvinnene' han vanligvis omgir seg med, da...
Valkyriemamma Skrevet 17. mars 2019 #29 Skrevet 17. mars 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Feminister er feite griser som ikke kan få seg en make de kan bake kake til. Ikke at de synes det er noe problem for kake kan man vel bake selv? De klager på lavere lønn samtidig som de nyter en burger foran pc-en og utfolder sitt maskulin-hat på internett. De har jo tid til det, disse kvinnene som sykemelder seg i underlag 100 % mer enn menn! Feminister er også moralske krigere som kjemper for likestilling. Et ærefult oppdrag. Men jeg råder deg til ikke å prøve å fikse verden før du har fikset deg selv og ikke minst forstått reglene til naturen selv. Naturen som velger, utvikler og som er satt sammen av to kjemper som dras til hverandre, krangler med hverandre og elsker og hater hverandre. Takk for maskulinitet og takk for feminitet som gjør at menn jobber hardt og skaper utvikling mens damene kan sitte i sofaen å vente på sitt valg. Det valget som dømmer mange og hedrer én. Det valget som gjør at hun har en fast mast å holde seg til når orkanen kommer. Masten er ikke bare til å holde seg i. Den kan hoppes på, mobbes når damen er bitter og ikke minst skape tre nye trær som kanskje kan bli til soft eller forhåpentligvis fast mast som for holder seilet stødig. Kjære menn, ta deres maskulinitet og bær den med stolthet igjen. Forresten så prøver flest jenter å ta selvmord, mens flest menn tar selvmord. Anonymkode: c473d...af7 🤦♀️
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #30 Skrevet 17. mars 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje få andre venner til å vurdere det du skriver, for dette var rett og slett ikke bra. Du må jobbe mer både med innhold og språk. Anonymkode: 04d1d...735 Enig. Her hadde det vært bedre med akka bakka bonka rakka etla metla sjong dong filifong. Anonymkode: a015a...9a4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #31 Skrevet 17. mars 2019 Uansett hvor komisk eller tragisk vi synes slike utspill er, er den triste realiteten at vi må ta dem alvorlig. Vi har sett mer enn én gang hvor ille det kan gå når desperate incels utvikler virkelighetsoppfatningen sin i trykkokere på brune nettsteder. Anonymkode: 4f020...6a2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #32 Skrevet 17. mars 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uansett hvor komisk eller tragisk vi synes slike utspill er, er den triste realiteten at vi må ta dem alvorlig. Vi har sett mer enn én gang hvor ille det kan gå når desperate incels utvikler virkelighetsoppfatningen sin i trykkokere på brune nettsteder. Anonymkode: 4f020...6a2 Helt enig. Men hvordan gjør man det, da? Anonymkode: 98953...85c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #33 Skrevet 17. mars 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Men hvordan gjør man det, da? Anonymkode: 98953...85c Jeg vet ikke. Vil tro det er komplisert. Først og fremst må man innse at selv om hvite menn som gruppe er de mest privilegerte i verden, er det mange som hører til denne gruppen som faller utenfor. Det er nok ekstra hardt å falle utenfor når alt ligger tilrette for at du skal klare deg bra. Da blir nederlaget personlig. Vi må ta menns problemer på alvor, og høre på frustrasjonene deres. Anonymkode: 4f020...6a2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #34 Skrevet 17. mars 2019 8 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Det er jo noe trist over at en ung mann henger på et mammaforum på en sein lørdagskveld med alle de hatefulle tankene sine, heller enn å være ute og henge sammen med alle 'de vakre kvinnene' han vanligvis omgir seg med, da... Jeg var med dama, din moroklump. Og det er ikke hatefulle tanker. Da hadde jeg inkludert at jeg vil de skal dø. Er kun ment for å provosere, noe jeg tilsynelatende lyktes med. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #35 Skrevet 17. mars 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var med dama, din moroklump. Og det er ikke hatefulle tanker. Da hadde jeg inkludert at jeg vil de skal dø. Er kun ment for å provosere, noe jeg tilsynelatende lyktes med. Anonymkode: c473d...af7 Du provoserer jo ingen. Folk synes bare du er litt pinlig Anonymkode: a7962...506
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #36 Skrevet 17. mars 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke. Vil tro det er komplisert. Først og fremst må man innse at selv om hvite menn som gruppe er de mest privilegerte i verden, er det mange som hører til denne gruppen som faller utenfor. Det er nok ekstra hardt å falle utenfor når alt ligger tilrette for at du skal klare deg bra. Da blir nederlaget personlig. Vi må ta menns problemer på alvor, og høre på frustrasjonene deres. Anonymkode: 4f020...6a2 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/bK0erk/passer-ikke-skolen-for-guttene Det at du sier at hvite menn er de mest privilegerte er direkte kleint. DU må innse at gruppeidentitet kan brytes helt ned til individet fordi mennesker er «medlem» av mange flere grupper enn det ser ut til ved første øyekast (personlighetstype, kjønn, etnisk bakgrunn, fattig/mellomfattig/rik, hudfarge og nasjonalitet er noen eksempler). Hadde jeg feilet på skolen hadde jeg ikke våget å ha så selvstendige meninger som går imot det standardiserte, postmodernistiske synet som de fleste i Norge har. Dette «kåseriet» som tydeligvis ikke fyller sjangerkriteriene er en radikalisering av mine meninger (eller heller den ideologiske siden jeg er en tilhenger av). Les mer Freud. Les mer Jung. Les mer Nietsche. Les Jordan Peterson. Les boka som sprengte kommunismen i fillebiter og som gjorde at få våget å støtte den. Se talen til Martin Luther King en gang til og prøv å forstå hva venstre-siden i vesten gjør feil i forhold til hans visjon (identitets-politikk er et stikkord). Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #37 Skrevet 17. mars 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du provoserer jo ingen. Folk synes bare du er litt pinlig Anonymkode: a7962...506 Provosere og skape debatt har jeg nok fått til. Jeg er i hvertfall fornøyd med resultatene. Anonymkode: c473d...af7
Polly-Esther Skrevet 17. mars 2019 #38 Skrevet 17. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/bK0erk/passer-ikke-skolen-for-guttene Det at du sier at hvite menn er de mest privilegerte er direkte kleint. DU må innse at gruppeidentitet kan brytes helt ned til individet fordi mennesker er «medlem» av mange flere grupper enn det ser ut til ved første øyekast (personlighetstype, kjønn, etnisk bakgrunn, fattig/mellomfattig/rik, hudfarge og nasjonalitet er noen eksempler). Hadde jeg feilet på skolen hadde jeg ikke våget å ha så selvstendige meninger som går imot det standardiserte, postmodernistiske synet som de fleste i Norge har. Dette «kåseriet» som tydeligvis ikke fyller sjangerkriteriene er en radikalisering av mine meninger (eller heller den ideologiske siden jeg er en tilhenger av). Les mer Freud. Les mer Jung. Les mer Nietsche. Les Jordan Peterson. Les boka som sprengte kommunismen i fillebiter og som gjorde at få våget å støtte den. Se talen til Martin Luther King en gang til og prøv å forstå hva venstre-siden i vesten gjør feil i forhold til hans visjon (identitets-politikk er et stikkord). Anonymkode: c473d...af7 Jeg er glad for å se at jeg er grunnleggende uenig med deg. Men hvorfor ønsket om å provosere? Hvis du, slik du hevder, omgir deg med vakre kvinner i et slags Alt-right ekkokammer, hva trenger du da fra DIB-damene her inne? Flere ekstremister (og terrorister) hevder at de er intelligente og beleste, men når du undersøker hva de sier, er det ofte en saus av oppgulp fra ulike ideologier, som matcher deres forskrudde verdensbilde. Jeg er glad for at min mann ikke føler seg truet av en sterk feminist. Jeg er glad for at våre verdier er fellesskap, likhet og inkludering. Du kan kose deg i ekkokammeret ditt med alle de deilige damene dine.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #39 Skrevet 17. mars 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Provosere og skape debatt har jeg nok fått til. Jeg er i hvertfall fornøyd med resultatene. Anonymkode: c473d...af7 Men debatten går stort sett på hvor stakkarslig du er og hvor dårlig du skriver. Det er jo ingen som lar seg provosere av innlegget ditt Anonymkode: a7962...506
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #40 Skrevet 17. mars 2019 26 minutter siden, Polly-Esther skrev: Jeg er glad for å se at jeg er grunnleggende uenig med deg. Men hvorfor ønsket om å provosere? Hvis du, slik du hevder, omgir deg med vakre kvinner i et slags Alt-right ekkokammer, hva trenger du da fra DIB-damene her inne? Flere ekstremister (og terrorister) hevder at de er intelligente og beleste, men når du undersøker hva de sier, er det ofte en saus av oppgulp fra ulike ideologier, som matcher deres forskrudde verdensbilde. Jeg er glad for at min mann ikke føler seg truet av en sterk feminist. Jeg er glad for at våre verdier er fellesskap, likhet og inkludering. Du kan kose deg i ekkokammeret ditt med alle de deilige damene dine. Er usikker på hvor ønsket om å provosere kommer fra. Jeg tror det kommer fra den arrogante holdningen folk har til sine meninger. Folk som hevder dems livssyn er absolutt sannhet uten å engang utfordre dem ved å sette de opp mot andre ideer. Jeg skrev teksten først for å spøke med kompiser, så viste jeg den til noen kvinner som syntes den var artig så jeg bestemte meg for å legge den ut på et random anonymt forum for å se hvordan folk reagerer på så vulgære tekster. Siden de fleste bare gikk direkte min personlighet i stedenfor å argumentere må jeg si jeg er ganske skuffet. Man kan ikke dra konklusjoner om en person ut ifra èn tekst som er postet på en anonymt forum (som tyder på at dette er meninger jeg ikke kan stå for). Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #41 Skrevet 17. mars 2019 Og jeg heller mer mot midten enn mot alt-høyre i det politiske spektrum i følge politikk-tester jeg har tatt online. Anonymkode: c473d...af7
Polly-Esther Skrevet 17. mars 2019 #42 Skrevet 17. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er usikker på hvor ønsket om å provosere kommer fra. Jeg tror det kommer fra den arrogante holdningen folk har til sine meninger. Folk som hevder dems livssyn er absolutt sannhet uten å engang utfordre dem ved å sette de opp mot andre ideer. Jeg skrev teksten først for å spøke med kompiser, så viste jeg den til noen kvinner som syntes den var artig så jeg bestemte meg for å legge den ut på et random anonymt forum for å se hvordan folk reagerer på så vulgære tekster. Siden de fleste bare gikk direkte min personlighet i stedenfor å argumentere må jeg si jeg er ganske skuffet. Man kan ikke dra konklusjoner om en person ut ifra èn tekst som er postet på en anonymt forum (som tyder på at dette er meninger jeg ikke kan stå for). Anonymkode: c473d...af7 Men teksten innbyr ikke til debatt. Hvis du vil diskutere, er jeg gjerne med på det. Men da må du være saklig og konkret, og ikke generalisere dine egne dårlige erfaringer med kvinner.
Polly-Esther Skrevet 17. mars 2019 #43 Skrevet 17. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og jeg heller mer mot midten enn mot alt-høyre i det politiske spektrum i følge politikk-tester jeg har tatt online. Anonymkode: c473d...af7 Bare troller du litt, du?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #44 Skrevet 17. mars 2019 1 minutt siden, Polly-Esther skrev: Bare troller du litt, du? Jøss, der tok du meg. Men hensikten var jo å se om folk reagerte med personlighetsanklager eller logiske argumenter for/imot (som er det ønskelige uavhengig av hvor innbydende man er til debatt. Det ligger mye makt i å holde seg rasjonell uansett hva omstendighetene måtte være). Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #45 Skrevet 17. mars 2019 42 minutter siden, Polly-Esther skrev: Jeg er glad for å se at jeg er grunnleggende uenig med deg. Men hvorfor ønsket om å provosere? Hvis du, slik du hevder, omgir deg med vakre kvinner i et slags Alt-right ekkokammer, hva trenger du da fra DIB-damene her inne? Flere ekstremister (og terrorister) hevder at de er intelligente og beleste, men når du undersøker hva de sier, er det ofte en saus av oppgulp fra ulike ideologier, som matcher deres forskrudde verdensbilde. Jeg er glad for at min mann ikke føler seg truet av en sterk feminist. Jeg er glad for at våre verdier er fellesskap, likhet og inkludering. Du kan kose deg i ekkokammeret ditt med alle de deilige damene dine. Du sier du er grunnleggende uenig med meg. Hva er du uenig i og hvorfor, samt hvilke forhistoriske holdninger støtter ditt grunnleggende syn? (Hvis man tar historien sin seriøst da). Anonymkode: c473d...af7
Polly-Esther Skrevet 17. mars 2019 #46 Skrevet 17. mars 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du sier du er grunnleggende uenig med meg. Hva er du uenig i og hvorfor, samt hvilke forhistoriske holdninger støtter ditt grunnleggende syn? (Hvis man tar historien sin seriøst da). Anonymkode: c473d...af7 Vel. Nå har du etter hvert blitt så vag at det er vanskelig å forholde seg til deg. Vi kan godt diskutere, men kan du ikke begynne med å si hva du FAKTISK mener, saklig og edruelig?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #47 Skrevet 17. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Provosere og skape debatt har jeg nok fått til. Jeg er i hvertfall fornøyd med resultatene. Anonymkode: c473d...af7 Debatt er det lite av, heller stakkars deg som har sånne syn. Hadde du gått inn i et annet forum med litt mindre reflekterte brukere og mer feminister ville du nok fått en annen reaksjon. Anonymkode: dcf23...fa8
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #48 Skrevet 17. mars 2019 35 minutter siden, Polly-Esther skrev: Vel. Nå har du etter hvert blitt så vag at det er vanskelig å forholde seg til deg. Vi kan godt diskutere, men kan du ikke begynne med å si hva du FAKTISK mener, saklig og edruelig? Jeg mener at i det norske samfunnet har alle mulighet til å bli hva de vil så lenge de jobber hardt nok. Jeg mener at kvinner tjener i gjennomsnitt mindre enn menn fordi de tar andre valg, ikke bare fordi de er kvinner. Jeg vet at menn er mer ekstreme i form av iQ. Det vil si at de fleste med veldig lav iQ er menn og tilsvarende er de fleste med veldig høy iQ menn. Dette gjør også at menn eier de aller beste firmaene og sitter mest i fengsel (menn har også lavere «agreeableness» enn kvinner som er et personlighetstrekk som man kan bruke for å beregne om noen blir suksessfulle og også om de kommer i fengsel. Ettersom det handler om å ikke la seg bli «dyttet rundt» på og underkaste seg andres meninger). Siden intervallet er større fra rik til EKSTREMT RIK enn fra rik til fattig tjener menn gjennomsnittlig mer enn kvinner. Det har ingenting med et patriarki å gjøre. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #49 Skrevet 17. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Provosere og skape debatt har jeg nok fått til. Jeg er i hvertfall fornøyd med resultatene. Anonymkode: c473d...af7 Og det er bra! Jeg tror det er viktig at alle føler på mestring. Om man ikke lykkes i livet ellers, er det jo supert at man kan føle seg vellykket og flink som anonym bak en skjerm. Anonymkode: 49e31...455
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #50 Skrevet 17. mars 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og det er bra! Jeg tror det er viktig at alle føler på mestring. Om man ikke lykkes i livet ellers, er det jo supert at man kan føle seg vellykket og flink som anonym bak en skjerm. Anonymkode: 49e31...455 Hahah du syns det er viktig at alle føler på mestring uavhengig av hva de gjør? Patetisk Anonymkode: c473d...af7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå