Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #1 Skrevet 16. mars 2019 Feminister er feite griser som ikke kan få seg en make de kan bake kake til. Ikke at de synes det er noe problem for kake kan man vel bake selv? De klager på lavere lønn samtidig som de nyter en burger foran pc-en og utfolder sitt maskulin-hat på internett. De har jo tid til det, disse kvinnene som sykemelder seg i underlag 100 % mer enn menn! Feminister er også moralske krigere som kjemper for likestilling. Et ærefult oppdrag. Men jeg råder deg til ikke å prøve å fikse verden før du har fikset deg selv og ikke minst forstått reglene til naturen selv. Naturen som velger, utvikler og som er satt sammen av to kjemper som dras til hverandre, krangler med hverandre og elsker og hater hverandre. Takk for maskulinitet og takk for feminitet som gjør at menn jobber hardt og skaper utvikling mens damene kan sitte i sofaen å vente på sitt valg. Det valget som dømmer mange og hedrer én. Det valget som gjør at hun har en fast mast å holde seg til når orkanen kommer. Masten er ikke bare til å holde seg i. Den kan hoppes på, mobbes når damen er bitter og ikke minst skape tre nye trær som kanskje kan bli til soft eller forhåpentligvis fast mast som for holder seilet stødig. Kjære menn, ta deres maskulinitet og bær den med stolthet igjen. Forresten så prøver flest jenter å ta selvmord, mens flest menn tar selvmord. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #2 Skrevet 16. mars 2019 Blir du aldri lei? Anonymkode: a7962...506
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 Dette var rett og slett ei smørje av sammenblandinger og uforståeligheter. Anonymkode: 04d1d...735
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 Litt tidlig å åpne rødvinsflaska? Anonymkode: 6b985...872
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #5 Skrevet 16. mars 2019 Ja. Bare en liten skoleoppgave jeg skrev. Ble oppfordret av noen venner til å legge den ut her. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #6 Skrevet 16. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Bare en liten skoleoppgave jeg skrev. Ble oppfordret av noen venner til å legge den ut her. Anonymkode: c473d...af7 Kanskje få andre venner til å vurdere det du skriver, for dette var rett og slett ikke bra. Du må jobbe mer både med innhold og språk. Anonymkode: 04d1d...735
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Skrevet 16. mars 2019 Skulle ikke levere den inn. Hadde jeg vært stolt av teksten min så hadde jeg ikke postet den anonymt. Den var litt morsom da Anonymkode: c473d...af7
Gjest Marihønne Skrevet 16. mars 2019 #8 Skrevet 16. mars 2019 Veldig lite originalt noe som i seg selv gjør den kjedelig å lese.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #9 Skrevet 16. mars 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skulle ikke levere den inn. Hadde jeg vært stolt av teksten min så hadde jeg ikke postet den anonymt. Den var litt morsom da Anonymkode: c473d...af7 Nei, den var ikke morsom i det hele tatt. Anonymkode: 04d1d...735
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #10 Skrevet 16. mars 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skulle ikke levere den inn. Hadde jeg vært stolt av teksten min så hadde jeg ikke postet den anonymt. Den var litt morsom da Anonymkode: c473d...af7 Morsom? Om ikke noe annet så vitner den bare som lite intelligens😆 Anonymkode: ba874...d6f
gale damen Skrevet 16. mars 2019 #11 Skrevet 16. mars 2019 Neppe skoleoppgave, ettersom språket er så dårlig. Du er for øvrig drepende kjedelig i dine oppgulp.
the amazing spidermamma Skrevet 16. mars 2019 #12 Skrevet 16. mars 2019 Du bør nok lese deg litt opp på feminisme, du har nok misforstått hva det handler om. Du bør også begrunne hvorfor du synes det er riktig at kvinner har dårligere lønn enn menn og vise til hvilke kilder du bruker for påstandene dine om at kvinnene sitter hjemme, mens mennene er ute og 'skaper utvikling'. Bruk gjerne eksempler fra foreldrene deres, er det slik i din omgangskrets? Er det i så fall 'deres natur' som gjør det slik? Henvis gjerne til forskning på dette området. For uten kildehenvisninger for påstandene dine, så fremstår dette nemlig bare som oppgulp fra en som nok kommer til å slite på kjønnsmarkedet med slike utdaterte holdninger.
Polly-Esther Skrevet 16. mars 2019 #13 Skrevet 16. mars 2019 Jeg var i gang med et heftig svar, men innså at du trolig har et liv av skuffelser og sår bak deg. Så i stedet vil jeg gi deg et oppriktig, velment råd: oppsøk hjelp. Å være så viklet inn i tankekjør, hat og sinne som du er, er ikke sunt eller godt.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #14 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja. Bare en liten skoleoppgave jeg skrev. Ble oppfordret av noen venner til å legge den ut her. Anonymkode: c473d...af7 Så du og dine venner snakker om dette forumet og henger her inne? Anonymkode: a7962...506
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 4 timer siden, Polly-Esther skrev: Jeg var i gang med et heftig svar, men innså at du trolig har et liv av skuffelser og sår bak deg. Så i stedet vil jeg gi deg et oppriktig, velment råd: oppsøk hjelp. Å være så viklet inn i tankekjør, hat og sinne som du er, er ikke sunt eller godt. Hadde satt pris på et heftig svar istedenfor en kjedelig karakterisering av en mann som postet noe på et anonymt forum. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja. Bare en liten skoleoppgave jeg skrev. Ble oppfordret av noen venner til å legge den ut her. Anonymkode: c473d...af7 Jeg er forvirret. La du den ut her for at vi skulle hjelpe deg med å rette den? Jeg tror det blir en omfattende jobb. Det er langt mer enn rettskrivning og grammatikk å gripe fatt i her. Du må også se på retorikken og sannhetgehaltet. Anonymkode: 4f020...6a2
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #17 Skrevet 16. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde satt pris på et heftig svar istedenfor en kjedelig karakterisering av en mann som postet noe på et anonymt forum. Anonymkode: c473d...af7 Hun har jo rett i det hun skrev. Det du skrev bærer preg av et tankekjør som ikke helt er rotet i virkeligheten, men i en fordomsfull boble hvor du karakteriserer kvinner som noe usmakelig, stakkarslig, svakt og ikke-skapende. Det å ha ut av seg noe slikt gir inntrykk av både et hat og sinne mot kvinner, og det er ikke sunt - hverken for deg selv eller de rundt deg. Du gir inntrykk av å tro på urgamle stereotypier om hvordan kvinner og menn bør være, uten å forholde deg til hvordan de faktisk er. Ikke gjør du noe som helst godt for kvinner med det du skrev. Og enda verre gjør du for menn med det du skriver. Anonymkode: 04d1d...735
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #18 Skrevet 16. mars 2019 5 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Du bør nok lese deg litt opp på feminisme, du har nok misforstått hva det handler om. Du bør også begrunne hvorfor du synes det er riktig at kvinner har dårligere lønn enn menn og vise til hvilke kilder du bruker for påstandene dine om at kvinnene sitter hjemme, mens mennene er ute og 'skaper utvikling'. Bruk gjerne eksempler fra foreldrene deres, er det slik i din omgangskrets? Er det i så fall 'deres natur' som gjør det slik? Henvis gjerne til forskning på dette området. For uten kildehenvisninger for påstandene dine, så fremstår dette nemlig bare som oppgulp fra en som nok kommer til å slite på kjønnsmarkedet med slike utdaterte holdninger. Kilder regner jeg med du har tid til å sjekke selv ettersom du er på dette forumet. Med det sagt vet jeg at de fleste kvinner ikke sitter hjemme og ikke gjør noen ting, så den kritikken av dette håpløse kåseriet er vel tatt i mot. Jeg vet også at menn jobber mer overtid enn kvinner og sykemelder seg mye mindre enn kvinner. Det at kvinner tjener mindre enn menn handler om hvilke valg kvinner tar. Jeg foreslår at du slutter å lese innlegg som er skrevet av hardt sosialisme-orienterte journalister og bloggere, eller på de stedene du får disse ideene fra. Det å gi høyere lønn basert på kjønn er ulovlig så hvis du finner et eksempel på dette anbefaler jeg deg å melde fra til politiet. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #19 Skrevet 16. mars 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Feminister er feite griser som ikke kan få seg en make de kan bake kake til. Ikke at de synes det er noe problem for kake kan man vel bake selv? De klager på lavere lønn samtidig som de nyter en burger foran pc-en og utfolder sitt maskulin-hat på internett. De har jo tid til det, disse kvinnene som sykemelder seg i underlag 100 % mer enn menn! Feminister er også moralske krigere som kjemper for likestilling. Et ærefult oppdrag. Men jeg råder deg til ikke å prøve å fikse verden før du har fikset deg selv og ikke minst forstått reglene til naturen selv. Naturen som velger, utvikler og som er satt sammen av to kjemper som dras til hverandre, krangler med hverandre og elsker og hater hverandre. Takk for maskulinitet og takk for feminitet som gjør at menn jobber hardt og skaper utvikling mens damene kan sitte i sofaen å vente på sitt valg. Det valget som dømmer mange og hedrer én. Det valget som gjør at hun har en fast mast å holde seg til når orkanen kommer. Masten er ikke bare til å holde seg i. Den kan hoppes på, mobbes når damen er bitter og ikke minst skape tre nye trær som kanskje kan bli til soft eller forhåpentligvis fast mast som for holder seilet stødig. Kjære menn, ta deres maskulinitet og bær den med stolthet igjen. Forresten så prøver flest jenter å ta selvmord, mens flest menn tar selvmord. Anonymkode: c473d...af7 Håper du tar pillene dine i morgen... Anonymkode: a7c0c...f22
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har jo rett i det hun skrev. Det du skrev bærer preg av et tankekjør som ikke helt er rotet i virkeligheten, men i en fordomsfull boble hvor du karakteriserer kvinner som noe usmakelig, stakkarslig, svakt og ikke-skapende. Det å ha ut av seg noe slikt gir inntrykk av både et hat og sinne mot kvinner, og det er ikke sunt - hverken for deg selv eller de rundt deg. Du gir inntrykk av å tro på urgamle stereotypier om hvordan kvinner og menn bør være, uten å forholde deg til hvordan de faktisk er. Ikke gjør du noe som helst godt for kvinner med det du skrev. Og enda verre gjør du for menn med det du skriver. Anonymkode: 04d1d...735 Jeg har det bra og vakre kvinner liker å være rundt meg, selv feministene. Jeg la ikke ut dette for å redde noen, det er ikke min moralske oppgave. Jeg fokuserer på å forbedre meg selv, ikke hjelpe alle andre. Så nei. Påstandene er dessverre ukorrekte 😕 Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #21 Skrevet 16. mars 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: 6 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Du bør nok lese deg litt opp på feminisme, du har nok misforstått hva det handler om. Du bør også begrunne hvorfor du synes det er riktig at kvinner har dårligere lønn enn menn og vise til hvilke kilder du bruker for påstandene dine om at kvinnene sitter hjemme, mens mennene er ute og 'skaper utvikling'. Bruk gjerne eksempler fra foreldrene deres, er det slik i din omgangskrets? Er det i så fall 'deres natur' som gjør det slik? Henvis gjerne til forskning på dette området. For uten kildehenvisninger for påstandene dine, så fremstår dette nemlig bare som oppgulp fra en som nok kommer til å slite på kjønnsmarkedet med slike utdaterte holdninger. Anonymkode: c473d...af7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #22 Skrevet 16. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det bra og vakre kvinner liker å være rundt meg, selv feministene. Jeg la ikke ut dette for å redde noen, det er ikke min moralske oppgave. Jeg fokuserer på å forbedre meg selv, ikke hjelpe alle andre. Så nei. Påstandene er dessverre ukorrekte 😕 Anonymkode: c473d...af7 Men hvis du fokuserer på å forbedre deg selv, da ville du jo aldri skrevet noe som er så totalt fordømmende av kvinner generelt og feminister spesielt. Du har rett og slett forkastelige holdninger til kvinner. Det du kommer med er som et guft fra et par hundreår tilbake. Det du har skrevet her viser dine holdninger til kvinner. Vis det du har skrevet til de "vakre kvinnene som liker å være rundt deg, selv feministene"... og så ser du hva de mener om dette. Anonymkode: 04d1d...735
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #23 Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men hvis du fokuserer på å forbedre deg selv, da ville du jo aldri skrevet noe som er så totalt fordømmende av kvinner generelt og feminister spesielt. Du har rett og slett forkastelige holdninger til kvinner. Det du kommer med er som et guft fra et par hundreår tilbake. Det du har skrevet her viser dine holdninger til kvinner. Vis det du har skrevet til de "vakre kvinnene som liker å være rundt deg, selv feministene"... og så ser du hva de mener om dette. Anonymkode: 04d1d...735 Artig at du skulle nevne det. Jeg HAR vist det til flere av mine kvinnelige venninner og de lo av det, noen var til og enige (noe som forbauset meg og som ikke var helt betryggende). Anonymkode: c473d...af7
Polly-Esther Skrevet 16. mars 2019 #25 Skrevet 16. mars 2019 (endret) 1 time siden, Anonym bruker skrev: Artig at du skulle nevne det. Jeg HAR vist det til flere av mine kvinnelige venninner og de lo av det, noen var til og enige (noe som forbauset meg og som ikke var helt betryggende). Anonymkode: c473d...af7 Trolig lo de av DEG og ikke av det uoriginale, lite treffende og pinlige «kåseriet» ditt (som overhodet ikke fyller sjangerkriteriene). Det er noe trist og stakkarslig over deg og hele resten av Incel-gjengen, og hvis du vil forbedre deg selv, bør du søke hjelp. Det skumle er når frykten utvikler seg til hat. Saken er at vi alle skjønner at du ønsker å provosere. At du føler deg liten og ubetydelig, og derfor må rope høyt for å oppleve deg hørt. Men du avslører kun deg selv. Du tilfører ikke debatten noe nytt. Du retter sinnet ditt utover, fordi du ikke klarer/ønsker/makter å se innover. Det er lettere å føle seg sint enn avmektig. Begynn med deg selv du. Jeg er helt sikker på at du er god på bunnen. Endret 16. mars 2019 av Polly-Esther
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå