Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #51 Skrevet 18. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke på at foreldrene gjorde det, og da er det ikke så mange flere muligheter. Det forsvant en litt eldre gutt i Portugal rett etter Maddie. Han ble «funnet» på beslaglagte overgrepsvideoer. Men ikke IRL. Forferdelig. Madeleine-saken var MYE mer i media. Desverre tror jeg medieoppmerksomhet kan være et tveegget sverd i sånne saker. Kidnapperne freaket nok ut.... Anonymkode: 4f3be...3ab Det må være helt grusomt å vite at ditt barn blir utsatt for dette Anonymkode: 19fae...6e9
Hjertefru Skrevet 18. mars 2019 #52 Skrevet 18. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må være helt grusomt å vite at ditt barn blir utsatt for dette Anonymkode: 19fae...6e9 Ja enig. Det må nesten være bedre ikke å vite. Det eneste som satte foreldrene i et dårlig lys i mine øyne var disse hundene. Kadaverhunden som markerte bla inne i leiligheten og også på Maddies kosedyr som mora bar rundt på. Det ble sagt på dokumentaren at en sånn hund kunne merke at det hadde ligget et menneske i en grav 30 år etter at liker var fjernet, og da hadde det ligget der bare en kort stund.... Da lurer jeg; kan hunden ha reagert på noe som har skjedd i den leiligheten for lenge siden? Kan foreldrene, klær ol vært i kontakt med døde personer? De er jo leger....
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #53 Skrevet 18. mars 2019 På 16.3.2019 den 8.19, Anonym bruker skrev: Og det synes du var en feil som du ler så du griner av...jeg kan ikke tenke meg et mer plassert smiley Anonymkode: 19fae...6e9 Dette —> 😅 er IKKE smiley for «le som du griner» Anonymkode: bbd2a...478
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #54 Skrevet 18. mars 2019 Foreldrene innrømte da den gang at de hadde gitt alle barna små mengder sovepiller for at de skulle sove bedre. Anonymkode: 41ddf...15d
Fru Banderas Skrevet 18. mars 2019 #55 Skrevet 18. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det virkelig noen som tror at foreldrene har drept henne og gjemt liket? Hvordan skulle de fått til det? De var sammen m venner hele kvelden. Man må være ganske syke mentalt, med null samvittighet for å klare å gjennomføre noe sånt. De virker oppadgående begge to. Nei, det må ha vært en som har kidnappet barnet tror jeg. Anonymkode: 25981...398 Hunder fant liklukt og spor fra Madeleine både i leiligheten og i bagasjen på bilen de hadde leid. De mente ikke å ta livet av henne, men de regnet feil.
Østerdølen Skrevet 19. mars 2019 #56 Skrevet 19. mars 2019 9 timer siden, Fru Banderas skrev: Hunder fant liklukt og spor fra Madeleine både i leiligheten og i bagasjen på bilen de hadde leid. De mente ikke å ta livet av henne, men de regnet feil. Nei,de fant IKKE bevis etter Madeleine verken i bil eller leilighet, det er tilbakevist ettertrykkelig. Uansett ble bilen leiet 26 (!) dager etter at jenta var borte, hvor skulle foreldrene ha hatt jenta i mellomtiden i den varmen?Med presse og politi rundt seg 24 timer i døgnet?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #57 Skrevet 19. mars 2019 Madeline ble kidnappet, voldtatt, drept og ligger seks fot under jorda nå. Det er det mest sannsynlige. Og foreldrene griner i media fordi de innerst inne vet at dette ikke ville ha skjedd hvis de hadde tatt den middagen hjemme. Anonymkode: 71e2f...f0a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #58 Skrevet 19. mars 2019 2 hours ago, Anonym bruker said: Madeline ble kidnappet, voldtatt, drept og ligger seks fot under jorda nå. Det er det mest sannsynlige. Og foreldrene griner i media fordi de innerst inne vet at dette ikke ville ha skjedd hvis de hadde tatt den middagen hjemme. Anonymkode: 71e2f...f0a har jeg ingen tror på. her det det foreldrene som drepte henne, ikke med vilje så klart Anonymkode: 00ff3...714
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #59 Skrevet 28. mars 2019 På 16.3.2019 den 7.02, Anonym bruker skrev: Jeg tror dessverre hun er død og at foreldrene er uskyldig. I dokumentaren ser man likhund som reagerer på mors klær og bamsen til Madeleine. I tillegg til «blodhund» som reagerer på blod både på rommet der hun sov og i leiebilen til familien. Tror dessverre også at det er foreldrene som står bak. Anonymkode: e0768...aef Så du hele dokumentaren, eller skrev du dette etter et par episoder? absolutt ingenting som tegner til at det er foreldrene. Det er heller ikke bevist at de har gitt barna sovemedisin. Anonymkode: 8ab0e...b98
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #60 Skrevet 28. mars 2019 På 19.3.2019 den 15.04, Anonym bruker skrev: Madeline ble kidnappet, voldtatt, drept og ligger seks fot under jorda nå. Det er det mest sannsynlige. Og foreldrene griner i media fordi de innerst inne vet at dette ikke ville ha skjedd hvis de hadde tatt den middagen hjemme. Anonymkode: 71e2f...f0a De griner i media fordi de har mistet datteren sin.. Anonymkode: 8ab0e...b98
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #61 Skrevet 29. mars 2019 Tenker at hun ble kidnappet, så drept og dumpet pga all medieoppstyret som gjorde henne "ubrukelig", eller så lever hun i en kjeller ett eller annet sted, og vil en dag dukke opp, slik mange andre forsvunne jenter tilslutt har gjort. Anonymkode: 522c9...a8a
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #62 Skrevet 29. mars 2019 Politihunden som skal markere på lik markerte jo i bagasjerommet til foreldrene sin bil,det sier vel sitt.. Anonymkode: c54bd...a97
Tipp topp Skrevet 29. mars 2019 #63 Skrevet 29. mars 2019 Dere som mener foreldrene drepte henne, nå fikk de tid/mulighet til å gjemme liket så godt at hun ikke ble funnet/oppdaget?
Hjertefru Skrevet 29. mars 2019 #64 Skrevet 29. mars 2019 30 minutter siden, Tipp topp skrev: Dere som mener foreldrene drepte henne, nå fikk de tid/mulighet til å gjemme liket så godt at hun ikke ble funnet/oppdaget? Det er nettopp det. Da må de i tilfelle hatt hjelp av noen. Helst noen lokalkjente. Høres usannsynlig ut for meg. Etter å ha sett den siste dokumentaren, er jeg overbevist om at det ikke var foreldrene. Mye rart foregikk på Algarve-kysten i perioden, bla en mann som brøt seg inn og forgrep seg på barn av turister. Han ble vel aldri tatt.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #65 Skrevet 29. mars 2019 På 18.3.2019 den 11.34, Anonym bruker skrev: Dere som mener barna ble dopa, og at foreldrene sto bak tragedien har dere sett dokumentaren? Jeg var tilbøyelig til å være enig i det tidligere, men etter å ha sett den første halvdelen av serien har jeg skiftet mening. For det første høres det ikke ut som det var foreldrene som dopa barna. Tvillingene sov seg gjennom alt bråket ja, men det høres mye mer sannsynlig ut at kidnapperen har dopet barna for å «jobbe» i fred. At Kate og Gerry (og alle 7 vennene) skulle ha dannet en konspirasjon for å skjule et dødsfall/drap høres usannsynlig ut så langt jeg kan bedømme ut fra serien. Som det sies i dokumentaren også er en slik konspirasjon av så mange mennesker lite trolig. En eller flere kommmer til å sprekke. Også atferden til foreldrene i etterkant rimer ikke med at de står bak. Hadde de gjort det ville de bare blitt glad for at saken etterhvert ble glemt. Hvis man fortsatt tror på at Kate og mannen har gjort det, er man etter mitt syn ikke bare svært konspiratorisk anlagt, men også veldig kynisk i hodet. Til slutt: jeg er helsepersonell. At to leger skulle tatt livet til sitt eget barn med sovetbl ved et uhell tror jeg ikke noe på. Anonymkode: 4f3be...3ab Folk feilmedisineres i helsevesenet HVER dag. Av dere, helsepersonellet. Og leger som er villige til å dope ned barnet for å få fred er i tillegg langt utenfor normalen. Anonymkode: f05b0...724
Hjertefru Skrevet 29. mars 2019 #66 Skrevet 29. mars 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk feilmedisineres i helsevesenet HVER dag. Av dere, helsepersonellet. Og leger som er villige til å dope ned barnet for å få fred er i tillegg langt utenfor normalen. Anonymkode: f05b0...724 Ja, det gjør det. Men saken er bare den at det er svært vanskelig å ta livet av noen med peroral sovemedisin. Da må man gi veldig mye. Det høres veldig usannsynlig ut. Kanskje ikke for menigmann som sitter hjemme og ser Agatha Christine, men for meg som har jobba med helse og medisin i 30 år gjør det det. De feilmedisineringssakene man hører om som har fatalt utfall involverer som regel medisiner gitt rett i blodet. Saken er en annen om de hadde gitt sterk narkosemedisin iv. Og DET har jeg ingen tro på. Til den siste setninga di; foreldrene har aldri innrømma og det er heller aldri blitt bekreftet at barna var «dopa».
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2019 #67 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Politihunden som skal markere på lik markerte jo i bagasjerommet til foreldrene sin bil,det sier vel sitt.. Anonymkode: c54bd...a97 Les deg opp. Bilen hunden markerte i ble leiet av foreldrene 26 dager etter at jenta forsvant! Du skjønner vel hvor usannsynlig det er at de skal ha klart å gjemme liket i 26 dager før de puttet det i bilen. I den varmen ville jo liket stinket uutholdelig, og hvordan klarte de å komme forbi alle reportere og andre med liket og så gjemme det på nytt uten at noen finner det? Vet du? Anonymkode: 6fccc...496
Fru Ugle Skrevet 31. mars 2019 #68 Skrevet 31. mars 2019 Jeg tror det er mest sannsynlig, etter å ha sett hele serien, at hun ble kidnappet på bestilling og gitt til et utenlandsk par. I siste episode hører man om et vitne som hadde fått en henvendelse fra en ukjent kvinne i Barcelona, kl 02.00 på natta. "Har du tatt med deg det nye barnet til meg? Hvor er barnet?" Da hun innså at det var feil person hun hadde henvendt seg til, forsvant hun. Damen hadde australsk aksent.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #69 Skrevet 1. april 2019 Kvinnfolk ass! 😂😂😂 Flere av dere påstår at dere VET eller er HELT SIKRE på hva som skjedde med jenta. Det er jo helt dustete. Det er INGEN som vet hva som skjedde. Anonymkode: 29dac...99a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #70 Skrevet 1. april 2019 Et veldig i tvil. Tror nok desverre at hun er død. For mye sovemedisin. Hun kan ha rullet slik at hun ikke hadde frie luftveier. Det jeg også reagerer på er tvillingene som sov gjennom alt. Hvis foreldrene virkelig trodde at noen andre hadde gitt de noe er det naturlig at de ville bli redd og tatt de til sykehus for en sjekk. Nei, de hadde nok gitt barna sovemedisin for å gå ut å spise. Når du gjør noe sånt er du ikke helt god i hodet, og kan nok gjøre mye annet. Anonymkode: 7f9fb...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå