Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Dette er en sak jeg har fulgt fra dag 1. Stakkars lille jente, hvor er hun? Hva tror dere? Er hun i live et sted? Er hun død? Det er jo så mange teorier, men det virker ikke som de noen gang kommer til å finne henne. Og før noen kommenterer det, ja det er tragisk med alle barn som er borte, men nå er det denne saken jeg tenker på Anonymkode: 9b32c...403
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Helt enig. Forferdelig Jeg forstår ikke hvorfor de gikk fra barna alene, sovende.. Hadde aldri gjort det Anonymkode: fd5f7...f2e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Jeg ser på dokumentaren på Netflix nå. De bodde i 1. etasje og de gikk inn via verandadøren når de skulle sjekke barna. Denne døren stod ulåst. Jeg klarer ikke å forstå det! Hverken å la de ligge og sove alene eller la de ligge der med ulåst dør! Når vi er på ferie er barnet senere våken og orker hun ikke mer så får vi sitte på hotellrommet den kvelden. Når hun var 3 år hadde vi også med vogn så hun kunne sove om hun var trøtt Anonymkode: 9b32c...403
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Hun er død og dumpet i Portugal. Anonymkode: 7fe6c...5c6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 Jeg tror hun er død. Men aner ikke hvordan. Anonymkode: 201e7...04a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 Snakk om å opprette spekulasjonstråd! Denne blir nok ikke stående lenge!! 🤦♀️ Anonymkode: 3e6b7...13e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Skrevet 15. mars 2019 Selvfølgelig er det kun spekulasjoner. Det er spekulasjoner for hele verden. Det er vel den største internasjonale saken om barn som har forsvunnet? I Netflix-dokumentaren starter de jo tilogmed hele dokumentaren med "Hvis du har noe info, ta kontakt med" Også er det telefonnummer til politi i både England og Portugal Anonymkode: 9b32c...403
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 Sjansen for at hun fortsatt er i live er jo der. Men hvor er hun? Hvorfor sier ingen noe? Anonymkode: 25981...398
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 En liten følelse i meg sier at hun fortsatt er i live og har blitt tatt av noen som er/var barnløse. Leste en gang en sak hvor en dame hadde sett en jente som passet beskrivelsen til Madeleine rett over grensa fra Portugal (?) med en familie som var ‘’mørk i huden’’ i forhold til henne, hvor barnet hadde sagt på engelsk «That’s not my mom.» eller noe lignende. Hun kassedama rakk å reagere altfor sent for de var borte når hun sprang ut. En annen sier til meg at hun er død på grunn av foreldrene. De ga jo barna sovepiller så mye mulig Madeleine ikke tålte doseringen. Skjønner uansett ikke hvorfor de forlot barna alene. Hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 943fc...8ec
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #10 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: En liten følelse i meg sier at hun fortsatt er i live og har blitt tatt av noen som er/var barnløse. Leste en gang en sak hvor en dame hadde sett en jente som passet beskrivelsen til Madeleine rett over grensa fra Portugal (?) med en familie som var ‘’mørk i huden’’ i forhold til henne, hvor barnet hadde sagt på engelsk «That’s not my mom.» eller noe lignende. Hun kassedama rakk å reagere altfor sent for de var borte når hun sprang ut. En annen sier til meg at hun er død på grunn av foreldrene. De ga jo barna sovepiller så mye mulig Madeleine ikke tålte doseringen. Skjønner uansett ikke hvorfor de forlot barna alene. Hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 943fc...8ec Er ikke begge foreldrene leger? Lite trolig at de har gitt for mye sovepiller.... Anonymkode: 25981...398
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #11 Skrevet 15. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser på dokumentaren på Netflix nå. De bodde i 1. etasje og de gikk inn via verandadøren når de skulle sjekke barna. Denne døren stod ulåst. Jeg klarer ikke å forstå det! Hverken å la de ligge og sove alene eller la de ligge der med ulåst dør! Når vi er på ferie er barnet senere våken og orker hun ikke mer så får vi sitte på hotellrommet den kvelden. Når hun var 3 år hadde vi også med vogn så hun kunne sove om hun var trøtt Anonymkode: 9b32c...403 Hva heter filmen? Klarer ikke å finne den.... Anonymkode: 4f3be...3ab
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #12 Skrevet 15. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva heter filmen? Klarer ikke å finne den.... Anonymkode: 4f3be...3ab The Dissaperance of Madeleine McCann. Jeg søkte bare Madeleine så fikk jeg den opp Anonymkode: 9b32c...403
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #13 Skrevet 15. mars 2019 Min teori er at foreldrene ga for mye sovemedisin (Joda, det går an at selv leger gjør feil. En i familien døde av for mye morfin) og at hun døde. Men det er enklere for foreldrene å skylde på andre Anonymkode: de229...efc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #14 Skrevet 15. mars 2019 Jeg tror nok hun er død. I slike tilfeller er det som regel er det foreldre som er ansvarlige for barns død. Det er kun i ytterst, ytterst sjeldne tilfeller det er snakk om kidnapping av en fremmed eller menneskehandel. Den enkleste og mest logiske forklaringen vil jeg si er den mest sannsynlige. Dvs at hun dessverre er død, aldri vil bli funnet og sannheten aldri vil komme for en dag fordi det bare er 2 personer som vet. Anonymkode: e2b15...cdb
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #15 Skrevet 15. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror nok hun er død. I slike tilfeller er det som regel er det foreldre som er ansvarlige for barns død. Det er kun i ytterst, ytterst sjeldne tilfeller det er snakk om kidnapping av en fremmed eller menneskehandel. Den enkleste og mest logiske forklaringen vil jeg si er den mest sannsynlige. Dvs at hun dessverre er død, aldri vil bli funnet og sannheten aldri vil komme for en dag fordi det bare er 2 personer som vet. Anonymkode: e2b15...cdb Men hvis det er foreldrene som står bak, hvordan kan de klare å holde maska så godt, år etter år? Og holde på med media og politi, år etter år? Hadde ikke vært mest naturlig at de da trakk seg tilbake? Og hva med den lappen som ble lagt utenfor hotellrommet på 10- årsdagen (tror jeg) for forsvinningen, hvor det sto noe med "beklager, det var xxxx som sto bak" et eller annet om en slags tilståelse for kidnappingen... og med navn. Den personen er visst død nå. Anonymkode: 25981...398
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #16 Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror nok hun er død. I slike tilfeller er det som regel er det foreldre som er ansvarlige for barns død. Det er kun i ytterst, ytterst sjeldne tilfeller det er snakk om kidnapping av en fremmed eller menneskehandel. Den enkleste og mest logiske forklaringen vil jeg si er den mest sannsynlige. Dvs at hun dessverre er død, aldri vil bli funnet og sannheten aldri vil komme for en dag fordi det bare er 2 personer som vet. Anonymkode: e2b15...cdb Tragisk ! Anonymkode: fd5f7...f2e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #17 Skrevet 15. mars 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke begge foreldrene leger? Lite trolig at de har gitt for mye sovepiller.... Anonymkode: 25981...398 Ja, men selv leger gjør feil og hvem gir uansett sovepiller til alle barna sine? Det bør jo være høyst nødvendig med sovepiller med en ordentlig grunn for at man i det heletatt skal ty til det. At man skal ut å spise med de voksne er ikke etter mine øyne en gyldig grunn til å dope ned barna sine og forlate de alene på rommet. Anonymkode: 943fc...8ec
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #18 Skrevet 15. mars 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er ikke begge foreldrene leger? Lite trolig at de har gitt for mye sovepiller.... Anonymkode: 25981...398 Hvilke leger gir sine egne unger sovemedisin for å kunne gå ut og spise alene da? Anonymkode: 19fae...6e9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2019 #19 Skrevet 15. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke leger gir sine egne unger sovemedisin for å kunne gå ut og spise alene da? Anonymkode: 19fae...6e9 Folk gjør mye rart, leger eller ikke. De hadde tre barn, bla små tvillinger. De var på ferie. Ikke at det er unnskyldning for å gi barna sine sovemedisiner i en sånn setting, men jeg anser det ikke som usannsynlig. Hvis foreldrene er skyldige her, syns jeg det er veldig rart når man ser på oppførselen deres i ettertid... Anonymkode: 4f3be...3ab
Petra Prøvedukke Skrevet 16. mars 2019 #21 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Fru Banderas skrev: Hun er død, takket være foreldrene. Dette. ☝️
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #22 Skrevet 16. mars 2019 Jeg tror dessverre hun er død og at foreldrene er uskyldig. I dokumentaren ser man likhund som reagerer på mors klær og bamsen til Madeleine. I tillegg til «blodhund» som reagerer på blod både på rommet der hun sov og i leiebilen til familien. Tror dessverre også at det er foreldrene som står bak. Anonymkode: e0768...aef
Classical Skrevet 16. mars 2019 #23 Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror dessverre hun er død og at foreldrene er uskyldig. I dokumentaren ser man likhund som reagerer på mors klær og bamsen til Madeleine. I tillegg til «blodhund» som reagerer på blod både på rommet der hun sov og i leiebilen til familien. Tror dessverre også at det er foreldrene som står bak. Anonymkode: e0768...aef Mulig du har skrevet feil i første linje?😅
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2019 #24 Skrevet 16. mars 2019 3 minutter siden, Prinsmamma skrev: Mulig du har skrevet feil i første linje?😅 Og det synes du var en feil som du ler så du griner av...jeg kan ikke tenke meg et mer plassert smiley Anonymkode: 19fae...6e9
Mia_73 Skrevet 16. mars 2019 #25 Skrevet 16. mars 2019 Hun er død. Om det var foreldrene eller andre aner jeg ikke, men jeg mener at det er foreldrenes feil. La sine egne barn i en ferieleilighet, neddopa!!!! for å kunne ha en uforstyrret kveld kan jeg ikke begripe. Slik er det å være småbarnsforeldre, enten skaffer man barnevakt eller nøyer seg med et glass vin på balkongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå