Gå til innhold

Hvor er Madeline McCann?


Anbefalte innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det synes du var en feil som du ler så du griner av...jeg kan ikke tenke meg et mer plassert smiley

Anonymkode: 19fae...6e9

Skjer med å være så forbanna negativ? Var ikke noe jeg lo av, men mer som et vennlig svar på at du har skrevet feil! Forsto ikke hva du mente når du først skriver foreldrene er uskyldig, forså å skrive at hundene reagerte på klærne til mor og bamsen, før jeg leste at du skrev at det var foreldrene sine feil. Djises

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Prinsmamma skrev:

Mulig du har skrevet feil i første linje?😅 

Jepp, har skrevet veldig feil! 

Så gjennom det jeg hadde skrevet etter at jeg postet det,  og fikk ikke med meg «uskyldig» . Kun at jeg hadde gjentatt meg selv (trodde jeg). Men jeg mente selvfølgelig at jeg tror foreldrene er de skyldige. 

Anonymkode: e0768...aef

Skrevet
1 time siden, Prinsmamma skrev:

Skjer med å være så forbanna negativ? Var ikke noe jeg lo av, men mer som et vennlig svar på at du har skrevet feil! Forsto ikke hva du mente når du først skriver foreldrene er uskyldig, forså å skrive at hundene reagerte på klærne til mor og bamsen, før jeg leste at du skrev at det var foreldrene sine feil. Djises

Det var ikke jeg som skrev feil, som svarte deg da! Se på anonymkoden. 

Anonymkode: e0768...aef

Skrevet

Hun er død, og foreldrene er skyldige.

Anonymkode: 561a7...115

Skrevet

Jeg fatter ikke at noen fortsatt tenker på den saken. Det er lenge siden og tusner av barn har blitt kidnappet, misshandlet, voldtatt eller drept i mellomtiden.

Sansynlig vis er hun død. Alternativt lever hun med noen som sansynlig vis har tatt bedre vare på henne enn foreldrene gjorde.

Anonymkode: b7b8a...54c

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å opprette spekulasjonstråd! Denne blir nok ikke stående lenge!! 🤦‍♀️

Anonymkode: 3e6b7...13e

Hva mener du? Hvor har du vært de seneste 12 årene? Hele verden spekulerer i dette.

Anonymkode: 54113...0ce

Skrevet

Ser på dokumentaren nå og syns det er så mye som skurrer i saken. Har fulgt med på saken siden 2007 og sett de fleste dokumentarene om det.

Hvorfor dope ned barna og gå fra de for å spise med de andre voksne? Hvorfor reagerte ikke hun ene voksenen som så denne mannen bære et sovende barn med å sjekke ALLE barna i hvert rom eller løp tilbake til de andre og ba de om å sjekke barna sine? Altså klart, når man tenker at «det skjer ikke meg/noen jeg kjenner» så tenker man naturligvis ikke at det kunne vært en av deres barn, men samtidig...hvorfor stussa hun ikke på at en mann gikk på natta og bærte på et sovende barn i pysjen og uten en ekstra sekk/bag eller skoene til barnet?

Jeg får heller ikke det til å stemme at de så til barna så ofte som de gjorde, for hvordan er det mulig at en person rekker å kidnappe noen i rekordfart og bare forsvinne sporløst kort tid etterpå når han gikk til fots, mest sannsynlig? Syns alt er så rart med saken. 

Og hvilken oppegående voksne doper ned barna sine i det heletatt? Småbarnslivet innebærer at man må ta seg et glass vin i leiligheten når barna har sovna. Man drar ikke ut på kafè og forlater ungene med ulåst dør på rommene. Uansett om det bare er kort avstand. 

Anonymkode: 943fc...8ec

Skrevet
4 timer siden, Prinsmamma skrev:

Skjer med å være så forbanna negativ? Var ikke noe jeg lo av, men mer som et vennlig svar på at du har skrevet feil! Forsto ikke hva du mente når du først skriver foreldrene er uskyldig, forså å skrive at hundene reagerte på klærne til mor og bamsen, før jeg leste at du skrev at det var foreldrene sine feil. Djises

Det var ikke meg som skrev det

Anonymkode: 19fae...6e9

Skrevet

Foreldrene ga henne for mye sovemedisin... det tror jeg di fleste skjønner.....

Anonymkode: 0e9dc...4c2

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Foreldrene ga henne for mye sovemedisin... det tror jeg di fleste skjønner.....

Anonymkode: 0e9dc...4c2

En liten del av meg tenker at du har rett der. Bare det at de ga barna sovemedisin er snodig

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fatter ikke at noen fortsatt tenker på den saken. Det er lenge siden og tusner av barn har blitt kidnappet, misshandlet, voldtatt eller drept i mellomtiden.

Sansynlig vis er hun død. Alternativt lever hun med noen som sansynlig vis har tatt bedre vare på henne enn foreldrene gjorde.

Anonymkode: b7b8a...54c

Herregud... 

Anonymkode: c172d...f5d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser på dokumentaren nå og syns det er så mye som skurrer i saken. Har fulgt med på saken siden 2007 og sett de fleste dokumentarene om det.

Hvorfor dope ned barna og gå fra de for å spise med de andre voksne? Hvorfor reagerte ikke hun ene voksenen som så denne mannen bære et sovende barn med å sjekke ALLE barna i hvert rom eller løp tilbake til de andre og ba de om å sjekke barna sine? Altså klart, når man tenker at «det skjer ikke meg/noen jeg kjenner» så tenker man naturligvis ikke at det kunne vært en av deres barn, men samtidig...hvorfor stussa hun ikke på at en mann gikk på natta og bærte på et sovende barn i pysjen og uten en ekstra sekk/bag eller skoene til barnet?

Jeg får heller ikke det til å stemme at de så til barna så ofte som de gjorde, for hvordan er det mulig at en person rekker å kidnappe noen i rekordfart og bare forsvinne sporløst kort tid etterpå når han gikk til fots, mest sannsynlig? Syns alt er så rart med saken. 

Og hvilken oppegående voksne doper ned barna sine i det heletatt? Småbarnslivet innebærer at man må ta seg et glass vin i leiligheten når barna har sovna. Man drar ikke ut på kafè og forlater ungene med ulåst dør på rommene. Uansett om det bare er kort avstand. 

Anonymkode: 943fc...8ec

Jeg er enig med deg. Ikke at en skal mistenke kidnapping hvis du spiser på restauranten ved siden av, men ulåst dør rett ved basseng med små barn er opplagt ikke greit, eller? Uansett helt forferdelig, når en ser bilder av den lille vakre jenta. 💔

Anonymkode: 080d5...f93

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fatter ikke at noen fortsatt tenker på den saken. Det er lenge siden og tusner av barn har blitt kidnappet, misshandlet, voldtatt eller drept i mellomtiden.

Sansynlig vis er hun død. Alternativt lever hun med noen som sansynlig vis har tatt bedre vare på henne enn foreldrene gjorde.

Anonymkode: b7b8a...54c

Det er mulig å tenke på begge deler. 

Anonymkode: 080d5...f93

Skrevet
On 3/15/2019 at 6:43 PM, Anonym bruker said:

Dette er en sak jeg har fulgt fra dag 1. Stakkars lille jente, hvor er hun? 

Hva tror dere? Er hun i live et sted? Er hun død? 

Det er jo så mange teorier, men det virker ikke som de noen gang kommer til å finne henne.

 

Og før noen kommenterer det, ja det er tragisk med alle barn som er borte, men nå er det denne saken jeg tenker på

Anonymkode: 9b32c...403

Tragisk og trist sak

Jeg har trodd fra dag 1 at foreldrene har drept henne ved et uhell, at de ga henne for masse sove tabeletter

Anonymkode: 00ff3...714

Skrevet

Heller mot å tro at dette er noe som foreldrene forårsaket, dog med et uhell. Overdose sovemedisin og så måtte de gjøre det de kunne for å kvitte seg med liket og få mistanken over på en utenforstående part. Er veldig mye i den saken som virker fishy.

Anonymkode: 55c7f...ca3

Skrevet

Dere som mener barna ble dopa, og at foreldrene sto bak tragedien har dere sett dokumentaren? 

Jeg var tilbøyelig til å være enig i det tidligere, men etter å ha sett den første halvdelen av serien har jeg skiftet mening.

For det første høres det ikke ut som det var foreldrene som dopa barna. Tvillingene sov seg gjennom alt bråket ja, men det høres mye mer sannsynlig ut at kidnapperen har dopet barna for å «jobbe» i fred.

At Kate og Gerry  (og alle 7 vennene) skulle ha dannet en konspirasjon for å skjule et dødsfall/drap høres usannsynlig ut så langt jeg kan bedømme ut fra serien. Som det sies i dokumentaren også er en slik konspirasjon av så mange mennesker lite trolig. En eller flere kommmer til å sprekke. 

Også atferden til foreldrene i etterkant rimer ikke med at de står bak. Hadde de gjort det ville de bare blitt glad for at saken etterhvert ble glemt.

Hvis man fortsatt tror på at Kate og mannen har gjort det, er man etter mitt syn ikke bare svært konspiratorisk anlagt, men også veldig kynisk i hodet. 

Til slutt: jeg er helsepersonell. At to leger skulle tatt livet til sitt eget barn med sovetbl ved et uhell tror jeg ikke noe på. 

Anonymkode: 4f3be...3ab

Skrevet

Jeg tror Madelein lever, har nesten alle episodene og tror virkelig ikke foreldrene har noen med forsvinningen å gjøre. Ja, uansvarlig av de å la barna sove alene når tapas resturanten var så langt unna. Hvis man ser på dokumentaren eller googler hotellet så ser man at det er faktisk ikke så langt som de beskriver. I tillegg med balkong døra åpen, pluss de hadde leilighet i 1 etg. Vet ikke hva de tenkte med, eller de tenkte ikke? Det er klart at det er litt snodig at denne venninna ikke grep inn når det var hennes tur å sjekka barna, og denne mannen gikk langs gata med barn i armene? Antagelig er det kidnapperen som har dopet ned alle barna. Dummeste paret gjorde var å la masse folk slippe inn på hote rommet når de oppdaget at Madeleine var borte... men igjen, i sånne situasjoner er det ikke alltid like lett å tenke klart! Jeg kan ikke forestille meg hvordan de må leve med dette, å hvordan hverdagene dems er. Det må være utrolig tung.. om en av barna mine hadde forsvunnet så hadde jeg helt sikkert blitt lagt inn på psykiatrisk avdeling... 

Anonymkode: d472e...d87

Skrevet

Det skulle stå at rommet er langt unna restauranten, å ikke så nærme som de beskriver å påstår selv.... 

Anonymkode: d472e...d87

Skrevet

Hvordan vet man at barna ble dopet ned? Har foreldrene selv innrømmet det? 

Anonymkode: 25981...398

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet man at barna ble dopet ned? Har foreldrene selv innrømmet det? 

Anonymkode: 25981...398

Det vet vi ikke. Nei, foreldrene har ikke innrømmet det. Det er spekulasjoner., som bla bunner i at tvillingene sov seg gjennom alt oppstyret som ble på rommer etter maddies forsvinning. 

I dokumentaren blir det sagt at Kate tror at kidnapperen dopet ned alle tre barna.

Anonymkode: 4f3be...3ab

Skrevet

Mine tanker 6 episoder ut: 

Jeg tror Madeleine ble kidnappa av folk som hadde til hensikt å bruke henne seksuelt. 

Desverre tror jeg også at hun er død. Den store medieoppmerksomheten skremte nok kidnapperne, de kunne ikke bruke henne til det de hadde tenkt og kvittet seg trolig med henne ganske raskt.

Anonymkode: 4f3be...3ab

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mine tanker 6 episoder ut: 

Jeg tror Madeleine ble kidnappa av folk som hadde til hensikt å bruke henne seksuelt. 

Desverre tror jeg også at hun er død. Den store medieoppmerksomheten skremte nok kidnapperne, de kunne ikke bruke henne til det de hadde tenkt og kvittet seg trolig med henne ganske raskt.

Anonymkode: 4f3be...3ab

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 19fae...6e9

Skrevet

Er det virkelig noen som tror at foreldrene har drept henne og gjemt liket? Hvordan skulle de fått til det? De var sammen m venner hele kvelden. Man må være ganske syke mentalt, med null samvittighet for å klare å gjennomføre noe sånt. De virker oppadgående begge to. Nei, det må ha vært en som har kidnappet barnet tror jeg.

Anonymkode: 25981...398

Skrevet
På 15.3.2019 den 18.52, Anonym bruker skrev:

Jeg ser på dokumentaren på Netflix nå. De bodde i 1. etasje og de gikk inn via verandadøren når de skulle sjekke barna. Denne døren stod ulåst. Jeg klarer ikke å forstå det! 

Hverken å la de ligge og sove alene eller la de ligge der med ulåst dør!

Når vi er på ferie er barnet senere våken og orker hun ikke mer så får vi sitte på hotellrommet den kvelden. Når hun var 3 år hadde vi også med vogn så hun kunne sove om hun var trøtt

Anonymkode: 9b32c...403

Enig. Er helt ubegripelig at de kan gjøre det 

Anonymkode: 8efe1...9c9

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 19fae...6e9

Jeg tror ikke på at foreldrene gjorde det, og da er det ikke så mange flere muligheter. 

Det forsvant en litt eldre gutt i Portugal rett etter Maddie. Han ble «funnet» på beslaglagte overgrepsvideoer. Men ikke IRL. Forferdelig. 

Madeleine-saken var MYE mer i media. Desverre tror jeg medieoppmerksomhet kan være et tveegget sverd i sånne saker. Kidnapperne freaket nok ut....

Anonymkode: 4f3be...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...