Gå til innhold

Hvordan minne kollega på at hun skylder meg penger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hi her, fikk melding av henne i går kveld. Trodde først det dreide seg om pengene hun skylder, men neida. Hun lurte på om hun kunne få tidligvakten min på jobb i morgen, slik at hun slipper å stenge. Jeg har ikke orket å svare.

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hi her, fikk melding av henne i går kveld. Trodde først det dreide seg om pengene hun skylder, men neida. Hun lurte på om hun kunne få tidligvakten min på jobb i morgen, slik at hun slipper å stenge. Jeg har ikke orket å svare.

Anonymkode: 63559...e4c

"Beklager, men jeg har ting å gjøre på ettermiddagen så det går ikke å bytte. Men hvordan blir det med de pengene du skylder meg, setter du over de i dag eller, jeg trenger de"

Anonymkode: f74b7...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mld nå og sa at jeg kan ta senvakta hennes hvis jeg får pengene hun skylder i løpet av formiddagen, hvis ikke bytter jeg ikke. Hi

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sendte mld nå og sa at jeg kan ta senvakta hennes hvis jeg får pengene hun skylder i løpet av formiddagen, hvis ikke bytter jeg ikke. Hi

Anonymkode: 63559...e4c

Fått svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.. hi

Anonymkode: 63559...e4c

Da blir det ikke tidligvakt på henne da! Ville sendt melding og spurt hvorfor hun ikke betaler det hun skylder deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Love85 skrev:

dette tror jeg er trolling... ingen voksne holder på sånn

Du skulle bare visst hvor mange rare voksne det er der ute...

Det er en grunn til at vi som jobber med mennesker er de letteste å lure i programmer som "Fem på" altså ;)

 

Anonymkode: f74b7...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Du skulle bare visst hvor mange rare voksne det er der ute...

Det er en grunn til at vi som jobber med mennesker er de letteste å lure i programmer som "Fem på" altså ;)

 

Anonymkode: f74b7...57f

ja det kan jo være,men ville aldri lånt så mye penger og ikke betalt tilbake,men man er vel forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Love85 skrev:

ja det kan jo være,men ville aldri lånt så mye penger og ikke betalt tilbake,men man er vel forskjellige

Jeg lånte bort 3000 til en «god» venninne. Aldri fått pengene tilbake.

Anonymkode: da460...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Love85 skrev:

dette tror jeg er trolling... ingen voksne holder på sånn

Joda, det skjer det. En venninne skulle bestille billetter for oss, og jeg ga henne penger på forhånd. Men så trakk hun seg før hun bestilte, men jeg har aldri fått pengene tilbake.

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 6.03, HeiteH skrev:

Sende krav i vipps med en melding der du bare skriver «påminnelse 😊»

Enig!

Anonymkode: bafd3...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om ho er så opptatt av å fremstå så perfekt i sjefens øyne at ho må kjøpe så dyr gave, så kanskje det virker at du sier at ok, da får eg bare fortelle sjefen om bakgrunnen for denne gaven og kva som skjedde videre. Sei at du vil sei til sjefen at du må få gaven tilbake fordi du ikkje har råd til å gi en så dyr gave aleine.

Anonymkode: aa1e6...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, fikk aldri svar fra henne da jeg etterlyste pengene i stad og jeg tar tidligvakt. Lurer på om hun kommer i morgen og jeg tror ikke jeg klarer å la være å fortelle dette til avd. leder som fikk gaven.

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, fikk aldri svar fra henne da jeg etterlyste pengene i stad og jeg tar tidligvakt. Lurer på om hun kommer i morgen og jeg tror ikke jeg klarer å la være å fortelle dette til avd. leder som fikk gaven.

Anonymkode: 63559...e4c

Hun virker virkelig ikke god! Hun har nok større problemer som hun forsøker å skjule. Nå har hun viklet seg inn i en situasjon som hun ikke vet hvordan hun skal komme seg ut av, og så stikker hun hodet i sanden. Hun forsøker seg rett og slett på klassisk Frp-politikk - forsøk å tie ihjel ubehagelige ting, da går de sikkert bort ;)

Jeg tror faktisk også jeg ville sagt fra til sjefen, og det mente jeg ikke til å begynne med i tråden...

Anonymkode: e6458...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun virker virkelig ikke god! Hun har nok større problemer som hun forsøker å skjule. Nå har hun viklet seg inn i en situasjon som hun ikke vet hvordan hun skal komme seg ut av, og så stikker hun hodet i sanden. Hun forsøker seg rett og slett på klassisk Frp-politikk - forsøk å tie ihjel ubehagelige ting, da går de sikkert bort ;)

Jeg tror faktisk også jeg ville sagt fra til sjefen, og det mente jeg ikke til å begynne med i tråden...

Anonymkode: e6458...7d1

Sjefen har da ingenting med dette å gjøre?? 

Anonymkode: 89fb0...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjefen har da ingenting med dette å gjøre?? 

Anonymkode: 89fb0...b97

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal dra inn sjefen. Hva skal hun gjøre med det, beordre sin ene ansatte til å betale sin andre ansatte for en gave som hun har fått.

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, fikk aldri svar fra henne da jeg etterlyste pengene i stad og jeg tar tidligvakt. Lurer på om hun kommer i morgen og jeg tror ikke jeg klarer å la være å fortelle dette til avd. leder som fikk gaven.

Anonymkode: 63559...e4c

Hva skal det tjene til?

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si noe til sjefen. Ho er vel flau nok over å ha fått en for dyr smiskepresang fra to ansatte. 

Anonymkode: 4b0c0...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, skal ikke si noe til sjefen nå, men kanskje ved en passende anledning. Skjønner ikke helt hva min kollega har av problemer, men noe er det nok. Det verste er som tidligere sagt følelsen av å være manipulert.

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal ringe henne, spørre rett ut. Tar hun ikke telefonen spør du ansikt til ansikt så fort du har muligheten!! Dette ville jeg aldri latt passere. Neppe første gang hun har manipulert andre folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er lenge til neste lønning kan det være at hun er blakk,  hun burde uansett ha en god dialog med deg å ikke prøve å lure seg unna.  Men hold på presset, spesielt rett etter lønning når du vet hun har penger.  

Anonymkode: 7ec10...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er lenge til neste lønning kan det være at hun er blakk,  hun burde uansett ha en god dialog med deg å ikke prøve å lure seg unna.  Men hold på presset, spesielt rett etter lønning når du vet hun har penger.  

Anonymkode: 7ec10...72a

Hun har jo vært på kino, så helt blakk kan hun vel ikke være. Hvis ikke hun har fått kollegaen som hun var på kino med, til å betale for seg da...

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal snakke med henne på jobb i morgen. Jeg har også tenkt på at hun kunne være blakk,men da burde hun ikke ha foreslått en så dyr gave. Hi

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...