Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #51 Skrevet 10. februar 2019 Spørsmålet er om det er noe hold i disse sakene eller ikke. Det vi vet er at slike oppslag selger aviser og blader,og at media betaler mye penger for å få de uttalelsene og intervjuene de ønsker. Da er det klart at intervjuobjektene sier det media ønsker å høre. Jeg har inntrykk av at familien til Meghan ikke har mye penger,og da er det nærliggende å tro at de lar seg kjøpe. Det er en helt naturlig konsekvens av å leve under fattige kår,det å selge seg i nøden. Dette har ihvertfall jeg i tankene når slike saker kommer opp. Artikler om at det er gjort en analyse av håndbevegelsene til Kate og Meghan,og ut fra det konkluderes det at de er borte uvenner blir litt søkt for meg. Det samme med at et bilde viser at brødrene ser hver sin vei,og at det dermed konkluderes med at de også er bitre uvenner. Jeg ser ikke på min søster hele tiden når vi er ute,og det hadde sikkert kunne blitt tatt ørti førti bilder av oss som ikke ser på hverandre. Det betyr ikke at vi er bitre uvenner,men hadde vi vært kjendiser hadde det solgt aviser og blader. Dette er kjennemerket til tabloide media desverre... Anonymkode: 860e4...f0b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #52 Skrevet 10. februar 2019 10 minutes ago, Anonym bruker said: Dagbladet og vg er ikke voldsomt seriøse media. Og på NRK har det ikke akkurat stått mye om saken. Kan slett ikke huske å ha sett det, og jeg er innom nrk så godt som hver dag. Anonymkode: 5b63c...7e6 Hehe, men herregud. Hvis du ikke leser NRK hver dag engang, så kaaaan det vel tenkes at du har gått glipp av det. Jeg leser NRK, Aftenposten, Dagbladet og klassekampen daglig. Synes det har stått mye om dette. Dekningen er interessant fra et presseetisk perspektiv, og bare ved å se overskriftene skjønner man jo tegningen. Og hvis du kun leser SERIØSE media (🙄) så vil du selvsagt gå glipp av hva majoriteten av befolkningen leser. Satt på spissen, vet du ikke hvem Kardassian er, så mangler du allmennkunnskap fra 2019 Anonymkode: 6752c...e77
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #53 Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, men herregud. Hvis du ikke leser NRK hver dag engang, så kaaaan det vel tenkes at du har gått glipp av det. Jeg leser NRK, Aftenposten, Dagbladet og klassekampen daglig. Synes det har stått mye om dette. Dekningen er interessant fra et presseetisk perspektiv, og bare ved å se overskriftene skjønner man jo tegningen. Og hvis du kun leser SERIØSE media (🙄) så vil du selvsagt gå glipp av hva majoriteten av befolkningen leser. Satt på spissen, vet du ikke hvem Kardassian er, så mangler du allmennkunnskap fra 2019 Anonymkode: 6752c...e77 Man burde kunne forvente at du i det minste kan skrive navnet på «allmennkunnskapen» din riktig 🙄 Anonymkode: ef67b...660
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #54 Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hehe, men herregud. Hvis du ikke leser NRK hver dag engang, så kaaaan det vel tenkes at du har gått glipp av det. Jeg leser NRK, Aftenposten, Dagbladet og klassekampen daglig. Synes det har stått mye om dette. Dekningen er interessant fra et presseetisk perspektiv, og bare ved å se overskriftene skjønner man jo tegningen. Og hvis du kun leser SERIØSE media (🙄) så vil du selvsagt gå glipp av hva majoriteten av befolkningen leser. Satt på spissen, vet du ikke hvem Kardassian er, så mangler du allmennkunnskap fra 2019 Anonymkode: 6752c...e77 Jeg leser ikke bare seriøse ting men jeg er innom nrk så godt som hver dag. Det har virkelig ikke stått MYE om disse tingene. Dagbladet har sikkert en del slikt. Man trenger jo ikke å lese artiklen for å skjønne hva det handler om. Holder med overskriften stort sett når det er om slike emner. Anonymkode: 5b63c...7e6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #55 Skrevet 10. februar 2019 5 minutes ago, Anonym bruker said: Man burde kunne forvente at du i det minste kan skrive navnet på «allmennkunnskapen» din riktig 🙄 Anonymkode: ef67b...660 Tja, burde man det? Jeg kan navnene på en del skuespillere og kjendiser uten at jeg noensinne skriver navnene. Og når det er vanskelige navn så anstrenger jeg meg ikke å lære dem. Men jeg vet jo hvem det er, det var poenget mitt. Anonymkode: 6752c...e77
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #56 Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor har dette vært skrevet mye om? Anonymkode: 6b7e0...495 Du kan Google det. Google «Duchess Difficult» og se hvor mange treff du får🤣 Anonymkode: e2036...bf0
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #57 Skrevet 10. februar 2019 Mange som er født med vranga ut her inne 🤪 Jo, det er mye fokus i generell media på «striden» mellom Kate og Meghan. Seff stiller se og hør sterkt, og VG og DB innimellom, det gikk iallfall en dokumentar om det på TV Norge forrige uke, mye lik den som var om prinsesse dianas død for en tid tilbake. Hvorvidt ting er sant eller ikke kan diskuteres, min erfaring med media etter en «heksejakt» nærmest på bedriften jeg har jobbet i er at masse overhodet IKKE stemmer, i aviser generelt. Ikke bare VG og DB! Anonymkode: 3139c...0bb
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #58 Skrevet 10. februar 2019 3 timer siden, Tøystykke skrev: Det er ikke alle som er så interessert i monarkiets historie at de har lest detaljene rundt hva pressen skrev om Diana idet hun ble sammen med Charles. Man trenger ikke å være så interessert, det holder å være litt oppegående, så får man det med seg. Jeg var 2 år i 1981, jeg har da fått det med meg alikevel. Anonymkode: e9689...a4c
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #59 Skrevet 10. februar 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man trenger ikke å være så interessert, det holder å være litt oppegående, så får man det med seg. Jeg var 2 år i 1981, jeg har da fått det med meg alikevel. Anonymkode: e9689...a4c Jeg var ikke født, å har fått med meg relativt mye uten å være spesielt Intr i kongefamilien 😅 Anonymkode: 3139c...0bb
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #60 Skrevet 10. februar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er familien til Meghan jeg reagerer på jeg også. Jeg hadde steilet unna om min utkårede hadde vist seg å ha en så belastende familiehistorikk. Søsteren virker til å ha større problemer enn en skrue løs. Faren virker veldig ustabil i hva han vil. Kommer vel an på hva han blir betalt for å si. Anonymkode: 0356a...80b Eh....prinsen selv har jo helt problemfri familie, forholdet mellom faren og moren var jo overhodet ikke tema i tabloidpresse...ingen skandaler i den familien nei.... Anonymkode: 9f70b...a88
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #61 Skrevet 10. februar 2019 Kunne selvfølgelig vært unngått hvis han hadde hatt vett på å gifte seg britisk. Anonymkode: 747ea...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå