Gå til innhold

Meghan Markle. Hva tror dere er greia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har jo nærmest hele familien i mot seg, mistet både venner og ansatte. Nye overskrifter hver dag om konflikt mellom henne og Kate, samt mellom brødrene. Synes det er ganske rart at kongehuset godtok å dra dette dramatiske kaoset inn i familien i det hele tatt. Dette kommer jo aldri til å ta slutt og virker jo til å være det som kommer til å splitte hele kongehuset fra hverandre? 

Anonymkode: 0356a...80b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mye rykter ute å går. Det trenger ikke å være sant, selv om du leser det i «se og hør». Mange er nok misunnelige på henne, og da kan det fort bli mye rykter. 

Anonymkode: b690f...8bb

Skrevet

Tabloidpressen dikter masse.

Ikke tro på halvparten.

Anonymkode: 5b63c...7e6

Skrevet

Når du bruker Se og Hør og annen tabloidpresse som kilder stopper liksom diskusjonen der...😂😂

Anonymkode: fa3d4...61b

Skrevet

Dette er hva tabloidpressen lever av! Slike som deg, som sluker det de dikter opp!

Skrevet

Husk at bare ca 5 % av det du leser i tabloidpressen er sant. Kildekritikk er en fin bil. 

Anonymkode: 6b7e0...495

Skrevet

Altså, nå har jeg lest andre steder enn se og hør da. Samt at jeg har sett dokumentarer. Visste ikke at dere levde under en stein og trodde at se og hør er eneste stedet og lese "nyheter" på.. 🤣

Og jeg har jo heller ikke skrevet at jeg stoler blindt på at ryktene om HENNE stemmer?! Men at alt dette kaoset med familiemedlemmer er jo ikke rykter... Og at det skulle blir så mye mediadrama må de jo ha skjønt i forkant av bryllupet, og derfor synes jeg nesten at det er rart at d er ble godkjent i det hele tatt. 

Dumme mennesker her inne... 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, nå har jeg lest andre steder enn se og hør da. Samt at jeg har sett dokumentarer. Visste ikke at dere levde under en stein og trodde at se og hør er eneste stedet og lese "nyheter" på.. 🤣

Og jeg har jo heller ikke skrevet at jeg stoler blindt på at ryktene om HENNE stemmer?! Men at alt dette kaoset med familiemedlemmer er jo ikke rykter... Og at det skulle blir så mye mediadrama må de jo ha skjønt i forkant av bryllupet, og derfor synes jeg nesten at det er rart at d er ble godkjent i det hele tatt. 

Om to voksne mennesker ønsker å gifte seg skal det ganske mye til for å nekte dem det!

Gjest Marihønne
Skrevet

At det er strid mellom Meghan og Kate er jo bare spekulasjoner. Samtidig virker familien til Meghan ganske merkelige selv.. og da spesielt søsteren som bare ba seg selv på besøk og lot seg bli tatt bilde av imens hun kjøpte dukkefigurer av det kongelige mens hun snakket stygt om hvor hjernevasket prins harry var. Faren og familien som selger info om meghan til pressen... spesielt.

Skrevet

Du har sett dokumentarer..? Og derfor vet du så mye..? Og alle andre her inne er dumme...?

Anonymkode: ef67b...660

Skrevet
Akkurat nå, Marihønne skrev:

At det er strid mellom Meghan og Kate er jo bare spekulasjoner. Samtidig virker familien til Meghan ganske merkelige selv.. og da spesielt søsteren som bare ba seg selv på besøk og lot seg bli tatt bilde av imens hun kjøpte dukkefigurer av det kongelige mens hun snakket stygt om hvor hjernevasket prins harry var. Faren og familien som selger info om meghan til pressen... spesielt.

Ja, det er familien til Meghan jeg reagerer på jeg også. Jeg hadde steilet unna om min utkårede hadde vist seg å ha en så belastende familiehistorikk. Søsteren virker til å ha større problemer enn en skrue løs. Faren virker veldig ustabil i hva han vil. Kommer vel an på hva han blir betalt for å si. 

Skrevet

Om to voksne mennesker ønsker å gifte seg skal det ganske mye til for å nekte dem det!

For oss vanlige dødelige ja. Men du er vel klar over at det samme ikke gjelder de kongelige? De får jo ikke lov til å bestemme over sine egne barn en gang!

Skrevet

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er familien til Meghan jeg reagerer på jeg også. Jeg hadde steilet unna om min utkårede hadde vist seg å ha en så belastende familiehistorikk. Søsteren virker til å ha større problemer enn en skrue løs. Faren virker veldig ustabil i hva han vil. Kommer vel an på hva han blir betalt for å si. 

Ikke meg du svarte, men du kan jo ikke ha vært skikkelig forelska i ditt liv hvis belastende familiehistorikk er nok til at du steiler unna. 

Anonymkode: b690f...8bb

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For oss vanlige dødelige ja. Men du er vel klar over at det samme ikke gjelder de kongelige? De får jo ikke lov til å bestemme over sine egne barn en gang!

I dag gifter de kongelige seg stort sett med hvem de vil de også. Se rundt i Europa.

Skrevet

Jeg tror hun er forferdelig. Og villig til å gjøre hva som helst for berømmelse og status. 

Anonymkode: e2036...bf0

Skrevet

Jeg tror hun ikke helt kjenner spillereglene enda. Også er hun svart, tror det gjør henne mer utsatt.

Også elsker jo all presse å legge opp til konflikter. Husk hvordan Diana ble beskrevet i starten

Anonymkode: 6752c...e77

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror hun ikke helt kjenner spillereglene enda. Også er hun svart, tror det gjør henne mer utsatt.

Også elsker jo all presse å legge opp til konflikter. Husk hvordan Diana ble beskrevet i starten

Det er svært få brukere her inne som husker tilbake til 1981, da. De fleste var ikke født, engang. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er svært få brukere her inne som husker tilbake til 1981, da. De fleste var ikke født, engang. 

😂😂 de fleste? 

Vel selv om det er mange unge her så er man vel kjent med litt historie? Alt trenger ikke være selverfart. 

Anonymkode: d34d8...6f1

Skrevet

Dokumentarer og «lest andre steder». Du burde lese deg opp på kildekritikk. Disse dokumentarene er langt fra laget på gode kilder i de fleste tilfeller. 

Du må være utrolig godtroende😂

Anonymkode: fa3d4...61b

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂 de fleste? 

Vel selv om det er mange unge her så er man vel kjent med litt historie? Alt trenger ikke være selverfart. 

Anonymkode: d34d8...6f1

Det er ikke alle som er så interessert i monarkiets historie at de har lest detaljene rundt hva pressen skrev om Diana idet hun ble sammen med Charles. 

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ikke svart, hun er helt lys i huden og faren er helt hvit 

Anonymkode: c2730...c87

Skrevet
1 minute ago, Tøystykke said:

Det er ikke alle som er så interessert i monarkiets historie at de har lest detaljene rundt hva pressen skrev om Diana idet hun ble sammen med Charles. 

Dette er vel nærmest allmennkunnskap? Det ble jo repetert flerfoldige ganger etter hennes død i 1997...

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Hun er ikke svart, hun er helt lys i huden og faren er helt hvit 

Hun blir helt klart ikke regnet som hvit nok av erkekonservative.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette er vel nærmest allmennkunnskap? Det ble jo repetert flerfoldige ganger etter hennes død i 1997...

Hva ble repetert? Hahaha.. allmennkunnskap. Nei, gitt. Det er kun for spesielt interesserte som har det som en slags sær og nerdete hobby.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun blir helt klart ikke regnet som hvit nok av erkekonservative.

Hun blir helt klart ikke regnet som svart nok av erkekonservative.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...