Gå til innhold

Hvilke planer har dere for vinterferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen mi går siste året i barnehage, har aldri siden jeg sluttet på skolen hatt vinterferie. Men neste skoleår så blir det vinterferie på guttungen, tviler for at jeg kommer til å styre med så mye å gjøre. Er ikke vinterferie bare 3 dager + helga nå? Før var det jo en hel uke, og foreldrene mine jobbet så vi var hjemme eller med venner, for deres foreldre jobbet og. Det var andre tider hvor man ikke MÅTTE gjøre noe i feriene.

Anonymkode: 9e12e...f37

Vinterferien er en uke. 

Anonymkode: 9306f...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 6.2.2019 den 17.34, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hos oss blir det nok korketrekkeren en del og en langhelg hos besteforeldre for meg og ene barnet . Hva med dere? 

Har fri torsdag og fredag. Planen er å være litt hjemme og spille spill, bygge lego og bare slappe av først og så dra på overnatting til besteforeldre i helgen. Der kan vi stå på ski og diverse:)  

Anonymkode: 169ca...174

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skulle egentlig ta en tur til Hunderfossen vinterpark, men de skal stenge så mye veier oppover så tror vi utsetter den turen til neste vinterferie i stedet for å bli stående i kø kaos.

Vi blir nok hjemme hele uken, med noen småturer i nærområdet. Ake, gå på skøyter, grille og kose oss :)

Anonymkode: 2a776...0ef

Hvor skal de stenge veier? 

Anonymkode: a1a66...485

Skrevet
På 6.2.2019 den 18.41, Anonym bruker skrev:

Blir en tur med Kielferga på oss☺️

Anonymkode: d0a94...320

Vi også :)

Anonymkode: f62d4...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...